Oud 21-03-2006, 17:30
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
mensen die rechten ofzo of het toevallig weten, wie kan mij vertellen wat de PIJ maatregel inhoudt ik moet het echt heel dringend weten! thnx alvast
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Advertentie
Oud 21-03-2006, 17:33
Verwijderd
Sorry, ik recht niet.
Oud 21-03-2006, 17:36
Verwijderd
Google is your friend.

PIJ-maatregel
Plaatsing in een Inrichting voor Jeugdigen (PIJ) is de enige vrijheidsbenemende strafrechtelijke maatregel die sinds de wijziging van het jeugdstrafrecht in 1995 kan worden opgelegd. De kinderrechter kan deze maatregel alleen opleggen indien:
– er sprake is van een dermate ernstig misdrijf dat aan de minderjarige verdachte voorlopige hechtenis kan worden opgelegd;
– de veiligheid van anderen dan wel de algemene veiligheid van personen of goederen in het geding is;
– de maatregel in het belang is van een zo gunstig mogelijke ontwikkeling van de minderjarige.
Oud 21-03-2006, 17:39
Verwijderd
Ik wou net zeggen, daar heb je geen jurist voor nodig hoor
Oud 21-03-2006, 17:44
Verwijderd
Zelf ff zoeken is soms al voldoende. En de volgende keer ajb het goede forum uitkiezen (Maatschappelijke vakken of Overige vakken of desnoods Werk, Geld & Recht).
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kind van 8 jaar moet ook voor de rechter
Love & Peace
41 13-07-2007 01:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout?
Verwijderd
173 06-03-2004 22:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.