Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2005, 11:31
Innocence
Innocence is offline
Ik weet het allemaal niet meer.. Ik ben nu zo wanhopig dat ik een nieuw account hier heb aangemaakt zodat ik mijn verhaal is helemaal anoniem kwijt kan.. Ik zou het ook zo fijn vinden om jullie mening hierover te horen, wie weet heb ik er wat aan.. Oke een lange tekst.. maar om een goed beeld van mijn probleem te hebben kan ik het echt niet inkorten..

Ik (20) twijfel zo tussen de relatie tussen mij en mijn vriend (27). We hebben inmiddels al 3 jaar een relatie.. En misschien maakt dat het ook zo moeilijk.. Ik heb zoveel voor deze relatie over gehad.. ik heb 1,5 jaar op hem gewacht (hij wilde eerst geen relatie en zijn ex woonde nog bij hem).. Na een vakantie met vrijgezelle vriendinnen wilde ik hem een beetje loslaten omdat hij toen nog niet echt 100% voor mij wilde gaan, ik gaf mezelf de ruimte voor andere jongens.. En er was al gauw een concurrent voor mijn vriend gevonden. Pas toen drong het tot hem door dat hij wél voor mij wilde gaan. En ik koos uiteindelijk voor hem.

Nu we al een hele tijd achter ons hebben liggen met veel leuke uitstapjes en reizen vraag ik me af of ik zo nog door wil gaan.
Het is zo moeilijk te beseffen wat ik nu aan de relatie heb.. ik weet niet hoe het zonder is.. ik weet dus niet wat ik mis als ik het uit zou maken en verder zou leven als vrijgezel.

De negatieve dingen
Het is nu zo dat ik helemaal geen zin meer heb in sex met hem, als hij in bed of op de bank tegen me begint op te rijden voel ik me erg ongemakkelijk en wil ik hem het liefst wegduwen. Sex is voor hem ook zoooveel belangrijker dan voor mij, ik kan makkelijk een week zonder.. ik haal de liefde echt uit het knuffelen, zoenen en de band die je met elkaar hebt, die speciale kenmerken die je met elkaar hebt, de gewoontes etc.. misschien ligt sex ook zo gevoelig omdat ik weet dat hij het toch zo met elk ander meisje zou kunnen doen zonder gevoel (als hij vrijgezel zou zijn).

Waar ik ook echt heel erg veel moeite mee heb is dat hij gewoon niet wilt samenwonen. Ik heb opzich nu ook wel plezier op mijn eigen plekje maar ik was het in de toekomst zeker wel van plan.. Ik wil iemand die zich vereerd zou voelen als ik met hem zou willen samenwonen, iemand die net zulke romantische ideeën heeft als ik.. Dezelfde idealen.. hij wilt ook geen kinderen en ik zou geen toekomst zonder willen! Hij vindt dit allemaal veel té burgelijk.. en ik zou het geweldig vinden dat te bereiken wat bijvoorbeeld mijn ouders ook hebben bereikt.. Hij wilt een wereldreis maken terwijl ik meer geef om af en toe een land te bezoeken.

Hij is ook erg verlegen in gezelschap. Op bijv de verjaardag van mijn broer zegt hij nauwelijks iets.. Hij is gewoon niet spontaan en gezellig bij mensen die mij enorm dierbaar zijn. Het lijkt net alsof hij zit te wachten totdat hij weer weg mag.. Dat maakt het voor mij ook helemaal niet leuk.. ik voel me verantwoordelijk voor zijn plezier..

Hij komt oorspronkelijk uit een ander land, ik kan met zijn ouders moeilijk communiceren. Zijn broers wonen nog steeds in dat land en zie ik ook bijna nooit.. En als ik ze zie gaat de communicatie ook niet geweldig (mijn engels is niet perfect). Hij heeft ook zijn vrienden en ik de mijne.. ik heb zijn beste vriend maar 1x gezien en de rest ook nooit.. vroeger schaamde hij zich voor het leeftijdsverschil (7 jaar) dat we hebben.. Ik denk ook niet eens dat ik me prettig zou voelen bij zijn vrienden want die zijn nogal negatief over alles.. Maarja zo kennen we elkaars vrienden dus niet.. Hij kent de mijne wel maar interesseert zich er ook niet in.. Hij had eerst nog veel contact met zijn ex, zij was nog achter hem aan en daardoor kon ik het contact tussen die 2 niet vertrouwen.. Ze heeft mij zwart gemaakt tegenover hem en pas veeeeel later geloofde hij mij pas.. Het toppunt was dat hij zijn sexleven met mij wat toen even op een laag pitje stond met haar had besproken.. Ik werd gek.. hoe kon hij zo stom zijn??! 'oh ja ik had er even niet aan gedacht, sorry' Gvd denk ik dan.. dat moet je toch kunnen aanvoelen en je weet toch hoe zij over mij dacht en het is je ex!! Maarja dit soort dingen begrijpt hij dan niet..

Dan zijn er nog kleine dingen zoals dat hij altijd kraakt met zijn handen, kaken en tenen.. hij doet dat zowat elke minuut en hij weet hoe erg ik me eraan irriteer en nog doet ie t
Hij komt ook bijna altijd te laat, oke ik heb er gewoon een hekel aan als je een afspraak maakt en je komt niet op dat tijdstip.. maak dan geen afspraak.. En met stip: hij is zó ongevoelig! Kan soms zo bot uit de hoek komen en als hij lieve dingen zegt zegt hij dat altijd op zo'n piepstemmetje dat ik het niet serieus neem..

Ik mis hem niet als hij weg is.. verveel me dan soms ook als hij bij mij is..

De positieve dingen
Hij is erg intelligent, houdt van dezelfde muziek als ik, is super lief en verzorgend. Zegt misschien later toch wel kinderen te willen omdat zijn broer ook nooit wilde en nu wel.. Hij heeft humor.. Hij houdt van me.. Ziet er goed uit. Knuffelt me veel.. Is me altijd trouw en hij kent me het beste van iedereen. Ik weet vaak wat hij denkt en andersom. Hij geeft me heel veel liefde.. Dat is toch ook goud waard?

Het erge is.. ik kan gewoon niet zoveel positieve dingen opnoemen als ik bij mijn negatieve dingen heb opgenoemd.. Maar wat ik nu met hem heb is ook meer waard dan ik nu besef..

Ik heb het al een aantal keren met hem over mijn twijfels gehad. Vorige week was het bijna uit.. Ik vertelde hem alles wat in me opkwam. Dat ik hem meer als goede vriend zie dan als mijn vriend. En toen hij zei 'ik denk dat ik dan maar naar huis ga' kon ik niks anders doen dan me aan hem vastklampen en in huilen uit te barsten.. Hij was toen gebleven en hebben besloten gewoon is wat meer leuke dingen te gaan doen. Maar is dat wel het enige?

Elke relatie heeft toch zo zijn cruciale momenten? Moet ik hier gewoon overheen? Hoe doen andere mensen dat in hun relaties..

Ben ik niet gewoon opzoek naar het perfecte? Dat zou belachelijk zijn.. Verlang ik niet gewoon naar het spannende van een relatie..? Help me! Ik kom er gewoonweg niet uit!

We hebben al een break van een maand overwogen.. Maar ik wil hem echt niet kwijt.. het is namelijk ook gelijk mijn beste vriend!

Ik kan hier met niemand over praten.. want niemand die ik ken heeft zo'n lange relatie gehad en dit soort twijfels zouden ze dan niet begrijpen denk ik..

Elke mening is gewenst..

PS: Je bent ge-wel-dig als je dit hebt gelezen terwijl je mij niet eens kent!

Laatst gewijzigd op 24-02-2005 om 11:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2005, 11:46
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb ´net´ een relatie van meer dan drie jaar gehad, en ik moet zeggen dat ik je twijfels heel goed begrijp en ook wel herken. Ik heb zelf ook zooo vaak getwijfeld.. en bij mij en mijn ex waren we ook steeds meer vrienden geworden, wat jij dus ook zegt.
Ik weet niet of je echt nog van hem houdt of dat het meer het vertrouwde en makkelijke is van een relatie, zo klinkt het wel een beetje. Je moet de lengte van je relatie iig niet de beslissende factor laten worden als je de knoop gaat doorhakken, want dit werkt iig niet meer voor jou op deze manier. Denkik.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 11:49
Innocence
Innocence is offline
Ja ik denk ook vaak, als ik zo twijfel.. dan zit het toch al niet goed? Ik hou echt nog van hem.. maarja ik heb verder ook helemaal geen vergelijk 'materiaal' omdat hij de eerste is waarmee ik zo'n lange relatie heb gehad.. Misschien ben ik ook wel bang om single te worden.. Want ik waardeer die band die je in een relatie hebt wel heel erg! Thanks voor je reactie btw

Laatst gewijzigd op 24-02-2005 om 11:53.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 11:53
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Geen dank
Dat herken ik dus ook, ik heb ook geen eind gemaakt aan mijn relatie toen.. ik liet het maar doorgaan omdat het zo vertrouwd en makkelijk was, en ik wist ook niet meer hoe het alleen zijn was, ik vond het echt heel erg eng enzo. Maar ik ben nu drie maanden single, en het begin was echt niet makkelijk, maar ik ben nu blij dat het afgelopen is, want het was ´het´ gewoon niet.
Ik had trouwens ook geen vergelijkingsmateriaal, het was ook mijn eerste lange relatie.
Ja ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou precies zit... maar ik zie wel overeenkomsten.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 12:00
Innocence
Innocence is offline
3 jaar is ook niet in een klein tekstje te verwoorden.. Ik ben ook heel bang voor wat er komen gaat.. Hij denkt vaak dat ik té romantisch denk.. Maar ik heb ook niet het idee dat het zo verder kan..

Ben je trouwens gewoon vrienden met je ex nu? Hoe is het gegaan toen je het uitmaakte?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 12:07
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Nouja, hij heeft dus uiteindelijk de knoop doorgehakt... nadat ik al 2 keer eerder een poging had gedaan, maar nooit doorzette omdat ik hem/het (de relatie) zo miste.

We zijn nu, sinds een maandje ongeveer denkik, weer meer met elkaar aan het praten en doen weer dingen samen, ik had eerst afstand nodig om er ´overheen´ te komen, maar nu zijn we gewoon vrienden, en daar ben ik echt heel blij mee, want ik wilde hem niet helemaal uit mijn leven wissen. Het is soms nog wel wat raar, als hij het over meisjes heeft ofzo maak ik automatisch lullige opmerkingen, maar ik denk dat dat ook nog wel weggaat. Hij betekent nog heel veel voor me, maar hij is niet degene waar ik oud mee wil worden, zegmaar.

Ik kan je nog wel precies vertellen hoe het ging nadat het uit was, je mag me wel PMen daarover
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 12:10
Innocence
Innocence is offline
Doe ik
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 13:18
Verwijderd
Toen ik 1,5 jaar een relatie had met mijn eerste "grote" liefde ging ik ook twijfelen en heb ik het uitgemaakt want ik ergerde me, onze relatie werd kil, we praatten niet meer zoals vroeger, et cetera. Ik vertelde het hem en hij moest vreselijk huilen en smeekte me of ik niet alleen een tijdje rust nodig had of dat we het gewoon even op pauze zouden zetten. Ik zei: Nee. Het is uit, klaar, over, einde.

Later nog zooo veel met elkaar om gegaan, nog zoooo veel met elkaar naar bed gegaan, nog zoveel verwarring en gevoelens voor elkaar. Heeft toen nog eens 1,5 jaar geduurd voordat dat een beetje over was. Hele domme beslissing om het toen uit te maken.

Dus ik zou zeggen, denk er heel goed over na wat je doet, weeg af, probeer je voor te stellen hoe je leven er zonder hem uit ziet. Denk vooral veel en goed na over alles, want sommige dingen zijn niet meer terug te draaien.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 13:27
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
dank je dat ik geweldig brn, ik heb je hele verhaal gelezen en ga nu mijn Ongezoute mening erover geven:

Waarom blijf je bij dat stuk Vrete,

ik begrijp dat je t moeilijk vind na 3 jaar en de periode die eraan vooraf ging, waarin je wel al verliefd was

ik denk dat vooral dat laatste jou een beetje gek heeft gemaakt en nu pas zijjn onmogelijkheden begint door te krijgen

als hij op zn 27e nog stees niet wil samenwonen, lijkt t mij vrij problematisch worden als jij dit wel echt wil.
ik bedoel niet dat het zijn schuld is of zo, maar over dat soort dingen moet je wel een beetje hetzelfde denken als je wilt dat t gaat werken

ook het feit dat jij je niet echt serieus genomen voelt en niet t gevoel hebt dat hij wel echt geiintresseerd in je is zegt best veel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 13:38
Innocence
Innocence is offline
@ MargotTenenbaum,

We praten opzich nog wel heel veel enzo maarja daarvoor hoef je niet perse een relatie te hebben. Het is gewoon zo dat de fijnste dingen die ik met hem heb niet perse de kenmerken zijn van een relatie maar meer van een hele hechte vriendschap.. Oh en mijn vriend kan niet huilen.. best jammer want soms heb ik gewoon helemaal niet door of hij iets nou heel erg vind of niet..


@ Esprit chick,

hij interesseert zich juist wel heel veel in mij.. alleen op een andere manier dan ik wil. Ik wil dat wat in zijn ogen ongelovelijk burgelijke bestaan lijden.. Het is gewoon vervelend als je niet echt heel serieus met iemand kan praten.. ja behalve vorige week.. maar toen had ik het ook bijna uitgemaakt en moest ie wel.. Het is inderdaad zo dat ik eerst helemaal hotel de botel was en achteraf pas doorkrijg dat hij op sommige gebieden helemaal niet bij mij past.. Ik wil een jongen die gevoeliger is, die ook kinderen wilt en een stap verder durft te gaan door samen te gaan wonen en daar dus ook het mooie ervan inziet.. Samen op de bank liggen tegen elkaar aan voor een hele avond met een goed stuk muziek erbij zou hij niet vol kunnen houden..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 13:43
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Innocence schreef op 24-02-2005 @ 14:38 :
@ MargotTenenbaum,

We praten opzich nog wel heel veel enzo maarja daarvoor hoef je niet perse een relatie te hebben. Het is gewoon zo dat de fijnste dingen die ik met hem heb niet perse de kenmerken zijn van een relatie maar meer van een hele hechte vriendschap.. Oh en mijn vriend kan niet huilen.. best jammer want soms heb ik gewoon helemaal niet door of hij iets nou heel erg vind of niet..


@ Esprit chick,

hij interesseert zich juist wel heel veel in mij.. alleen op een andere manier dan ik wil. Ik wil dat wat in zijn ogen ongelovelijk burgelijke bestaan lijden.. Het is gewoon vervelend als je niet echt heel serieus met iemand kan praten.. ja behalve vorige week.. maar toen had ik het ook bijna uitgemaakt en moest ie wel.. Het is inderdaad zo dat ik eerst helemaal hotel de botel was en achteraf pas doorkrijg dat hij op sommige gebieden helemaal niet bij mij past.. Ik wil een jongen die gevoeliger is, die ook kinderen wilt en een stap verder durft te gaan door samen te gaan wonen en daar dus ook het mooie ervan inziet.. Samen op de bank liggen tegen elkaar aan voor een hele avond met een goed stuk muziek erbij zou hij niet vol kunnen houden..
ja precies, en als hij dat echt niet zit zitten kan hij dat natuurlijk ook niet helpen, maar ja dan is het ook zonde als jij er wel je energie in blijft steken.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 14:08
Innocence
Innocence is offline
Ik heb in het begin van onze relatie al 1,5 uur op hem gewacht.. en dan liep ik nog het risico dat hij me aan de kant zou zetten.. Ook stom van hem dat hij me zolang aan het lijntje heeft gehouden eigenlijk.. Maarja om nu ook weer te wachten op dat hij veranderd heeft voor mij geen zin meer.. heb geen geduld meer.. Ik wil hem ook niet veranderen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 14:37
Verwijderd
als je al twijfels hebt dan zit het niet goed.
en als je hem niet mist enzo ... ik weet het niet hoor.
ik denk dat je het meer als vriendschap ervaart. en als je je verveelt................tja
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 14:55
elledc
elledc is offline
Citaat:
Innocence schreef op 24-02-2005 @ 12:31 :
...

Ik heb het al een aantal keren met hem over mijn twijfels gehad. Vorige week was het bijna uit.. Ik vertelde hem alles wat in me opkwam. Dat ik hem meer als goede vriend zie dan als mijn vriend. En toen hij zei 'ik denk dat ik dan maar naar huis ga' kon ik niks anders doen dan me aan hem vastklampen en in huilen uit te barsten..
Hij zegt 'ik denk dat ik dan maar naar huis ga' maar ik denk dat jullie er beiden eens goed over moeten babbelen. Jij over je twijfels en hij wat hij ervan denkt.
Ik denk dat het niet zo goed kan zijn om van de problemen te willen vluchten. Jongens hebben het soms moeilijk op emotioneel vlak en lijken daarom veel minder gevoelig maar je moet proberen hem face to face daarover aan te spreken.
Want nu lijkt het wel op een vicieus cirkeltje. Als je je nu zo ergert aan hem, denk ik niet dat dit gauw zal beteren.
Ik ben nu 2,5 jaar samen met mijn vriend en soms heb ik ook moeilijke momenten maar de positieve dingen blijven steeds overheersen.
Aan een relatie moet je werken, een relatie moet je onderhouden en spannend houden. Ik zou me behoorlijk ook ergeren aan hem als hij zo asociaal zou doen in gezelschap...
Ik weet niet, ik denk dat jij en alleen jij kan beslissen hoe het verder moet... gun jezelf desnoods de tijd om erover na te denken en neem een tijdje afstand van hem?
Veel succes iig!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 15:32
Innocence
Innocence is offline
@ soulflytribe,

Dat denk ik dus ook.. maarja hoe houden al die mensen die 50 jaar samen zijn het met elkaar uit dan? Ik zal me bij een volgende misschien ook zo ergeren na zo'n lange tijd.. Maarja er zijn ook hele leuke momenten hoor maar sex etc vind ik gewoon helemaal niet meer boeiend met hem.. het lijkt soms wel of ik het gewoon voor hem doe..

@ utopia5,

Ja ik praat ook best veel met hem erover.. Maar hij maakt liever besluiten dan dat we het pratend oplossen zeg maar.. Vorige keer heeft hij dan wel verteld hoeveel hij om mij geeft enzo.. Maarja ik blijf maar twijfelen.. Volgens hem zal ik ook nooit een helder moment hebben waarin ik het zeker weet.. En ik haat het om er niet zeker van te zijn of ik een goede keuze maak of niet..

Laatst gewijzigd op 24-02-2005 om 15:35.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 15:46
Verwijderd
ja, maar misschien is dit wel niet de ware voor je, het kan toch dat je een keer iemand vind die je niet zat word.
ik zou er idd met hem over praten, zonder praten kom je er niet.
maar met zo veel twijfels...
misschien is het gevoel gewoon over?
je moet ook denk ik weten hoe hij erover denkt, misschien zit hem ook wel iets dwars?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 15:50
Innocence
Innocence is offline
Ach als ik dat vraag zegt hij alleen dat de sex minder is.. hij is gewoon helemaal niet zo gevoelig.. Hij vind het ook wel vervelend als het uit is enzo maar zoals het bij mij overkomt vindt hij het minder erg dan ik denk ik..
Ik praat wel maarja hij is nogmaals niet gevoelig..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Innocence schreef op 24-02-2005 @ 16:32 :
@ soulflytribe,

Dat denk ik dus ook.. maarja hoe houden al die mensen die 50 jaar samen zijn het met elkaar uit dan? Ik zal me bij een volgende misschien ook zo ergeren na zo'n lange tijd.. Maarja er zijn ook hele leuke momenten hoor maar sex etc vind ik gewoon helemaal niet meer boeiend met hem.. het lijkt soms wel of ik het gewoon voor hem doe..

@ utopia5,

Ja ik praat ook best veel met hem erover.. Maar hij maakt liever besluiten dan dat we het pratend oplossen zeg maar.. Vorige keer heeft hij dan wel verteld hoeveel hij om mij geeft enzo.. Maarja ik blijf maar twijfelen.. Volgens hem zal ik ook nooit een helder moment hebben waarin ik het zeker weet.. En ik haat het om er niet zeker van te zijn of ik een goede keuze maak of niet..

en het is toch al verkeerd als je denkt dat je het vor hem doet??
ik denk dat je je zelf niet moet jpesten, en gewoon kijken wat jij voelt en wat voor jezelf het beste is.
en niet ieder mens is het zelfde, sommige kunnen niet langer dan een paar maanden zijn sommige wel 60 jaar.
ik denk dat je niet naar andere moet kijken maar gewoon naar wat je zelf voelt, en of je nog wel iets voelt voor hem, ja tuurlijk voel je iets voor hem. maar ik bedoel op die manier.
en ik weet niet misschien moeilijk om te zeggen tegen hem dat het over is ofzo maar misschien is het wel het beste. dat merk je denk ik na een tijdje wel, dat is het risico.
tja dat denk ik ervan, maar het lijkt er wel op dat je niet echt meer iets voor hem voelt, en wat ik zal zei je benet jezelf dan alleen maar aan het pesten als je denkt dat je het voor hem doet etc etc. (al die negatieve dingen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-02-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Innocence schreef op 24-02-2005 @ 16:50 :
Ach als ik dat vraag zegt hij alleen dat de sex minder is.. hij is gewoon helemaal niet zo gevoelig.. Hij vind het ook wel vervelend als het uit is enzo maar zoals het bij mij overkomt vindt hij het minder erg dan ik denk ik..
Ik praat wel maarja hij is nogmaals niet gevoelig..
nou sorry hoor als hij dat zegt over die sex... lijkt het wel of het alleen maar daarom gaat, en misschien past ie gewoon niet zo bij je als hij niet gevoelig is, ik denk dat er heus nog wel een lievere jongen bestaat voor je.
ik denk ook wel dat je er over heen komt.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 15:52
Verwijderd
Citaat:
soulflytribe schreef op 24-02-2005 @ 16:51 :
nou sorry hoor als hij dat zegt over die sex... lijkt het wel of het alleen maar daarom gaat, en misschien past ie gewoon niet zo bij je als hij niet gevoelig is, ik denk dat er heus nog wel een lievere jongen bestaat voor je.
ik denk ook wel dat je er over heen komt.
dat zeg ik wel zo gemakkelijk maar.. ja i kweet niet.
als je zoveel twijfels hebt..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 15:55
Innocence
Innocence is offline
Misschien is dat inderdaad beter.. Ik ben nou eenmaal niet iemand die zo snel iets opgeeft.. Ik wil er graag voor vechten maar ik bereik er niks meer mee denk ik.. of naja tijdelijk.. maar ik zoek echt iemand die alles voor me is en meer dan dat.. Mijn beste vriendin zegt ook dat hij me niet eens waard is.. dat ik beter verdien..

Waarom is er niet gewoon een wezen die alle antwoorden op alles heeft.. *zucht*

- mensen ik ben vanavond weg.. reageer aub gewoon verder ben morgen weer online in ieder geval! -
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Innocence schreef op 24-02-2005 @ 16:55 :
Misschien is dat inderdaad beter.. Ik ben nou eenmaal niet iemand die zo snel iets opgeeft.. Ik wil er graag voor vechten maar ik bereik er niks meer mee denk ik.. of naja tijdelijk.. maar ik zoek echt iemand die alles voor me is en meer dan dat.. Mijn beste vriendin zegt ook dat hij me niet eens waard is.. dat ik beter verdien..

Waarom is er niet gewoon een wezen die alle antwoorden op alles heeft.. *zucht*

- mensen ik ben vanavond weg.. reageer aub gewoon verder ben morgen weer online in ieder geval! -
volgens mij verdien jij ook wel wat beter dan zoon gast. jij hebt er gewoon 1,5 jaar voor over om op iemand te wachten, dan moet ie het wel heel erg waard zijn.
maar als je er al zolang voor vecht...
je vind heus wel een beter kerel hoor ik denk dat je je zelf voor de gek houd. ja i klul steeds het zelfde ma maaaaaaaaaar jaaaaa sorry
nou tot morgen dan he

ookal is dat moeilijk om hem te laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 16:03
Verwijderd
Citaat:
soulflytribe schreef op 24-02-2005 @ 17:01 :
volgens mij verdien jij ook wel wat beter dan zoon gast. jij hebt er gewoon 1,5 jaar voor over om op iemand te wachten, dan moet ie het wel heel erg waard zijn.
maar als je er al zolang voor vecht...
je vind heus wel een beter kerel hoor ik denk dat je je zelf voor de gek houd. ja i klul steeds het zelfde ma maaaaaaaaaar jaaaaa sorry
nou tot morgen dan he

ookal is dat moeilijk om hem te laten gaan.
jij vecht ervor maar hij moet dat ook doen natuurlijk! het moet van 2 kanten komen.

ik heb juist het probleem dat me vriendje en ik te jaloers zijn dat we elkaar niet goed kunnen laten gaan.

o jonges de paus is weer opgenomen
hihi dat hoor ik net. oke vaag ja i kweet het
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 16:29
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
het klinkt misschien hard, maar ik denk dat jullie relatie aan het 'op'' raken is. je maakt jezelf alleen maar ongelukkiger als het zo blijft. en waarom sommige mensen 50 jaar bij elkaar kunnen blijven? omdat jij misschien niet de ware hebt gevonden en zij wel. ik zou als ik jou was het uitpraten en misschien wel uitmaken. je kunt altijd goede vrienden blijven! ik kan je natuurlijk niet helkpen, maar ik wens je veel succes ermee!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 16:46
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
ik ben ge-wel-dig

je bent nog jong, er zijn meer mensen...

Ik denk dat t tijd is om hem los te laten
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2005, 17:08
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Ik denk dat je diep in je hart wel weet dat dit geen man is waarmee je oud wil worden. Ik heb net een relatie van 3 jaar achter de rug en ik was ook een beetje huiverig om het te beeindigen, maar nu het dan toch gebeurd is, ben ik blijer dan ooit. Wat een opluchting!! Met de jongen in kwestie ben ik nog steeds bevriend en we hebben beide echt geen rare gevoelens. Nou weet ik wel dat wij heel 'voorspoedig' uit elkaar zijn gegaan, maar zo kan het dus ook! Denk erover na!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Supernova* schreef op 24-02-2005 @ 18:08 :
Ik denk dat je diep in je hart wel weet dat dit geen man is waarmee je oud wil worden.
Ik denk dit ook. Stiekem weet je het al, al had je dit liever niet gehad.

Uit welk land komt je vriend eigenlijk? Kan het niet zijn dat bepaalde dingen gewoon een beetje cultuurverschillen zijn, of dat daarom dingen mis gaan...

Ik vind dat je wel erg veel negatief over hem te zeggen hebt, en nog maar weinig positief. Ik denk dat je inderdaad graag iets ouds en vertrouwds wil, maar waarschijnlijk als je dat loslaat komt het toch ook nog goed.

Kan je er anders niet met vriendinnen of je moeder ofzo over praten? Die hebben er toch een andere kijk op dan wij, omdat ze de sit. kennen, en jou als persoon mss een beetje kunnen steunen...

Verder zeg je dat je vriend niet wil praten maar tot besluiten wil komen, maar wat is dat voor onzin. Dit is toch niet zomaar iets waar makkelijk een besluit voor te nemen is. Het komt zo een beetje over alsof het hem niet veeldoet, maar ja mss dat dat ook cultuur verschil is...

Zoals al eerder gezegd, mss is het de beste oplossing hier mee te stoppen; al is het waarschijnlijk erg pijnlijk in het begin, op de lange termijn wordt je er mss wel gelukkiger van.
Verder... je moet je natuurlijk wel echt goed over nadenken, want het is toch wel iets dat jullie samen opgebouwd hebben...

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 21:30
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 24-02-2005 @ 18:08 :
Ik denk dat je diep in je hart wel weet dat dit geen man is waarmee je oud wil worden.

Dat denk ik ook...

Ik denk dat jullie qua toekomstbeeld te verschillende wensen hebben, en het feit dat jij zo twijfelt is ook niet erg positief...Alle dingen waar je je zo aan ergert komen vaak uit als de ergste verliefdheid verdwenen is, maar vooral als het houden van ook afneemt... (denk ik)
Bovendien vind ik het feit dat je geen zin hebt in sex ook niet echt positief..

Kortom, veel negatiefs bij elkaar en ik denk dat je het antwoord zelf ook al weet. Maar 3 jaar is niet niks en het is natuurlijk heel moeilijk iets vertrouwds op te geven, maar ik denk dat het toch daarop uitdraait

Meissie, sterkte!!!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 23:01
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Dat hij ongevoelig is is misschien overdreven, maar hij is gewoon een ander type dan jij.

Er bestaan inderdaad lievere jongens, maargoed, vrouwen vallen niet op lieve jongens.

't Is juist het verschil tussen mannen en vrouwen wat elkaar aantrekt. Wil je een supergevoelig type? Die overal wat achter zoekt?

Het gras is bij de buren altijd groener. Denk goed na voor je iets beslist.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 23:24
Innocence
Innocence is offline
@ All..

Super lief alle reacties.. fijn om al die meningen te lezen.. Ik heb het al met mensen in mijn omgeving erover gehad en hun mening gevraagd, maar ik heb het idee dat ik mijn onbewuste keuze wil bevestigen door dit soort reacties te lezen..

Ik kom net bij mijn beste vriendin vandaan en ze had me verteld hoe zij altijd dit soort onzettend lastige keuzes maakt. Door is aan niemand anders te denken en alleen aan jezelf.. wat ik het liefst zou willen.. naja dan weet ik het wel.. en jullie weten dat denk ik ook wel..

3 jaar is inderdaad ook niet niks en kan er als ik wil er zo 6 jaar van maken en dat zal ook vast een hele leuke tijd zijn.. maar ik heb ook echt zoiets van, ik ben jong ik wil ervaring opdoen, als je in een serieuze relatie zit kijk je nauwelijks naar andere jongens en ben je zo gefocust op je eigen mannetje.. Enne zoals iemand al eerder zei waar ik dus wel achter sta.. hij is hét niet voor mij..

Enne over dat cultuur verschil, ik denk niet dat het een culturele eigenschap is om ongevoelig te zijn. Oke ongevoelig is dan wel extreem gezegd misschien en ik vind het ook verschrikkelijk een vriend te hebben die je elke seconde belt ofzo.. Maar ik wil gewoon veel meer dan wat hij is.. Mijn vraag blijft alleen.. zal ik niet alleen maar naar het perfecte streven..?

Laatst gewijzigd op 24-02-2005 om 23:26.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 08:52
elledc
elledc is offline
Citaat:
Innocence schreef op 25-02-2005 @ 00:24 :
Mijn vraag blijft alleen.. zal ik niet alleen maar naar het perfecte streven..?
Weet je meisje, jij hebt eens een pauze nodig, wie zijn wij om te oordelen of je het al dan niet moet uitmaken? We kennen niets van jullie relatie. Misschien zit je effe in een dipje, daarom: take a break en denk er ZELF eens over na hoe 't verder moet. Wij kunnen je wel steunen maar geen beslissingen nemen.

Citaat:
Fatal Exception schreef op 25-02-2005 @ 00:01 :
Dat hij ongevoelig is is misschien overdreven, maar hij is gewoon een ander type dan jij.

Er bestaan inderdaad lievere jongens, maargoed, vrouwen vallen niet op lieve jongens.

't Is juist het verschil tussen mannen en vrouwen wat elkaar aantrekt. Wil je een supergevoelig type? Die overal wat achter zoekt?

Het gras is bij de buren altijd groener. Denk goed na voor je iets beslist.
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 09:29
Innocence
Innocence is offline
Ja tuurlijk.. het was gewoon dat ik zo wanhopig was geworden van al mijn gedachtes en gevoelens dat ik het eens van een ander moest horen..

Het is ook zo dat je altijd streeft naar iets wat je niet hebt enzo.. ik denk persoonlijk dat een tijdelijke break me goed zal doen.. Ik werd vanochtend namelijk wel weer wakker met het idee dat ik het weer niet wilde uitmaken..

zucht.. feelings..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 12:52
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Zelf heb ik ook een lange relatie gehad van ruim 3.5 jaar, en ik herken erg veel in je verhaal.
In het begin was ik ook stapelverliefd en alles leek helemaal goed te gaan, maar na 2.5 jaar ongeveer kwamen er bij mij twijfels. Ik miste veel dingen in mijn leven die ik zocht in een man, en die kreeg ik niet van mijn ex. Het is belangrijk om voor jezelf uit te vinden wat je echt wil in een relatie, wat je verwacht van je vriend, wat je nou echt voor een toekomst wil enz...
Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt, het was erg moeilijk, maar ik zag het echt niet zitten om de rest van mijn leven nog bij mijn ex te zijn. Dat geen zin hebben in sex herken ik ook, behalve dat het in bed tussen ons niet goed ging (soort misbruik), had ik er ook geen zin meer in omdat ik me totaal niet meer aangetrokken voelde voor hem, ik vond hem niet meer aantrekkelijk, zowel uiterlijk maar omdat er zoveel dingen waren die ik miste in hem, was hij van binnen ook niet meer aantrekkelijk, misschien is dat ook wel een reden voor jou dat je geen zin meer hebt in sex?

Zoals ik al zei is het erg belangrijk om voor je zelf uit te zoeken wat je echt wil met jou leven, en misschien is het daarom wel een goed idee om een break te nemen tussen jullie.
Het getwijfel kan ook deels komen voor verlatingsangst, bang om na zo'n lange tijd samen weer alleen te zijn, maar bedenk wel goed dat als je ervoor kiest om er wel mee door te gaan, dat je ook ongelukkig kan blijven, zeker als er niets veranderd tussen jullie.

Zelf ben ik heel erg blij dat ik de knoop destijds heb doorgehakt, ik heb nu al bijna 9 maanden een vriend die alles heeft wat ik destijds miste, en ik heb nu echt mijn ware liefde gevonden.

Heel veel sterkte met je beslissing, ik weet dat het moeilijk is, maar ik denk dat je er goed aan zal doen om jezelf nu op de 1e plaats te zetten, en ik hoop dat je snel weer gelukkig zal voelen, met of zonder relatie.
__________________
niet rokers sterven ook
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 13:51
Innocence
Innocence is offline
Thanks voor je bericht..

Je noemt nu inderdaad ook een paar dingen op die in mijn hoofd spelen.. Bang om weer vrijgezel te zijn en de leuke dingen die we nog wel hebben moeten missen..

Ik sprak m net op MSN en vertelde dat ik me klote voelde.. Hij wilde er morgen wel over praten (is nu bij een vriend in tilburg).. damn wat moet ik zeggen..? Als ik zeg dat ik nog steeds twijfel maakt hij het misschien wel uit
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 14:58
Verwijderd
Dan hoef jij die beslissing in ieder geval niet meer te maken, want het klinkt alsof jij het niet durft.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 15:55
Innocence
Innocence is offline
Ik ben niet zo'n held nee.. mijn hart breekt als ik hem ongelukkig zie.. Ik geef wel enorm veel om hem.. Maarja ik heb wel zoiets van IK heb de twijfels dus IK maak het dan ook uit áls het uitgaat..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2005, 22:25
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
Innocence schreef op 25-02-2005 @ 14:51 :
Thanks voor je bericht..

Je noemt nu inderdaad ook een paar dingen op die in mijn hoofd spelen.. Bang om weer vrijgezel te zijn en de leuke dingen die we nog wel hebben moeten missen..

Ik sprak m net op MSN en vertelde dat ik me klote voelde.. Hij wilde er morgen wel over praten (is nu bij een vriend in tilburg).. damn wat moet ik zeggen..? Als ik zeg dat ik nog steeds twijfel maakt hij het misschien wel uit
Laat hem goed weten wat je precies dwars zit, wat je voelt tegenover hem. Als hij om je geeft en van je houdt, dan zal hij er wel wat aan doen om te veranderen, of in ieder geval te proberen denk ik/hoop ik.
Als jullie er echt niet meer uitkomen, en als hij niet te kennen geeft er nog wat aan te willen doen zeg maar , dan zal er bij jou ook wel een lampje moeten branden denk ik ... maarja, there's only one way to find that out ... sterkte!
__________________
niet rokers sterven ook
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:41
Verwijderd
1 tip! wees vooral niet bang om je twijfels tegenover hem te uiten, misschien kunnen jullie wat problemen oplossen... maar misschien wordt het duidelijk dat hij jouw tfijwels niet kan wegenemen, in dat laatste geval kun je het beste een punt achter je relatie zetten...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 08:45
Innocence
Innocence is offline
Nou mijn besluit staat nu zo goed als vast.. Ik heb gisteren met mijn vader en zus gesproken.. Zij hebben zoveel levenservaring en kennen mijn relatie heel goed..

Ze hebben me laten inzien dat hij mij niet waard is.. Ik geloof niet dat hij ook voor mij zou willen veranderen. Een deel waar ik op af ben geknapt is gewoon zijn karakter en dat wil ik niet veranderen.. Er zijn zoveel dingen waardoor ik nu ook overtuigt ben dat hij het niet voor mij is. En ja het zal een vervelende tijd worden maar toch ook heel leerzaam en ik zal me er sterker door voelen..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 11:44
Deedo Writer
Deedo Writer is offline
Citaat:
Innocence schreef op 26-02-2005 @ 09:45 :
Nou mijn besluit staat nu zo goed als vast.. Ik heb gisteren met mijn vader en zus gesproken.. Zij hebben zoveel levenservaring en kennen mijn relatie heel goed..

Ze hebben me laten inzien dat hij mij niet waard is.. Ik geloof niet dat hij ook voor mij zou willen veranderen. Een deel waar ik op af ben geknapt is gewoon zijn karakter en dat wil ik niet veranderen.. Er zijn zoveel dingen waardoor ik nu ook overtuigt ben dat hij het niet voor mij is. En ja het zal een vervelende tijd worden maar toch ook heel leerzaam en ik zal me er sterker door voelen..
goed besluit
ik heb dit besluit nog geen maand terug ook genomen. Had een relatie van 1,5jr en al die negatieve dingen die je beschrijft had ik ook min of meer. Toen ik het uitmaakte, voelde ik me echt zo opgelucht. Ik miste dr al nauwelijks als ze er niet was en nu mis ik dr helemaal niet meer. Tuurlijk, denk ik wel eens aan dr, maar meer in de trant dat ik nu echt beter af ben.

Succes met uitmaken, bij mij was het een drama (ze keek zo down en huilde enorm). maar das geen reden om iets aan te houden..

Laatst gewijzigd op 26-02-2005 om 11:46.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 11:55
Innocence
Innocence is offline
Ik het al helemaal gepland hoe en wat.. dus ik heb me erop kunnen voorbereiden.. Ik voel me nu heel sterk en weet dat het me gaat lukken. Hij gaat niet huilen want dat kan hij niet.. ik denk dat hij wel teleurgesteld is maar het is een harde.. Ik heb ingezien dat hij heel erg voor zichzelf leeft (is ook logisch) maar ik zoek wel een relatie dat je allebei evenveel geeft en neemt..

Ik voel me nu al opgelucht maarja het is nog niet officieel zeg maar.. ik krijg mijn eigen leven weer terug.. heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 13:47
Verwijderd
Zo te lezen heb je voor het beste gekozen. Ga ervoor, en heel veel sterkte met het officieel bekend maken.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 14:15
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Heel goed van je!
Sterkte
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 14:50
Innocence
Innocence is offline
Nou mensen.. het is gebeurd.

Ik heb met hem gepraat in ons café.. het eenmaal zeggen was niet zo super moeilijk.. maar de momenten erna wel. We hebben elkaar nog geknuffeld en besloten om uiteindelijk elk een andere weg op te gaan. We willen beide wel graag met vriendschap doorgaan.. Maar eerst leek het ons wel verstandig elkaar een maand niet te zien. Zodat het wel doordringt dat het écht uit is..
Het lastigste was het moment dat we elkaar voor het laatst een knuffel gaven.. ik liep weg en wilde het liefst gaan huilen. Maar heb het tot ik thuis kwam volgehouden..

Ook al was het mijn keuze, ook mijn hart is een beetje gebroken..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 15:59
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Hmm, sterkte alvast! Moedig van je...

'k Hoop dat jullie, jij, de juiste beslissing hebt gemaakt. 'k Denk het wel... Het is niet 'juist' als je voor normale dingen moet vechten, zoals samenwonen, kinderen. Als je daar een andere visie op hebt, is het nu eenmaal erg moeilijk om een compromis te sluiten. 't Zijn dingen die je leven bepalen. En je moet je dromen voor niemand opgeven!

Hopelijk komt er op een dag een jongen langs die die dromen wil waarmaken met je!

*knuffel*
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 17:36
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
*knuffel*

Dapper van je dat je deze beslissing gemaakt heb, maar na alle dingen die je hebt verteld lijkt het met wel de juiste beslissing. Het zal nu nog wel wat raar zijn om na zo'n lange tijd samen weer vrijgezel te zijn... ik hoop dat je iemand zal vinden die wel je wel gelukkig zal maken. Sterkte!!
__________________
niet rokers sterven ook
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 18:21
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Zo te lezen zal het wel een prima beslissing zijn die je hebt gemaakt

Jullie zijn gewoon erg verschillend. Als jij wil samenwonen en kinderen en hij niet, dan werkt het gewoon niet. Hij moet een meisje vinden die dat reizen ook wil en geen kinderen. Meer een partner vinden die bij hem past.

Wens jou een lieve nieuwe partner toe die meer bij jouw levensverwachtingen past
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 19:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Pff dapper hoor, je beslissing. Erg moeilijk. Mijn vriend en ik hebben ook zo'n lastige periode gehad maar wij zijn wel bij elkaar gebleven. Maar ik heb dan ook nog steeds het gevoel dat hij het wél voor me is, en andersom ook...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:22
Innocence
Innocence is offline
@ Anaïs, ja dat zeggen meer mensen tegen mij.. geef nooit je dromen voor een ander op.. Hij vond samen naar een verjaardag gaan al niet vanzelfsprekend en nog meer van die kleine dingen.. Hij had het gewoon niet voor me over? Ik denk ook wel dat dit de juiste beslissing is.. alleen voelt het nu nog zo pijnlijk Bedankt voor je bericht.. erg lief..

@ [Wacko] KiP, tja ik voel me nu wel erg eenzaam opeens.. Dan denk ik ook weer terug aan die leuke en vertrouwde dingen die we deden.. maarja als ik dan weer denk dat hij qua toekomst beeld zo verschilt van mij.. je ziet gewoon geen toekomst meer met hém voor je.. Ik hoop ook dat ik iemand vind die net zoveel waarde aan een relatie hecht als ik en het mooie er ook van ziet dat je gaat samenwonen etc.. mijn (tja) ex dus die gruwelde altijd als ik het woord samenwonen of trouwen noemde etc.. Ik denk dat het er ook aan lag dat hij zó bang was zijn vrijheid op te geven.. Terwijl je er wel zoiets moois voor terug krijgt.. maarja..

@ Lilything, tja ik denk sowieso dat hij niet snel een meisje vindt. Hij komt nauwelijks buiten en als een meisje zekerheid van hem wilt dan kan ze dat dus niet van hem verwachten.. Zo is hij gewoon.. ik denk dat daarom ook veel meisjes op hem zouden afknappen omdat hij een relatie in mijn ogen meer ziet als een heeeeele goede vriendschap met sex?

@ Chloe Siere, en dat gevoel heb ik dus al tijden niet meer gehad.. Vroeger wel maarja toen was ik ook helemaal in love. Na loop van tijd wil je toch iets van de andere kant terugverwachten. Mijn ouders en vrienden zeggen ook dat ik altijd het initiatief in de relatie nam.. ik zorgde ervoor dat we een relatie kregen, ik loste de ruzies op en ik maakte het weer uit.. Ik verdiende volgens hen een veel beter iemand..

@ All, super lief alle reacties! Het heeft me zeker wel geholpen net als de gesprekken die ik in mijn omgeving heb gevoerd hierover. Ik voel me nog wel gebroken en eenzaam op het moment maar ik weet zeker dat het me gaat lukken mijzelf door deze rot tijd heen te slepen..

*knuffel*
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 17:18
Fa Sai
Fa Sai is offline
Beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar ik vind wel zeker dat je de goede keuze hebt gemaakt, een moeilijke en moedige keuze waar je jezelf later dankbaar om zou zijn. Deze relatie was gedoemd te mislukken, is het niet nu dan binnen een paar jaar, en nu heb je jezelf die laatste slepende jaren bespaard en kun je weer op zoek naar jezelf. Ik wens je veel sterkte de komende tijd, en daarna veel plezier!
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Geaardheids twijfels
confused123
27 15-01-2016 18:41
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Twijfels in lange relatie
kita
29 13-10-2009 14:56
Liefde & Relatie Mijn vriendin heeft vaak twijfels
Elder lycan
28 26-07-2006 01:23
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Liefde & Relatie How to go with the flow?
stout!
26 22-12-2004 09:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.