Oud 07-01-2010, 19:25
laantje
Avatar van laantje
laantje is offline
Ik heb ruzie met mijn beste vriend omdat we samen sms'en weet je wel en dan zetten we daar gewoon 'ik hou van je' en 'sgatje' enzo in maar we bedoelen er niks mee..

nu heeft een vriendin van mij dat gelezen en is er tijdens het omkleden bij de gym over begonnen en nu weet bijna iedereen dat!

iedereen denkt nu dat we op elkaar zijn en zit allemaal tegen ons te zeiken..

weet iemand hoe ik hier vanaf moet komen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2010, 19:33
Verwijderd
Hoe oud zijn jullie, wat een kinderachtig gedoe zeg bij jullie op school

Zeg gewoon dat hij je beste vriend is en dat je daar toch zeker van mag houden enzo...?

Overigens is het schatje.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 19:35
laantje
Avatar van laantje
laantje is offline
14.., jaa idd, want tegen mij zegt iedereen apart wel gewoon allemaal dat het kinderachtig is dat ze zeggen dat ik op hem ben maar jaa als de andere er bij zijn dan zeggen ze het allemaal..

jaa dat heb ik al gezegd maar dan zeggen ze allemaal dat het waarschijnlijk meer is enzo..

jaa, sorry
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 19:57
Verwijderd
Ik zou het me niet aantrekken, waarschijnlijk gebeurt er over een week iets waar ze het dan allemaal over gaan hebben...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 20:06
laantje
Avatar van laantje
laantje is offline
jaa, dat is waarr..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 20:27
jjohan
Avatar van jjohan
jjohan is offline
Citaat:
Overigens is het schatje.
sgatje is sms-taal omdat dat korter is en ze heeft het hier tog ook over een sms

Edit: en dat woord tog wat ik hier gebruik is natuurlijk ook weer smstaal
__________________
Wat kijk jij nou?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 20:27
jjohan
Avatar van jjohan
jjohan is offline
Edit: oeps verkeerde knop
__________________
Wat kijk jij nou?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 20:39
Springy
Avatar van Springy
Springy is offline
Ik begrijp het niet helemaal, waarom heb je nu ruzie met die vriend? Denkt hij dat je het met opzet hebt rondgebazuind?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 20:45
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Inderdaad waarom is dat een reden om ruzie te maken? Zij heeft het rondbazuint. ik zou juist ruziemaken met die vriendin.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
sgatje is sms-taal omdat dat korter is en ze heeft het hier tog ook over een sms

Edit: en dat woord tog wat ik hier gebruik is natuurlijk ook weer smstaal
Ik sms ook, maar ik gebruik meestal wel de Nederlandse spelling, naast de meest bekendere afkortingen. Maar we zijn hier niet aan het smsen. En ik begrijp het heus wel, maar dat maakt niet dat ik me er minder aan erger, mijn ex verbeterde ik ook altijd als hij sjat (Belgisch voor sgat) schreef. Overigens gebruikte ik vroeger altijd een x ipv een ks. Nix ipv niks en dat soort dingen, het sluipt erin, maar ik probeer het wel in de hand te houden. Niet zó moeilijk.

Edit: en daarbij smsen jullie toch bijna allemaal gratis, of niet? dan maakt de lengte van zo'n bericht toch ook niet uit. En als jullie niet gratis smsen, zou ik een andere provider gaan zoeken. En als het om de snelheid gaat... luiheid!


2e edit: Niet dat het hierom gaat, maar ik erger me er wel aan. Mijn excuses.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 23:29
Verwijderd
ik snap niet waarom jij en je beste vriend dan ruzie hebben?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 18:27
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
ik snap niet waarom jij en je beste vriend dan ruzie hebben?
Omdat zij het berichtje van haar beste vriend aan een ander heeft laten lezen, is hij in zijn vertrouwen beschaamd. Daarnaast heeft die beste vriend afstand van haar genomen, om het tegendeel van de roddel te bewijzen. Misschien is haar beste vriend wel verliefd op haar en waren zijn sms-jes wel gemeend, maar is hij bang om zijn gevoelens op een normale manier te uiten. Hij schaamt zich voor zijn gevoelens en neemt nu afstand van haar, omdat iedereen hem ermee pest. Ach ja, ik verzin maar wat.

Het is natuurlijk heel vervelend als mensen leugens over je verspreiden en jou hiermee continue confronteren. Uiteindelijk zal het wel overgaan en is het echt zo erg dat mensen denken dat je iets hebt met je beste vriend? Hij is tenslotte je beste vriend, ook al is hij niet je vriendje, je zou je niet voor hem moeten schamen.

Als je de ruzie op wilt lossen, ga met je beste vriend praten en vertel hem dat je het niets kan schelen wat mensen over jullie zeggen. Vertel hem dat je vrienden wilt blijven en vergeet je niet te verontschuldigen voor het laten zien van een smsje.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 22:24
Bactelilie
Avatar van Bactelilie
Bactelilie is offline
ik zou zeggen, negeer die pesterijen! als je er niets van zegt, houden ze er waarschijnlijk wel mee op. maak intussen duidelijk aan die vriendin van je dat het echt niet zo is. echte vriendinnen vertellen elkaar dat immers...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 16:20
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Lach het gewoon weg.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend
Danto13
25 30-05-2013 22:55
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje
xwebelieve
7 17-07-2012 14:19
Drugs & Alcohol stoppen met roken
something..
23 24-02-2011 11:52
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 17:33
Liefde & Relatie ex je beste vriend?
smilegirl
23 19-07-2003 19:43
Liefde & Relatie hoe ga jij om met mensen na bepaalde gebeurtenissen
gary
21 22-08-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.