Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2010, 01:06
Geldroppenaar
Geldroppenaar is offline
Hallo,

Ik heb sinds 2 maanden een vriendin, en ze is 14 en ik ben 15, alleen ik vraag mezelf af of ze me wel echt leuk vind of het alleen doet zodat ze een vriend heeft. Ze had voor mij ook al een vriend van 21, heeft iemand tips hoe ik erachter kan komen of ze mij wel echt leuk vind?
Eigenlijk weet ik niet of het slim is om door te gaan met onze relatie omdat ik haar eigenlijk helemaal niet vertrouw omdat ze nou niet bekend staat dat ze niet vreemdgaat en zo, maar ik geef wel echt veel om haar. Ook praat ze nog best vaak over haar ex en daar voel ik me best ongemakkelijk over. Ook als ik de krabbels van hem naar haar en andersom op hyves lees. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten.

Laatst gewijzigd op 02-01-2010 om 01:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2010, 14:05
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Tijd voor een goed gesprek dus
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 18:54
Geldroppenaar
Geldroppenaar is offline
Heb je dan misschien ook tips over hoe ik het gesprek moet beginnen, wat de beste situatie ervoor is enzo?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 19:49
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Je niet met een kluitje in het riet laten sturen, zoals men dat mooi placht te zeggen . Blijf bij je punt, zeg alles wat je dwarszit en laat je niet al na drie zinnen onderbreken door haar, omdat ze er tegen in wil gaan. Misschien vindt ze je wel heel leuk en is het niet terecht wat je voelt, toch mag je het zeggen. Mits je het dicht bij jezelf houdt. van ik heb het gevoel dat en ik heb het idee dat... Niet beschuldigend.

Wellicht is het wel waar wat je denkt en dat zou het einde kunnen betekenen van de relatie. Maar ze gaat vaak vreemd ofzo? Wel vreemd overigens dat een gast van 21 met een meisje van 13/14 neemt
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 02:22
Geldroppenaar
Geldroppenaar is offline
Dankjewel voor de tips, waarschijnlijk was die jongen van 21 gewoon zo triest dat hij het met een meisje van 13 moest nemen omdat hij voor de rest niks beters kon krijgen en was zij ook blij dat ze een oudere jongen als vriend had die tenminste wél alles van sex wist want volgens mij is ze nogal teleurgesteld dat ik het (nog) niet zo goed kan maar het is voor mij ook de eerste keer. Ook zijn er heel veel jongens die op haar hyves foto's reageren en dan voel ik me best kut als ik die reacties lees. Maar volgens mij houd ze wel van mij, maar niet echt speciaal zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 08:35
Rock Alarm
Vrouwen die continue over hun ex praten METEEN DUMPEN, zeker als jij haar niet vertrouwt...trust me zal je een hoop pijn en ellende besparen

Trouwens de meeste die over hun ex blijven kakelen zijn hier duidelijk niet over heen en zoeken meestal een zieken bedje. Maak haar duidelijk dat je geen zin hebt om over haar ex te praten..het gaat toch om jullie ?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 12:45
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
dumpen, scheelt tijd, pijn en moeite
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 22:34
Geldroppenaar
Geldroppenaar is offline
Maar dan zit ik ook weet met een *beep* gevoel want ik voel wel zeker iets voor haar.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 12:40
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
leg je gewoon neer bij het feit dat ze 'not that in to you' is en ga naar de volgende toekomstige ex
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.