Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2013, 13:38
Verwijderd
Het vierentwintiguursritme blijft raar. Over 7 á 8 uur is het alweer bedtijd.

Verder studeren, eindje fietsen, boek kopen, boodschappen doen, soep maken, na het eten nog een uurtje leren, gogogo.
Advertentie
Oud 04-02-2013, 13:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Een of andere studente dacht even 'principieel' te gaan doen en ging bij het Beatrixtheater in Utrecht met een bordje staan, waar de koningin langskwam voor haar verjaardagsfeestje:



Toen werd ze 'met fysieke kracht verwijderd', zonder waarschuwing en haar bordje afgepakt.

Aan de ene kant een beetje raar gehandeld door de politie, want ja, vrijheid van meningsuiting, maar wat een domme koe ben je als je zoiets lames op een bordje schrijft. Alsof een republiek zoveel beter is :')
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-02-2013, 14:03
Verwijderd
De kwaliteit van het bord laat ook enigszins te wensen over.
Oud 04-02-2013, 14:04
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
De kwaliteit van het bord laat ook enigszins te wensen over.
Ja, ze liep toevallig langs, was het niet eens met de afzetting en de komst van Bea, liep een winkel binnen, vroeg om een kartonnen doos en maakte ter plekke dit bordje :')

Wat een aandachtshoer.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-02-2013, 14:08
Verwijderd
Toch had de pliesie zich er niet mee moeten bemoeien.
Oud 04-02-2013, 14:18
Verwijderd
Rare verneukte opmaak ineens .

Hier mensen toevallig enig idee? Ik heb voor beide studies in het derde jaar keuzeruimte van 30 ECTS en de studiegids deelt dat op in 2 keer 15 ECTS, per semester dus. Maar kan dat ook samengevoegd in een semester? Ik heb namelijk raar genoeg in het tweede semester relatief weinig te doen en in het eerste juist veel, dus dat zou wel best wel goed uitkomen
Oud 04-02-2013, 14:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Rare verneukte opmaak ineens .

Hier mensen toevallig enig idee? Ik heb voor beide studies in het derde jaar keuzeruimte van 30 ECTS en de studiegids deelt dat op in 2 keer 15 ECTS, per semester dus. Maar kan dat ook samengevoegd in een semester? Ik heb namelijk raar genoeg in het tweede semester relatief weinig te doen en in het eerste juist veel, dus dat zou wel best wel goed uitkomen
Volgens mij maakt het geen ruk uit wanneer jij keuzevakken volgt Ik heb ook op de raarste momenten vakken gevolgd, was nooit een probleem. Ik heb zelfs achteraf vakken verplaatst van vaste ruimte naar vrije ruimte en andersom (want heel veel veranderingen in het vakkenpakket waardoor er ineens van alles niet meer klopte).
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-02-2013, 14:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een heeeerlijk weertje is het Ik heb net even boodschappen gedaan en een stukje gewandeld. Zonnetje en harde wind <33 lekker uitwaaiweer. Ik wou dat ik naar het strand kon!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-02-2013, 14:27
Verwijderd
Ah. Ik ben dus eindelijk een studieplan aan het maken (van mijn coördinator moest dat eigenlijk in september al ) en ik zit een beetje te goochelen met wanneer ik welke vakken ga doen en hoe ik in hemelsnaam een stage er tussendoor krijg. Want ik wil namelijk heel graag een stage doen, maar als je gewoon je vrije ruimte mag doen wanneer je wil wordt het ineens stukken makkelijker.
Oud 04-02-2013, 14:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zou het even checken, maar bij ons was dat geen enkel probleem.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-02-2013, 14:30
Verwijderd
HMmmmmmmmmmmmmmm, of toch een minor doen. MOEILIJK. Waarom willen ze dat ik hier nu al over nadenk het is nog lang niet. Dit is over 3 jaar ofzo.
Oud 04-02-2013, 14:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dan denk je er toch lekker niet over na. Wat een onzin dat je dat nu al moet plannen. Ik plande altijd maar 1 jaar. Of nou ja, 2 dus in de praktijk, want de helft van de punten in jaar 1 en de andere helft in jaar 2.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-02-2013, 14:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ruk, de loopband die ik wilde is uitverkocht. Nou staat er wel één van ongeveer dezelfde prijs op wehkamp, maar die kan je alleen op bepaalde snelheden instellen (2,4,6,8,10 of 12 km/h). Dat is nou juist weer níet handig, omdat ik met trainen rustig moet opbouwen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-02-2013, 14:38
Verwijderd
Ja, ik snap het op zich ook wel weer wat, want het is dus wel wat moeilijker plannen als je met twee dingen zit. Als in; als je twee studies tegelijkertijd doet is het niet zo moeilijk plannen want dan hou je je gewoon aan het standaardprogramma, maar dan keer 2. Maar bij mij loopt het tweede en derde jaar van de ene studie over 3 jaar en op zich is het wel logisch dat ze dan bij aanvang van het eerste jaar / tweede jaar willen dat je nadenkt wanneer je welke vakken wil gaan doen. Niet dat je ineens nog 50 ECTS moet in het eerste semester van je derde jaar omdat je in het tweede jaar even niet aan een X aantal vakken had gedacht. Maar ja, dan moet je op zich dus wel al een beetje weten wat je met die keuzeruimte wil gaan doen, want als je stage wil dan moet je niet ook 6 andere vakken tegelijkertijd volgen, terwijl je met een minor natuurlijk best wat andere vakken ernaast kan hebben. Of als ik überhaupt er voor kies om maar 30 ECTS in totaal aan keuzeruimte te doen (dan is het keuzevak gewoon voor beide studies het keuzevak. Wat de makkelijkste optie is) wanneer ik dat dan wil doen want dan kan ik wellicht het eerste semester van het tweede jaar wat lichter maken en het eerste semester van het derde jaar dan in verhouding weer iets zwaarder. En ja, het is wel makkelijk om het op een rijtje te hebben, want ik vermoed dat ik in dit jaar verder niet heel veel tijd over had gehad om het te maken. Anders was volgend jaar al wel mijn tweede jaar geweest en had ik eventueel dus al moeten beginnen met keuzevakken!

Citaat:
Ruk, de loopband die ik wilde is uitverkocht. Nou staat er wel één van ongeveer dezelfde prijs op wehkamp, maar die kan je alleen op bepaalde snelheden instellen (2,4,6,8,10 of 12 km/h). Dat is nou juist weer níet handig, omdat ik met trainen rustig moet opbouwen.
Maar dan kun je toch opbouwen? Van 2 naar 4, van 4 naar 6 enzovoorts?
Oud 04-02-2013, 14:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik snap het op zich ook wel weer wat, want het is dus wel wat moeilijker plannen als je met twee dingen zit. Als in; als je twee studies tegelijkertijd doet is het niet zo moeilijk plannen want dan hou je je gewoon aan het standaardprogramma, maar dan keer 2. Maar bij mij loopt het tweede en derde jaar van de ene studie over 3 jaar en op zich is het wel logisch dat ze dan bij aanvang van het eerste jaar / tweede jaar willen dat je nadenkt wanneer je welke vakken wil gaan doen. Niet dat je ineens nog 50 ECTS moet in het eerste semester van je derde jaar omdat je in het tweede jaar even niet aan een X aantal vakken had gedacht. Maar ja, dan moet je op zich dus wel al een beetje weten wat je met die keuzeruimte wil gaan doen, want als je stage wil dan moet je niet ook 6 andere vakken tegelijkertijd volgen, terwijl je met een minor natuurlijk best wat andere vakken ernaast kan hebben. Of als ik überhaupt er voor kies om maar 30 ECTS in totaal aan keuzeruimte te doen (dan is het keuzevak gewoon voor beide studies het keuzevak. Wat de makkelijkste optie is) wanneer ik dat dan wil doen want dan kan ik wellicht het eerste semester van het tweede jaar wat lichter maken en het eerste semester van het derde jaar dan in verhouding weer iets zwaarder. En ja, het is wel makkelijk om het op een rijtje te hebben, want ik vermoed dat ik in dit jaar verder niet heel veel tijd over had gehad om het te maken. Anders was volgend jaar al wel mijn tweede jaar geweest en had ik eventueel dus al moeten beginnen met keuzevakken!



Maar dan kun je toch opbouwen? Van 2 naar 4, van 4 naar 6 enzovoorts?
Oja, twee studie, even vergeten Ja, dan lijkt het me inderdaad wel handig om een beetje te plannen!

Nou, op dit moment moet ik bijvoorbeeld 4,5 km/h lopen. Beetje ingewikkeld verhaal, maar aan elke minuut trainen hangt een een cijfer, afhankelijk van hoe zwaar het is een 1, 2 of 3. Ik moet in een half uur trainen minimaal 40 punten halen en maximaal 60. Tussendoor moet ik ook rust nemen (mijn trainingsschema is nu 8 minuten wandelen, 3 minuten rusten, 8 minuten wandelen, 3 minuten rusten, 8 minuten wandelen. Dat geeft een puntenaantal van 42. Fysio heeft besloten dat het op dit moment niet zwaarder mag dan dat.) Wandelen met 4 km/h is maar 1 punt per minuut, en daarmee kom is dus niet op die 40 punten. 6 km/h is nu te zwaar. Ingewikkeld dus
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-02-2013, 14:49
Verwijderd
Oh, zo. Ja, nee, dan is het niet handig! Ik wist niet dat je met zo'n puntensysteem ding iets bezig was.

Misschien even overleggen met je fysio of je niet een schema kan krijgen gebaseerd op deze loopband?
Oud 04-02-2013, 14:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben nu ook even op marktplaats aan het kijken. M'n vader wilde liever een ding in de winkel kopen, met garantie enzo, maar ik zie dat er toch wel een aantal goede op internet staan.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-02-2013, 14:53
Verwijderd
Stage in mijn bachelor en minoren in mijn master waar ik nu ECHT nog niet over na ga denken wat de coördinator ook wil. Nu ga ik douchen
Oud 04-02-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Een of andere studente dacht even 'principieel' te gaan doen en ging bij het Beatrixtheater in Utrecht met een bordje staan, waar de koningin langskwam voor haar verjaardagsfeestje:

[afbeelding]


Toen werd ze 'met fysieke kracht verwijderd', zonder waarschuwing en haar bordje afgepakt.

Aan de ene kant een beetje raar gehandeld door de politie, want ja, vrijheid van meningsuiting, maar wat een domme koe ben je als je zoiets lames op een bordje schrijft. Alsof een republiek zoveel beter is :')
Wat is er vredesnaam lame aan geen monarchie willen? Het koningshuis is toch ook een grap anno 2013, met een geschiedenis aan schandalen waar menig beroepsoplichter en structureel vreemdganger nog rode konen van krijgt? Prima dat er vermaak voor zwakbegaafden bestaat, maar of dat nu perse van belastinggeld moet. Zanger Rinus will do.
Oud 04-02-2013, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze liep toevallig langs, was het niet eens met de afzetting en de komst van Bea, liep een winkel binnen, vroeg om een kartonnen doos en maakte ter plekke dit bordje :')

Wat een aandachtshoer.
Waarschijnlijk kon ze haar normale route niet nemen en werd het idee van verandering van plannen teveel voor haar en stortte ze in.

Citaat:
Wat is er vredesnaam lame aan geen monarchie willen? Het koningshuis is toch ook een grap anno 2013, met een geschiedenis aan schandalen waar menig beroepsoplichter en structureel vreemdganger nog rode konen van krijgt? Prima dat er vermaak voor zwakbegaafden bestaat, maar of dat nu perse van belastinggeld moet. Zanger Rinus will do.
De monarchie heeft wel meer te betekenen dan Rinus, of wil je die gebruiken om uit te zenden als afgevaardigde van ons land? Ik ben het niet eens met de hoeveelheid geld die ernaartoe gaat en de macht die ze blijkbaar soms toch nog stiekem kunnen uitoefenen (maar dat is eerder België, bij Nederland heb ik dat idee niet zo) en ze moeten vooral hun bek houden als ze het niet eens zijn met hoe het volk gestemd heeft (België), voor de rest vind ik het prima. Maar ik heb dan ook vooral bij het Nederlandse koningshuis het idee dat ze goed werk leveren. In België is het een triest zootje inteelt dat beter opgedoekt kan worden. Laurent alleen al, compleet alle regels aan zijn laars lappen en dingen doen je niet kunt maken in zo'n positie, maar wel mekkeren als zijn dotatie ingetrokken of verminderd dreigt te worden. Werk dan ook voor je geld lul!

In ieder geval.


Ik was zoooo enthousiast over die AH mini's, daar zitten zulke cute dingen bij, wat krijg ik? Twéé pakjes spinazie
Oud 04-02-2013, 15:18
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is er vredesnaam lame aan geen monarchie willen? Het koningshuis is toch ook een grap anno 2013, met een geschiedenis aan schandalen waar menig beroepsoplichter en structureel vreemdganger nog rode konen van krijgt? Prima dat er vermaak voor zwakbegaafden bestaat, maar of dat nu perse van belastinggeld moet. Zanger Rinus will do.
Ik zeg niet dat het lame is om geen monarchie te willen, maar als je zoiets gaat op een stukje karton gaat schrijven zonder degelijke beweegreden, dan wordt het wel al snel lame.
Ze heeft nog een interview gedaan met Fok! waarin ze alleen maar miept dat haar vrijheid van meningsuiting is ingeperkt (ze is niet gearresteerd, dus storm in een glas water), zonder in te gaan op waarom ze geen monarchie wil. Ze komt over alsof ze vaag een klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt. Actievoeren om het actievoeren.

Laten we ook niet vergeten dat de koningin en onze aanstaande koning wel aardig wat dingen doen voor Nederland (zoals zakenbezoeken om relaties tussen landen te versterken, fundraising voor bepaalde zaken, het aantrekken van bedrijven) en dat een republiek in beginsel duurder is dan een monarchie. (Ik ben niet per se pro monarchie, maar ook niet anti monarchie)
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-02-2013, 15:19
Verwijderd
^Zal ik ze voor je sparen? Dan krijg je ze met de hondenshow
Oud 04-02-2013, 15:23
Verwijderd
Is goed, maar de hondenshow staat wel op wankelen, gezien het verrassingsvakantiegebeuren dat er aan komt. Maar sowieso wil ik nog wel eens meeten.
Ik wilde vandaag treinkaartjes aanschaffen, maar die krengen gaan morgen pas in. Nou ja, Baarle is geen treinstad, dus die vliegen daar niet zo de deur uit, dus ik kan vast wel iemand regelen die er 2 op de kop tikt voor me.
Oud 04-02-2013, 15:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pff, mijn ma zei vanochtend dat ze alles van avondeten prima vond en nu heb ik ineens een hele lijst aan mijn broek. Het feit dat ik niet genoeg geslapen heb om mijn emoties enigszins in controle te houden, is echt ook niet handig.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-02-2013, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Stage in mijn bachelor en minoren in mijn master waar ik nu ECHT nog niet over na ga denken wat de coördinator ook wil. Nu ga ik douchen
Citaat:
Ik zeg niet dat het lame is om geen monarchie te willen, maar als je zoiets gaat op een stukje karton gaat schrijven zonder degelijke beweegreden, dan wordt het wel al snel lame.
Ze heeft nog een interview gedaan met Fok! waarin ze alleen maar miept dat haar vrijheid van meningsuiting is ingeperkt (ze is niet gearresteerd, dus storm in een glas water), zonder in te gaan op waarom ze geen monarchie wil. Ze komt over alsof ze vaag een klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt. Actievoeren om het actievoeren.

Laten we ook niet vergeten dat de koningin en onze aanstaande koning wel aardig wat dingen doen voor Nederland (zoals zakenbezoeken om relaties tussen landen te versterken, fundraising voor bepaalde zaken, het aantrekken van bedrijven) en dat een republiek in beginsel duurder is dan een monarchie. (Ik ben niet per se pro monarchie, maar ook niet anti monarchie)
Haar vrijheid van meningsuiting is wel ingeperkt, want ze mocht geen kritiek uiten op het koningshuis. Als er had gestaan 'weg met Patty Brard' of zelfs 'weg met Mark Rutte' had er geen haan naar gekraaid, maar het koningshuis is nu eenmaal onschendbaar.
Verder ontken ik niet dat Bea en WimLex iets nuttigs doen, maar niets dat een gekozen volksvertegenwoordiger niet zou kunnen. De enige toegevoegde waarde is dus de kneuzenkermis eromheen, en die kost bakken met geld.
Oud 04-02-2013, 15:35
Verwijderd
we krjgen eind februari pas wifi.
Oud 04-02-2013, 15:36
Verwijderd
Een gekozen volksvertegenwoordiger, wil je het daar echt op laten aankomen? En stel dat een Wilders een meerderheid van stemmen heeft, dan sta je er mooi gekleurd op ^^
Oud 04-02-2013, 15:37
Verwijderd
Dat is wel het fijne aan een koningshuis, die zijn verplicht neutraliteit uit te stralen op politiek gebied. Een volksvertegenwoordiger zal tot een politieke partij behoren.
Oud 04-02-2013, 15:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Haar vrijheid van meningsuiting is wel ingeperkt, want ze mocht geen kritiek uiten op het koningshuis. Als er had gestaan 'weg met Patty Brard' of zelfs 'weg met Mark Rutte' had er geen haan naar gekraaid, maar het koningshuis is nu eenmaal onschendbaar.
Ja, ik zeg niet dat haar vrijheid niét is ingeperkt. Zoals ik zei vind ik dat de politie hier verkeerd gehandeld heeft.

Citaat:
Verder ontken ik niet dat Bea en WimLex iets nuttigs doen, maar niets dat een gekozen volksvertegenwoordiger niet zou kunnen. De enige toegevoegde waarde is dus de kneuzenkermis eromheen, en die kost bakken met geld.
Nouja, wat betreft gekozen volksvertegenwoordiger hebben we de premier weer, voor de echte dingen.

Ik ben het eens dat het koningshuis wel wat mag minderen met al die duurdoenerij, maar ik ageer alleen tegen de loze, halfbakken aanpak van die studente. Kom met goede argumenten, voer een gerichte campagne, maar ga niet op zo'n goedkope manier de aandacht zoeken.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-02-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ik was zoooo enthousiast over die AH mini's, daar zitten zulke cute dingen bij, wat krijg ik? Twéé pakjes spinazie
Oh yes zijn er weer mini's !?
Oud 04-02-2013, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Is goed, maar de hondenshow staat wel op wankelen, gezien het verrassingsvakantiegebeuren dat er aan komt. Maar sowieso wil ik nog wel eens meeten.
Ik wilde vandaag treinkaartjes aanschaffen, maar die krengen gaan morgen pas in. Nou ja, Baarle is geen treinstad, dus die vliegen daar niet zo de deur uit, dus ik kan vast wel iemand regelen die er 2 op de kop tikt voor me.
Ja verrassingsvakantie Heb je al meer info dan dat je überhaupt gaat?
Oud 04-02-2013, 16:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat ik/mijn ouders nu een goedkope loopband gaan kopen. Eigenlijk wil ik één die duurder is (want die ziet er wat stabieler uit en heeft een beter hellingshoekmechanisme), maar het gaat wel om veel geld in totaal. Dus toch maar de goedkope.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-02-2013, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik zeg niet dat haar vrijheid niét is ingeperkt. Zoals ik zei vind ik dat de politie hier verkeerd gehandeld heeft.



Nouja, wat betreft gekozen volksvertegenwoordiger hebben we de premier weer, voor de echte dingen.

Ik ben het eens dat het koningshuis wel wat mag minderen met al die duurdoenerij, maar ik ageer alleen tegen de loze, halfbakken aanpak van die studente. Kom met goede argumenten, voer een gerichte campagne, maar ga niet op zo'n goedkope manier de aandacht zoeken.
Het nare is juist dat de politie volgens de regels heeft gehandeld, aangezien majesteitsschennis in Nederland verboden is. Een beetje zoals in Noord-Korea dus. En ik denk dat we het verder eigenlijk wel eens zijn. Ik vind niet dat het nu slecht functioneert, maar het is natuurlijk belachelijk dat niet alleen de volksvertegenwoordiger maar de hele familie eromheen van belastinggeld gefinancierd wordt.
En Mutant, er is in mijn idealistische visie meer kans dat een moeilijk type door erfopvolging aan de macht komt, dan dat half Nederland daarvoor kiest. Je zal bijvoorbeeld maar zo'n idioot als Prince Charles als koning krijgen, no thanks.
Oud 04-02-2013, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Oh yes zijn er weer mini's !?
Keukenmini's. Waarmee je winkeltje en keukentje kunt spelen <3 Keukentje heb ik nooit gespeeld, winkeltje daarentegen... Een nicht van mij had een winkel op garageformaat in de kelder, daar was ik toch een partij jaloers op!

Citaat:
Ja verrassingsvakantie Heb je al meer info dan dat je überhaupt gaat?
Het schijnt dat ik geen paspoort zou nodig hebben (die heb ik nog niet), Marokko valt dus af. En binnen de EU is het nergens echt zo warm voor zover ik weet. Pa heeft het de hele tijd over Aruba, hem kennende kan dat een dwaalspoor maar ook heel goed de waarheid zijn. Je weet het nooit (zie maar naar mijn reactie over dat vliegtuig in Rome).

Citaat:
En Mutant, er is in mijn idealistische visie meer kans dat een moeilijk type door erfopvolging aan de macht komt, dan dat half Nederland daarvoor kiest. Je zal bijvoorbeeld maar zo'n idioot als Prince Charles als koning krijgen, no thanks.
Dat is waar, kijk maar naar België. Maar daarom vind ik dat Nederland echt niet te klagen heeft ^^
Oud 04-02-2013, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar, kijk maar naar België. Maar daarom vind ik dat Nederland echt niet te klagen heeft ^^
Niet over de huidige situatie, wel over het systeem.
Oud 04-02-2013, 17:01
Verwijderd
Ik ben pro monarchie, gewoon omdat ik het leuk vind /is zwakbegaafde

Hoewel ik zeker wel de absurditeit inzie van het feit dat we elkaar jaar kijken naar koekhappende mensen die toevallig geboren zijn als prins of prinses.
Oud 04-02-2013, 17:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit hier in te kakken als een malle en mijn moeder smst niet terug, dus ik kan ook geen boodschappen doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-02-2013, 17:16
Verwijderd
Deze periode heb ik nog geen onvoldoende gehaald.

Nog 4 dagen en vakantie.
Oud 04-02-2013, 17:17
Verwijderd
In de gauwigheid las ik dit:
Citaat:
Ik zit hier te kakken als een malle en mijn moeder smst niet terug
En toen dacht ik:" WTF
Oud 04-02-2013, 17:49
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Etmakas: cool. Heb je al een idee welke kant van de taalwetenschappen je interessant vindt?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-02-2013, 17:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
In de gauwigheid las ik dit:

En toen dacht ik:" WTF
dat las ik ook :')
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-02-2013, 18:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
In de gauwigheid las ik dit:

En toen dacht ik:" WTF
Citaat:
dat las ik ook :')
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-02-2013, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Deze periode heb ik nog geen onvoldoende gehaald.
Oud 04-02-2013, 19:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Eigenlijk wilde ik vanavond op gaan ruimen, maar ik heb zojuist cupcakes gebakken en genomd en nu ben ik vol en lui Wat nu.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-02-2013, 19:28
Verwijderd
Hoi ik zit op een heuse TABLET nu ben ik aan den lijve aan het ondervinden wat apps precies zijn enzo. Spelletjes pou quizbattle 100 doors
Oud 04-02-2013, 19:30
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
In de gauwigheid las ik dit:

En toen dacht ik:" WTF
Citaat:
dat las ik ook :')
Ik ook
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-02-2013, 19:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Biologie is zo leuk Ik ga het echt steeds meer waarderen. En dat komt nog eens goed uit, jeeeej
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-02-2013, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar soms realiseer ik me niet dat het op universitair niveau allemaal iets anders werkt. Dat maakt mij soms wat naïef, dus dan zijn we een mooi stel samen


Citaat:
Waarschijnlijk kon ze haar normale route niet nemen en werd het idee van verandering van plannen teveel voor haar en stortte ze in.


De monarchie heeft wel meer te betekenen dan Rinus, of wil je die gebruiken om uit te zenden als afgevaardigde van ons land? Ik ben het niet eens met de hoeveelheid geld die ernaartoe gaat en de macht die ze blijkbaar soms toch nog stiekem kunnen uitoefenen (maar dat is eerder België, bij Nederland heb ik dat idee niet zo) en ze moeten vooral hun bek houden als ze het niet eens zijn met hoe het volk gestemd heeft (België), voor de rest vind ik het prima. Maar ik heb dan ook vooral bij het Nederlandse koningshuis het idee dat ze goed werk leveren. In België is het een triest zootje inteelt dat beter opgedoekt kan worden. Laurent alleen al, compleet alle regels aan zijn laars lappen en dingen doen je niet kunt maken in zo'n positie, maar wel mekkeren als zijn dotatie ingetrokken of verminderd dreigt te worden. Werk dan ook voor je geld lul!

In ieder geval.


Ik was zoooo enthousiast over die AH mini's, daar zitten zulke cute dingen bij, wat krijg ik? Twéé pakjes spinazie
Ze heeft behoorlijk wat niet gelegitimeerde macht/invloed en die zal de prins ook krijgen.

Citaat:
Dat is wel het fijne aan een koningshuis, die zijn verplicht neutraliteit uit te stralen op politiek gebied. Een volksvertegenwoordiger zal tot een politieke partij behoren.
Maar kan dan nog steeds verplicht kunnen worden neutraliteit uit te stralen en m.n. de Nederlandse belangen in het buitenland te vertegenwoordigen. Dat gaat in een land als Duitsland toch tamelijk goed?
Oud 04-02-2013, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Deze periode heb ik nog geen onvoldoende gehaald.

Nog 4 dagen en vakantie.
goedzo
Oud 04-02-2013, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Hoi ik zit op een heuse TABLET nu ben ik aan den lijve aan het ondervinden wat apps precies zijn enzo. Spelletjes pou quizbattle 100 doors
Is dat nou echt fijn? Mijn laptop gaat het dit jaar nog wel begeven vrees ik en nu ben ik al na aan het denken wat ik dan wil...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.