Oud 11-06-2004, 13:54
helloooo
helloooo is offline
Heeft er iemand tips voor herexamen?? Misschien mensen die dit al eens gedaan hebben... Lijkt het herexamen veel op het origineel enz..?
Advertentie
Oud 11-06-2004, 14:10
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Je mocht die toets toch meenemen? Ik heb dat gedaan voor natuurkunde als de her veel op de orginele lijkt is dat wel handig nu k ook de antwoorden voor heb.
Oud 11-06-2004, 16:36
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
In principe zijn de toetsen qua moeilijkheid in het eerste tijdvak gelijk aan het tweede en derde. Maar het lijkt mij logisch dat je even gaat bekijken waar je de fout in bent gegaan en dat je dat dus extra aandacht aan gaat besteden.
__________________
I like to say what I want to say
Oud 11-06-2004, 17:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dit gaat naar het algemene deel

ik denk overigens niet dat de herexamens op de gewone examens lijken. Natuurlijk wel qua moeilijkheidsgraad, maar de onderwerpen zijn totaal anders. Heb je bij wiskunde normale verdeling gehad, dan kunnen ze nu gerust logaritmische functies vragen of weet ik veel wat. Maar bij sommige examens is het onvermijdelijk dat het op elkaar lijkt.
Kijk anders eens naar oefenexamens. Die vindt je zowel van het eerste als tweede tijdvak dus dan kun je vergelijken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-06-2004, 17:56
LiL_DrOppY16
LiL_DrOppY16 is offline
Iedereen heeft het er over dat je het mee mocht nemen, nou wij mochten het niet mee nemen ! alleen de antwoorden mochten we op een apart blaadje schrijven, maar verdre niet!
__________________
LiFe iS sHiT aNd ThAn YoU DiE, sO fUcK tHiS wOrLd AnD LeTs GeT HiGh!!
Oud 11-06-2004, 18:35
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
LiL_DrOppY16 schreef op 11-06-2004 @ 17:56 :
Iedereen heeft het er over dat je het mee mocht nemen, nou wij mochten het niet mee nemen ! alleen de antwoorden mochten we op een apart blaadje schrijven, maar verdre niet!
Dat is wel een beetje vreemd, maar je kan de examens toch gewoon op internet bekijken?

Over die herexamens: ik denk dat je er op kan rekenen dat er niet dezelfde theoretische vragen in de herkansing zitten als in het eerste examen. Dit geldt dan waarschijnlijk vooral voor de theoretische vakken, bijvoorbeeld Latijn, Grieks, aardrijkskunde, geschiedenis, enz.
Oud 15-06-2004, 23:14
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik denk dat je juist de dingen kan verwachten waar op het gewone examen niet naar is gevraagd, maar ik het er geen ervaring mee... xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 16-06-2004, 11:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat het verstandig is om als je een herexamen doet dat je even overlegt met je docent van dat vak. Hij of zij kan zien waar je bij je vorige examen de mist bent in gegaan en dus kan je docent wat beter aangeven waar het mis ging. Ik heb bijvoorbeeld mijn Duits1 herkanst en toen kreeg ik het advies om er helemaal niets meer aan te doen omdat het gewoon fout was gegaan. Je kan natuurlijk ook het advies krijgen om een bepaald deel van de stof nog eens te bestuderen, of een bepaalde berekening te oefenen of nog eens met oude examens te oefenen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-06-2004, 12:08
AshlinG
Avatar van AshlinG
AshlinG is offline
Citaat:
LiL_DrOppY16 schreef op 11-06-2004 @ 17:56 :
Iedereen heeft het er over dat je het mee mocht nemen, nou wij mochten het niet mee nemen ! alleen de antwoorden mochten we op een apart blaadje schrijven, maar verdre niet!
Aan het einde van het examen mag je het meenemen, maar niet als je eerder klaar bent. Heb je gewacht tot het eind??
__________________
-·»‡«AshlinG»‡«·-
Oud 23-06-2004, 14:20
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Heel simpel, nog beter gaan leren.
Oud 26-06-2004, 19:35
Tizike
Avatar van Tizike
Tizike is offline
Ik heb vorig jaar herexamen gehad, voor biologie en chemie(2 kutvakke maja).
ik had vooral veel vrage waarvan ik de dag ervoor dachta gaat em echt vrage.
en ij mn herexamen zelf werd ik zelfs door de leerkrachten geholpe, en meestal late ze u wel rap door met een herexamen.
__________________
Tizike
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Vervolgopleiding
Miekje*
10 15-07-2010 19:17
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau-Topic #3
snoopy
501 27-01-2010 15:59
VWO Herexamen Economie
noortje19
1 12-06-2008 19:50
HAVO Herexamen Economie
noortje19
0 12-06-2008 16:08
Eindexamens 2007 Snel Hulp Nodig...
Behoorlijk
9 18-06-2007 12:33
HAVO Nederlands
Duplo - Dos
485 21-06-2005 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.