Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2002, 21:19
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Hey lovertjes!

Ik vroeg me af of jullie (diegene met vriend/in) veel nadenken over de toekomst, met jouw vriend/in?
Of je met diegene door wilt gaan of niet en hoe je jullie/jezelf dan ziet. En mensen die nu over hun huidige vriend/in denken: 'Dit wordt later niks tussen ons verder' kun je dan spreken van een 'goede' relatie? (of hoe je t ook wilt noemen...??)
En hebben jullie het er wel eens over?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Ben gewoon nieuwsgierig...
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2002, 21:32
Q
Avatar van Q
Q is offline
Toekomst... wat is dat?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Q schreef:
Toekomst... wat is dat?
Een abstract begrip, waarvan de concretisering onbekend is. Breek je hersens niet over zaken die je toch niet kunt bevatten. Dat is vragen om ellende..

De toekomst is altijd daar waar jij niet bent
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:14
Angeles
Angeles is offline
We praten er wel eens over, maar het is niet dat we nu al vaste plannen hebben, van 'dan gaan we dit doen' en 'dan gaan we dat doen'. Ik ga nu bijna afstuderen en als ik ga werken wil ik bijvoorbeeld graag een huis kopen (we wonen al samen in een huurappartement), we hebben het ook wel eens over andere dingen. Ik denk dat de meeste mensen dat wel doen, daar is niks raars aan.

Een vriendin van mij is pas een maand samen met haar vriend en zij hebben het ook al over samenwonen en samen een hond nemen en weet ik veel wat. Misschien is het snel, maar aan de andere kant... waarom niet.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 12:01
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
niet nadenken we laten alles op ons afkomen, maar soms lopen we wel te grappen over ik ben 's ochtends niet te genieten ik waarschuw je maar alvast enzo. maar geen concrete dingen.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 13:24
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Mijn vriend en ik fantaseren best vaak over de toekomst. Niet serieus ofzo, maar gewoon voor de gein.
Dan fietsen we langs een of ander megahuis en dan zegt ie: Ik heb een verrassing, als je straks afgestudeerd bent gaan we daar wonen, ik heb het al stiekem voor je gekocht. Lief he?
Allemaal van die onzin. Maar ondertussen leer je wel zo elkaars interesses kennen. Als er een meubelblaadje in de bus valt, gaan we altijd aanwijzen wat we wel en niet mooi vinden.
Wel denken we er nu al serieus over dat als ik afgestudeerd ben dat we dan gauw gaans amenwonen. Misschien dat Bjorn dan al een huisje heeft en ik dan bij hem kan intrekken. Voor de rest is het gewoon flauwekullen...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 15:52
Rioto
Mijn toekomst is al volgt :

ik ga in een bescheiden flatje wonen ...want een hoop geld zal ik toch niet verdienen ..

Ik koop een dikke Harley of zo iets..

en wacht eenzaam op m,n dood
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 19:44
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Nou we maken wel eens opmerkingen van als we later nog saampjes zijn dan....
Maar we hebben nu nog niet zoiets van ja we weten zeker dat dit voor eeuwig duurt.

k Ben dan ook nog maar 17 en heb ook nog maar een maand met mijn vriendje
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 19:52
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
mijn vriend is van mening dat ik "de ware" ben, voor zover die bestaat. Hij wil volgend jaar met mij samen op kamers gaan en is al een beetje aant het plannen.
Maar ik kan nu niet zeggen of wij voor altijd bij elkaar zijn. Ik ben 17 en ik moet nog zoveel meemaken! natuurlijk denk ik er wel eens overna, maar nog niet serieus nee.

(we hebben bijna 15 maandjes)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Staat de toekomst vast?
dirk-janusIV
63 23-06-2011 20:54
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Lijn 4, de Toekomst
Verwijderd
13 03-01-2003 15:07
Lichaam & Gezondheid Enquête Toekomst, Diabetes Type I.
Ieke
1 22-12-2002 15:25
Verhalen & Gedichten [Een uitnodiging tot dichten] De toekomst
murwari
5 30-11-2002 17:52
ARTistiek Mijn toekomst....
Secreet
2 30-11-2001 10:45
Verhalen & Gedichten Toekomst Onbekend...
Lindatje
0 24-08-2001 11:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.