Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2008, 13:10
FulbrightCenter
FulbrightCenter is offline
Ben je op zoek naar een avontuurlijke en leerzame invulling van je gap year of lijkt het je wat om een jaartje in de VS te studeren aan een goed aangeschreven Amerikaanse universiteit? Kom dan naar een informatiebijeenkomst van het Fulbright Center. Tijdens deze bijeenkomst komt alles aan bod wat te maken heeft met de toelating en financiering van het verblijf op een Amerikaanse universiteit: hoe kies ik de beste universiteit,hoe kom ik aan een goede studiebeurs, welke cijfers moet ik halen, welke vakken kan ik volgen, welke testen moet ik doen en hoe is het om een jaar op een Amerikaanse campus te verblijven? Studenten die net terug zijn van hun VS-jaar kunnen ja alles vertellen over wat ze hebben meegemaakt. Op hun blogs lees je alvast hun verhalen: http://www.fulbright.nl/?menutree=5|48|190
Er ziijn bijeenkomsten in Utrecht (6 oktober), Rotterdam (7 oktober) en Groningen (15 oktober).

Kijk op www.fulbright.nl en/of meld je aan op info@fulbright.nl
Advertentie
Oud 02-10-2008, 13:19
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Waarom zou ik een slechtere opleiding gaan volgen dan ik in Nederland krijg, of tienduizenden euro's over de balk smijten voor een vergelijkbare, geachte reclamespammer?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 02-10-2008, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou ik een slechtere opleiding gaan volgen dan ik in Nederland krijg, of tienduizenden euro's over de balk smijten voor een vergelijkbare, geachte reclamespammer?


Slotje!
Oud 02-10-2008, 16:07
Verwijderd
Het is bovendien erg interessant om eens na te gaan waaróm het Fulbright Center opgezet is enzo *geniet van Transatlantic Ties* Maar okee, als je toch naar de VS wilt, is dit wel een van de betere manieren.
Oud 03-10-2008, 09:13
Verwijderd
reclame
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Organisaties
August Snow
2 07-11-2008 11:22
Algemene schoolzaken Studeren in de VS
Verwijderd
10 09-12-2003 10:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.