Oud 05-04-2004, 20:57
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Bij ons belden ze iig.
En ze zouden tussen 10 en 12 uur s ochtends bellen.
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 06-04-2004, 00:36
Verwijderd
Hier worden we hoe dan ook gebeld, geslaagd of niet
Oud 06-04-2004, 20:47
ejah
ejah is offline
Bij ons word je alleen gebeld als je gezakt bent.

Maar dan hebben ze pech, want ik ben die hele dag weg. Je denkt toch niet dat ik bij die telefoon ga zitten wachten?? Dan zou ik veel te veel gaan stressen!
__________________
Let there be peace and sunshine all over the world!!
Oud 06-04-2004, 22:39
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Het is me laatst uitgelegd op zo'n info-avond op school, maar ik weet het al niet meer. Ik weet wel dat ze ons 's ochtends bellen. Dat wordt dus al vroeg wakker liggen
__________________
Topickiller
Oud 07-04-2004, 13:22
Verwijderd
Bij ons word je altijd gebeld, wat je ook gedaan hebt. Eerst worden de mensen met een her gebeld, wat op zich wel vervelend is. Ze doen het op alfabet, dus als je snel gebeld wordt en je achternaam zit ergens achterin het alfabet, weet je eigenlijk al wel dat je een her hebt. Ik weet niet meer of ze ook de mensen die gezakt zijn al eerder bellen, maar volgens mij niet.
Oud 18-04-2004, 23:13
desiree1986
desiree1986 is offline
Sorry voor de up,

maar onze school belt dus echt enorm laat...
tussen 6 en 7 als je gezakt bent / een her hebt en
tussen 7 en 8 als je geslaagd bent..

dat heb ik weer...
__________________
say what you like I couldn't care, no one needs you. you're stuck in your own private little neverland..
Oud 19-04-2004, 10:20
sorry
sorry is offline
ik ben jarig op 16 juni als ik ook die uitslag krijg
volgens mij word ik dan helemaal gek van de telefoontjes die ik krijg
Oud 19-04-2004, 10:47
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
sorry schreef op 19-04-2004 @ 10:20 :
ik ben jarig op 16 juni als ik ook die uitslag krijg
volgens mij word ik dan helemaal gek van de telefoontjes die ik krijg
Kan je dan niet van te voren zeggen of ze niet in de tijd willen bellen waarin je gebeld kan worden door school?
Oud 19-04-2004, 11:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 19-04-2004 @ 10:47 :
Kan je dan niet van te voren zeggen of ze niet in de tijd willen bellen waarin je gebeld kan worden door school?
maar je weet toch niet van te voren wie er allemaal gaan bellen voor je verjaardag?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-04-2004, 16:18
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-04-2004 @ 11:45 :
maar je weet toch niet van te voren wie er allemaal gaan bellen voor je verjaardag?
Nee ok, maar je kan wel tegen zoveel mogelijk mensen dat ze liever niet moeten bellen binnen een bepaalde tijd. Bij een oom die je 2 keer per jaar spreekt is dat misschien lastig (die belt je dan toch niet, denk ik), maar waarschijnlijk krijg je de uitslag toch ´s ochtends en bellen anderen ´s middags of ´s avonds. Of gewoon vertellen dat je die dag ook de uitslag krijgt, dan bellen ze sowieso al ´s avonds.
Oud 20-04-2004, 11:55
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Vorig jaar werd ik een uur voor het officiele bel moment gebeld met het bericht dat ik gezakt was zonder dat ik mijn cijfers op kon halen. En de rest werd volgens mij daarna gebeld met het goede nieuws xD
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Oud 20-04-2004, 13:05
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
bij ons kan je na half 4 schriftelijk bericht ontvangen
ze komen dan een brief in de bus doen en je "uitnodigen" voor een gesprek de dag daarna..
maar ik woon in een klein dorpje dus straks kunnen ze mij niet vinden hehe.. denk ik JEEEJ ben geslaagd en dan komen ze langs
Oud 21-04-2004, 14:58
Leon121
Leon121 is offline
bij ons wordt iedereen gebeld maar ut is toch wel heel btje beter dat ik dan met vrienden in Zandvoort zit dus dat ik echt een leuke dag ga krijgen als ik geslaagd ben en daar reken ik eigenlijk ook wel op!
__________________
Now It's Time To Rise Against Them, Fuck Authority!!!
Oud 17-05-2004, 21:46
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Wij worden 17 juni gebeld tussen 17.00 en 18.00, lekker laat dus !! en ze bellen alleen als je gezakt bent of een her hebt, dus ik hoop niet dat ze mij bellen hehe en daarna kan je naar school komen voor je cijferlijst..als je het thuis echt niet aankan mag je ook al om 17.00 naar school gaan om te kijken, maar ik w8 liever thuis
Oud 17-05-2004, 22:04
zus
Avatar van zus
zus is offline
Bij ons word je 16 juni voor 3 uur gebeld als je gezakt bent, en als je geslaagd bent krijg je volgens mij alleen een brief thuis..
__________________
Dare to fly!
Oud 17-05-2004, 22:07
sdekivit
sdekivit is offline
bij mons wordt je vanaf 15:00 gebeld op 17 juni d8 ik
Oud 18-05-2004, 00:51
L1
Avatar van L1
L1 is offline
18 juni 10.30-12.00

je wordt gebeld als je niet geslaagd bent. Kan ik mooi uitslapen

lukt me toch niet
__________________
No intensity, no victory
Oud 18-05-2004, 08:06
Verwijderd
ik heb het ff nagevraagd.

wij worden 17 juni van 20.00 uur gebeld. en ik dacht gewoon iedereen.
Oud 18-05-2004, 08:12
roebm
Avatar van roebm
roebm is offline
Bij ons komen ze smorgens langs tussen 9:00 en 13:00 dus dat wordt afwachten. Nou wonen we naast de kerk en daar rijden de auto's vaak af en aan vooral op de dag dat ik de uitslag krijg dus ik denk dat ik maar even ergens anders heen ga die dag
__________________
*/Je kunt tegenwoordig al zoveel worden dat ik maar gewoon blijf wie ik ben/*
Oud 18-05-2004, 09:17
angel--1987
angel--1987 is offline
volgens mij bellen ze bji ons gewoon iedereen op alfabet niet eerst de geslaagden of de gezakte mensen...en de mentor belt gewoon, mar bij hem goor je het meten aan zijn stem of hij slecht of goed nieuws heeft
__________________
life goes on
Oud 18-05-2004, 09:20
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
bij ons beginnen ze van 14.00 - 15.00 met de gezakten, en dan na 15.00 met degenen die geslaagd zijn. Probleem is echt wel dat de meeste mentoren in een keer doorgaan, dus dat je ook om 14.45 gebeld kan worden met de mededeling dat je geslaagd bent... beetje stressy dus en dan na 17.00 geloof ik mag je de resultaten komen ophalen.
Oud 18-05-2004, 09:39
Verwijderd
Bij mij op school moest iedereen naar een lokaal komen, iedereen kreeg dan een enveloppe met de uitslag. Groene cijferlijst betekende geslaagd, paars betekende een her en rood betekende gezakt.
Maar volgens mij wisten de mensen die gezakt het al, die hadden ze van te voren - zonder aankondiging - gebeld, zodat ze in dat lokaal niet voor een verassing zouden komen te staan.
Oud 18-05-2004, 11:02
=vi-jooltje=
=vi-jooltje= is offline
Bij ons bellen ze iedereen, de gezakten als eerste, en ze beginnen met bellen om 9.00 uur...

Ik heb die hele dag rijles lekker hoor! Dan bellen ze me maar op m'n mobiel, en dan hoop ik dat ik net even niet achter stuur zit anders bots ik geheid tegen een boom ofzo

Maareh, wij horen het pas op 18 juni en niet op 16 juni zoals iemand eerder zei... flauw hoor
__________________
"Those that seek will surely find, those that don't are surely blind" = MxPx - The Capitol =
Oud 18-05-2004, 11:07
plipo
plipo is offline
mmmm, wij moeten juist onze mentor bellen.
Hij meld je dan of je gezakt of geslaagd bent..

Elk gesprek duurd volgens hem ongeveer 7 sec dus we konden gewoon bellen want de kans dat die in gesprek was is klein..
we kunnen bellen op vrijdag tussen 12.30 en 13.30
Oud 18-05-2004, 11:33
Chris
Avatar van Chris
Chris is offline
bij ons bellen ze (officieel) alleen als je gezakt bent, maar mijn mentor belt ook degene die geslaagd zijn om ze te feliciteren.

wel zo fijn

maar eerst ( van 15:00 - 16:00 de gene die gezakt zijn, daarna die geslaagd zijn)
__________________
oranje
Oud 18-05-2004, 11:53
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
Bij ons bellen ze als je gezakt bent, tussen 11.00 en 12.00, wordt dus mooi zenuwslopend uurtje.. En al helemaal als ze een paar minuten over 12 bellen dat je gezakt bent. is in het verleden ook al eens voor gekomen
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Oud 18-05-2004, 12:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, het was bij ons jarenlang zo dat er tussen 17.00 uur en 18.00 uur gebeld werd als je gezakt was maar blijkbaar verwachten ze veel gezakten want ze gaan dit jaar bellen tussen 16.30 en 18.00 uur. Nog een half uurtje langer in spanning.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-05-2004, 12:27
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Bij ons word je sowieso gebeld, vanaf 18:00
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 18-05-2004, 20:59
Nebula
Nebula is offline
Bij ons bellen ze alleen als je zakt; tot een uur of 16:00 kunnen ze geloof ik bellen (ik weet het zo niet precies uit mijn hoofd).
In ieder geval verzamelt iedereen zich op dezelfde dag nog op school om een uur of vijf. Dan kun je alsnog even op een lijstje kijken of je naam erop staat. Zo ja, dan ben je dus inderdaad geslaagd. Ik heb nu al zin in die dag, want ik ga waarschijnlijk wel slagen. Is wel leuk om even met de hele klas blij te zijn.
Behalve dan de mensen die gezakt zijn....
Oud 18-05-2004, 21:15
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
ja 17 juni van 14:00 tot 17:00 word je gebeld als je gezakt bent! maar je moet wel rekening houden dat ze een beetje laat kunnen zijn! vorig jaar bij ons op school was dat gebeurd..vet balen...! een meisje werd 17:05 gebeld dat ze gezakt is ! en na 17 dacht ze dat ze geslaagd was en was vet blij enzo...! maar over 5

oooooooooooh ik hoop niet dat ik gebeld word!
Oud 18-05-2004, 21:39
Ygdrassil
Ygdrassil is offline
Wij kunnen gebeld worden op vrijdag 18 juni van 10.15-11.00, het prettige is dat we maar 66 eindexamenkandidaten hebben dus er bestaat geen kans dat je niet binnen die tijd gebeld wordt, dat is simpelweg nog nooit voorgekomen.

Zal wel even stressen worden maar het zijn maar 3 kwartier.
Oud 18-05-2004, 21:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
=vi-jooltje= schreef op 18-05-2004 @ 11:02 :
Bij ons bellen ze iedereen, de gezakten als eerste, en ze beginnen met bellen om 9.00 uur...

Ik heb die hele dag rijles lekker hoor! Dan bellen ze me maar op m'n mobiel, en dan hoop ik dat ik net even niet achter stuur zit anders bots ik geheid tegen een boom ofzo

Maareh, wij horen het pas op 18 juni en niet op 16 juni zoals iemand eerder zei... flauw hoor
Kun je niet aan je rij instructeur vragen of ie je mobiel op wil nemen als er gebeld wordt en wil doorgeven wat er gezegd wordt? Of je laat hen naar ... (een willekeurig iemand die voor jou wel de telefoon op wil nemen) bellen en vraagt aan je rij instructeur rond 12 uur een pauze. Dan kun je even rustig stilstaan en diegene bellen om te horen of je geslaagd of gezakt bent.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-05-2004, 21:53
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Wij worden op 17 juni tussen 17.00 en 17.30 gebeld, en vanaf 17.30 is er een feestje op school voor de geslaagden, kan je je cijferlijst ophalen, en je moet dan opgeven wat je gaat herkansen (als je gaat herkansen)
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Oud 19-05-2004, 12:12
angel-nieke
angel-nieke is offline
bij ons wordt iedereen gebeld tussen half 4 en half 5 en om half 5 wordt iedereen op school verwacht voor voorlopige cijferlijst enzow...
Oud 19-05-2004, 17:05
just.a.girl
just.a.girl is offline
we worden in beide gevallen gebeld
om 16:00 beginnen ze de mensen te bellen die gezakt zijn
rond 17:00 bellen ze de mensen die geslaagd zijn..
Oud 19-05-2004, 18:09
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
wij moeten zelf bellen.
we hebben een half uurtje de tijd en dan moeten wij onze coördinator opbellen beetje vreemd.
ongeveer 70 havoleerlingen bellen op het zelfde tijdstip naar zijn huisadres "omdat ze bang zijn dat de lijn overbelast wordt aangezien er evernveel vwo'ers zijn bellen we naar hem thuis".
Aan de ene kant is het wel fijn je zit niet de hele ochtend in de stress
wij moeten trouwens bellen om half 11 tot 11 uur
op vrijdag 18e
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 25-05-2004, 18:00
sahi
sahi is offline
op 17 juni kunnen wij van ongeveer 2 uur tot half 5 gebeld worden,
iedereen moet zich om 5 uur op school melden om te kijken of je werkelijk geslaagd/gezakt bent,
daar krijg je je cijfers mee,
de mensen die gezakt zijn bespreken met de leraar wat ze er aan kunnen doen om toch nog te slagen,
de rest viert feest.....dacht ik zo...
maar goed, misschien is er ook wel een leraar die denkt, goh laat ik iedereen maar even bellen... denk dat ik dan wel schrik,
Oud 25-05-2004, 20:47
Tuub
Avatar van Tuub
Tuub is offline
ik wil liever niet weten wanneer ze bellen of niet bellen, zit je die hele dag in de stress.. moet gewoon spontaan komen
__________________
ja vash!
Oud 25-05-2004, 21:31
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 18-05-2004 @ 21:53 :
Wij worden op 17 juni tussen 17.00 en 17.30 gebeld, en vanaf 17.30 is er een feestje op school voor de geslaagden, kan je je cijferlijst ophalen, en je moet dan opgeven wat je gaat herkansen (als je gaat herkansen)

bij ons is dan ook een feestje voor geslaagden...om 20:00 uur ofzo...
of vanaf 19:30
Oud 25-05-2004, 21:52
boer
Avatar van boer
boer is offline
ik denk dat degene die gezakt zijn dat zelf ook wel voelen, je zou wel een her kunnen hebben, maar wat is daar nou weer erg aan? je moet alleen nog even 1 toets maken.
__________________
ik zeg maar wat
Oud 26-05-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 18-05-2004 @ 09:39 :
Bij mij op school moest iedereen naar een lokaal komen, iedereen kreeg dan een enveloppe met de uitslag. Groene cijferlijst betekende geslaagd, paars betekende een her en rood betekende gezakt.
Maar volgens mij wisten de mensen die gezakt het al, die hadden ze van te voren - zonder aankondiging - gebeld, zodat ze in dat lokaal niet voor een verassing zouden komen te staan.
ik wou net origineel vertellen hoe mijn school het deed... mjah, zo dus
Oud 26-05-2004, 14:31
vincentlover
vincentlover is offline
op 18 juni voor 11 uur als je gezakt bent
Oud 26-05-2004, 14:46
Verwijderd
bij mijn school wordt je voor 12 uur gebeld. maar als je niet voor 10 uur gebeld bent, mag je er al half vanuit gaan dat je geslaagd bent. aangezien er maar 5 procent niet slaagt, zijn die zo gebeld. en ze gaan heus niet een gezakt iemand tot half 12 laten wachten.

dat van dat internet vind ik trouwens wel een hele slimme.
Oud 26-05-2004, 16:34
brennie xx
Avatar van brennie xx
brennie xx is offline
bij ons wordt je op 17 juni tussen vier en vijf gebeld als je gezakt bent of her hebt,, aangezien ik vrij bovenaan in het alfabet sta zullen ze me tog wel als 1 van de eerste bellen als ik gezakt ben dus ik denk dat na drie kwartier te zenuwen tog wel weg zijn.. (hoop ik)
__________________
ben nie dom, ben gewoon blond!
Oud 26-05-2004, 16:46
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
bij ons bellen ze per klas ipv op alfabet.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 26-05-2004, 21:44
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Bij ons bellen ze als je gezakt bent, van 15.45 tot 17.00 uur.

Gaan jullie thuis zitten wachten of gaan jullie iets doen? Ik denk dat ik ga winkelen, om afleiding te krijgen. Dan vraag ik wel of mn moeder me belt zodra er 'nieuws' is.
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 26-05-2004, 21:50
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
ze bellen als je geslaagd bent en als je gezakt bent komt je mentor langs
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 26-05-2004, 21:59
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
*pakt blaadje erbij*

Ze bellen de mensen die gezakt zijn of nog niet geslaagd zijn tussen 9.00 en 11.00. En dan om 12.00 cijfers ophalen en dan gelijk inschrijven voor de herkansingen.

Waarom worden sommige van jullie zo laat gebeld? Ik zou dan de hele dag in de stress zitten
__________________
Topickiller
Oud 26-05-2004, 22:02
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik weet eigenlijk niet echt hoe het bij ons gaat.. geloof dat iedereen gebeld wordt 's middags. Maarre ik vind het echt wel raar dat bij sommige scholen iemand helemaal langskomt.
What the fuck.. je woont toch niet allemaal in 1 wijkje ofzo.. dan is de dag al voorbij voor ze bij iedereen langs zijn geweest. En ik zou het echt niet fijn vinden als een leraar mij thuis zou komen vertellen dat ik gezakt ben. Laat mij maar ff lekker in mijn eentje verdrietig zijn.
Oud 26-05-2004, 22:02
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
sommige krijgen dat wel vroeg te weten
maja.. bij ons wordt er aangebeld en een brief gegeven
maar vorig jaar was er bij iemand aangebeld, deden niet open dus de school deed het in de bus. Komt er 5 min. voor "sluiten" een jochie bij hem aan de deur en toen had de school de brief in een verkeerde (!!) brievenbus gedaan...
{weet nie hoe dat komt, door verhuizing? foutje? weet niet?}

maar dan baal je wel.. blegh
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware KPN/HI niet kunnen smsen/bellen??
LW
1 13-03-2011 18:43
Werk, Geld & Recht Mobiel bellen vanuit het buitenland
Daantje_0705
11 18-08-2004 14:01
Eindexamens 2004 Wat doe je in de tussentijd (bij gebeld worden)
WishfulDreaming
42 23-06-2004 01:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap CDA wil woningkraak verbieden
Gatara
152 09-11-2003 13:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.