Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2010, 18:08
pearlie
pearlie is offline
Ik heb 2 cavia's en ik ben van plan volgend jaar op kamers te gaan. Bij veel advertenties staat dat huisdieren niet zijn toegestaan. Weten/denken jullie dat dit alleen voor loslopende dieren geldt of ook voor dieren in een hok? Want ik denk niet dat anderen er last van hebben als ze op mijn kamer staan...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2010, 10:32
Verwijderd
De meeste mensen die ik ken, hebben dieren als cavia's gewoon stiekem. Dat melden ze niet. Ook katten, trouwens. Je zou het kunnen vragen, de kans bestaat dat de verhuurder er geen probleem mee heeft. Maar ik zou het denk ik gewoon stiekem doen >_> Heb nog nooit gezien dat iemand een probleem had met cavia's.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 14:46
klompje
Avatar van klompje
klompje is offline
Bij mijn studentenhuis is het zo dat één bewoner absoluut geen huisdieren wil in huis. En zolang niet iedereen het er mee eens is, gebeurt het ook niet. Zo staat het ook in het huurcontract. Maar als ik een dier in mijn eigen kamer heeft, en deze niet in de vrije ruimtes komt, heeft hij er weinig over te zeggen.
__________________
ohw
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 18:18
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Volgens mij mag het officieel bijna nergens. Maar als je huisgenoten er geen last van hebben/er niks van merken kan het volgens mij wel hoor.
Zo weten de mensen onder mij niet dat ik tot voor kort 7 dieren had. (5 ratten en 2 muizen) Ze kunnen dus ook niet klagen. Ik denk dat het met cavia's net zo is.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 19:44
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Er is vaak een reden waarom mensen geen huisdieren willen. Als er iemand allergisch is, dan kan het echt niet. En meestal mogen kleine dieren wel, zoals een cavia of een vogeltje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Huisdier voor op kamers.
Skilly
21 05-05-2010 17:46
Lifestyle huisdieren lifestyle
Verwijderd
118 20-05-2006 14:41
Flora & Fauna ik ga op kamers en wil (een) huisdier(en)
calling_star
34 07-07-2005 06:58
Flora & Fauna Op kamers & huisdieren
Verwijderd
16 15-06-2005 18:16
Flora & Fauna huisdieren en op kamers....
Daantje_0705
11 07-01-2004 14:36
Flora & Fauna husdieren als je op kamers gaat
Daantje_0705
15 01-06-2003 08:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.