Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 15:50
dekbedje
dekbedje is offline
ehm het zal al wel 1937492472 keer gevraagd zijn hier maar ik ben hier nieuw......

ik vind zuigzoenen leuk om te ontvangen...niet in nek maar gewoon ergens waarvan aleen ik en de ander het weten dat het er zit ! op me buik ofzo of ergens anders , maar zelf heb ik geen idee hoe ik er 1 moet zetten, ja zuige, nogal logish maar ik had het dus op me arm geprobeerd want ik wilniet die schande meemaken dat ik het bij iemand probeer te zetten en het dan niet lukt.
op me arm verscheen er een piepklein roodvlekje wat na 30 seconde alweer weg was wat doe ik faaauuut
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:54
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
ik ken het probleem, ik kan het ook niet ... dus advies graag!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:29
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
1. niet op een te groot stuk tegelijk zuigen

2. langzaam beginnen en daarna harder zuigen

3. 1x lang zuigen, niet een heleboel keer achter elkaar

Dat doe ik meestal, en wordt wel gewaardeerd....en blijft ook wel een tijdje zichtbaar .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:56
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
valt ook te zien de plaats, op nek blijft het het langste staan, rug borst enz minder, misschien heb jij het geprobeerd te dicht bij de botten in je arm en bleef het daarom niet staan ?
zoals ze al zeiden, gewoon klein stukje en hard zuigen en blijven zuigen voor halve min en dan stoppen en kijken , probeer vooral op ene plaats waar veel doorbloeding is voor mooi resultaat ( nek, borst, rug ...)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:01
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
En waarom zou je dat doen??
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:36
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Oen schreef:
En waarom zou je dat doen??
bwa ik vind het leuk om men vriend te plagen dat ik het doe, maar in feite klem ik beetje huid tussen lippen zonder zuigen, of lik ik zachjes in zen nek, en zo'n zuigplek op een niet echt zichtbare plaats behalve voor jezelf is wel kewl
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 08:13
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
als ik op vakantie ga, eis ik een heel goeie zuigzoen....
dan niet in mijn nek maar op mijn buik of borst....
kzal der gaan misse en zo hek altijd iets van haar bij me...

en hoe je der 1 moet zette week nie... mijne zijn na 5 minute weg, mar vind me vriendin nie erg geloof ik...die heeft t er nie zo op..(denk ik)
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 08:15
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kvind het wel geil zon zuigzoen mara t ziet er zo dom uit...krijg altijd commentaar van mamsie maar t kan wel heel geil en lekker zijn vind ik...kan t zelf alleen niet echt zo goed
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 17:50
Tha Ice
Avatar van Tha Ice
Tha Ice is offline
Zuigzoenen zijn niet leuk
1 keer voor de fun gedaan om het zusje van mijn vriendin te pesten....
heeft er een week gezeten ^_^!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 19:09
miss-schatje
miss-schatje is offline
okeey hey .. ik wou heel f zeggen een zuigzoen hebben gaat wel je krijgt altijd gezeik over kijk daar eens en binnen 1 seconde weet de hele klas het bij mij dan en dan wordt er de hele tijd gevraagd wil je het laten zien en wordt er gezegd van wie heb je die nu weer en zo..?? heel gaar maar je moet gewoon een leuk en lekker plekje vinden en daar je mond omheen leggen en dan gewoon zuigen en een beetje met je tong ondertussen spelen (byv rondjes draaien) ik heb er vaak 1 gegeven en ze zijn nooit mislukt maar bij de laatste die bij mij een zuigzoen gaf>gast die ik had deed zelfs 2 keer op dezelfde plek en ik kreeg niet eens een plekje dus je hoeft er niet om te gaan schamen want, er zijn er veel die het niet kunnen en bij deze wou ik je gewoon veel suc-6 wensen en doe je best maar hihihihi KISSES XXXJES AND MUCH (l) LOVE MISS-SCHATJE...
__________________
veel suc-6 ermee en iki hoop dat je er wat aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 19:36
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
miss-schatje schreef:
... bladibla ...
tjee, wel eens van komma's en punten gehoord?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 21:29
Wasaap
Avatar van Wasaap
Wasaap is offline
Als ik een zuigzoen zet blijft hij gemiddeld 1 tot 2 week zitten (soms zelfs 4!!!!!)

En zo doe ik het:

Ik zet mijn mond op een (door mijn tong natgemaakte) plek waar veel vlees onder de huid zit. (nek, buik, borst of dijbeen) En geef er een soort kusje op maar laat mijn mond staan. Daarna ga ik zo hard zuigen dat na een paar sec. mijn tong begint te tintelen omdat er een vacuum ontstaat. Vervolgens druk ik met mijn tong mij keel dicht en adem ik via mijn neus. Het vacuum blijft. Na ongeveer 1 minuut begint mijn tong zeer te doen maar ik blijf het vacuum houden. Ma 5 minuten laat ik los en geef ik er een kusje op. Het is nu een donkerrode vlek die lang blijft staan. Soms als ik lol heb zet ik een hele grote. Hiervoor hou ik het 10 min. aan omdat het een groter oppervlak is. 15 min. na de zuigzoen zet ik dan nog een hele kleine in het midden (1 minuut is voldoende) en dan heb je na een week een donkere vlek met daarin een nog donkerder vlekje.

Ik hoop hiermee genoeg informatie te hebben gegeven? Veel suk6 ermee en de groetjes aan je vriendje!

Wasaap
__________________
Liefde kan niet zonder een liefje.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 13:39
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
goeiedag zeg ...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 13:54
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
dekbedje schreef:
ehm het zal al wel 1937492472 keer gevraagd zijn hier maar ik ben hier nieuw......

ik vind zuigzoenen leuk om te ontvangen...niet in nek maar gewoon ergens waarvan aleen ik en de ander het weten dat het er zit ! op me buik ofzo of ergens anders , maar zelf heb ik geen idee hoe ik er 1 moet zetten, ja zuige, nogal logish maar ik had het dus op me arm geprobeerd want ik wilniet die schande meemaken dat ik het bij iemand probeer te zetten en het dan niet lukt.
op me arm verscheen er een piepklein roodvlekje wat na 30 seconde alweer weg was wat doe ik faaauuut
ZUIGE KRENG !!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 14:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Wasaap schreef:
Als ik een zuigzoen zet blijft hij gemiddeld 1 tot 2 week zitten (soms zelfs 4!!!!!)
Hoe lang een zuigzoen blijft zitten is afhankelijk van de 'ontvanger', en heeft dus niets met diegene die 'geeft' te maken. Heel leuk dat je daar over gaat zitten opscheppen, maar zo werkt het gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 18:25
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
*heeft welles zuigzoen op tiet gezet* tja......zuigzoenen blijven niets voor mij
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 16:59
Wasaap
Avatar van Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Chimera schreef:


Hoe lang een zuigzoen blijft zitten is afhankelijk van de 'ontvanger', en heeft dus niets met diegene die 'geeft' te maken. Heel leuk dat je daar over gaat zitten opscheppen, maar zo werkt het gewoon niet.

Probeer maar eens bij een meisje:

Op de rechter tiet zet je een krachtige zuigzoen.

En op de linker een slappe.

En nu maar w88 welke het langs blijft staan.........
__________________
Liefde kan niet zonder een liefje.

Laatst gewijzigd op 02-06-2002 om 17:49.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 17:39
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik vind er niks aan om die dingen te krijgen en te versturen. Tips zijn al gegeven.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 18:08
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
Chimera schreef:


Hoe lang een zuigzoen blijft zitten is afhankelijk van de 'ontvanger', en heeft dus niets met diegene die 'geeft' te maken. Heel leuk dat je daar over gaat zitten opscheppen, maar zo werkt het gewoon niet.
uhm ben je dom? O_o
ligt eraan hoelang je zuigt gwoon, duh.
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 18:30
Verwijderd
zuigzoenen zijn wel grappig gewoon beetje zuigen maar niet te hard anders doet het misschien wel zeer als je stukje huid tussen je tanden hebt
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 18:39
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
Wasaap schreef:
Als ik een zuigzoen zet blijft hij gemiddeld 1 tot 2 week zitten (soms zelfs 4!!!!!)

En zo doe ik het:

Ik zet mijn mond op een (door mijn tong natgemaakte) plek waar veel vlees onder de huid zit. (nek, buik, borst of dijbeen) En geef er een soort kusje op maar laat mijn mond staan. Daarna ga ik zo hard zuigen dat na een paar sec. mijn tong begint te tintelen omdat er een vacuum ontstaat. Vervolgens druk ik met mijn tong mij keel dicht en adem ik via mijn neus. Het vacuum blijft. Na ongeveer 1 minuut begint mijn tong zeer te doen maar ik blijf het vacuum houden. Ma 5 minuten laat ik los en geef ik er een kusje op. Het is nu een donkerrode vlek die lang blijft staan. Soms als ik lol heb zet ik een hele grote. Hiervoor hou ik het 10 min. aan omdat het een groter oppervlak is. 15 min. na de zuigzoen zet ik dan nog een hele kleine in het midden (1 minuut is voldoende) en dan heb je na een week een donkere vlek met daarin een nog donkerder vlekje.

Ik hoop hiermee genoeg informatie te hebben gegeven? Veel suk6 ermee en de groetjes aan je vriendje!

Wasaap
jemig
dan ben je wel ff bezig
of het geen pijn doet
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 10:11
Wasaap
Avatar van Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef:


jemig
dan ben je wel ff bezig
of het geen pijn doet
Ik neem de tijd voor mijn vriendin....

En ik KAN haar geen pijn doen. Das tegen mijn principe.
__________________
Liefde kan niet zonder een liefje.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.