Oud 26-06-2008, 02:25
Verwijderd
Citaat:
Ik moet dat maar eens gaan downloaden.

Mijn todownload.txt loopt alweer de spuigaten uit
oh, lijstje maken, goed plan. Beter dan al die naamzoekjes naar mezelf. Aan de andere kant duurt het zo nog wel een half jaar voordat ik seizoen 1 van green wing heb, dus ik heb nog tijd zat
Advertentie
Oud 26-06-2008, 02:26
Verwijderd
Citaat:
Oke!
Ik kwam net al infected mushroom tegen, dat draai ik ook zeer graag
En hmm, hou je van Aphex Twin, en luister je freezepop?
Ik kwam helaas ook the eagles tegen
Aphex Twin is ook fijn en wat freezepop is weet ik niet

Maar The Eagles zijn tof hoor. Of okay, eigenlijk luister ik alleen Hotel California en dan heb ik zoiets van 'prrrrrr jeugdmuziek' want dat draaide mijn vader vroeger vaak in de auto. Maar toch, niks mis met The Eagles

Aan de andere kant, ik luister echt naar teveel uiteenlopende dingen, dus er zijn weinig mensen die alles wat ik leuk vind kunnen waarderen. Wacht maar tot je straks LVO tegenkomt. Nederlande hip-hop met ontzettend foute teksten Hoewel, misschien moet je daar ook om lachen. Ik weet het niet.
Oud 26-06-2008, 02:27
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
huhu

melvins
earth
einsturzende neubauten
ennio morricone
in flames
incubus
dillinger escape plan (HIER HEB IK AL DINGEN VAN GEDOWNLOAD!!! )
Symphony X is erg leet.
En Ayreon. Check het V album van Symphony X maar, en The Human Equation van Ayreon.
king crimson
Pink Floyd
Miles Davis
The Who
Planet X
aphex twin
Porcupine Tree, Orphaned Land, The Gathering, Stereolab, and Katatonia.
mike patton
infected mushroom
Manowar

Qua progmetal kun je beter naar Ayreon, Uriah Heep, Porcupine Tree of Symphony X luisteren
maar 70's progrock is ook erg de moeite waard, zoals King Crimson, Yes, Camel, Focus, sommige Zappa-albums en Gong.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 02:27
Verwijderd
Citaat:
oh, lijstje maken, goed plan. Beter dan al die naamzoekjes naar mezelf. Aan de andere kant duurt het zo nog wel een half jaar voordat ik seizoen 1 van green wing heb, dus ik heb nog tijd zat
Ben je green wing aan het downloaden? Toevallig ook die torrent waar van 'seizoen' iets a la 'säsong' is gemaakt? Want dan seed ik 'm vannacht wel voor je
Oud 26-06-2008, 02:28
Verwijderd
Citaat:
Tissur Minke?
Bem gewoon een beetje dronken.
Oud 26-06-2008, 02:28
Verwijderd
Citaat:
Aphex Twin is ook fijn en wat freezepop is weet ik niet

Maar The Eagles zijn tof hoor. Of okay, eigenlijk luister ik alleen Hotel California en dan heb ik zoiets van 'prrrrrr jeugdmuziek' want dat draaide mijn vader vroeger vaak in de auto. Maar toch, niks mis met The Eagles

Aan de andere kant, ik luister echt naar teveel uiteenlopende dingen, dus er zijn weinig mensen die alles wat ik leuk vind kunnen waarderen. Wacht maar tot je straks LVO tegenkomt. Nederlande hip-hop met ontzettend foute teksten Hoewel, misschien moet je daar ook om lachen. Ik weet het niet.
Ik vind tot nu alles dikke prima maar ik heb echt een dik dik dik eagles trauma. Maar dat kwam door een jongen die echt waanzinnig sterk zijn eigen zielige voorkeuren op mij probeerde op te dringen, in alles. Muziek, gedrag, vrienden, kunst. Wat een faalhoofd was dat zeg. En hij was ook zo eagles fan en ik vond het sowieso al dikke crap maar nu al helemaal natuurlijk.
Oud 26-06-2008, 02:28
Verwijderd
Citaat:
Ben je green wing aan het downloaden? Toevallig ook die torrent waar van 'seizoen' iets a la 'säsong' is gemaakt? Want dan seed ik 'm vannacht wel voor je
ik snap niets van dat geseed enzo
maar dat is inderdaad wel de torrent
Oud 26-06-2008, 02:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Bem gewoon een beetje dronken.
Dat is toch niet persé slecht?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-06-2008, 02:29
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ben je green wing aan het downloaden? Toevallig ook die torrent waar van 'seizoen' iets a la 'säsong' is gemaakt? Want dan seed ik 'm vannacht wel voor je
Volgens mij hebben we beneden een dvdboxje van greenwing. Maar ik weet helemaal niet wat het is
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 02:29
Verwijderd
Citaat:
huhu

melvins
earth
einsturzende neubauten
ennio morricone
in flames
incubus
dillinger escape plan (HIER HEB IK AL DINGEN VAN GEDOWNLOAD!!! )
Symphony X is erg leet.
En Ayreon. Check het V album van Symphony X maar, en The Human Equation van Ayreon.
king crimson
Pink Floyd
Miles Davis
The Who
Planet X
aphex twin
Porcupine Tree, Orphaned Land, The Gathering, Stereolab, and Katatonia.
mike patton
infected mushroom
Manowar

Qua progmetal kun je beter naar Ayreon, Uriah Heep, Porcupine Tree of Symphony X luisteren
maar 70's progrock is ook erg de moeite waard, zoals King Crimson, Yes, Camel, Focus, sommige Zappa-albums en Gong.
hehehehe
Oud 26-06-2008, 02:30
Verwijderd
Citaat:
huhu

melvins
earth
einsturzende neubauten
ennio morricone
in flames
incubus
dillinger escape plan (HIER HEB IK AL DINGEN VAN GEDOWNLOAD!!! )
Symphony X is erg leet.
En Ayreon. Check het V album van Symphony X maar, en The Human Equation van Ayreon.
king crimson
Pink Floyd
Miles Davis
The Who
Planet X
aphex twin
Porcupine Tree, Orphaned Land, The Gathering, Stereolab, and Katatonia.
mike patton
infected mushroom
Manowar

Qua progmetal kun je beter naar Ayreon, Uriah Heep, Porcupine Tree of Symphony X luisteren
maar 70's progrock is ook erg de moeite waard, zoals King Crimson, Yes, Camel, Focus, sommige Zappa-albums en Gong.
En als je Infected Mushroom digt en iets rustigere maar even gave trippy goa wil moet je Shpongle luisteren.

Oja en ohhh Ecnelis, download Porest. Die hebben echt te gave flauwe dingen, waaronder een verbasterde versie van 'Eye of the Tiger' (DIE VAN ROCKY JA) alleen heet hun versie 'Eye of the Leopard' en op het einde zingen ze zo van 'zizizizizizizizizizi'.
Oud 26-06-2008, 02:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee, nou ja, ik had net gewoon een nogal luidruchtig gesprek op de fiets met een erg leuk iemand... En ik moet morgen om 10 uur de zooi van onze voorstelling op gaan ruimen, en dat wordt echt een hel.
Wanna tell?

Want nu ben ik benieuwd
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-06-2008, 02:32
Verwijderd
Citaat:
En als je Infected Mushroom digt en iets rustigere maar even gave trippy goa wil moet je Shpongle luisteren.

Oja en ohhh Ecnelis, download Porest. Die hebben echt te gave flauwe dingen, waaronder een verbasterde versie van 'Eye of the Tiger' (DIE VAN ROCKY JA) alleen heet hun versie 'Eye of the Leopard' en op het einde zingen ze zo van 'zizizizizizizizizizi'.
GODNONNDE nog een naamzoek manon :D:

dit is freezepop
edit: en het is best slecht en daarom vind ik het leuk
Oud 26-06-2008, 02:33
Verwijderd
Oke ik ga even op 2354235 quotes reageren dus nu moet ik even iets korts posten om er in te komen k.
Oud 26-06-2008, 02:34
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
GODNONNDE nog een naamzoek manon :D:
[filmpje]
dit is freezepop
edit: en het is best slecht en daarom vind ik het leuk
Ik moest dat na een minuut toch wel uitzetten
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 02:35
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=_9wSMuCJCkQ

anna nina anna nina anna nina anna nina na niaaa JITSJIWJTJIWAAAAA Bipa bipaaa bipaa bipaaaa

en waarom werkt het filmpje niet

ik vind die clip zo eng he
Oud 26-06-2008, 02:36
Verwijderd
Citaat:
Ik moest dat na een minuut toch wel uitzetten
en terecht
Oud 26-06-2008, 02:37
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij hebben we beneden een dvdboxje van greenwing. Maar ik weet helemaal niet wat het is
Het is een best wel gave Britse comedyserie, lichtelijk overdreven maar niet dat het echt irritant wordt. En die chick uit Black Books zit er in, dus dat is ook gaaf. Het lijkt een bééééétje op Scrubs, maar eigenlijk komt dat alleen doordat het ook een comedyserie over een ziekenhuis is.

Citaat:
ik snap niets van dat geseed enzo
maar dat is inderdaad wel de torrent
Nou, het komt er op neer dat als ik vannacht tegen uTorrent zeg van 'hier, uTorrentje, seed deze torrent ff plz' hij dan zegt van 'okay' en dan mogen allemaal mensen Green Wing van mijn pc downloaden. Dus met een beetje mazzel weet jouw pc te connecten met die van mij en dan zal je download sneller gaan. (Maar hoeveel sneller dan precies valt uiteraard niet te voorspellen. In elk geval niet door mij. )

Citaat:
Ik vind tot nu alles dikke prima maar ik heb echt een dik dik dik eagles trauma. Maar dat kwam door een jongen die echt waanzinnig sterk zijn eigen zielige voorkeuren op mij probeerde op te dringen, in alles. Muziek, gedrag, vrienden, kunst. Wat een faalhoofd was dat zeg. En hij was ook zo eagles fan en ik vond het sowieso al dikke crap maar nu al helemaal natuurlijk.
Wat een lutser. Ik heb ook wel van die mensen gekend, ik snap niet zo goed waarom ze niet doorhebben dat het juist averechts werkt.

Citaat:
Ik graaf de Einstürzende Neubauten inderdaad para
Volslagen terecht Doe je nu het nieuwe album?
Oud 26-06-2008, 02:39
Verwijderd
Citaat:
Zo goed als. Verder wil ik er niks over zeggen.
Hm, succes ermee, allebei. Wel kut dat het uitgaat, maar goed, als je (nu al) verliefd aan het worden bent op iemand anders dan had de relatie sowieso weinig kans van slagen.
Oud 26-06-2008, 02:39
Verwijderd
ik download er nu nog niets van want mijn pc trekt niet zo veel vandaag
en je hoeft niet te seeden want ik zet deze brombeer zo uit denk ik. Hij begint een beetje gek te doen.

Met andere woordjes. Welterusten kantine volk
Oud 26-06-2008, 02:40
Verwijderd
Oh hm, Stefenootje is al weg, geloof ik.
Oud 26-06-2008, 02:41
Verwijderd
echt niet
Oud 26-06-2008, 02:41
Verwijderd
WELTYEYDNSMNTN welterusntn
Oud 26-06-2008, 02:42
Verwijderd
Citaat:
ik download er nu nog niets van want mijn pc trekt niet zo veel vandaag
en je hoeft niet te seeden want ik zet deze brombeer zo uit denk ik. Hij begint een beetje gek te doen.

Met andere woordjes. Welterusten kantine volk
Ik doe ook niet nu, want ik heb mezelf gepwned met poorten ofzo, dus nu is m'n internet hééél traag als uTorrent aanstaat. Maar ik bedoel meer - die torrent staat nu genoteerd als 'okay ik heb al een dikke share ratio, dus nu mag dit dicht en mensen downloaden maar andere dingen van me', maar als jij met dezelfde torrent bezig bent dan zet ik 'm wel weer op actief. Zodat ik 'm aan het seeden ben wanneer uTorrent aanstaat, dus dat is vast op een gegeven moment ook nuttig voor jou. En voor mij maakt het niet uit want ik seed toch altijd al 34512 dingen omdat ik van hore share ratios houd, dan mag er best nog één bij.
Oud 26-06-2008, 02:42
Verwijderd
Oja en welterusten.
Oud 26-06-2008, 03:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Tering ik moet mn bed nog opmaken.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 03:59
Verwijderd
Jullie liggen allemaal te slapen, zeker?
Oud 26-06-2008, 04:06
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Nee, ik heb net mn bed opgemaakt :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 04:06
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ga maar wel slapen, trouwens. Mn lenzen hebben zoiets van JA HALLO, DOE ONS EENS IN HET BAKJE, TIS MOOI GEWEEST!! Dus ze irriteren nu als hel.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 04:07
Verwijderd
Oh, goede timing, .

Ik heb net besloten met wat maten een oud barrel te kopen, en daarmee zo ver mogelijk te gaan rijden, .
Oud 26-06-2008, 04:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Dat is gaaf
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 04:08
Verwijderd
Ach, mij een beetje in de steek laten. Welterusten, .
Oud 26-06-2008, 04:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ja zeg, wie is er dan ook op zulke onchristelijke tijden nog online.

Slaap lekker hoor
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 04:09
Verwijderd
Citaat:
Dat is gaaf
For sure. Het wordt ook waarschijnlijk een mintgroene Seat Marbella, . De eerste etappe maken we met z'n tweeën, en we ontmoeten een vriend nog 'ergens', waar dat ook moge zijn.
Oud 26-06-2008, 04:10
Verwijderd
Citaat:
Ja zeg, wie is er dan ook op zulke onchristelijke tijden nog online.
Jullie zijn gewoon een stelletje conformisten. Je leef patroon een beetje aanpassen aan die van de maatschappij. Ga je toch eventjes heel hard schamen!
Oud 26-06-2008, 04:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
For sure. Het wordt ook waarschijnlijk een mintgroene Seat Marbella, . De eerste etappe maken we met z'n tweeën, en we ontmoeten een vriend nog 'ergens', waar dat ook moge zijn.
Dude, dat is ongeveer de kleinste auto die er is
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 04:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Jullie zijn gewoon een stelletje conformisten. Je leef patroon een beetje aanpassen aan die van de maatschappij. Ga je toch eventjes heel hard schamen!
Oh, maar ik vond 4 uur wel altogenoeg, eigenlijk.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 04:12
Verwijderd
Citaat:
Dude, dat is ongeveer de kleinste auto die er is
Dat weet ik. Zelfs het hele 'in de auto komen' wordt voor mij al avontuurlijk. Gelukkig ben ik heel erg geskilled in mijzelf opvouwen op de achterbank, en dan knock-out gaan van drank/drugs.
Oud 26-06-2008, 04:13
Verwijderd
Ik ben ook nog wakker, want ik moet vrijdagochtend om 6:30 opstaan ofzo. En dat krijg ik alleen voor elkaar als ik nu de nacht doorhaal en morgen rond een uur of 2 's middags ga slapen. Dan word ik vrijdagnacht om 02:00 wakker en dan kan ik m'n presentatie nog even een laatste keer doornemen en relaxt wakker worden enzo
Oud 26-06-2008, 04:14
Verwijderd
Citaat:
For sure. Het wordt ook waarschijnlijk een mintgroene Seat Marbella, . De eerste etappe maken we met z'n tweeën, en we ontmoeten een vriend nog 'ergens', waar dat ook moge zijn.
Mintgroen Hoe bruut.
Oud 26-06-2008, 04:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hahahaha, ik voel me wel vereerd om jullie te 'kennen' hoor

Gekke mensen :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 04:15
Verwijderd
Ik heb bedacht dat ik uiterlijk om zes uur moet gaan slapen, wil ik nog enigszins fatsoenlijk om mijn werk verschijnen. Ik moet dan zo wel gaan beginnen aan het drinken van water of limonade, want anders heb ik morgen kopfschmerzen.
Oud 26-06-2008, 04:16
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
hahaha, omg

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 04:17
Verwijderd
Mja, je kan echt schitterende barrels vinden op marktplaats. Het mooie is nog wel dat zo'n auto minder kost dan een huurauto (voor de periode die wij weg willen), en de meesten hebben nog wel APK tot volgend jaar. Maar eigenlijk maakt het me ook helemaal niet uit of die auto het wel of niet gaat halen.

Oh, en hij kan natuurlijk stijlvol worden 'gecustomized'.
Oud 26-06-2008, 04:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Het is juist veel gaver als ie het niet haalt, eigenlijk. Dan maak je nog eens wat mee enzo
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 04:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
En, als ie het wel haalt, zit je weer met zo'n vertyfte auto opgescheept :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 04:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ohja, ik zou naar bed.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-06-2008, 04:21
Verwijderd
Welterusten dan maar.

Ik ga geroosterde boterhammen met pindakaas maken, .
Oud 26-06-2008, 04:23
Verwijderd
Oh, gelukkig, m'n gestoorde buurman met de gekke kat is ook nog wakker. Die loopt nu schreeuwend door z'n huis, geloof ik.
Oud 26-06-2008, 04:27
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ja, kijk, dan zet je een vet nummer op, maar die kun je dan ook weer niet afzetten. En dan ga je ondertussen maar stripjes lezen. En dan krijg je dit soort dingen waar je om rofl't

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 21:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 12-10-2008 00:04
De Kantine Wat saai zeg #259
Swlabr
500 29-06-2008 01:29
De Kantine Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258
TopDrop
500 28-06-2008 20:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.