Oud 30-05-2002, 18:01
lieve
lieve is offline
Hey,
het is al 2 jaar uit met mijn ex-vriend! We hebben op die 6weken dat we een relatie hadden, het fantastisch samen! Maar toen kwam de vakantie... en do I need to say more... Hij bedroog me in Spanje(wat ik nu eigenlijk normaal vind!)! Dit kwam ik te weten omdat hij samen met zijn beste vriend(+ouders) daar naartoe was en die zijn lief heeft het me gezegt!
Ik heb me door dat meisje laten meeslepen en IK heb het SMERIG uitgemaakt(gn details, dit is al genoeg)!
Het schooljaar dat toen terug begon zat hij op mijn school(neen, neen, niet voor mij...om de richting te volgen die hij op de andere school niet kon volgen)! Ik moet zeggen, ik ben vlug over hem heen geraakt! Hij praatte niet met me...., maar met de 100 dagen bij ons... zijn de laatste jaars uitgeweest, 1 van m'n vriendinnen zit daarbij en ik mocht mee met haar! Daar heeft hij eindelijk tegen me gesproken! Hij vroeg aan mijn vriendin waarom ik toch steeds zo kwaad ben op hem, en ik heb haar juist hetzelfde gezegt! Maar...hij was die nacht goe dronken, maar ben er toch zeker van dat hij het 's maandags nog wist! Hij heeft sinds die nacht weer niet meer tegen me gesproken!
Maar de laatste tijd betrap ik mezelf erop dat ik steeds meer naar hem kijk en hij kijkt ook/ of hij kijkt doordat hij doorheeft dat ik kijk! Ik denk dat ik weer verliefd op hem ben!
Ik weet dat de dingen die ik gedaan heb... fout waren, maar hij heeft zichzelf ook nooit komen verdedigen! terwijl dat hetgene was waar ik 2 jaar geleden op zat te wachten, maar toen dacht ik... dat hetgeen ze over hem vertelden waar was!
Ik weet dat ik weer verliefd ben op hem, maar ik kan hem langs de andere kant ook niet uitstaan!
Hij heeft zo'n streken, zo'n domme manieren, zo'n idiote vrienden(hierin overdrijf ik niet- maar dat vind hij ook van mijn vrienden!)
Hoe kan ik me hierover zetten!????
Ik weet dat hij me niet meer wil... daar ben ik van overtuigd!(gewoon ik heb dat gevoel)
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2002, 19:44
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
lieve schreef:
Hey,
het is al 2 jaar uit met mijn ex-vriend! We hebben op die 6weken dat we een relatie hadden, het fantastisch samen! Maar toen kwam de vakantie... en do I need to say more... Hij bedroog me in Spanje(wat ik nu eigenlijk normaal vind!)! Dit kwam ik te weten omdat hij samen met zijn beste vriend(+ouders) daar naartoe was en die zijn lief heeft het me gezegt!
Ik heb me door dat meisje laten meeslepen en IK heb het SMERIG uitgemaakt(gn details, dit is al genoeg)!
Het schooljaar dat toen terug begon zat hij op mijn school(neen, neen, niet voor mij...om de richting te volgen die hij op de andere school niet kon volgen)! Ik moet zeggen, ik ben vlug over hem heen geraakt! Hij praatte niet met me...., maar met de 100 dagen bij ons... zijn de laatste jaars uitgeweest, 1 van m'n vriendinnen zit daarbij en ik mocht mee met haar! Daar heeft hij eindelijk tegen me gesproken! Hij vroeg aan mijn vriendin waarom ik toch steeds zo kwaad ben op hem, en ik heb haar juist hetzelfde gezegt! Maar...hij was die nacht goe dronken, maar ben er toch zeker van dat hij het 's maandags nog wist! Hij heeft sinds die nacht weer niet meer tegen me gesproken!
Maar de laatste tijd betrap ik mezelf erop dat ik steeds meer naar hem kijk en hij kijkt ook/ of hij kijkt doordat hij doorheeft dat ik kijk! Ik denk dat ik weer verliefd op hem ben!
Ik weet dat de dingen die ik gedaan heb... fout waren, maar hij heeft zichzelf ook nooit komen verdedigen! terwijl dat hetgene was waar ik 2 jaar geleden op zat te wachten, maar toen dacht ik... dat hetgeen ze over hem vertelden waar was!
Ik weet dat ik weer verliefd ben op hem, maar ik kan hem langs de andere kant ook niet uitstaan!
Hij heeft zo'n streken, zo'n domme manieren, zo'n idiote vrienden(hierin overdrijf ik niet- maar dat vind hij ook van mijn vrienden!)
Hoe kan ik me hierover zetten!????
Ik weet dat hij me niet meer wil... daar ben ik van overtuigd!(gewoon ik heb dat gevoel)
Hij wilt jou niet (denk je), en jij zou hem zeer zeker niet moeten willen.
Ook vind ik het vreemd, dat je "denkt" dat je "weer verliefd op hem ben. Alleen omdat je hem wel weer eens nakijkt, aankijkt?
Tevens moet je wel in de gaten houden, HIJ IS VREEMDGEGAAN!!!
Ja, hij heeft zich niet kunnen verdedigen, nou en... welk smoesje zou hij gebruiken daarvoor denk je?
En waarom vind je dat nu eigenlijk wel normaal? Dat laatste snap ik al helemaal niet.

Alleen omdat je iemand ziet vanuit het verleden waar je eventjes een leuke periode mee hebt gehad, komen je gevoelens weer naar boven?
Ik zou zeggen, probeer deze gevoelens te onderdrukken, hij is ze zeker niet waard.
Bescherm jezelf voor het maken van wederom dezelfde fout. Wees niet dommer dan een ezel, stoot jezelf niet nog een keer tegen die steen...
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:48
Verwijderd
Als je echt weer verliefd op hem zou zijn en weer wat met hem zou willen zou je dit verhaal hier niet neerzetten en er zoveel twijfels over hebben.. Die twijfels moeten jou al vertellen dat het ws niet zal gebeuren en als het gebeurt niet goed zal gaan. Zoiezo, als jij denkt dat hij jou zeker niet meer terug zou willen, waarom wil je je dan over die dingen heen zetten?

Ik zou eerst maar es weer met hem beginnen te praten (want komt dat echt alleen van zijn kant, praat jij dan wel tegen hem?) en dan es kijken wat dat met je doet en of jullie uberhaupt normaal met elkaar om kunnen gaan, want ik denk dat dat toch echt de eerste stap is als je evt. ooit weer iets met hem zou willen/krijgen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 16:14
lieve
lieve is offline
Oké,
ik heb jullie raad nu pas gelezen! Maar heb hem vandaag al toegepast zonder dat ik het gelezen had!
Ik ben hem tegengekomen na het eten in de gang... heb gewoon eventjes met hem gepraat... het is nu uitgekomen die vriendin ons tegen elkaar heeft uitgespeeld!
We komen terug overeen.... en hij heeft toegegeven dat hij ook nog iets voor me voelt! Maar we wachten tot na de examens of we weer wat beginnen!
Maar dan komt die vakantie er weer aan!(mocht het terug iets worden! Maar ik heb een goed voornemen... niet dezelfde fout maken als 2 jaar geleden! ... NOOIT meer!)
Merci hé mensen!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:11
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
een ex trugnemen werkt niet geloof me


een relatie is net als een vaas als ie eenmaal stuk is valt ie in 1000 stukjes en kun je hem proberen te lijmen maar t zal nooit meer t zelfde worden!!!

k heb dit zelf toen niet aan willen nemen toen t tegen me gezegd werd maar nu zou ik willen dat ik dat wel had gedaan...
en er zat duidelijk iets niet goed bij jullie want je zegt dat je hem ook niet uit kunt staan..dus maak geen domme fout door hem trug te nemen!!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 10:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik háát de zomervakantie!! geen enkele jongen kan zich dan gewoon rustig houden... hmpf

k weet niet of je hem terug moet nemen...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:22
Verwijderd
Citaat:
lieve schreef:
het is al 2 jaar uit met mijn ex-vriend! We hebben op die 6weken dat we een relatie hadden, het fantastisch samen!
da's de moeite

Citaat:
lieve schreef:
Hij bedroog me in Spanje(wat ik nu eigenlijk normaal vind!)! Dit kwam ik te weten omdat hij samen met zijn beste vriend(+ouders) daar naartoe was en die zijn lief heeft het me gezegt!
jij vindt het dus normaal dat jongens onder de zomervakantie vreemdgaan en het achteraf niet eens zelf durven zeggen? heel slimme meid ben je.

Citaat:
lieve schreef:
Ik weet dat ik weer verliefd ben op hem, maar ik kan hem langs de andere kant ook niet uitstaan!
Hij heeft zo'n streken, zo'n domme manieren, zo'n idiote vrienden(hierin overdrijf ik niet- maar dat vind hij ook van mijn vrienden!)
je kan hem niet uitstaan, je kan zijn vrienden niet uitstaan, hij kan jouw vrienden niet uitstaan. komaan zeg, get real.

ik geef een relatie tussen jullie twee iets van een (effe schatten) nul komma nul procent kans op slagen.


*blue*

Laatst gewijzigd op 08-06-2002 om 16:24.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 00:05
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Citaat:
lieve schreef:
Oké,
ik heb jullie raad nu pas gelezen! Maar heb hem vandaag al toegepast zonder dat ik het gelezen had!
Ik ben hem tegengekomen na het eten in de gang... heb gewoon eventjes met hem gepraat... het is nu uitgekomen die vriendin ons tegen elkaar heeft uitgespeeld!
We komen terug overeen.... en hij heeft toegegeven dat hij ook nog iets voor me voelt! Maar we wachten tot na de examens of we weer wat beginnen!
Maar dan komt die vakantie er weer aan!(mocht het terug iets worden! Maar ik heb een goed voornemen... niet dezelfde fout maken als 2 jaar geleden! ... NOOIT meer!)
Merci hé mensen!
Merci hé mensen? Je hebt niet naar ze geluisterd. Je stelt ons hier een vraag maar je luisterd niet naar het antwoord.

Nu, antwoord eens Pletterprater zen vraag, waarom vindt je het normaal dat iemand je bedriegt? Heb wat meer zelrespect dan, zou ik zeggen? En wat heb JIJ dan fout gedaan?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 00:21
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
ik heb je hele verhaal gelezen maar begrijp het nog niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.