Oud 02-04-2021, 10:10
Lucas28
Lucas28 is offline
Hoi

Ik ben er laatst achter gekomen dat ik een fetisj heb voor plassende vrouwen.
Zijn er meer op dit forum die dit hebben en kunnen jullie je ervaring daarover delen?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2021, 10:35
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Hoi Lucas28, je hebt een account aangemaakt op een scholierenforum om te vragen of er hier meer mensen zijn die een fetisj hebben voor plassende vrouwen. Denk je zelf nou bijvoorbeeld ook niet dat je dit beter op, ik noem maar wat, Reddit zou kunnen vragen?

Groetjes,
betercore
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 02-04-2021, 10:42
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Betercore is based, ga naar reddit jonguh
Met citaat reageren
Oud 02-04-2021, 10:44
Lucas28
Lucas28 is offline
Geen idee, ik heb geen ervaring met Reddit...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2021, 10:47
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
https://reddit.com
Met citaat reageren
Oud 02-04-2021, 14:50
Lucas28
Lucas28 is offline
Thx voor de tip maar ik blijf toch op dit forum. Ik heb overigens ook geen antwoord gehad, antwoord dus ook niet als ik niks aan je antwoord heb...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2021, 15:21
t42
Avatar van t42
t42 is offline
Zal weinig anteoord op komen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2021, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, ik heb geen ervaring met Reddit...
Mop, je hebt ook geen ervaring met scholieren.com.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2021, 23:49
MeneerDeBeer
Avatar van MeneerDeBeer
MeneerDeBeer is offline
Jochie, je kan hoog en laag springen, antwoord gaat er toch niet komen op je vraag.
__________________
M.B
Met citaat reageren
Oud 10-04-2021, 14:31
jonesfab22
jonesfab22 is offline
neen, niet echt, in de lagere school toen ik 12 was tijdens het gezamenlijk douchen op bosklassen had er wel eens een klasgenoot op mij geplast omdat hij fun wou maken, ik vond het niet erg we lachten toen maar gewoon wat, maar geil werd ik er allesinds ook niet van, laat het ons zo zeggen, gelukkig dat we onder de douche stonden en het meteen van me afspoelde

en later in het middelbaar tussen mijn 13 en mijn 17 jaar had ik een beste vriend waar ik wekelijks samen mee aftrok, aangezien hij nog maagd was, en hij wist dat ik gay was, en er ook nog geen vrouwen in zijn leven waren, was ik dus de reddende engel om hem zijn genot te geven, dus in mijn puberteit heb ik hem vaak mogen aftrekken, pijpen, en zijn sperma van zijn vingers en zijn buik mogen likken, toen hij 17jaar was is hij ontmaagd, de weg ging open voor hem en ik was niet meer nodig, samen rukken gebeurde zelden tot nooit meer eigenlijk, het was ondertussen al 5 maanden geleden dat ik zijn penis had gezien, en plots maakt hij het grapje "mag ik eens in je bek(mond) plassen", ik twijfelde geen moment en ik zei meteen JA! natuurlijk niet om de plas te doen want dat vond ik eerlijk gezegd maar vuil, maar gewoon het idee om zijn lul na al die maanden nog eens te kunnen zien, en zijn lul in mijn mond te hebben, dusja hij haalde zijn lul boven, stak hem in mijn mond en begon te plassen... eens mijn mond vol was spuwde ik alles uit in de gootsteen natuurlijk, geil werd ik van de plas totaal niet, maar aangezien het mijn beste vriend was en ik alles op tijd kon uitspuwen vond ik het ook niet al te erg, maar ondertussen had ik wel zijn penis nog eens kunnen zien en in mijn mond nemen natuurlijk en dat was wat ik wou, nadien nooit meer samen gerukt maar om de zoveel tijd wou hij toch eens in mijn mond plassen, ik denk dat hij dat een keer of 12 gedaan heeft, daarna is dat ook gestopt. dat waren jeugdzonden waar ik eigenlijk best nog wel graag aan terug denk, maar ik zou er niet aan moeten denken dat iemand anders op mij of in mijn mond plast, no way, tenzij het terug mijn beste kameraad is, dan zou ik het misschien wel nog doen, gewoon om nog eens zijn penis te kunnen zien, maar helaas zijn we nu al en 14 jaar verder dus dat zal ook nooit meer gebeuren, maar wel mooi om er aan terug te denken
Met citaat reageren
Oud 13-04-2021, 22:37
Sara2005
Sara2005 is offline
Ik ben een meisje van 16
Heb het 1 keertje gedaan en vond dat wel fijn.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 23:14
De Kantine Wat saai zeg! #1903
Dark Phoenix
500 20-01-2014 21:21
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Seksualiteit Verklaar mij graag alle vormen van seksueel gedrag, dus ook pedo-homo-necro-filie.
Isa
19 21-02-2003 14:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.