Oud 17-02-2002, 14:55
ydnew
ydnew is offline
ik ben vrijdag samen met mijn vriendin de klas uitgelopen. Dit heb ik gedaan omdat hij wiskundeles gaf en helemaal niks deed. Hij zitgewoon onderuitgezakt in zijn stoel en toen deden ik en arita dit ook. hij komt naar ons toe willen jullie gaan werken.Wij bijde hand nee u doet toch ooks niks u bent onze voorbeeld. We zijn weggelopen en waarschijnelijk komen wij niet meer binnen a jo het is toch tweede fase
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2002, 16:30
ja zo vaak omdat wij dus helemaal geen les krijgen en als je dan de klas uitloopt wordt er later dus echt niets meer over gezegd. Toch soms is het best irri dat je nooit meer normaal les kunt krijgen want wij spijbelen nu veel meer dan vroeger omdat je toch geen les krijgt
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 17:07
euro
Avatar van euro
euro is offline
Ja een keertje, was bij engelse les; dat mens begon uit te flippen enzo omdat ik een onv. had gehaald! duss toen had ik er ff genoeg van, gewoon ff naar buiten gegaan
__________________
nein
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 17:10
altopunkstertje
Avatar van altopunkstertje
altopunkstertje is offline
Ik ben 1 x uit de klas weggelopen, bij wiskunde. Die vent zei dat ik een briefje moest halen, omdat ik iets na de bel binnen kwam. Ik ben niet meer teruggekomen en heb er helemaal niks meer over gehoord. Volgende les mocht ik wee rgewoon binnenkomen. Rare kerel...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 17:18
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Wiskunde... die vent stond uit te leggen en mn vriendin en ik zaten te lullen. Mn vriendin kon opzouten en ik begon te lachen om haar reactie. Als ik wilde mocht ik ook gaan... Wat ie nie van mij verwachtte gebeurde: aju. Les later mochten we weer binnen en met n hoop gezeur ook weer naast elkaar zitten. Sul!!!!

[Dit bericht is aangepast door Butterfly7 (17-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 17:49
ydnew
ydnew is offline
ja stom he wiskunde les ik heb echt genoeg van die rare lul. kik ik woon in rotterdam en daar wonen veel buitenlanders en in de klas is ook meer dan de helft allochtoon zegt die tegen ons dat wij lage cijfers hale omdat wij buitenlanders zijn./ nou was ik boos over want als je in nederland geboren bent heb je geen taalachterstand
maar ja ik hoop dat hij de klas wordt uitgeflikkerd en dat wij een nieuwe wiskunde leraar krijgen ja ik wil wel slagen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 17:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ja, net als bij QBY wordt bij ons de helft van de lessen geen les gegeven, je mag doen wat je zelf wil.. daar zitten dus een hoop lessen bij dat wij in de aula te vinden zijn of in de mediatheek ofzo

oke, we moeten dan zelfstandig werken, maar ja, vraag dat aan 16-jarigen dan weet je toch dat het niet goed kan gaan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 18:14
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik dacht een keer slim te zijn en had vooruit gewerkt met me huiswerk..ik lag 4 weken voor ofzo.

We hadden nog ongeveer 10 minuten van de les over en dat mochten we gebruiken voor het huiswerk dat we hadden. Duz ik zeggen tegen die leraar: Meneer ik heb het al af.

Hij wou het controleren en droeg me op om het opnieuw EN uitgebreider te maken, terwijl ik er echt me best op had gedaan

Ik dacht: Het is ook nooit goed hiero, dat bevordert het zelfstandig werken ook echt wel..NOT. Duz heb ik me boeltje gepakt en die laatste 7 minuten werd ik als absent opgegeven ofzo..nou jah whatevah, die reactie van hem sloeg nergens op.

Mocht de dag ervoor zeker niet derop van zijn vrouw ofzo
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 18:20
ydnew
ydnew is offline
ja stom he die leraren van de tweede fase ze zitten alleen maar te zeiken dat je je huiswerk af moet hebben maar zelf doen ze ook weinig. oke er zijn wel leraren die om je geven maar sommige zou ik gelijk met de grond willen maken
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 21:52
chatfreak2002
Avatar van chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Jep, ik kreeg migraine en wilde medicijnen daarvoor innemen. Dat mocht dus NIET van die achtelijke *****. Ik ben toen kwaad de les uit gelopen en heb alsnog wat ingenomen. Ik wilde even later weer doodleuk de les instappen. Niet dus, ik was er "uitgestuurd". Ik moest me maar melden bij de coördinator en 2 uur nakomen. DUS NIET. FF mijn vader laten bellen (is daar ook leraar) en het probleem was opgelost.

CASE CLOSED...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 21:53
Alsof er alleen **** leraren rondlopen in het tweede fase gezeur...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 10:43
~*Noa*~
Avatar van ~*Noa*~
~*Noa*~ is offline
Uhmm... ja *schaamschaam* onder mijn spreekbeurt...

[Dit bericht is aangepast door ~*Noa*~ (18-02-2002).]
__________________
~*Bless the road*~
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 11:51
Alet
Alet is offline
1 keer tijden eens toets eco 1,2. Ik had een black-out .
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 12:39
Verwijderd
Alleen onvrijwillig, dus weggestuurd worden.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 12:47
miro
Avatar van miro
miro is offline
ja een keer, toen deden we doen durven of de waarheid in de klas (hoe kinderachtig ) en toen moest ik dus de klas uitlopen, en dat heb ik ook gedaan. Ook een keer toen ik onrechtmatig behandeld werd (vond ik) en nog een paar dr uitgestuurd maar niet vaak. *zucht* wat een leven op de middelbare school. Nu kan ik gewoon de klas uitlopen zonder dat r wat van gezegd wordt, echt saai
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:00
Verwijderd
We zijn een keer met de helft van de klas weggelopen omdat ie ons in de pauze wilde laten blijven. Hij zij dat we moesten nablijven als we dat deden maar nooit meer wat van hem gehoord.
Hij geeft ovgns SK, en in de 3e deden we weddenschapje "heeft ie het door als je een rondje door het kabinet loopt en weer gaat zitten". Had ie ook niet door.
Maar ja, als je hem een rugzak omdoet kan ie zo door voor leerling...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:21
femme
femme is offline
jah welles.. die kerel wou dat we een oefenluistertoets in de pauze doormaakten.. was ik het ni mee eens, ik ga natuurlijk niet langer dan de officiele lestijd in de klas zitten! dus ben ik weggelopen.. ik was achteraf de enigste.. maja maakt nie uit.
kheb wel vaak dat we voor het lokaal staan te wachten op zo'n leraar die weer eens te laat is, dan heb ik er geen zin meer in en ga ik voor de tijd weg.. maja das anders..
__________________
* I'm not a complete idiot, some parts are missing... *
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 10:57
Verwijderd
Ik loop zovaak weg, als zo iemand onrechtvaardig is. Ik heb 1 keer ben ik zo boos op een lerares geworden. Dat mens had ons opgesloten, en ik had een te lage suikerwaarde en ik had geen dextro dus moes suiker halen, en dat mocht niet. Ik heb toen dat mens d'r sleutel afgepakt en gezeg dat ze dat nie nog eens moest flikken dat ik dan ech boos zou worden. Toen bleef ze daarna 'normaal' doen, zover zij dat kon
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-02-2002, 14:04
Arita
Arita is offline
Citaat:
ydnew schreef:
ik ben vrijdag samen met mijn vriendin de klas uitgelopen. Dit heb ik gedaan omdat hij wiskundeles gaf en helemaal niks deed. Hij zitgewoon onderuitgezakt in zijn stoel en toen deden ik en arita dit ook. hij komt naar ons toe willen jullie gaan werken.Wij bijde hand nee u doet toch ooks niks u bent onze voorbeeld. We zijn weggelopen en waarschijnelijk komen wij niet meer binnen a jo het is toch tweede fase
ja, tof was dat h'e WENDY!nu hoeven we de les niet meer in..save from wiskunde.....
__________________
Mag ik een foto van je? Ik spaar namelijk natuurrampen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.