Oud 05-04-2003, 17:30
CryingHeart
CryingHeart is offline
Hey lieve mensjes
pffff ben hier niet goed in, maar omdat er niemand is in mijn omgeving die me tot nu toe een goede raad heeft gegeven d8 ik van laat ik het eens bij de mensjes hier op het forum vragen,
hopeluk is het niet zo dat jullie niet reageren omdat ik net nieuw ben, ma ik lees hier al een tijdje en heb me nu es aangemeld.
Nou, ik ken via internet een super lieve en leuke jongen, ik ken hem al een half jaar ongeveer, we chatten veel en bellen ook regelmatig, en omdat ik nogal slechte ervaring heb met mensen van internet, duurde het een hele poos voordat ik hem pas ging ontmoeten, ik heb hem ongeveer 2 weken gelegen voor het eerst gezien, voor dat ik hem ontmoete had ik het gevoel dat ik verliefd was op hem, hij is zo lief en aardig, en ik heb niet zo een goed ervaring met jongens, en hij behandelde me echt goed weet je jah voor zo ver ik dat kon weten natuurlijk via i-net, en ik had zo iets van jah ik hou van dat joch! ik hou echt zielsveel van hem! ik had ook fotos van hem, en hijs helemaal niet lelijk ofso, echt niet.
maar goed ik was van plan om het kort te houden dus nou jah ik heb hem toen dus gezien en het was opzich best wel gezellie hoor, echt super, hijw as net zo lief als aan the foon en als van msn maar goed nu na een week is mijn gevoel van verliefdheid weg opeens is het gewoon weg, ik hou ook niet meer van hem , ja maybe als vrienden ma niet als geliefde snap je, en het probleem is dat ik het helemaal niet leuk vind!, hij is geweldig ma toch ben ik niet verliefd meer
ik begrijp het gewoon niet, en jah dan zou je denken van spreek dan nog eens een keer met hem af maar als ik daar al aan denken heb ik zoiets van nee liever niet doe maar niet, ik wil dat ook helemaal niet.
en hij...... hij is dus verliefd op mij, hij houdt van mij, hij heeft nog geen echte liefde gehad ofso en jah ik vind het zo moeilijk om hem te zeggen van jah ik vind je niet leuk genoeg als vriendje maar wel als goede vriend, pffffff
nou ik weet niet wat mijn gevoelens nou precies voor hem zijn, aan de ene kant heb ik zoiets van hij is echt super en jah hij kan je gelukkig maken maar aan de andere kant hoe kan ik gelukkig met hem worden als ik niet voor de volle 100% verliefd op hem ben? ik bedoel dat is ook helemaal niet leuk voor hem
weet gewoon niet wat mn gevoels zijn en als ik het wel zou weten hoe zou ik hem dan vertellen dat het nix wordt? hij zei laatst dat ie niet weet wat ie zonder me zou moeten...
heeft iemand hier op het forum misschien een beetje hetzelfde als mij meegemaakt? of heeft iemand advies voor wat ik nu moet doen?

In ieder geval bedankt voor het lezen en nog meer bedankt als je een reactie geeft!

Veel liefs....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2003, 17:35
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Je zult eerst voor jezelf uit moeten zoeken wat je gevoelens voor m zijn. Je zegt dat je m niet leuk vindt, maar je zegt ook dat je niet weet wat je gevoelens zijn. Zorg ervoor dat je weet wat je gevoelens zijn, en heb t r dan met m over. Als je m nix vindt, laat m dat dan weten, hoe lullig t ook kan zijn. Wat heeft ie eraan als je bij m bent, maar je vindt m nix? Wees eerlijk, voor jezelf en voor hem. xxx
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:41
It's me Mexx
Avatar van It's me Mexx
It's me Mexx is offline
tja de liefde moet natuurlijk wel van twee kanten komen, Hij zou ook wel graag willen weten hoe het nu verder gaat met jullie. Wil je echt wel wat met hem? Als het contact zo goed is geweest hoe kan het dan opeens over zijn? Je moet proberen aan hem duidelijk te maken hoe je over hem denkt. je zegt dat hij geweldig en superlief is.... ga daar ook eens over nadenken. Ik denk ook dat een relatie over internet en de telefoon toch anders is dan wanneer je elkaar echt ziet misschien had je wel andere verwachtingen van hem.... Zet het voor je zelf eens allemaal op een rijtje dan ga je er vast uitkomen. Succes ermee.
Kuzzl
__________________
(tja, op deze tekst moet ik nog ff broeden)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:46
CryingHeart
CryingHeart is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 05-04-2003 @ 17:35:
Je zult eerst voor jezelf uit moeten zoeken wat je gevoelens voor m zijn. Je zegt dat je m niet leuk vindt, maar je zegt ook dat je niet weet wat je gevoelens zijn. Zorg ervoor dat je weet wat je gevoelens zijn, en heb t r dan met m over. Als je m nix vindt, laat m dat dan weten, hoe lullig t ook kan zijn. Wat heeft ie eraan als je bij m bent, maar je vindt m nix? Wees eerlijk, voor jezelf en voor hem. xxx

Ik=vaag persoon
ik weet wel dat ik niet verliefd meer op hem ben, maar aan de andere kant heb ik zoiets van hij is wel heel lief en heel erg aardig, dus misschien moet ik zorgen dat ik verliefd wordt? want misschien vind ik niet weer iemand ie zo lief voor me is.
het is een heel erg tegenstrijdig gevoel, ik had het gisteravond met hem er over dat ik niet meer weet wat mijn gevoelens zijn, en hij was echt heel verdrietig dat vind ik dan ookweer niet leuk, maar ik ben dan wel eerlijk tegen hem en daar issie dan ook wel weer blij om, maar hij heeft het er wel moeilijk mee en hij hoopt ook heel erg dat mijn verliefde gevoel van eerst weer terug komt, en opzich wil ik dat ook wel maar heb het gevoel dat dat gevoel van toen niet meer terug zal komen
ik vind het zo moeilijk om het er met hem over te hebben, hij is ook een gevoelig/emotioneel persoon, ik weet niet wat hij gaat doen
het klinkt misschien heel raar wat ik allemaal zeg maar anders dan dit kan ik het niet omschrijven
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:52
CryingHeart
CryingHeart is offline
Citaat:
It's me Mexx schreef op 05-04-2003 @ 17:41:
tja de liefde moet natuurlijk wel van twee kanten komen, Hij zou ook wel graag willen weten hoe het nu verder gaat met jullie. Wil je echt wel wat met hem? Als het contact zo goed is geweest hoe kan het dan opeens over zijn? Je moet proberen aan hem duidelijk te maken hoe je over hem denkt. je zegt dat hij geweldig en superlief is.... ga daar ook eens over nadenken. Ik denk ook dat een relatie over internet en de telefoon toch anders is dan wanneer je elkaar echt ziet misschien had je wel andere verwachtingen van hem.... Zet het voor je zelf eens allemaal op een rijtje dan ga je er vast uitkomen. Succes ermee.
Kuzzl
jah liefde moet van 2 kanten komen jah, maar nu komt het nog maar van 1 kant eigenlijk,
ik vraag mij ook af waarom het allemaal opeens weg is, voor dat ik hem zag was alles geweldig en nu een week nadat ik hem heb gezien is het allemaal weg, jah maybe is het in het echt niet mijn type guy, maar toch val ik op jongens die lief zijn, en jah dat is hij majah misschien klikt het niet lichamelijk, dat is het denk ik, ik wil eerder gewoon vrienden met hem zijn en misschien dat het over een tijd wel weer terug komt
het op een rijtje zetten? jah kan ik doen maar veel zal er niet op papier kome, hij is lief en aardig en voor de rest? hmzz voor de rest ken ik hem eigenlijk niet zo goed
denk dat ik het er vanavond met hem maar even ga hebben
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 23:24
wietsie
wietsie is offline
Hee....
wat een vage situatie zeg! ik denk dat je het spannend vond om met hem te bellen en te chatten en niet te weten hoe hij int echt is!en nu je m int echt heb gezien is die spanning er misschien af... maar da wil nie zeggen dat je m nie leuk vindt... spreek vaker met m af en kijk hoe je je voelt na een tijd met hem te hebben doorgebracht! succes!
kus wiets
__________________
Leave the past behind, but don't forget it!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 00:31
Verwijderd
Citaat:
CryingHeart schreef op 05-04-2003 @ 17:30:
of heeft iemand advies voor wat ik nu moet doen?

In ieder geval bedankt voor het lezen en nog meer bedankt als je een reactie geeft!
In de eerste week had ik wel twijfels over mijn gevoelens voor hem. Ik heb het toen niet uitgemaakt en het blijkt de beste beslissing te zijn die ik ooit heb genomen.

nu alweer 4 maanden vlindertjes. Whoei!

Aan de andere kant, als je nu met hem neemt en later zegt:"ik vond je eigenlijk niet echt leuk.." dan is dat nog veel harder..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:37
wendywasnaar
wendywasnaar is offline
lieve >>>><<<<<<

ik heb niet echt hetzelfde meegemaakt maar ik zou zeg maar in de plaats van de jongen kunnen staan.ik werd er niet echt vrolijk van. ik kreeg elke keer valse hoop van die jongen en elke keer vertelde hij me wat anders. ik geef jou als advies vertel het hem gewoon eerlijk, hoe hard het ook is. het ergste is bij mij, dat ik een andere vriend heb genomen om hem te vergeten. dat is heel erg kut. dus ik raad je dit aan: vertel het hem gewoon. als jij namelijk met je gevoel in de knoop blijft zitten word hij alleen maar gekker van zijn gevoelens. ik ben er dus ook kapot van geweest en nu nog want ik wet niet wat ik moet doen. als je wil mag je me bellen neem eerst maar kontakt op via mijn email adres.

groetjes wendy
__________________
wendy
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 10:40
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 05-04-2003 @ 17:35:
Je zult eerst voor jezelf uit moeten zoeken wat je gevoelens voor m zijn. Je zegt dat je m niet leuk vindt, maar je zegt ook dat je niet weet wat je gevoelens zijn. Zorg ervoor dat je weet wat je gevoelens zijn, en heb t r dan met m over. Als je m nix vindt, laat m dat dan weten, hoe lullig t ook kan zijn. Wat heeft ie eraan als je bij m bent, maar je vindt m nix? Wees eerlijk, voor jezelf en voor hem. xxx
Hier heb ik niks aan toe te voegen, ben het er helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie relatiecrisis; weet het echt niet meer
groovy
33 06-12-2005 16:13
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 16:02
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Het Meisje
Ieke
0 31-01-2004 15:51
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 14:30
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 15:40
ARTistiek het maisveldincident
substantial
4 28-02-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.