Oud 06-01-2018, 22:57
Verwijderd
----

Laatst gewijzigd op 30-01-2018 om 18:15. Reden: hhhh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2018, 23:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vertel eens wat meer... Hoe ging het schoolwerk je af in de onderbouw? Heb je enig idee waardoor je zulke slechte cijfers haalt? Hoeveel tijd besteed je aan je huiswerk? Welk profiel heb je? Heb je echt voor alle vakken (dus ook Engels, Nederlands etc.) zulke lage cijfers, of gaan sommige vakken beter dan andere vakken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2018, 23:11
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Van vriendinnen die vwo deden hoorde ik ook wel dat ze vwo4 een stuk moeilijker vonden dan de onderbouw. Maar als je overal een voldoende staat hoef je niet te blijven zitten toch? Al houden 5,5's natuurlijk niet over. Misschien kun je bijles nemen of eens realistisch naar je manier van leren proberen te kijken: is het echt efficiënt?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 09:47
Verwijderd
Onderbouw ging het prima! Ik doe momenteen Economie en Maatschappij. Ik ben erg goed in geschiedenis, maar ook dit proefwerk heb ik om een of andere reden slecht gemaakt ('n 4,8, gemiddeld sta ik nu 5.7 )
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 12:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Most je in de onderbouw erg je best doen, of ging het toen redelijk vanzelf? Besteed je nu meer aandacht en tijd aan je huiswerk als toen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 12:35
Verwijderd
Meer tijd nu aan huiswerk en leren dan in de klassen hiervoor. De overgang van onderbouw-bovenbouw is waarschijnlijk toch een stuk zwaarder begin ik te merken
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 13:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Meer tijd nu aan huiswerk en leren dan in de klassen hiervoor. De overgang van onderbouw-bovenbouw is waarschijnlijk toch een stuk zwaarder begin ik te merken
Mensen die in de onderbouw niet zo hard hun best hoefden te doen moeten soms nog leren leren wanneer ze naar de bovenbouw (of zelfs later naar de universiteit) gaan. Vraag hier hulp bij, je mentor kan je tips geven bijvoorbeeld. Je zou ook kunnen overwegen om op bijles te gaan, of om je aan te melden voor huiswerkbegeleiding.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 13:59
Verwijderd
Zelfs als je blijft zitten, is dat dan het einde van de wereld?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2018, 19:24
Verwijderd
Ik weet dat dit niet in mijn vraag past, maar even terzijde: Ik heb geen flauw idee hoe ik dit in de eerste plaats aangemaakt heb, Ik wil nu een nieuw topic( of hoe dat heet) starten, maar ik weet niet waar
Met citaat reageren
Oud 08-01-2018, 19:30
Verwijderd
Wat wil je het voor titel geven? Dan bedenkt ome Bas wel even waar het kan.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2018, 08:57
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik weet dat dit niet in mijn vraag past, maar even terzijde: Ik heb geen flauw idee hoe ik dit in de eerste plaats aangemaakt heb, Ik wil nu een nieuw topic( of hoe dat heet) starten, maar ik weet niet waar
Als je een subtopic aanklikt dan staat er boven de topics een groene knop 'nieuw topic'.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2018, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Als je een subtopic aanklikt dan staat er boven de topics een groene knop 'nieuw topic'.
Jij bent Forumbaas en dat impliceert dat je meer weet en kan dan de gemiddelde gebruiker. De vraag was niet "Hoe open ik een nieuw topic", de opmerking was "Ik heb een vraag maar weet niet bij welk subforum het hoort". Dat ze topics kan openen is overduidelijk getuige deze topic.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2018, 12:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jij bent Forumbaas en dat impliceert dat je meer weet en kan dan de gemiddelde gebruiker. De vraag was niet "Hoe open ik een nieuw topic", de opmerking was "Ik heb een vraag maar weet niet bij welk subforum het hoort". Dat ze topics kan openen is overduidelijk getuige deze topic.
Ze geeft ook aan dat ze niet meer weet hoe ze dit topic geopend heeft, het advies van PM lijkt me dus een prima aanvulling.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-01-2018, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Als je een subtopic aanklikt dan staat er boven de topics een groene knop 'nieuw topic'.
Dank je/u wel!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.