Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2005, 14:45
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 15:09 :
Lady begon een half uur geleden al op de man te spelen (teken van zwakte)


Zoveel mogelijk, maar ik laat me niet beledigen.
Weet je wat zwakte is: dingen verdraaien! Het gaat om M-profielen, maar als het je beter uitkomt gaat het om CM. Het gaat om alle scholen, nee het gaat om jouw school. Het gaat om het vrije deel, nee toch maar niet: het gaat alleen om het profieldeel
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2005, 14:45
pino123
pino123 is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 15:42 :
Wis B1,2, NA1,2 en SK

duidelijk
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:52
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 15:45 :
Weet je wat zwakte is: dingen verdraaien! Het gaat om M-profielen, maar als het je beter uitkomt gaat het om CM. Het gaat om alle scholen, nee het gaat om jouw school. Het gaat om het vrije deel, nee toch maar niet: het gaat alleen om het profieldeel
Je loopt weer achter de feiten aan. We hebben het al lang niet meer over de profielen, dat is niet te doen omdat elke school andere regelingen heeft. We hebben het nu over de vakken zoals je kunt zien. Ik heb daarbij nooit gezegd dat het om mijn school ging ik heb alleen gezegd hoe de regeling op mijn school was. Net zo als jullie die van jullie scholen hebben besproken.

Eerst ging het inderdaad over allebei de M profielen, maar toen bleek als snel dat je met EM een moeilijker pakket had dan met CM dus hebben we ons beperkt tot CM. Maar om het nog eens te zeggen (voor het geval je het nog niet begrijpt) we hebben het inmiddels niet meer over profielen maar over de vakken.

Aan jou stel ik ook de vraag, wat is moeilijker:

Wis A1, GS en CKV2,3

OF

Wis B1,2, NA1,2 en SK
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 12:48 :
LEES DAN:
Met c&m kan je trouwens géén natuurkunde, scheikunde, wis B kiezen.

Ik heb het formulier er bij gehaald waar je je keuze op in moet vullen:

C&M

Keuze 1
FA 1,2 óf
DU 1,2

Verplicht:
GS
CKV 2
CKV 3

Keuze 2
Wa 1 óf
Wa 1,2 óf
Wb 1

Keuze 3
EC 1 óf
EC 1,2

Vrije deel
kies uit:

FA 1,2
DU 1,2
FA 1
DU 1
AK
M&O
BI

=======


Nu weten we waar we over praten.
En nu weet jij dat je met C&M géén NA, KS wis B1,2 kan kiezen en dat AK niet verplicht is.
Zo meneertje, doe even normaal. Wij kunnen WEL na, sk of wisb12 kiezen met c&m. En alsnog heb je een taal!! Dus probeer die niet te verbergen ja?!?! Tjeee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 15:52 :

Aan jou stel ik ook de vraag, wat is moeilijker:

Wis A1, GS en CKV2,3

OF

Wis B1,2, NA1,2 en SK
Laat die fucking taal nou eens niet weg!!

Het is CM: Wis A1, Gs, CKV2,3 en fa12 of du12
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:55
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 15:52 :
Je loopt weer achter de feiten aan. We hebben het al lang niet meer over de profielen, dat is niet te doen omdat elke school andere regelingen heeft. We hebben het nu over de vakken zoals je kunt zien. Ik heb daarbij nooit gezegd dat het om mijn school ging ik heb alleen gezegd hoe de regeling op mijn school was. Net zo als jullie die van jullie scholen hebben besproken.

Eerst ging het inderdaad over allebei de M profielen, maar toen bleek als snel dat je met EM een moeilijker pakket had dan met CM dus hebben we ons beperkt tot CM. Maar om het nog eens te zeggen (voor het geval je het nog niet begrijpt) we hebben het inmiddels niet meer over profielen maar over de vakken.

Aan jou stel ik ook de vraag, wat is moeilijker:

Wis A1, GS en CKV2,3

OF

Wis B1,2, NA1,2 en SK
Wederom een verandering omdat je dit beter uitkomt. Het ligt er maar net aan waar je goed in bent, wat makkelijker of moeilijker is! Je kan vakken niet zomaar vergelijken. Daarnaast baseer jij je op geschiedenis en aardrijkskunde op lesstof uit de onderbouw, ook dat is niet te vergelijken met het te bestuderen materiaal uit de bovenbouw. Dus je bent niet eens in staat een vergelijking te maken.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:57
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 15:53 :
Zo meneertje, doe even normaal. Wij kunnen WEL na, sk of wisb12 kiezen met c&m. En alsnog heb je een taal!! Dus probeer die niet te verbergen ja?!?! Tjeee
zal ik het formulier voor je inscannen?
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:57
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 15:54 :
Laat die fucking taal nou eens niet weg!!

Het is CM: Wis A1, Gs, CKV2,3 en fa12 of du12
BIJ DE N PROFIELEN KAN JE OOK EEN TAAL KIEZEN. dus dan is er geen verschil, snap het dan
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:58
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 15:54 :
Laat die fucking taal nou eens niet weg!!

Het is CM: Wis A1, Gs, CKV2,3 en fa12 of du12
Het gaat er toch niet in Helaas... Ik weet in ieder geval dat CM, net zo zwaar is als EM/NT/NG. Misschien niet eens qua stof en zijn wiskunde B, natuurkunde en scheikunde moeilijker, maar hetgeen je bij vakken als geschiedenis en ckv allemaal moet doen daar wordt door TS totaal geen rekening mee gehouden!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 15:57 :
zal ik het formulier voor je inscannen?
Niet iedere school gebruikt hetzelfde formulier hoor. Daarbij staat er zelfs op jouw formulier dat je een taal MOET kiezen, en ja, die hoort bij je profieldeel.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:59
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 15:55 :
Wederom een verandering omdat je dit beter uitkomt. Het ligt er maar net aan waar je goed in bent, wat makkelijker of moeilijker is! Je kan vakken niet zomaar vergelijken. Daarnaast baseer jij je op geschiedenis en aardrijkskunde op lesstof uit de onderbouw, ook dat is niet te vergelijken met het te bestuderen materiaal uit de bovenbouw. Dus je bent niet eens in staat een vergelijking te maken.
Niet omdat het me beter uitkomt. Vanaf het begin wou ik die vakken met elkaar vergelijken maar dat bleek niet mogelijk per profiel omdat de scholen geen gelijke regelingen hebben.
Waarom kan je die vakken niet vergelijken als iedereen die in de derde C&M kiest dat doet omdat dat makkelijker is?
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 15:57 :
BIJ DE N PROFIELEN KAN JE OOK EEN TAAL KIEZEN. dus dan is er geen verschil, snap het dan
MAAR DAN IS HET NIET VERPLICHT. Snap het dan.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 15:59 :
Niet omdat het me beter uitkomt. Vanaf het begin wou ik die vakken met elkaar vergelijken maar dat bleek niet mogelijk per profiel omdat de scholen geen gelijke regelingen hebben.
Waarom kan je die vakken niet vergelijken als iedereen die in de derde C&M kiest dat doet omdat dat makkelijker is?
Ow nee hoor, bij ons deden de meeste mensen e&m of n&g. De andere 2 waren duidelijk in de minderheid.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:02
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 15:58 :
Het gaat er toch niet in Helaas... Ik weet in ieder geval dat CM, net zo zwaar is als EM/NT/NG. Misschien niet eens qua stof en zijn wiskunde B, natuurkunde en scheikunde moeilijker, maar hetgeen je bij vakken als geschiedenis en ckv allemaal moet doen daar wordt door TS totaal geen rekening mee gehouden!
Het gaat niet om het aantal uren dat je aan een vak besteedt maar om de capaciteiten die je bezig.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:03
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 15:59 :
Niet omdat het me beter uitkomt. Vanaf het begin wou ik die vakken met elkaar vergelijken maar dat bleek niet mogelijk per profiel omdat de scholen geen gelijke regelingen hebben.
Waarom kan je die vakken niet vergelijken als iedereen die in de derde C&M kiest dat doet omdat dat makkelijker is?
In de derde heb je geen ervaring met de vakken, je kan wel denken dat het makkelijker is maar dan kom je nog op de koffie. Daarnaast is het erg dom een profiel zomaar te kiezen, je moet immers rekening houden met je toekomstige opleiding. Maar dit heeft wederom niets te maken met hetgeen ik zeg, je dwaalt af en dat is niet de eerste keer!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:03
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 16:00 :
MAAR DAN IS HET NIET VERPLICHT. Snap het dan.
`1 taal is altijd verplicht (buiten engels).
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:04
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 15:59 :
Niet iedere school gebruikt hetzelfde formulier hoor. Daarbij staat er zelfs op jouw formulier dat je een taal MOET kiezen, en ja, die hoort bij je profieldeel.
die hoort niet in je profieldeel. als je onvoldoende voor die taal staat en voor een vak wat wel in je profiel zit dan slaag je nog gewoon.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:05
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 16:02 :
Het gaat niet om het aantal uren dat je aan een vak besteedt maar om de capaciteiten die je bezig.
Jij begon als eerste over de studiebelasting van bepaalde vakken, dus je spreekt je wederom tegen. En ik blijf er bij jij kan er gewoon niet over oordelen want je hebt de vakken niet gevolgd. Je kan dus niet eens een objectieve vergelijking maken.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:05
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 15:59 :
Niet iedere school gebruikt hetzelfde formulier hoor. Daarbij staat er zelfs op jouw formulier dat je een taal MOET kiezen, en ja, die hoort bij je profieldeel.
En wat zei je net?
Toen was het nog voor alle scholen zo dat je met een M profiel N vakken mocht kiezen. En nu hebben ze ineens weer allemaal een ander formulier .
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:05
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Het gaat ook om de toepasbaarheid van de capaciteiten die je bezit. Een vlieg leren vangen met eetstokjes is niet makkelijk, maar als jij je daar 6 jaar lang mee bezighoudt is er geen universiteit/hogeschool die je aan wilt nemen.
__________________
"It is, in fact, nothing short of a miracle that the modern methods of instruction have not entirely strangled the holy curiosity of inquiry." - AE
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:05
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 16:05 :
Jij begon als eerste over de studiebelasting van bepaalde vakken, dus je spreekt je wederom tegen. En ik blijf er bij jij kan er gewoon niet over oordelen want je hebt de vakken niet gevolgd. Je kan dus niet eens een objectieve vergelijking maken.
neen, ik was niet degene die daarover begon, w8 ik zoek de post.

AUB
Citaat:
Snees schreef op 30-06-2005 @ 12:01 :
Kijk eens naar de wettelijke belasting: na1,2 krijgt 560 uur tegenover de 360 uur die voor gs genoteerd staan.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:06
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 16:04 :
die hoort niet in je profieldeel. als je onvoldoende voor die taal staat en voor een vak wat wel in je profiel zit dan slaag je nog gewoon.
Dan klopt er toch iets niet!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 16:03 :
`1 taal is altijd verplicht (buiten engels).
Met c&m heb je een totaalvak. Dus fa1&2 ipv fa1.

En het hoort wel bij je profiel. Je doet er toch examen in? Met alleen fa1 niet, wat de rest dus heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:07
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 16:05 :
En wat zei je net?
Toen was het nog voor alle scholen zo dat je met een M profiel N vakken mocht kiezen. En nu hebben ze ineens weer allemaal een ander formulier .
Dat heeft ze helemaal niet gezegd, ze had het over haar eigen school! Je haalt dingen door elkaar en/of verdraait ze: leer eens goed lezen!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:07
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 16:06 :
Dan klopt er toch iets niet!
zeker wel.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 16:05 :
En wat zei je net?
Toen was het nog voor alle scholen zo dat je met een M profiel N vakken mocht kiezen. En nu hebben ze ineens weer allemaal een ander formulier .
Intelligent, 2 keer dezelfde post quoten. Wat ben jij een eigenwijs mannetje zeg.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:08
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 16:07 :
Dat heeft ze helemaal niet gezegd, ze had het over haar eigen school! Je haalt dingen door elkaar en/of verdraait ze: leer eens goed lezen!
ze zegt dat ik hem probeer te verbergen, maar hij staat niet op dat formulier.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 11:13 :
Wiskunde A1 heb ik ook helemaal niet genoemd, aangezien hier alleen schoolexamens in gedaan worden.
Op het VWO doe je ook eindexamen wiskunde A1
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:09
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 16:08 :
Intelligent, 2 keer dezelfde post quoten. Wat ben jij een eigenwijs mannetje zeg.
mja iedere keer offtopic gaan is ook niet zo slim.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:11
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 16:06 :
Met c&m heb je een totaalvak. Dus fa1&2 ipv fa1.

En het hoort wel bij je profiel. Je doet er toch examen in? Met alleen fa1 niet, wat de rest dus heeft.
je doet ook examen in NL dat is ook geen profielvak hoor.
Ik weet 100% zeker dat er in C&M maar drie profiel vakken zitten GS, CKV2, CKV3.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:11
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-06-2005 @ 16:09 :
Op het VWO doe je ook eindexamen wiskunde A1
Dat weet ik, maar TS heeft HAVO gedaan dus ik baseer me voor het gemak ook maar even daarop.
Citaat:
mja iedere keer offtopic gaan is ook niet zo slim.
Doe dat dan ook niet!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 16:11 :
Dat weet ik, maar TS heeft HAVO gedaan dus ik baseer me voor het gemak ook maar even daarop.
Excusez moi
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 12:24 :

En dan nog even dit:
C&M staat toch echt bekend als het "pretpakket". Vraag eens aan de gemiddelde leerling op C&M waarom hij/zij dat gekozen heeft. De kans is groot dat hij zegt "dat vond ik het makkelijkste".
Iemand van N&T zal dat niet (kunnen) zeggen.
Nou, C&M is inderdaad een pretpakket voor mensen die niet met talen overweg kunnen. En overhaaste generalisaties als deze doen je discussieargumenten niet echt in waarde stijgen.

Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 12:48 :
LEES DAN:
Ik heb het formulier er bij gehaald waar je je keuze op in moet vullen:
Dat is per school verschillend, kijk maar eens op de website van het ministerie van OC&W als je écht een discussie wilt voeren. Wat er op jouw school gebeurt is voor ons niet zo van belang. In een profiel als C&M kun je bijvoorbeeld een moderne vreemde taal kiezen en dat kan dus ook Spaans zijn. De profielen worden op de meeste scholen wel ongeveer hetzelfde, maar ze zijn redelijk vrij om anders te interpreteren. Scholen in Nederland zijn überhaupt al redelijk autonoom te noemen.

Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 15:15.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 16:11 :
je doet ook examen in NL dat is ook geen profielvak hoor.
Ik weet 100% zeker dat er in C&M maar drie profiel vakken zitten GS, CKV2, CKV3.
HAVO - MAATSCHAPPIJPROFIELEN

I.Cultuur en Maatschappij (CM-overgangsprofiel)

gemeenschappelijk deel
· Nederlands
· Engels
· Duits 1 of Frans 1
· algemene natuurwetenschappen (anw)
· maatschappijleer

profieldeel

· wiskunde A 1
· economie 1
· Frans 1,2 of Duits 1,2
· geschiedenis
· tekenen, aardrijkskunde of maatschappijleer
of andere moderne vreemde taal

vrije deel
één vak (bij CM soms twee vakken) uit:

· maatschappijleer (uitgebreid)
· management & organisatie (m&o)
· andere moderne vreemde taal 1 of 1,2
· wiskunde A 1,2
· economie 1,2
· aardrijkskunde
· biologie
· natuurkunde 1 of 1,2
· scheikunde
· tekenen
· filosofie
· klassieke culturele vorming*

bron: http://www.luzac.nl/2efase/profielenHAVO.htm
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:14
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 16:11 :
Doe dat dan ook niet!
euhm ik was met pino123 serieus bezig over de moeilijkheidsgraad van de vakken. 3× raden wie er meteen weer offtopic gaat over iets wat al lang niet meer aan de orde is ...
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:14
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-06-2005 @ 16:12 :
Excusez moi

Nou, C&M is inderdaad een pretpakket voor mensen die niet met talen overweg kunnen. En overhaaste generalisaties als deze doen je discussieargumenten niet echt in waarde stijgen.
Maakt niets Zijn argumenten zijn sowieso waardeloos, hij moet het alleen zelf nog gaan inzien! Zie de post van Cloe Siere drie profielvakken laat me niet lachen
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:16
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 16:14 :
euhm ik was met pino123 serieus bezig over de moeilijkheidsgraad van de vakken. 3× raden wie er meteen weer offtopic gaat over iets wat al lang niet meer aan de orde is ...
Ja, inderdaad omdat je dat beter uitkomt. Echt waar, Chloe Siere haalt net je hele argument onderuit en je gaat er niet eens op in. Je probeert alleen mensen te beschuldigen. Het gaat niet alleen om de moeilijkheid bij de Tweede Fase (helaas, maar dat is een andere discussie) maar ook om de studiebelasting en andere vaardigheden waarover je hoort te beschikken!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:17
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 16:13 :
(...)
Goed ik ben idd EC en Wis A vergeten te noemen als profielvak. Maar dan verschilt het dus toch per school of de talen wel of niet profielvak zijn want bij mij op school zijn ze dat duidelijk niet.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik was helemaal vergeten dat economie1 ook bij c&m hoort t zijn er dus zelfs nog meer dan we dachten. En ja, dat was bij mijn school ook zo.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:18
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 16:16 :
Chloe Siere haalt net je hele argument onderuit en je gaat er niet eens op in. Je probeert alleen mensen te beschuldigen.
Zeg als er 2 mensen op de man spelen mag ik dan even de tijd hebben om te verdedigen?
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 16:17 :
Goed ik ben idd EC en Wis A vergeten te noemen als profielvak. Maar dan verschilt het dus toch per school of de talen wel of niet profielvak zijn want bij mij op school zijn ze dat duidelijk niet.
Maar je had wel ongelijk. En ik had gelijk. Want ik had het over mijn school. En NA en SK kunnen dus wel gekozen worden.

Moest je daar nou tig posts zo eigenwijs over zitten doen?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:20
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 16:18 :
Ik was helemaal vergeten dat economie1 ook bij c&m hoort t zijn er dus zelfs nog meer dan we dachten. En ja, dat was bij mijn school ook zo.
verschilt dus weer per school. goed welke vakken zijn de verplicht voor C&M (maakt niet uit of het een profielvak is of niet).

Wa 1
FA1,2 óf DU1,2
AK
EC1 óf EC1,2
CKV2
CKV3

Goed dat is dus wat er verplicht is, mee eens?
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:21
Verwijderd
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 16:17 :
Goed ik ben idd EC en Wis A vergeten te noemen als profielvak. Maar dan verschilt het dus toch per school of de talen wel of niet profielvak zijn want bij mij op school zijn ze dat duidelijk niet.
Zoals ik al zei, dat mogen scholen redelijk zelf bepalen. Maar één ding: de belasting van de profielen is gelijk! Het maakt dus niet uit of je C&M of N&T doet, je moet er in principe evenveel uur aan besteden. Dat jij met N&T lagere cijfers haalt, betekent dus dat het je minder ligt dan C&M of E&M. Dat je daardoor niet door een loting heenkomt, dan is dat toch je eigen 'fout'?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 16:20 :
verschilt dus weer per school. goed welke vakken zijn de verplicht voor C&M (maakt niet uit of het een profielvak is of niet).

Wa 1
FA1,2 óf DU1,2
AK
EC1 óf EC1,2
CKV2
CKV3

Goed dat is dus wat er verplicht is, mee eens?
Dat interesseert mij verder niet. Ik vond het zwaar onnozel dat jij een taal niet als profieldeel zag, aangezien c&m een taalprofiel is! En ik weet zeker dat het op jouw school ook bij het profiel hoort. Dat kan niet anders.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:22
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 16:18 :
Zeg als er 2 mensen op de man spelen mag ik dan even de tijd hebben om te verdedigen?
Er wordt niet op de man gespeeld, er worden argumenten aangedragen; feiten, waar zelfs jij niet om heen kan!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:22
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 16:18 :
Moest je daar nou tig posts zo eigenwijs over zitten doen?
Ja, en op mijn school kan het niet. en wij waren er 50 posts geleden al uit dat we beter naar vakken konden kijken ipv profielen, maar goed.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:23
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 16:21 :
Dat interesseert mij verder niet.
Ja de hele discussie gaat om de moeilijkheidsgraad van de vakken dus waarom post je hier dan

Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 16:21 :
Ik vond het zwaar onnozel dat jij een taal niet als profieldeel zag, aangezien c&m een taalprofiel is! En ik weet zeker dat het op jouw school ook bij het profiel hoort. Dat kan niet anders.
Ja op mijn school staat het zo op het formulier en het is in de praktijk ook zo, ik kan er niets aan doen. En dan hoef je me niet onnozel te noemen, iets wat dan op mijn school anders is kan ik niet weten.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 16:22 :
Ja, en op mijn school kan het niet. en wij waren er 50 posts geleden al uit dat we beter naar vakken konden kijken ipv profielen, maar goed.
Zeg, jij reageerde op een post van mij hoor. En jij bleef maar zeggen 'wat is moeilijker, Wis A1, GS en CKV2,3

OF

Wis B1,2, NA1,2 en SK'

Dus jij was de gene die niet op kon houden en zich aan profielen hield. Een profiel dat van geen meter klopte en dus geen goede vergelijking was.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:26
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Nu waar het allemaal om begon, wat vraagt meer van je capaciteiten:


Wis A1
FA1,2 / DU1,2
AK
EC1 / EC1,2
CKV2
CKV3


OF

FA1,2 óf DU1,2
Wis B1,2,
NA1,2
Bio
SK
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:27
Verwijderd
Even over de 'moeilijkheidsgraad' van bepaalde vakken: die ligt natuurlijk per persoon gewoon anders. Het is onzin om te zeggen dat bètavakken beter zijn dan gamma of alfavakken, net zoals het onzin is om te zeggen dat gammavakken beter zijn dan bètavakken. Het is puur een persoonlijke kwestie wat jij makkelijker vindt. Maar de studiebelasting van bepaalde vakken verschilt wél, en terecht waarschijnlijk.
Ik zou het dus fijn vinden als we het in deze discussie niet meer hebben over makkelijk of moeilijk (iets wat een waardeoordeel is en dus voor iedereen verschillend) maar over lichtere en zwaardere vakken. Merci.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:27
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Je vergeet geschiedenis
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren petitie stop de loting
stopdeloting
49 31-07-2009 10:19
Eindexamens 2007 Lotingen afschaffen
Bakbord
35 22-05-2007 00:11
Huiswerkvragen: Exacte vakken vraagje eerlijke loterij
Endomychus
11 08-07-2004 09:35
De Kantine Je computer is je lot
zus en zo
27 24-07-2003 21:07
Algemene schoolzaken Waarom staat KCV wel met cijfer op einlijst?
8m&m85
29 16-07-2003 23:11
Algemene schoolzaken Voor 2 studies inschrijven
*Liesje*
5 09-04-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.