Oud 10-01-2010, 20:19
P-tje
P-tje is offline
Hey,

Even kort mijn verhaaltje:

het is sinds 2 maanden uit met mijn vriendin, we hadden een leuke relatie, ze heeft het uitgemaakt vanwege omstandigheden met ons werk, tussen ons waren weinig problemen.

Nadat het uitgegaan is hebben we elkaar een tijdje niet gezien, na een maand hebben we weer eens afgesproken. Dat was gewoon gezellig en erg leuk, voelde weer goed!

Daarna heeft zij me gezegd dat ze me terugwilde, dat het een opwelling was dat ze het uigemaakt had.
Ik wist niet zo goed wat ik moest doen en wilde er tijdje over nadenken, wilde wel even weten of het feit dat ze me terugwilde niet ook een opwelling was namelijk.

Sindsdien hebben we elkaar af en toe gezien, rustig aan gedaan, was altijd leuk. Ze zei dat ze alleen aan mij dacht, dat ze van mij hield, we horen bij elkaar etcetra, ik vond het weer erg fijn. Totdat ik 2 weken terug van haar hoorde dat ze nadat ze tegen mij zei dat ze alleen mij wilde, ze wel met een andere jongen een one night stand heeft gehad.

Officieel waren we (nog) niet terug bij elkaar, maar als iemand tegen me zegt dat ze alleen mij wil, kan ik het heel slecht voorstellen dat je dan met iemand anders het bed induikt. Ik zou me daar niet goed bij voelen als ik voor iemand anders wil gaan. Kon het dus niet voorstellen dat ze dat gedaan had, ze wist zelf ook niet waarom ze dat gedaan had, zei ze.
Die avond heb ik haar verteld dat het niet meer goed gaat komen tussen ons, omdat ze tegen mij zegt dat ze alleen mij wil, en vervolgens met iemand anders ligt te neuken. Dat deed me pijn namelijk...

Nu denk ik nog steeds veel aan haar, wil haar eigenlijk nog steeds wel terug, maar ik weet niet of we wel een goede basis en kans hebben om deze relatie nog te laten slagen.

Ik weet dat ik er niks van kan zeggen, maar ik hoor af en toe wel eens via vriendinnen van haar dat ze de afgelopen 2 weken flink aan het rond scharrelen is. Ook daar voel ik me dan niet fijn bij.

Ik hoop wat meningen te horen: heeft het nog wel zin om voor haar te gaan, of heeft dit geen kans van slagen omdat het me nu al dwars zit dat ze met veel andere jongens het bed deelt, nadat ze zegt dat ze alleen mij wil. Ik dnek zelf dat ik haar moet vergeten, maar van de andere kant vind ik haar nog zo leuk en lief.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2010, 20:38
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Hey,
1)Totdat ik 2 weken terug van haar hoorde dat ze nadat ze tegen mij zei dat ze alleen mij wilde, ze wel met een andere jongen een one night stand heeft gehad.
2) Officieel waren we (nog) niet terug bij elkaar, maar als iemand tegen me zegt dat ze alleen mij wil, kan ik het heel slecht voorstellen dat je dan met iemand anders het bed induikt.
3) Nu denk ik nog steeds veel aan haar, wil haar eigenlijk nog steeds wel terug, maar ik weet niet of we wel een goede basis en kans hebben om deze relatie nog te laten slagen.
4) Ik dnek zelf dat ik haar moet vergeten, maar van de andere kant vind ik haar nog zo leuk en lief.
1)Ok. dat is inderdaad een beetje hypocriet. Als ze voor jou wil gaan en nog rondneukt, is er iets anders aan de hand. Ik denk dat ze je aan het lijntje houdt en je als een soort van "reservespeler" ziet. Als ik oprecht mijn exvriend terug zou willen en dat tegen hem zou zeggen, dan zou ik me zeker integer opstellen en niet het bed delen met anderen. Ik kan me uberhaupt niet voorstellen hoe je iemand terug wilt en dan ook met andere wil vrijen.
2) ik kan het me ook slecht voorstellen
3) misschien moet je nog even wachten met toehappen en afstand van haar nemen. Ga verder met je leven, dan weet je vanzelf hoe serieus zij jou terug wil.
4) vergeet haar, tijdelijk.

Pff, ik zit niet in dezelfde situatie maar iets soortgelijks. Ik snap goed dat je nog heel veel om iemand kan geven, maar heb je na 2 maanden al jullie oude relatie verwerkt? Misschien wil je iets terug wat er niet meer is.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 20:49
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Of je met haar verder kan of niet heeft voornamelijk te maken met hoeveel belang je eraan hecht dat zij het met anderen heeft gedaan tijdens jullie ‘break’. Ik zou er persoonlijk nooit mee kunnen leven, en ook jij blijkt aan te geven dat het je enorm kwetst. Dat is iets dat je nooit meer vergeet…

Het zou eventueel nog in haar voordeel kunnen spreken, ‘begrijpelijker kunnen zijn’ als JIJ het had uitgemaakt en zij daarna was geflipt en rare dingen beginnen doen (nouja, ook niet de manier hoe ik het zou verwerken). Maar ZIJ heeft het uitgemaakt en ZIJ heeft het daarna met iemand anders gedaan. Daar zou ik niet mee kunnen leven als mijn jongen dat zou doen. Ik zou hem laten gaan en iemand beter zoeken want het zou me eeuwig blijven kwetsen… (zeker als het een relatie is die niet bv jaren heeft geduurd. Hoelang waren jullie samen? hoe oud ben je, begin de 20? Toch nog genoeg tijd om rond te kijken dunkt me ) Maar nogmaals, het is voornamelijk een gevoelskwestie, jij moet beslissen in hoeverre jij haar in de toekomst nog kan vertrouwen en zonder kwade gevoelens over haar denken...Denk vooral aan jezelf. Rondkijken naar andere meisjes
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 21:53
jazzgirl
jazzgirl is offline
Hmm, wel lastig omdat jij haar echt nog leuk vindt, en zij zégt nu ook dat ze je terug wilt. Maar vooral omdat ik dit las:

Citaat:
Ik weet dat ik er niks van kan zeggen, maar ik hoor af en toe wel eens via vriendinnen van haar dat ze de afgelopen 2 weken flink aan het rond scharrelen is. Ook daar voel ik me dan niet fijn bij.
denk ik dat ze het (voorlopig) niet waard is om terug te nemen. Ze is blijkbaar zo met andere jongens bezig dat ik het niet echt kan begrijpen dat ze jou nu zou terug willen

Dus mijn advies voor jou: (nog) niet doen. Houd maar een beetje afstand, en ik bedoel niet dat je op haar gaat zitten wachten, maar gewoon tegen haar zeggen dat je het nu niet zou kunnen om weer wat met haar te beginnen, doordat je niet het idee hebt dat ze jou zo mist. En dat ze jou even met rust moet laten. Dikke kans dat je, als je haar een tijdje niet gezien hebt, denkt dat ze eigenlijk helemaal niet zo leuk en lief is, en jij veel beter verdient Want terug naar de ex komt volgens mij in 9 vd 10 keer uiteindelijk weer uit op een break up
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 21:55
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Niet aan beginnen.
Grote kans dat ze 't weer doet.

Ik vind persoonlijk dat uit uit is, en dan niet opeens realiseren dat 't 'NEETOCHNIETWACHTIKWILJETERUG'.
Dat vind ik zo typisch, had 't dan zo gelaten in plaats van weg te gaan.
Zodra 't voorbij is, is 't voorbij. Dan sla jij een weg in, en zij.
En anders voelt het zo geforceert.
Voor mij dan.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."

Laatst gewijzigd op 10-01-2010 om 22:26.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 22:17
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
1)Ok. dat is inderdaad een beetje hypocriet. Als ze voor jou wil gaan en nog rondneukt, is er iets anders aan de hand. Ik denk dat ze je aan het lijntje houdt en je als een soort van "reservespeler" ziet. Als ik oprecht mijn exvriend terug zou willen en dat tegen hem zou zeggen, dan zou ik me zeker integer opstellen en niet het bed delen met anderen. Ik kan me uberhaupt niet voorstellen hoe je iemand terug wilt en dan ook met andere wil vrijen..
Niet iedereen ziet liefde en seks als hetzelfde. Ik kan me prima voorstellen dat iemand de ander mist en graag terugwilt en toch nog met andere mensen naar bed kan gaan. Ik zie niet in waarom het hypocriet is? Ze zegt toch niet dat ze alleen met hem seks wilt om vervolgens met anderen het bed te delen?

Als zij zegt nog van jou te houden en jij bent nog gek op haar zou ik me niet zoveel aantrekken van haar scharrel gedrag. Niet iedereen is hetzelfde en scharrelen is voor jou blijkbaar iets heel anders dan voor jou. Ik zou het een kans geven


Edit: met 'niets aantrekken van haar scharrelgedrag' bedoel ik natuurlijk haar gedrag terwijl het uit was, als ze door gaat met scharrelen terwijl jullie weer samen zijn wordt het een heel ander verhaal
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 23:03
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Persoonlijk zou ik het niet netjes en al helemaal niet fijn vinden. Voor mijn gevoel gaat er wel een stukje geloofwaardigheid vanaf.

Toch hoeft het idd niet te betekenen zoals Fosca zegt dat ze dan iets zou voelen voor die ander.

Het gaat er voornamelijk om wat jij er bij voelt. Heeft dit kans van slagen? Waarom zou het dit keer wel lukken t.o.v. van de vorige keer. Loop je een groot risico weer alleen achtergelaten te worden? Kun je het opzij zetten dat ze blijkbaar met (een) ander(en) heeft geslapen, probeer het dan. Maar het gaat er nogal tijd om wat jij er bij voelt, dat kan verder niemand voor jou bepalen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 21:08
serac
serac is offline
spring over jezelf heen, vergeet de jaloezie, en probeer het blanco nog eens ;
het klinkt alsof je zwaar beledigd bent (tenminste, zo kan je het ook lezen, en dan ligt t voor de hand om dat te denken) ;
is het zo vreselijk erg dat iemand es iets met een ander wil beleven ? beetje onhandig als dat binnen een relatie gebeurt, maar dit was er na ; of ertussen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.