Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2003, 18:57
Verwijderd
Hoe is het om op kamers te wonen in een stad zonder universiteit maar alleen met een hogeschool?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2003, 22:46
Thomas
Thomas is offline
Dat maakt geen donder verschil.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 15:24
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Dat maakt geen donder verschil.
Hmm.. ik vind toch van wel.. ik vind dat een stad met alleen HBO een hele andere sfeer heeft.. maar hóe, dat kan ik niet omschrijven.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 17:29
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Unique schreef:
Hmm.. ik vind toch van wel.. ik vind dat een stad met alleen HBO een hele andere sfeer heeft.. maar hóe, dat kan ik niet omschrijven.
Het grootste deel van de studenten woont op kamers, terwijl het grootste deel van de HBO'ers nog thuis woont, denk ik. Daar zal het verschil wel zitten.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:42
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
goeie vraag... aangezien ik als het goed is aankomend jaar ook naar het HBO ga
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
Het grootste deel van de studenten woont op kamers, terwijl het grootste deel van de HBO'ers nog thuis woont, denk ik. Daar zal het verschil wel zitten.
Ja dat is zeker waar ja. Maar goed als je op kamers zit, tussen andere uitwonende studenten, maakt het dus niet echt heel erg veel meer uit lijkt me zo!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 20:52
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
MevrouwM schreef:
Ja dat is zeker waar ja. Maar goed als je op kamers zit, tussen andere uitwonende studenten, maakt het dus niet echt heel erg veel meer uit lijkt me zo!
Dus maakt het geen verschil. Thanks for making my point.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Unique schreef:
Hmm.. ik vind toch van wel.. ik vind dat een stad met alleen HBO een hele andere sfeer heeft.. maar hóe, dat kan ik niet omschrijven.
In een stad mét HBO maar zonder uni zit geen studentenvereniging.

Tenminste geen noemenswaardige
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 08:44
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
nare man schreef:
In een stad mét HBO maar zonder uni zit geen studentenvereniging.

Tenminste geen noemenswaardige
Ja, ach. Misschien zit daar wel een kern van waarheid in. Maar het blijft een feit dat dit allemaal persoonlijk is.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Unique schreef:
Hmm.. ik vind toch van wel.. ik vind dat een stad met alleen HBO een hele andere sfeer heeft.. maar hóe, dat kan ik niet omschrijven.
Inderdaad. Mee eens. Datzelfde is te merken wanneer je door de weeks in een studentendstad uitgaat (in mijn geval Groningen) en wanneer je dat in het weekeinde doet (wanneer de locals 'het' hebben overgenomen). HBO-sfeer (..) hangt een beetje tussen deze twee uitersten in...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Toeter! schreef:
Inderdaad. Mee eens. Datzelfde is te merken wanneer je door de weeks in een studentendstad uitgaat (in mijn geval Groningen) en wanneer je dat in het weekeinde doet (wanneer de locals 'het' hebben overgenomen). HBO-sfeer (..) hangt een beetje tussen deze twee uitersten in...
Ja ok, maar dat is misshcien ook wel zo omdat je in Groningen op kamers woont, en daar uitgaat met je (studie)-vrienden terwijl je in het weekend bij je ouders zit en uitgaat met vrienden van de middelbare school oid...
Dit wil overigens niet zeggen dat ik niet denk dat er verschil is tussen een HBO-stad en een WO/HBO-stad hoor! Er zal wel degelijk verschil zijn, zoals idd studentenverenigingen. Maar zou ik naar een WO stad gaan zou ik niet echt veel te maken hebben met studentenverenigingen denk ik.
En als ik in een HBO-stad op kamers woont, zit je toch wel een beetje in het wereldje van mensen op kamers... dus Wawl... ik geef je toch gelijk
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 21:43
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
MevrouwM schreef:
Dus Wawl... ik geef je toch gelijk.
Ok, danku.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 22:33
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Het grootste deel van de studenten woont op kamers, terwijl het grootste deel van de HBO'ers nog thuis woont, denk ik. Daar zal het verschil wel zitten.
is een hbo-er geen student?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 11:39
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef:
is een hbo-er geen student?
Zo bedoelde hij het niet.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 13:53
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef:
is een hbo-er geen student?
Dat is een andere discussie . Laten we het erop houden dat ik een student aan een universiteit bedoelde, hoewel dat laatste in mijn ogen vanzelfsprekend is.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 16:17
Taeke
Avatar van Taeke
Taeke is offline
Studenten verenigingen op het hbo stellen geen ene moer voor om het maar netjes te houden. Hier organiseren na elke tentamen periode een feest wat wel aardig is, maar dat is ook wel het enige leuke. Ik zit trouwens op de Hogeschool Zeeland in Vlissingen waar het uitgaan zeer zuur is . In Middelburg is het wel leuker .
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
Dat is een andere discussie . Laten we het erop houden dat ik een student aan een universiteit bedoelde, hoewel dat laatste in mijn ogen vanzelfsprekend is.
Nee dat vind ik eigenlijk ook, een student is iemand die universiteit doet ... Maar volgens mij zijn hbo-ers en zelfs mbo-ers toch ook studenten... maar klinkt idd wel beetje raar
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 10:48
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef:
Hoe is het om op kamers te wonen in een stad zonder universiteit maar alleen met een hogeschool?

Citaat:
MevrouwM schreef:
En als ik in een HBO-stad op kamers woont, zit je toch wel een beetje in het wereldje van mensen op kamers... dus Wawl... ik geef je toch gelijk
Eehm....je vraagt iets.....en je weet het al?

Het zijn mijn eigen ervaringen waarover ik spreek. Als jij vervolgens beweert dat dat niet waar is, waarom open je deze topic dan?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-02-2003, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Toeter! schreef:
Eehm....je vraagt iets.....en je weet het al?

Het zijn mijn eigen ervaringen waarover ik spreek. Als jij vervolgens beweert dat dat niet waar is, waarom open je deze topic dan?

Nou ja ik vraag me iets af, waar ik wel iets op kan bedenken maar wat ik niet zeker weet. Jij spreekt over jouw ervaringen, alleen ik denk dat je dat neit helemaal kan vergelijken met ergens wonen. Voel je vooral niet aangevallen ofzo hoor...

Waarom ik dit topic open, omdat er misschien iemand is die wel heel erg duidelijk aan kan geven dat er wel degelijk verschil is...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:23
Buffy
Buffy is offline
leeuwarden is toevallig een stad zonder universiteit, maar met HBO en een studentenvereniging! ik ga volgend jaar daar waarschijnlijk op kamers wonen; mar eerst nog een jaartje thuis wonen en heen en weer pendelen elke dag. leeuwarden is een hele gezellige stad, met best veel studenten die daar op kamers wonen. ja, ik zie et wel zitte!!!
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Op kamers in Rotterdam
Robbert297
18 20-09-2016 10:28
Algemene schoolzaken MBO'ers minder student dan HBO'ers?
U*NiQ
245 10-02-2016 21:43
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje?
Merle1997
20 08-01-2016 20:15
Werk, Geld & Recht Een jaar High School America
xeva
39 16-08-2012 12:56
Studeren Enquete voor Communicatie Project
Aliss
1 12-09-2009 11:27
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic #128!
darkfairy
493 15-05-2008 19:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.