Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2011, 21:10
Shadow909
Shadow909 is offline
Ik lees hier al een poosje mee en heb een tijd geleden ook wel een account gehad, maar dat e-mailadres is gehackt & ik wist mijn wachtwoord niet meer.

Veel post ik hier niet trouwens.
Maar ik heb iets waar ik mee zit. Heb er voor gekozen om het hier te zetten, omdat hier niemand mij kent haha.

--

Ik heb sinds een paar maanden met een ontzettend leuke en lieve jongen. Ik ga niet in details vertellen over de 'ervaring' die ik heb, maar laten we zeggen dat ik het meeste (nog niet 'het') heb gedaan (met hem).

Nu voelt het gewoon super goed met hem en 'het' doen is al een paar keer ter sprake gekomen. Ik praat hier ook gewoon met hem over, hij weet, iets meer nog over dit onderwerp dan dat ik hier online zet.

Ik ben bang voor de eerste keer. We zijn al wel aan het experimenteren, zegmaar met een vinger naar binnen, maar verder ook nog niet.

Het probleem is dat dit zelfs al ontzettend veel pijn doet. Het geeft een branderig gevoel & het gevoel gaat zegmaar 'door mijn hele onderkant' (soort tintel gevoel). Het is dus ontzettend gevoelig.

Ik heb tegen hem gezegd dat ik de eerste tijd nog niet verder wil, ben daar ook gewoon eerlijk in tegen hem. Maar dan denk ik: Als dit al pijn doet, wat zou 'het' dan wel niet voor een pijn doen?

Een vriendin van mij zei dat dit niet normaal is, dat dit al pijn doet? Maar dat ik er sowieso beter nog wel even mee kon wachten.

Best wel genant eigenlijk, maar ik zit er wel een beetje mee. Hopelijk krijg ik serieuze reacties.
Oud 20-07-2011, 21:15
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Er is hier momenteel een ander recent topic over, namelijk deze. En één topic is wel voldoende, dus mag je je bericht daar plaatsen en doe ik dit topic dicht.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Fabeltje voor school
Verwijderd
13 26-04-2006 15:57
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten [verhaal]
.boris
14 04-02-2004 05:31
Psychologie Voor Thomas [verhaal]
[GEEN_HELD]
23 12-07-2003 18:04
Seksualiteit eerste keer
suuska
22 21-05-2003 22:53
Verhalen & Gedichten m'n eerste verhaal naar aanleiding van een opdracht op school:
ekki
10 22-02-2002 16:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.