Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Bekijk resultaten poll: Ga jij bij een studentenvereniging?
Ja, ik zit op een universiteit in één van de studentensteden van NL en ga wel bij een vereniging 45 22.06%
Nee, ik zit op een universiteit in één van de studentensteden van NL en ga niet bij een vereniging 84 41.18%
Ik volg een HBO opleiding in een studentenstad en ga bij een vereniging 6 2.94%
Ik volg een HBO opleiding in een studentenstad en ga niet bij een vereniging 41 20.10%
Ik volg een HBO opleiding in een niet studentenstad maar ik wel bij een vereniging in die stad 4 1.96%
Ik volg een HBO opleiding in een niet studentenstad en ik ga niet bij een vereniging in die stad 9 4.41%
Anders.................... 15 7.35%
Aantal stemmers: 204. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2005, 17:17
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik ben door de introductie/ontgroening heen, op het moment zelf voelde ik me best wel kut, maar achteraf heb ik er wel een goed gevoel over...

Citaat:
alpha schreef op 01-09-2005 @ 13:49 :
dat dat kan, de ontgroening ontlopen en pas in januari lid worden.. bij ons moesten ze dan iig het jaar erop nog mee op intro, hetzij als feut, hetzij als begeleiding
Bij ons krijg je volgfens mij maar 1 kans om lid te worden en als je dat niet volhoudt of niet wilt, dan kun je nooit meer lid worden.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2005, 14:55
born2dance
born2dance is offline
ik wil even op een paar dingen reageren

ten eerste, ik snap heel veel mensen niet die zeggen : een studentenvereniging is niets voor mij. Vind ik raar, ik zou het op prijs stellen als iemand het aan mij zou uitleggen. Ik vind het raar omdat elke studentenvereniging maar 1 kernwoord heeft - gezelligheid. Elke vereniging is ooit opgericht omdat studenten op zoek waren naar gezelligheid, naar verbroedering, op zoek naar leuke feestjes, activiteiten enz. En bij veel mensen komt het woord gezelligheid samen met het woorden bier, zuipen en lamgaan. Maar bij de anderen weer niet, het is maar waar je voor staat en wat je leuk vindt. In elke stad zijn zoveel verenigingen dat ik er heilig van overtuigd ben dat iedereen, echt IEDEREEN, een verenging naar z'n zin kan vinden.

ten tweede, over de verplichtingen. Bij elke vereniging heb je er maar 2 - kennismakingstijd doorlopen en contributie betalen. Gelul dat je ergens verplicht aanwezig moet zijn. Gelul dat je elke avond een meter bier moet adten. Kijk maar boven : het draait allemaal om de gezelligheid en als je t niet meer gezellig vindt ga je gewoon weg.

en ten derde. Anti-studentenverenigingen mensen moeten realiseren dat heel veel leden van verenigingen tijdens hun intro lang hebben getwijfeld of ze nou wel of geen lid zouden worden. En toch zijn ze op een of andere manier overgehaald en nu is 95% daarvan ruim tevreden met het resultaat. Wat ik wil zeggen is dat het moeilijkste stap is om je in te schrijven, en de rest volgt allemaal vanzdelf.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 19:25
Delama
Avatar van Delama
Delama is offline
Mensen t corps is zo leuk. Echt hilarisch je moet er niemand serieus nemen maar het is fantastisch om met zoveel ouwe gekken samen te zitten. Uiteraard heb je ook de blaters die denken dat t lidmaatschap van het corps je cool maakt en graag jongerejaars belachelijk maken, maar dat zijn de kanslozen van de maatschappij die stiekem binnen t corps ook verrekte worden uitgelachen. Ik kan het iedereen aanraden die een beetje voor zichzelf kan opkomen en niet bralt (de bral-afdeling kan ik dan weer niet uitstaan). Kansloze kneuzen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 00:39
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
@born2dance:
dank je voor deze relativering Het lijkt me wel een beetje een mooie afsluiting van dit oeverloos gelul...
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 11:05
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Ben 3e jaars in Leiden en ben dit jaar lid van catena geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 12:41
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
DeuS schreef op 03-09-2005 @ 01:39 :
@born2dance:
dank je voor deze relativering Het lijkt me wel een beetje een mooie afsluiting van dit oeverloos gelul...
wel lekker eenzeidige (eenzijdige ?) afsluiting he
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 17:20
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Delama schreef op 02-09-2005 @ 20:25 :
Uiteraard heb je ook de blaters die denken dat t lidmaatschap van het corps je cool maakt en graag jongerejaars belachelijk maken, maar dat zijn de kanslozen van de maatschappij die stiekem binnen t corps ook verrekte worden uitgelachen. Ik kan het iedereen aanraden die een beetje voor zichzelf kan opkomen en niet bralt (de bral-afdeling kan ik dan weer niet uitstaan). Kansloze kneuzen.
Zulk soort mensen heb je helaas overal...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 18:52
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
born2dance schreef op 02-09-2005 @ 15:55 :
ik wil even op een paar dingen reageren

ten eerste, ik snap heel veel mensen niet die zeggen : een studentenvereniging is niets voor mij. Vind ik raar, ik zou het op prijs stellen als iemand het aan mij zou uitleggen. Ik vind het raar omdat elke studentenvereniging maar 1 kernwoord heeft - gezelligheid. Elke vereniging is ooit opgericht omdat studenten op zoek waren naar gezelligheid, naar verbroedering, op zoek naar leuke feestjes, activiteiten enz. En bij veel mensen komt het woord gezelligheid samen met het woorden bier, zuipen en lamgaan. Maar bij de anderen weer niet, het is maar waar je voor staat en wat je leuk vindt. In elke stad zijn zoveel verenigingen dat ik er heilig van overtuigd ben dat iedereen, echt IEDEREEN, een verenging naar z'n zin kan vinden.

ten tweede, over de verplichtingen. Bij elke vereniging heb je er maar 2 - kennismakingstijd doorlopen en contributie betalen. Gelul dat je ergens verplicht aanwezig moet zijn. Gelul dat je elke avond een meter bier moet adten. Kijk maar boven : het draait allemaal om de gezelligheid en als je t niet meer gezellig vindt ga je gewoon weg.

en ten derde. Anti-studentenverenigingen mensen moeten realiseren dat heel veel leden van verenigingen tijdens hun intro lang hebben getwijfeld of ze nou wel of geen lid zouden worden. En toch zijn ze op een of andere manier overgehaald en nu is 95% daarvan ruim tevreden met het resultaat. Wat ik wil zeggen is dat het moeilijkste stap is om je in te schrijven, en de rest volgt allemaal vanzdelf.
Gezelligheid hoeft geen contributie te kosten als je het verstandig en slim aanpakt. (ipv te lam bent om er moeite voor te doen)
Zoals ik zei: ALs je vrienden en/of gezelligheid nodig hebt dan ben je gewoon achterlijk bezig om daar contributie voor te betalen want in essentie ben je dan gewoon te debiel om vrienden te maken dus betaal je mensen maar om je vrienden te worden....

EDIT:
Dus als dat jouw reden is om lid te worden van een vereniging vind ik je persoonlijk vrij triest. Alsof je geen vrienden kunt vinden zonder daarvoor contributie te moeten betalen.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!

Laatst gewijzigd op 03-09-2005 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 19:39
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2005 @ 19:52 :
Gezelligheid hoeft geen contributie te kosten als je het verstandig en slim aanpakt. (ipv te lam bent om er moeite voor te doen)
Zoals ik zei: ALs je vrienden en/of gezelligheid nodig hebt dan ben je gewoon achterlijk bezig om daar contributie voor te betalen want in essentie ben je dan gewoon te debiel om vrienden te maken dus betaal je mensen maar om je vrienden te worden....

EDIT:
Dus als dat jouw reden is om lid te worden van een vereniging vind ik je persoonlijk vrij triest. Alsof je geen vrienden kunt vinden zonder daarvoor contributie te moeten betalen.
Natuurlijk onzinnig. Ik ben zelf ook lid geworden om meer mensen te leren kennen. Je komt naar een vreemde stad, als enige van je groep vrienden, je hebt zeer weinig contacturen (<10 u/pw) en er lopen veel culturen rond op je studie, wat contact maken nog wat lastiger maakt. Goh, wat ben ik triest.

Voor elke vereniging betaal je contributie. Er is een gebouw dat onderhouden moet worden, mensen die het runnen, er wordt goedkoop gekookt, etc.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 19:47
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2005 @ 19:52 :
Gezelligheid hoeft geen contributie te kosten als je het verstandig en slim aanpakt. (ipv te lam bent om er moeite voor te doen)
Zoals ik zei: ALs je vrienden en/of gezelligheid nodig hebt dan ben je gewoon achterlijk bezig om daar contributie voor te betalen want in essentie ben je dan gewoon te debiel om vrienden te maken dus betaal je mensen maar om je vrienden te worden....

EDIT:
Dus als dat jouw reden is om lid te worden van een vereniging vind ik je persoonlijk vrij triest. Alsof je geen vrienden kunt vinden zonder daarvoor contributie te moeten betalen.
naast dat je mensen leert kennen moet er een pand onderhouden worden, worden er activiteiten georganiseerd (activiteiten die je zonder lidmaatschap niet zou doen) en is de drank goedkoop (en jij gaat toch ook met vrienden naar een kroeg? Dan betaal je toch ook voor de drank? Is dat niet ook betalen om het gezellig te hebben?)
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 19:54
MB
Avatar van MB
MB is offline
Als je bij een serieuze vereniging zit van bijv. één opleiding, of dat er heel veel mensen van één opleiding op zitten, dan bouw je ook makkelijker een netwerk op, wat je later weer van pas kan komen als je bijvoorbeeld opzoek bent naar een baan.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 20:25
Delama
Avatar van Delama
Delama is offline
In begrijp het argument ook niet zo goed dat het geld kost en daarom triest is. Ik betaal toch ook voor mn voetbalvereniging? En dat doe ik echt niet omdat ik ambities voor het nederlands elftal heb. Voor mij schept het verenigingengebouw een gezellige vertrouwde sfeer waar ik graag mag komen en dat ik daar nou wat voor moet betalen...Er zijn zoveel tenten waar je voor moet betalen om uberhaupt naar binnen te mogen dus so what.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 20:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2005 @ 19:52 :
Gezelligheid hoeft geen contributie te kosten als je het verstandig en slim aanpakt. (ipv te lam bent om er moeite voor te doen)
Zoals ik zei: ALs je vrienden en/of gezelligheid nodig hebt dan ben je gewoon achterlijk bezig om daar contributie voor te betalen want in essentie ben je dan gewoon te debiel om vrienden te maken dus betaal je mensen maar om je vrienden te worden....

EDIT:
Dus als dat jouw reden is om lid te worden van een vereniging vind ik je persoonlijk vrij triest. Alsof je geen vrienden kunt vinden zonder daarvoor contributie te moeten betalen.
maar wat is er dan triest aan betalen voor gezelligheid?

overigens vond ik het zo makkelijk nog niet om vrienden te maken van een andere studie, zonder ergens bij te gaan waar ik contributie moest betalen. Jammer dat ik dan volgens jou triest ben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 21:26
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Door dat betalen van geld maak je heus nog geen vrienden. Echter op het moment dat je lid wordt bij een vereniging kom je stukken makkelijker in contact met mensen van een andere studie. Op het moment dat je in een nieuwe stad gaat studeren word je echt alleen maar vrienden met mensen die je al kende (dus al vriend mee was) en van je studie.
Wil je meer mensen leren kennen dan zul je toch echt moeten gaan sporten in verenigings verband, bij een studentenvereniging gaan of een ander verband (bijv theater). Iedereen doet dat nl en op het moment dat jij in je eentje bij een groepje in het cafe gaat staan dan word je toch echt weggekeken, hoe sociaal en leuk je ook bent.

Als je een grote studie hebt kan je daar veel vrienden vinden, maar dat hoeft niet eens altijd. Zelf doe ik een erg kleine studie en kan goed opschieten met m'n jaargenoten. Daarmee wil nog niet zeggen dat je goede vrienden hebt. Een vrij groot deel is helemaal niet m'n type en ik heb geen zin om steeds met ze om te gaan. Verder, ik zie ze al elke dag tijdens colleges enzo, afwisseling is ook leuk en dan heb je ook nog dat studiegenoten ook een eigenleven hebben en heus niet altijd op je zitten te wachten. Zonder vereniging had ik waarschijnlijk 10 vrienden (ofzo) over gehouden en had ik me beslist niet zo ontwikkeld als dat ik nu heb gedaan.

De contributie is zoals gezegd oa voor het behoud van het pand en voor activiteiten, maar ook krijg ik een verenigingsblad, de mogelijkheid om elke dag goedkoop en lekker te eten en ik krijg elk jaar een almanak. M'n contributie is ongeveer 80 euro, als ik 50 weken lang 1 keer naar de vereniging ga en twee bierjes (dus 100 bier) drink per avond dan heb ik die 80 euro er al uit, want in een cafe betaal je min 80 cent meer. Je kan natuurlijk ook thuis blijven, maar dat kan ik nu ook nog en bier uit de winkel drinken, als ik naar m'n vereniging ga, dan ga ik uit (net zoals in een cafe).
Waarom zeg je eigenlijk dat als je op een vereniging zit dat je dan te lam bent om kennisen te maken. Als je veel te veel zuipt laten mensen je echt links liggen hoor, daar maak je geen indruk mee en dus ook geen vrienden.

Ps. Eerst was het het vele bier drinken wat sneu, triest, belachelijk etc etc was en dat is toen duidelijk ontkracht. Nu is het weer sneu, tries, belachelijk etc etc dat je geld betaald om vrienden te maken en dat is ook grote onzin. Welke slechte argumenten heb je nog.

Pps. Maar je moet t niet verkeerd zien. Ik vind dat iedereen zelf moet beslissen of hij/zij bij een vereniging gaat, maar ga geen mensen afzeiken omdat ze het wel doen, want dat is een beetje jammer.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 11:19
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 03-09-2005 @ 13:41 :
wel lekker eenzeidige (eenzijdige ?) afsluiting he
ach, een beetje je mening ventileren is nooit weg
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 21:04
Bravo
Bravo is offline
Ik studeer in Rotterdam, HBO en zit bij de RVSV.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 22:35
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2005 @ 19:52 :
Gezelligheid hoeft geen contributie te kosten als je het verstandig en slim aanpakt. (ipv te lam bent om er moeite voor te doen)
Zoals ik zei: ALs je vrienden en/of gezelligheid nodig hebt dan ben je gewoon achterlijk bezig om daar contributie voor te betalen want in essentie ben je dan gewoon te debiel om vrienden te maken dus betaal je mensen maar om je vrienden te worden....

EDIT:
Dus als dat jouw reden is om lid te worden van een vereniging vind ik je persoonlijk vrij triest. Alsof je geen vrienden kunt vinden zonder daarvoor contributie te moeten betalen.
OMG, jij hebt echt geen idee
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 12:53
.Pure
.Pure is offline
Nee, ik zit op een universiteit in één van de studentensteden van NL en ga niet bij een vereniging
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 06:34
Verwijderd
Ik volg een HBO opleiding in een studentenstad (Amsterdam) en ga niet bij een vereniging
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 08:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik studeer in Rotterdam en ga bij RSG.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 15:39
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2005 @ 19:52 :


EDIT:
Dus als dat jouw reden is om lid te worden van een vereniging vind ik je persoonlijk vrij triest. Alsof je geen vrienden kunt vinden zonder daarvoor contributie te moeten betalen.
dat is echt de domste redenatie sinds tijden...
hoe jij deze conclusie weet te trekken uit het verhaal van born2dance is mij een raadsel, maar dat zal die vooringenomenheid van jou richting studentenverenigingen wel zijn
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 10-09-2005 @ 09:30 :
ik studeer in Rotterdam en ga bij RSG.
20 september Wijnweek optreden Chameleon! www.chameleon-band.tk
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 16:00
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik ben eerstejaars, en overweeg wel ergens lid van te worden.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 01:12
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 10-09-2005 @ 17:00 :
Ik ben eerstejaars, en overweeg wel ergens lid van te worden.
waar ben je eerstejaars en van welke verening(en) overweeg je lid te worden?
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 10-09-2005 @ 09:30 :
ik studeer in Rotterdam en ga bij RSG.
je gaat ergens bij!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-09-2005 @ 02:43 :
je gaat ergens bij!
Leuk toch We kunnen op RSG al bijna een s.com sub beginnen

Citaat:
MetalliCat schreef op 10-09-2005 @ 16:51 :
20 september Wijnweek optreden Chameleon! www.chameleon-band.tk
Dat is nu net de avond dat ik niet van plan was te komen Maandag cabaret en woensdag tappen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 12:01
Vaj
Vaj is offline
Ik ben eerstejaars aan de Uva en ik ben van plan in mijn tweede studiejaar bij een studentenvereniging te gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 12:13
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
Citaat:
Ieke schreef op 11-09-2005 @ 12:46 :
Leuk toch We kunnen op RSG al bijna een s.com sub beginnen
[...]
Anders wij op ssr wel een s.com korrel
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 11-09-2005 @ 12:46 :
Leuk toch We kunnen op RSG al bijna een s.com sub beginnen

Dat is nu net de avond dat ik niet van plan was te komen Maandag cabaret en woensdag tappen.
Nou zeg . Wordt harstikke cool juist . Wie zitten er nog meer hier op s.com van RSG ?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 13:24
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 11-09-2005 @ 14:20 :
Nou zeg . Wordt harstikke cool juist . Wie zitten er nog meer hier op s.com van RSG ?
Ik , en Kruimel. Verder zou ik het niet weten. Ik was ook niet van plan te gaan op dinsdag
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 13:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
DeuS schreef op 11-09-2005 @ 13:13 :
Anders wij op ssr wel een s.com korrel
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 11-09-2005 @ 14:24 :
Ik , en Kruimel. Verder zou ik het niet weten. Ik was ook niet van plan te gaan op dinsdag
Karig zeg. Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 15:38
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 11-09-2005 @ 14:24 :
Ik , en Kruimel. Verder zou ik het niet weten. Ik was ook niet van plan te gaan op dinsdag
Ieke iig ook....


@DeuS: dat met die korrels is echt zo vroegah
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 15:54
Verwijderd
wat de neuk is een korrel?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 16:00
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ok, laat ik dat ff uitleggen, want dat weten alleen mensen die bij ons lid zijn.

Een korrel is een vage structuur die vinden dat ze bestaans recht hebben, maar voor de rest eigenlijk heel erg weinig beteken (hoewel er vroeger nog wel aanwezige korrels waren die wel es iets deden en van zich lieten horen)
Een korrel bestaat zodra je met een aantal mensen besluit hem op te richten. De enige voorwaarde is dat je iets met elkaar gemeen moet hebben, zo is er de Maarten korrel, de A.L.F.A. korrel, de boven Zwolle korrel, de Palm korrel enz. enz. enz. enz.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
DeuS schreef op 11-09-2005 @ 13:13 :
Anders wij op ssr wel een s.com korrel
SSR-L neem ik aan Daar zitten er ook wel aardig wat. Overal iets oprichten en dan een samenwerking oid

Citaat:
MetalliCat schreef op 11-09-2005 @ 14:20 :
Nou zeg . Wordt harstikke cool juist .
Maar ja, ik moet er ook niet teveel zitten, heb ook nog een studie die moet

Citaat:
teddybeer1983 schreef op 11-09-2005 @ 16:38 :
Ieke iig ook....
Gothic gaat lid worden en weet nog wat mensen die niet actief meer zijn. Maar wat die nicks zijn weet ik niet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:59
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 11-09-2005 @ 15:05 :
Karig zeg. Waarom niet?
Hmjah maandag is er een RSG'er die een stukje caberet gaat doen wat ik wil zien, en verder is woensdag de RSG avond en moet ik ook nog andere dingen doen .
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 19:14
Verwijderd
Ik hoopte juist dat jullie een beetje reclame kunnen gaan maken voor Chameleon binnen het RSG .

Hier wat samples van onze band:
http://www.solcon.nl/chavinga/Chamel...20Children.mp3
http://home.hccnet.nl/j.havinga/Cham...3%20deuces.mp3

(en dan natuurlijk gewoon zeggen dat het héél cool is, je bent er zelf ws toch niet )
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 21:47
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 11-09-2005 @ 17:00 :
zo is er de Maarten korrel, de A.L.F.A. korrel, de boven Zwolle korrel, de Palm korrel enz. enz. enz. enz.
Je vergeet iets..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 22:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-09-2005 @ 22:47 :
Je vergeet iets..
Wat vergeet ie dan?

Die korrel zou dan btw al minstens 5 s.com leden kunnen tellen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 23:10
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 11-09-2005 @ 16:38 :
Ieke iig ook....


@DeuS: dat met die korrels is echt zo vroegah
tja, jij kan het weten maar goed, dat is er eentje voor aan de bar.
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 11:40
Jones
Delft, derdejaars en Virgiel
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 11:54
Verwijderd
Ik ga er zélf een oprichten.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 19:37
Lif
Lif is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 11-09-2005 @ 14:20 :
Wie zitten er nog meer hier op s.com van RSG ?
Ik ga er denk ik ook bij (eerst even kijken tijdens de wijnweek). Maar ik ben een niet zo erg actieve s.commer.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 23:02
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Lif schreef op 13-09-2005 @ 20:37 :
Ik ga er denk ik ook bij (eerst even kijken tijdens de wijnweek). Maar ik ben een niet zo erg actieve s.commer.
Gezellig Welke dag ga je?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 12:16
Verwijderd
Dinsdag natuurlijk


www.chameleon-band.tk
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 13:34
Lif
Lif is offline
Maandag in elk geval. En waarschijnlijk de andere dagen ook Een vriend van me is al lid namelijk en die hangt er vast de hele week rond.

Is het trouwens bij het RSG ook zo dat je makkelijker een kamer vindt als je lid bent? (zoals dat bij RVSV en Laurentius wel heel duidelijk is).
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 14:45
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
en daar kwam de aap uit de mouw
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 16:04
Lif
Lif is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 14-09-2005 @ 15:45 :
en daar kwam de aap uit de mouw
Als ik echt heel graag bij een vereniging wou voor een kamer was ik natuurlijk bij Laurentius gegaan. Daar heb ik zelfs al een kamer aangeboden gekregen Maar ik hou niet van Laurentius.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 16:28
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Lif schreef op 14-09-2005 @ 14:34 :
Is het trouwens bij het RSG ook zo dat je makkelijker een kamer vindt als je lid bent? (zoals dat bij RVSV en Laurentius wel heel duidelijk is).
Hoe meer mensen je kent die op kamers zitten hoe makkelijker het wordt om aan een kamer te komen. Maar bij RSG gaat het niet heel gemakkelijk, wij hebben ook geen eigen huizen enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studentenvereniging kiezen?
ah1508
1 20-05-2014 07:22
Studeren Spijt van aanmelding studentenvereniging
tenEleven
8 29-08-2011 16:42
De Kantine Studentenvereniging
Mr.Mark
37 25-04-2011 20:58
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen
Weed
229 08-11-2007 19:07
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen
Ozzy A
157 22-06-2006 03:00
Lifestyle studentenverenigingen: levensstijl?
Optima
49 10-06-2003 10:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.