Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2009, 18:56
justlovehim
justlovehim is offline
Hey,
ik heb sinds 5 maanden een vriend, en we hebben het ook al gedaan enzo.
altijd ben ik bang dat hij ineens op zal bellen en het uit zal maken.
ik kan er niks aan doen, ik vertrouw hem wel, maar juist omdat ik hem niet kwijt wil
ben ik bang dat dat gaat gebeuren. vaak voel ik me er erg klote om.
zou je me misschien kunnen helpen?
ik heb er trouwens ook al met hem over gepraat, en hij heeft hetzelfde bij mij.
Help me please?!(L)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2009, 19:39
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
ik ben altijd wel zijn onderbuik gevoelens afgaat. Dus op dat punt zou ik denken dat het best eens zo zou kunnen zijn. Heb je echt geen fout gevoel bij hem verder?
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 20:18
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Ik zou erover blijven praten. Dat vindt hij ook vast niet erg, omdat het blijkbaar ook bij hem zo is. Misschien komen jullie er uiteindellijk samen uit Of je belooft gewoon aan elkaar dat je dat niet doet tot een bepaalde datum en de dag ervoor spreek je weer een tijd af Ik denk dat het na een tijdje wel over gaat.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 22:16
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Natuurlijk kan het altijd gebeuren dat een van de twee er geen zin meer in heeft, maar als je je nu al druk gaat maken om dat (mogelijke) moment, dan is dat toch alleen maar zonde van je energie?
__________________
Konichiwa, bitches.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 22:18
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Natuurlijk kan het altijd gebeuren dat een van de twee er geen zin meer in heeft, maar als je je nu al druk gaat maken om dat (mogelijke) moment, dan is dat toch alleen maar zonde van je energie?
Dat is toch precies waarom ze het vervelend vind en waarom ze hier om hulp vraagt?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 07:58
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik moet zeggen dat ik ook wel es van die momenten/buien heb, dan verwacht ik gewoon dat hij gaat bellen/smsen van hé, tis m niet, later! Maar dan zie ik 'm weer en is alles weer goed Als je erover blijft praten en van hem hoort dat hij jou ook niet kwijt wil, is er niets aan de hand.

Ik probeer het weg te drukken en me er niets van aan te trekken, of ik stuur een smsje waarin ik al dan niet subtiel om bevestiging vraag. Ik moet wel zeggen dat het de laatste tijd veel minder is, omdat het vertrouwen en de zekerheid inmiddels flink gegroeid is.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 09:50
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Citaat:
Dat is toch precies waarom ze het vervelend vind en waarom ze hier om hulp vraagt?
Ja, daarom wil ik haar erop wijzen dat het verspilde energie is als ze zich daar zorgen om blijft maken. Helemaal als ze het ook met haar vriend al heeft besproken en ze het ook al van elkaar weten.

Verder kan je inderdaad best een keer smsje sturen waarin je om bevestiging vraagt, en dat is ook niet raar in een gezonde relatie. Maar je er constant druk om maken is zonde van je tijd, jullie hebben al 5 maanden wat met elkaar, probeer daar op verder te bouwen en niet op de onzekerheid dat het misschien ooit uit zou kunnen gaan.
__________________
Konichiwa, bitches.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 09:51
Verwijderd
Nee, dat is niet raar, dat hoort nu eenmaal bij het type hormonen dat door je bloedbaan raast.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 22:02
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ja, daarom wil ik haar erop wijzen dat het verspilde energie is als ze zich daar zorgen om blijft maken. Helemaal als ze het ook met haar vriend al heeft besproken en ze het ook al van elkaar weten.

Verder kan je inderdaad best een keer smsje sturen waarin je om bevestiging vraagt, en dat is ook niet raar in een gezonde relatie. Maar je er constant druk om maken is zonde van je tijd, jullie hebben al 5 maanden wat met elkaar, probeer daar op verder te bouwen en niet op de onzekerheid dat het misschien ooit uit zou kunnen gaan.
jamaar dat is helemaal het punt niet ze wééééét dat het zonde van haar tijd is, en ze wil van die gedachten van af geraken, dus ze wil tips over het wegwerken van die onzekerheid je bevestigt gewoon wat ze zelf al zegt
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 22:02
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
niet dat ik tips heb hoor, ik denk dat het vanzelf wel zal overgaan, maar dat helpt je zo ook niet hé
(het probleem an sich heb ik zelf ook wel - van die gedachten waarvan je weet dat ze onzinnig zijn, maar die toch maar blijven opspelen, ondanks het feit dat je er echt wel van af wil, ... ach ja, ik ga ervanuit dat ze bij mij zelf ook wel zullen overgaan, mettertijd )
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 09:44
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
Je bent zo gelukkig, dat je er óngelukkig van wordt...
Knap
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 10:17
JustADreamer
JustADreamer is offline
Sowieso, het uitmaken via de telefoon zou ook wel een echte lamlulactie zijn ook...

Maar goed, geniet gewoon van elke dag samen, maak elkaar duidelijk dat je elkaar echt niet kwijt wil en wees gewoon open en eerlijk Ik zou het verder ook niet weten, waarschijnlijk worden jullie allebei vanzelf wel zekerder van de relatie.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 15:55
Birte1991
Avatar van Birte1991
Birte1991 is offline
Als je merkt dat hij droog gaat doen ofzo, dan kan je altijd vragen of er wat is.

Als hij gewoon vrolijk en lief doet is er helemaal niets aan de hand
__________________
Perfection isn't one of my best qualities
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 11:02
krootenkoker
krootenkoker is offline
NOOIT VRAGEN WAT ER IS!!!! dat is zo fucking irritant!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 18:34
Verwijderd
Ga gewoon aan je relatie bouwen zodat je vertrouwen kan groeien.. Ga leuke dingen doen, gezellig zijn enzo.. Leer je elkaar ook beter kennen enzo.. niet alleen op lichamelijk gebied dus ;-) Maak van een mug geen olifant.. of van niets iets heel groots maken.. Dan gaat hij juist dingen van jou denken!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 23:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik ben altijd wel zijn onderbuik gevoelens afgaat. Dus op dat punt zou ik denken dat het best eens zo zou kunnen zijn. Heb je echt geen fout gevoel bij hem verder?
Het is óf dit wat foe zegt.. óf een geval van "gefeliciteerd, je bent verliefd", volgens mij is iedereen dan nog een beetje onzeker over vanalles en dit kan daar heel goed bij horen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 19:36
hardcore boy
hardcore boy is offline
oke ten eerste hij heeft het zelfde bij jou dus moeten jullie mekaar wat mesgien mekaar bewijzen dat jullie dat niet zomaar doen ik bedoel uitmaken doe je niet via de tellefoon of msn ofzo na 5maanden dat doe je recht in het gezicht niet zomaar ff das laf
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 20:26
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
NOOIT VRAGEN WAT ER IS!!!! dat is zo fucking irritant!!
Nee vooral niet vragen wat er is aan je partner als je opmerkt dat die ergens mee zit.

Verder herken ik je angst wel. Ik had dat toen ik nog wat jonger was ook wel, maar ik denk dat het een stukje (zelf)vertrouwen is dat gewoon moet groeien. Je blijft echt niet jaren lang met die angst rondlopen als de angst nooit bevestigd wordt. Het is wel vervelend, maar behalve jezelf er op een of andere manier van overtuigen dat de angst irrationeel is, is er denk ik weinig dat je er aan kunt doen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2009, 16:20
Terreur Teef
Terreur Teef is offline
je moet gewoon stevig in je schoenen staan. en afwachten en als hij het dan toch uitmaakt geef je heb een stomp voor z'n muil !!
x
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 17:03
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ik zou hem voor zijn en het gauw zelf uitmaken.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 13:41
Verwijderd
Citaat:
je moet gewoon stevig in je schoenen staan. en afwachten en als hij het dan toch uitmaakt geef je heb een stomp voor z'n muil !!
x
Kenkergoede tip!

Ont: Zoals gezegd, vertrouwen opbouwen door samen goed met elkaar te praten over elkaars gevoelens, dat wil wel eens helpen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 19:48
Verwijderd
ik heb dat ook best sterk, echter wel met vlagen en vooral in fases dat we elkaar niet zo vaak zien. dan lees ik smsjes drie keer terug en probeer ik tussen de regels te lezen of er geen verborgen hint in zit dat hij het eigenlijk uit wil maken , vreselijk.

ik denk inderdaad dat het gewoon vertrouwen is dat moet groeien en dat komt met de tijd, tot die tijd daar is even 'doorbijten' en proberen je zelf tot de orde te roepen. 'niet zo miepen'. en het een beetje neutraliseren. ik bedoel, als hij het uitmaakt: hartverscheurend, maarja, so be it. daar kun je je wel eerst maanden druk over gaan lopen maken, maar als het zo ver is, is het toch zo.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 21:11
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Als je heel erg verliefd bent is het heel normaal om bang te zijn om je geliefde kwijt te raken. Wat jij voelt is dus helemaal niet raar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit 25 en nog maagd is dat raar????
tommy lee
28 24-06-2006 21:55
Seksualiteit Is het raar?
krisiegirl
132 16-06-2003 11:20
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #8!
Snufje
335 03-03-2003 18:41
Seksualiteit is dit raar:S
BleedingPrinces
25 18-02-2003 12:34
Liefde & Relatie ~~Is dit raar???~~
BrunetJuh
5 30-06-2002 11:43
Liefde & Relatie Euh, is dit raar??
Verliefde Ikke
28 05-06-2002 19:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.