Oud 28-01-2004, 14:38
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Voor onze laptop willen wij een GPS-systeempje aanschaffen. Dit kost 159 euro voor het USB-apparaatje en de software (Autoroute).

Nu is mijn vraag, wat zijn de ervaringen met dergelijke systemen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2004, 10:09
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik heb geen ervaring met gps via usb ofzo. Ik heb een Garmin GPS 12 gehad, die ik ook weleens via de laptop heb aangesloten (zowel via AutoRoute als via Easy Travel) en dat werkt best goed eigenlijk. K heb ook een Ixis ProRoute gehad die op mn brommer gezeten heeft, werkt best leuk, alleen is niet grafisch zegmaar, maar is ook iets heel anders.

Overigens zou ik als ik jou was neit voor een usb ding gaan maar voor een Garmin. Kan namelijk perfect met autoroute en ding is standalone ook perfect, en zo duus zijn de gps 12's neit meer.

Als je echt teveel geld over hebt: Garmin ColorMap die heeft mn pa nu. Geweldig ding.

Maarem, ga neit voor een usb ding, maar koop een Garmin.

GPS12 kost trouwens 225 euro nieuw.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 22:20
Thompie
Avatar van Thompie
Thompie is offline
een maat van me heeft een palmtop pc van HP. Hierbij heeft ie, voor de gein in eerste instantie, een gps systeempje erbij gekocht. Dat gps dingetje is evengroot als een lucifersdoosje(de kleine variant) en schuift hij zo boven in een memory slot van de palmtop pc.
Wij hebben er toen met dat ding van eindhoven naar maastricht gereden(ja de snelweg is niet moeilijk) maar dan nog ergens gewoon een straat gepakt midden in Maastricht, en je stond er verbaasd van, op 2 meter nauwkeurig bracht dat ding er ons gewoon heen. En nu gebruiken we het regelmatig.
Ik weet zo niet hoeveel dat het 'grapje' gekost heeft, en hoe het programma heet dat erbij zit, maar 1 ding is zker: Tis een geweldige ervaring om gewoon met zo'n ding ergens te komen, waar je eerst dacht van daar kom ik nooit
__________________
:: I Love Hardstyle ::
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:07
Tuinkabouter !!
Avatar van Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Er zijn ook SD-IO kaartjes. Heeft iemand ervaring met die dingen? Ik wil graag weten of je ze icm een cardreader op een laptop kunt gebruiken
__________________
Wie typefouten vindt in bovenstaande post, mag ze houden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 19:10
Verwijderd
http://www.inkoopacties.net/ia/jhrr1rbx

Kijk daar eens, is veel goedkoper dan wat jij neerzet

Is wel exclusief software... maar daar kan je best wel op een goedkopere manier aankomen..

Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 20:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Ervaring met GPS systeem?
Hakuna
6 25-03-2006 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.