Oud 17-04-2003, 10:26
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
Er staat vandaag een bericht in de volkskrant over neonazi's en al hun 'kenmerken'. zo is er bijvoorbeeld het merk Lonsdale. doe er een bomberjack over en voilá: er staat NSDA, alleen nog een P en je hebt Hitlers NSDAP. er is inmiddels nog een kledingmerk: CoNSDAPle... (en dit is geen toeval) het merk zou afgeplakt moeten worden van de politie, maar dit helpt natuurlijk helemaal niets.
nog een kenmerk: witte schoenveters in zwarte kisten of het cijfer 88: de achtste letter van het alfabet: en je hebt Heil Hitler... en zo zijn er nog wel een heleboel te noemen.
ik vind het echt ziekelijk maar er kan niets/weinig aan worden gedaan. als er iets wordt verboden verzinnen ze wel weer iets anders.
wat vinden jullie hier nou van?
Advertentie
Oud 17-04-2003, 10:27
Verwijderd
ruige jongens!
Oud 17-04-2003, 10:28
Verwijderd
Uitlachen, totaal niet serieus nemen.
Oud 17-04-2003, 10:38
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
tuurlijk, als ik wel is 'uitga' in edam (juuuh) zijn er ook wel eens een paar van die gasten (met lonsdale truien), ze hebben echt het IQ van een.....tja.....ze zijn in iedere geval niet slim.
maar ze kunnen ook geen argumenten geven waarom 'die marokkanen en turken terug naar hun land moeten'. daarom is het ook wel weer lachwekkend. maar het is toch best erg, al die verwijzingen naar Hitler vind ik.
Oud 17-04-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
on the moon schreef op 17-04-2003 @ 10:38:
tuurlijk, als ik wel is 'uitga' in edam (juuuh) zijn er ook wel eens een paar van die gasten (met lonsdale truien), ze hebben echt het IQ van een.....tja.....ze zijn in iedere geval niet slim.
maar ze kunnen ook geen argumenten geven waarom 'die marokkanen en turken terug naar hun land moeten'. daarom is het ook wel weer lachwekkend. maar het is toch best erg, al die verwijzingen naar Hitler vind ik.
dan ga je denk ik op de verkeerde plaatsen uit, ik kom namelijk nooit mensen tegen met lonsdale kleren.
Oud 17-04-2003, 10:43
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Glow schreef op 17-04-2003 @ 10:28:
totaal niet serieus nemen.
__________________
girls in liquid.
Oud 17-04-2003, 10:47
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Noé schreef op 17-04-2003 @ 10:41:
dan ga je denk ik op de verkeerde plaatsen uit, ik kom namelijk nooit mensen tegen met lonsdale kleren.
naja, het is een soort bar, waar we heengaan als we ons vervelen. en op een gegeven moment kwamen zij ook steeds, naja, ik negeer ze gewoon
Oud 17-04-2003, 10:52
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
on the moon schreef op 17-04-2003 @ 10:38:
tuurlijk, als ik wel is 'uitga' in edam (juuuh) zijn er ook wel eens een paar van die gasten (met lonsdale truien), ze hebben echt het IQ van een.....tja.....ze zijn in iedere geval niet slim.
maar ze kunnen ook geen argumenten geven waarom 'die marokkanen en turken terug naar hun land moeten'. daarom is het ook wel weer lachwekkend. maar het is toch best erg, al die verwijzingen naar Hitler vind ik.
laat ik je ff het volgende zeggen 't is niet lachwekkend als dit soort personen de uitgaans wereld domineren met hun aantallen het word hier steeds erger elke week zijn er meerdere vechtpartijen altijd in hetzelfde deel van de stad, iedereen mag van mij geloven oid wat hij/zij wil alleen als anderen erop achteruit gaan mag het van mij afgeschaft worden.

Ik vind dat ze hoe dan ook het moeten aanpakken.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 17-04-2003, 10:58
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 17-04-2003 @ 10:52:
laat ik je ff het volgende zeggen 't is niet lachwekkend als dit soort personen de uitgaans wereld domineren met hun aantallen het word hier steeds erger elke week zijn er meerdere vechtpartijen altijd in hetzelfde deel van de stad, iedereen mag van mij geloven oid wat hij/zij wil alleen als anderen erop achteruit gaan mag het van mij afgeschaft worden.

Ik vind dat ze hoe dan ook het moeten aanpakken.
natuurlijk is het heel erg dat er dit soort mensen rondlopen. je kunt het wel gaan verbieden, maar denk jij dat het veel helpt?
en ik weet ook dat er vaak vechtpartijen zijn en dat is ook heel erg. ik wil alleen zeggen dat ik deze personen heel dom vind en dat ze geen idee hebben waar ze het over hebben met hun: 'alle turken en marokkanen moeten het land uit' . trieste persoontjes
Oud 17-04-2003, 11:01
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Het niet waard een topic voor te openen.
Oud 17-04-2003, 11:02
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
on the moon schreef op 17-04-2003 @ 10:58:
natuurlijk is het heel erg dat er dit soort mensen rondlopen. je kunt het wel gaan verbieden, maar denk jij dat het veel helpt?
en ik weet ook dat er vaak vechtpartijen zijn en dat is ook heel erg. ik wil alleen zeggen dat ik deze personen heel dom vind en dat ze geen idee hebben waar ze het over hebben met hun: 'alle turken en marokkanen moeten het land uit' . trieste persoontjes
Inderdaad ze weten het niet waar ze het over hebben.
En wat betreft verbieden waarom niet?
Ik zie niet wat deze vorm van levensovertuiging goed zou kunnen doen aan de samen leving jij wel?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 17-04-2003, 11:05
nps
Avatar van nps
nps is offline
nee het is een enigzins gevaarlijke denkwijze, iemand met gezond verstand is iig geen neonazi. Maar als je 't gaat aanpakken, word het waarschijnlijk alleen maar nog stoerder in de ogen van die sukkels. En hoe dan ook: Je kan er niet voor zorgen dat die mensen anders gaan denken.
__________________
__________________
Oud 17-04-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 17-04-2003 @ 10:28:
Uitlachen, totaal niet serieus nemen.
Deels mee eens, deels niet mee ens. Er was net nog een stukje op AT5 over. Een uiterst debiele jongen uit Aalsmeer, waar het hele gebeuren plaats vindt, vertelde trots dat hij de kleertjes draagt omdat hij er extreem-rechtse denkbeelden op na houdt. Waarop de verslaggever vraagt: "Weten je ouders dit wel?" Hele betoog van dat kolerejong ontkracht. Gelukkig.

Maar dat zegt toch wel wat over de zwakheid van zo'n jongen. Hij laat zit blijkbaar opfokken door die extreem-rechtse gekken. En hopla voordat je het weet heb je een gigantische groep. Aanpakken die boel.
Oud 17-04-2003, 11:08
Kehterss
Kehterss is offline
Mensen die Lonsdale dragen hoefen niet meteen tegen buitenlanders te zijn... Het wordt al snel met elkaar vergeleken hier in Nederland.... Ow hij draagt Lonsdale DUS hij is tegen buitenlanders en DUS hij is dom... Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn!


Een voorbeeld;
Op het moment zijn er allemaal Engelsen in ons dorp. Ze slapen hier in gastgezinnen en spelen de hele week korfbal... Een meisje daarvan heeft een heel pak van Lonsdale... Ik heb haar erop aangesproken of ze wel weet hoe de meeste mensen in Nederland tegen dat merk aankijken... Ze wist er helemaal niks van, vertelde dat ze goede vrienden had die turks waren en marokkaans en dat daar dus helemaal geen bedoeling van was..
Nadat ik een tijdje met er gesproken had vertelde ze dat ze universiteit deed...

Zo ken ik ook een jongen uit mijn dorp die nog steeds gabber is.. gaat naar alle feesten en draagt LONSDALE!... hij studeert geneeskunde aan de universiteit..

Zo zie je maar weer dat niet iedereen die dat merk draagt een grote neonazi is. Tuurlijk je hebt er verkeerden tussen en die zullen er altijd blijven, maar gooi ze niet in hokjes.!
Oud 17-04-2003, 11:12
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 17-04-2003 @ 11:05:
nee het is een enigzins gevaarlijke denkwijze, iemand met gezond verstand is iig geen neonazi. Maar als je 't gaat aanpakken, word het waarschijnlijk alleen maar nog stoerder in de ogen van die sukkels. En hoe dan ook: Je kan er niet voor zorgen dat die mensen anders gaan denken.
ik denk ze zich ook heel sterk voelen omdat ze bij een groep horen. je kan het idd ook niet gaan verbieden. ze blijven toch wel hetzelfde denken, en veel slimmer zullen de meesten ook niet worden denk ik. als je het gaat verbieden vinden ze toch wel weer een andere manier om zich te uiten denk ik.
Oud 17-04-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Kehterss schreef op 17-04-2003 @ 11:08:


Zo ken ik ook een jongen uit mijn dorp die nog steeds gabber is.. gaat naar alle feesten en draagt LONSDALE!... hij studeert geneeskunde aan de universiteit..

Zo zie je maar weer dat niet iedereen die dat merk draagt een grote neonazi is. Tuurlijk je hebt er verkeerden tussen en die zullen er altijd blijven, maar gooi ze niet in hokjes.!
Nee tuurlijk. Dat zei dat jochie net ook op AT5. Maar toch drukken extreem rechtse jongeren wel hun stempel op dit merk kleding. En dan is het ook wel logisch dat mensen snel aan extreem-rechts gaan denken. Dat hokje dus.
Oud 17-04-2003, 11:15
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Kehterss schreef op 17-04-2003 @ 11:08:
Mensen die Lonsdale dragen hoefen niet meteen tegen buitenlanders te zijn... Het wordt al snel met elkaar vergeleken hier in Nederland.... Ow hij draagt Lonsdale DUS hij is tegen buitenlanders en DUS hij is dom... Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn!


Een voorbeeld;
Op het moment zijn er allemaal Engelsen in ons dorp. Ze slapen hier in gastgezinnen en spelen de hele week korfbal... Een meisje daarvan heeft een heel pak van Lonsdale... Ik heb haar erop aangesproken of ze wel weet hoe de meeste mensen in Nederland tegen dat merk aankijken... Ze wist er helemaal niks van, vertelde dat ze goede vrienden had die turks waren en marokkaans en dat daar dus helemaal geen bedoeling van was..
Nadat ik een tijdje met er gesproken had vertelde ze dat ze universiteit deed...

Zo ken ik ook een jongen uit mijn dorp die nog steeds gabber is.. gaat naar alle feesten en draagt LONSDALE!... hij studeert geneeskunde aan de universiteit..

Zo zie je maar weer dat niet iedereen die dat merk draagt een grote neonazi is. Tuurlijk je hebt er verkeerden tussen en die zullen er altijd blijven, maar gooi ze niet in hokjes.!

nee daar heb je gelijk in. maar het wordt er wel mee geasocierd
en daarom voelen veel 'neonazi's' hierdoor aangetrokken. het is overigens ook niet de bedoeling van Lonsdale zelf. van het merk Consdaple wél ...
Oud 17-04-2003, 11:18
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Toch ben ik er voor om elke vorm van rascisme te verbieden, de kleren licht het niet aan dat weet ik ook maar de personen met deze kledij wat beter in het oog houden is in mijn ogen geheel niet onverstandig.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Ads door Google
Oud 17-04-2003, 11:20
Kehterss
Kehterss is offline
Citaat:
halve banaan schreef op 17-04-2003 @ 11:13:
Nee tuurlijk. Dat zei dat jochie net ook op AT5. Maar toch drukken extreem rechtse jongeren wel hun stempel op dit merk kleding. En dan is het ook wel logisch dat mensen snel aan extreem-rechts gaan denken. Dat hokje dus.
Ja heb je gelijk i... Hoe zit dat eigenlijk met het merk Fred Perry.. Ik ken veel gabbers en zie ze dat merk ook vaak dragen.. Hoe denkt Nederland daarover dan ?
Oud 17-04-2003, 11:21
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
ik ben er voor om al die figuren naar een gebied op de noordpool te sturen, dan kunnen ze daar hun heilstaat stichten en lekker met elkaar spelen. niemand die last van ze heeft... op een gegeven moment komen ze er achter dat de turken en marokkanen etc niet de oorzaak zijn van allerlei kwalijke zaken, zij zullen ervaren dat ookal wonen ze alleen met hun eigen "superiueure ras""zij net zo goed diezelfde problemen zullen ondervinden... Als zij dit erkennen mogen ze na een reintegratie cursus terug komen.
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Oud 17-04-2003, 11:23
Kehterss
Kehterss is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 17-04-2003 @ 11:18:
Toch ben ik er voor om elke vorm van rascisme te verbieden, de kleren licht het niet aan dat weet ik ook maar de personen met deze kledij wat beter in het oog houden is in mijn ogen geheel niet onverstandig.
Lijkt mij ook niet onverstandig.. Je hebt gewoon de extreem-rechtse personen die de boel verzieken voor de "die hard gabbers"....

Er zijn 2 typen die Lonsdale draagt;
- Het type die een gabber is puur voor de muziek en daardoor lonsdale draagt(omdat de cavellos en australiens uit zijn )
- het type gabber die extreem-rechts is, tegen buitenlanders, misschien de muziek niet eens mooi vindt, maar Lonsdale draagt omdat dat nou eenmaal hoort bij de extreem-rechtsen..
Oud 17-04-2003, 11:24
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Kehterss schreef op 17-04-2003 @ 11:20:
Ja heb je gelijk i... Hoe zit dat eigenlijk met het merk Fred Perry.. Ik ken veel gabbers en zie ze dat merk ook vaak dragen.. Hoe denkt Nederland daarover dan ?
jaa, als je bij een polo shirt van fred perry het bovenste knoopje dicht hebt, hoor je er ook bij ofzo....vaaag.
maar in de krant stond dus ook dat heel veel neonazi's niet weten dat hij Joods was.
Oud 17-04-2003, 11:25
Kehterss
Kehterss is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 17-04-2003 @ 11:21:
ik ben er voor om al die figuren naar een gebied op de noordpool te sturen, dan kunnen ze daar hun heilstaat stichten en lekker met elkaar spelen. niemand die last van ze heeft... op een gegeven moment komen ze er achter dat de turken en marokkanen etc niet de oorzaak zijn van allerlei kwalijke zaken, zij zullen ervaren dat ookal wonen ze alleen met hun eigen "superiueure ras""zij net zo goed diezelfde problemen zullen ondervinden... Als zij dit erkennen mogen ze na een reintegratie cursus terug komen.
Wie is ZE.. iedereen die lonsdale draagt? Iedereen die naar de gabberfeesten gaat en wel eens ruzie maakt, maar GEEN lonsdale draagt? iedereen die naar de gabberfeesten data en wel eens ruzie maakt en OOK lonsdale draagt..?

of alleen de extreem-rechtsen, waarvan je eigenlijk niet precies weet wie dat zijn, DUS toch maar alle mensen pakt die Lonsdale draagt....
Oud 17-04-2003, 11:25
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
overigens zullen er op universiteiten net zo hard neo-nazi's rondlopen denk ik
dus het credo:ja, maar hij/zij zit op de universiteit.. gaat niet op ben ik bang..
Ook daar lopen legio domme mensen rond
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Oud 17-04-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 17-04-2003 @ 11:21:
ik ben er voor om al die figuren naar een gebied op de noordpool te sturen, dan kunnen ze daar hun heilstaat stichten en lekker met elkaar spelen. niemand die last van ze heeft... op een gegeven moment komen ze er achter dat de turken en marokkanen etc niet de oorzaak zijn van allerlei kwalijke zaken, zij zullen ervaren dat ookal wonen ze alleen met hun eigen "superiueure ras""zij net zo goed diezelfde problemen zullen ondervinden... Als zij dit erkennen mogen ze na een reintegratie cursus terug komen.
Inderdaad.
Advertentie
Oud 17-04-2003, 11:28
Kehterss
Kehterss is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 17-04-2003 @ 11:25:
overigens zullen er op universiteiten net zo hard neo-nazi's rondlopen denk ik
dus het credo:ja, maar hij/zij zit op de universiteit.. gaat niet op ben ik bang..
Ook daar lopen legio domme mensen rond
dat hoor je mij niet zeggen.. Ik zeg alleen dat alle gabbers niet per definitie dom hoeven te zijn, wat wel gezegd werd... Kijk en DAT is gewoon belachelijk...

Dat is net of zou je zeggen; alle "kakkers" zijn slim..!? Ik bedoel, dat slaat toch ook nergens op....
Oud 17-04-2003, 11:30
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Kehterss schreef op 17-04-2003 @ 11:25:
Wie is ZE.. iedereen die lonsdale draagt? Iedereen die naar de gabberfeesten gaat en wel eens ruzie maakt, maar GEEN lonsdale draagt? iedereen die naar de gabberfeesten data en wel eens ruzie maakt en OOK lonsdale draagt..?

of alleen de extreem-rechtsen, waarvan je eigenlijk niet precies weet wie dat zijn, DUS toch maar alle mensen pakt die Lonsdale draagt....
iedereen die bewezen heeft extreem rechts gedachte goed te koesteren of er mee te sympathiseren.. LMD..
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Oud 17-04-2003, 11:30
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Kehterss schreef op 17-04-2003 @ 11:25:
Wie is ZE.. iedereen die lonsdale draagt? Iedereen die naar de gabberfeesten gaat en wel eens ruzie maakt, maar GEEN lonsdale draagt? iedereen die naar de gabberfeesten data en wel eens ruzie maakt en OOK lonsdale draagt..?

of alleen de extreem-rechtsen, waarvan je eigenlijk niet precies weet wie dat zijn, DUS toch maar alle mensen pakt die Lonsdale draagt....
ik denk dat de neonazi's worden bedoeld, het dragen van Lonsdale kan daar slechts een kenmerk van zijn..
Oud 17-04-2003, 11:40
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 17-04-2003 @ 11:21:
ik ben er voor om al die figuren naar een gebied op de noordpool te sturen, dan kunnen ze daar hun heilstaat stichten en lekker met elkaar spelen. niemand die last van ze heeft... op een gegeven moment komen ze er achter dat de turken en marokkanen etc niet de oorzaak zijn van allerlei kwalijke zaken, zij zullen ervaren dat ookal wonen ze alleen met hun eigen "superiueure ras""zij net zo goed diezelfde problemen zullen ondervinden... Als zij dit erkennen mogen ze na een reintegratie cursus terug komen.
Ik weet wat je bedoelt en ik moet eerlijk zeggen dat ik het met je eens ben.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 17-04-2003, 11:57
Mardrax
Mardrax is offline
sidenote: lonsdale was toen het merk ontstond een merk dat vooral gedragen werd door afro-amerikaanse boksers *grin*

de mensen die ik ken die lonsdale dragen(legio ) zijn niet extreem rechts ofzo, laat staan neo nazi. (dat iemand die ik ooit als vriendin van me rekende een half jaar met de leider van Stormfront heeft gehad toen ze nog jong en onbezonnen was vergeet ik maar even aangezien ze daar nou spijt van heeft )
__________________
"Inter deum et diabolum semper musica est"
Oud 17-04-2003, 11:59
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Mardrax schreef op 17-04-2003 @ 11:57:
sidenote: lonsdale was toen het merk ontstond een merk dat vooral gedragen werd door afro-amerikaanse boksers *grin*

de mensen die ik ken die lonsdale dragen(legio ) zijn niet extreem rechts ofzo, laat staan neo nazi. (dat iemand die ik ooit als vriendin van me rekende een half jaar met de leider van Stormfront heeft gehad toen ze nog jong en onbezonnen was vergeet ik maar even aangezien ze daar nou spijt van heeft )
Beternog het is ontworpen voor de afro amerikaanse boxers.
Volgens mij zijn inderdaad weinig personen die het dragen die hier van op de hoogte zijn.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 17-04-2003, 12:48
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
kzag pas nog 2 knakkers lopen met bomberjackjes .. lonsdale truien.. kale hoofdjes.. oorbellen.. strakke spijkerbroekjes .. omg ..
Oud 17-04-2003, 13:05
malien
malien is offline
Ik heb het stuk ook gelezen in de krant.

Jullie hebben het over Nederland. Maar de situatie in Duitsland is heel anders. In een bepaald deel van Duitsland worden nog regelematig donkere mensen in elkaar getimmerd.. omdat ze donker zijn. Er zijn al 50 racistische moorden gepleegd. Dit kun je toch niet negeren?
Duitsland pakt dit aan door heel veel te verbieden. Bij demonstraties.. die ze overigins wel mogen houden... staat aan de zijkant veel politie die bij elke verkeerde beweging die demonstranten oppakt. Tattoos moeten afgeplakt worden.. de cijfers 88 en 18 (adolf hitler) mogen niet.. maar mensen schrijven dan 87+1 op... of 2 x 44. Het helpt dus geen ene moer.
Ik denk dat dit alleen op te lossen is in goed onderwijs, en kinderen die 'symptonen'afgeven dat ze extreem rechts zijn/worden moeten maar naar een trainingskamp/opvoedingskamp. of in iedergeval duidelijk gemaakt worden dat ze fout denken.
Oud 17-04-2003, 13:08
<<Latin*Metal>>
Avatar van <<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 17-04-2003 @ 10:21:
ik ben er voor om al die figuren naar een gebied op de noordpool te sturen, dan kunnen ze daar hun heilstaat stichten en lekker met elkaar spelen. niemand die last van ze heeft... op een gegeven moment komen ze er achter dat de turken en marokkanen etc niet de oorzaak zijn van allerlei kwalijke zaken, zij zullen ervaren dat ookal wonen ze alleen met hun eigen "superiueure ras""zij net zo goed diezelfde problemen zullen ondervinden... Als zij dit erkennen mogen ze na een reintegratie cursus terug komen.
Oud 17-04-2003, 13:10
Verwijderd
Ja, ik vind dat je om iemand anders z'n mening, of het racistisch is of niet, moet afblijven (zolang ze er geen fysieke pijn mee doen).
Een vriend van mij is ook zo'n nazi figuur, maar ik mag 'm daar er niet minder om, hij loopt echt niet de hele dag allemaal onzin uit te kramen over buitenlanders.. dus maakt mij het uit..

Maar de kleren zoals boven beschreven, ja, ik vind het er niet uitzien, vind het gewoon totaal niet mooi..
Oud 17-04-2003, 13:25
malien
malien is offline
Citaat:
McLaren schreef op 17-04-2003 @ 13:10:

Maar de kleren zoals boven beschreven, ja, ik vind het er niet uitzien, vind het gewoon totaal niet mooi.. [/B]
Je vind het niet mooi, maar mensen worden er toch mee gekwetst? Dan mag het toch niet?
Ads door Google
Oud 17-04-2003, 13:27
Verwijderd
Citaat:
malien schreef op 17-04-2003 @ 13:25:
Je vind het niet mooi, maar mensen worden er toch mee gekwetst? Dan mag het toch niet?
Hoe worden mensen gekwetst?
Het slaat nergesn op dat als je het woord "Lonsdale" ziet gekwetst word, dat is echt onzin..
En dat NSDAP is gewoon veel te ver gezocht, dan zou Adidas ook verboden moeten worden voor mensen onder de 16 jaar...
Oud 17-04-2003, 13:48
malien
malien is offline
Neey niet alleen door het merk. Maar wel door het hele plaatje... én dat soort kleding, en van de legerschoenen met witte veters.. én zon bomber (?)jack. Het is gewoon erg hinderlijk, net als hakenkruizen,,, die mogen ook niet
Oud 17-04-2003, 14:11
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Kehterss schreef op 17-04-2003 @ 11:25:
Wie is ZE.. iedereen die lonsdale draagt? Iedereen die naar de gabberfeesten gaat en wel eens ruzie maakt, maar GEEN lonsdale draagt? iedereen die naar de gabberfeesten data en wel eens ruzie maakt en OOK lonsdale draagt..?

of alleen de extreem-rechtsen, waarvan je eigenlijk niet precies weet wie dat zijn, DUS toch maar alle mensen pakt die Lonsdale draagt....
zij die schijnbaar zelf zonder "nonsuperieuren" willen leven. dat lijkt me logisch. "je wilt een leven zonder nonariers? dan moet je daar zijn" bla.

het is niet relevant om aan te wijzen dat het lastig is om ze uit te zoeken aangezien er toch geen razzia's komen om deze mensen op te pakken. het gaat er gewoon om dat mensen met die overtuiging even zo zouden moeten leven.

Citaat:
mclaren
Hoe worden mensen gekwetst?
Het slaat nergesn op dat als je het woord "Lonsdale" ziet gekwetst word, dat is echt onzin..
En dat NSDAP is gewoon veel te ver gezocht, dan zou Adidas ook verboden moeten worden voor mensen onder de 16 jaar...
Adidas?
er is net aangegeven dat consdaple er wel op uit is nsdap te laten zien.
etgen dat lonsdale kun je weinig beginnen imho
__________________
voorikvergeet
Oud 17-04-2003, 14:16
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
en je kunt idd gewoon beter alleen wat zicht houden op van die ongure types maar dat geldt dus ook voor ongure types die niet lonsdale aan hebben.

ik vind dat je het dus niet kan verbieden omdat het andere mensen pijn doet.
mensen schelden nog steeds met kanker.
mensen schelden met god
ik bedoel. daar worden ook mensen door geraakt.
__________________
voorikvergeet
Oud 17-04-2003, 14:23
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
ik ben 110% tegen neonazis of ander laag tuig!
voor mij zijn dat soort "mensen" lager dan het vuil tussen mijn nagels...

ik vind dat je ze allemaal in zee moet jagen!
weg met die gasten!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Oud 17-04-2003, 14:27
SSanne
SSanne is offline
OiOi,
wat lullen jullie nou allemaal dan?
lonsdale is een normaal boks merk maar dat wordt door jullie allmaal gezien als nazi merk... okey er lopen nu wel veel nazi mee maar dat was in het begin niet zo das allemaal gekomen door mensen zo als jullie...
enne wat moeten wij nazi dan wel niej denken van karl kani en fubu? das pas rasictis
weet je wie de echte racisten zijn?
al die buitenlanders hier waar door NL veel te vol wordt...
en hun mogen hier alles doen en maken en als ze ons NEDERLANDERS uitschelden zouden wij ckrSS nixx trug mogen zeggen? nee zo is het hier nu hun mogen ons wel uitschelden maar wij hun niet want dan zijn wij racisten?
zij jullie niej helemaal lekker? NEDERLAND is van ons nederlanders en niej van die buitenlanders die hier naar toe komen en dan hier ffe alless willen gaan beslissen.
enne nog ffe dit ROOD WIT BLAUW dat zijn de kleuren waar ik van hou
duss mijn vraag aan jullie is waarom mogen die buitenlanders wel hun mening geven over ons maar wij niet over hun??????
maSSheilSS sanne
Oud 17-04-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:27:
[..]
duss mijn vraag aan jullie is waarom mogen die buitenlanders wel hun mening geven over ons maar wij niet over hun??????
maSSheilSS sanne
Dat zie je fout, JIJ mag je mening niet geven, jij moet gewoon je kop houden en bent een geschikte kandidaat voor strafcorner's vakantie oordje.
Oud 17-04-2003, 14:32
SSanne
SSanne is offline
wat lul jij dan?
leg mij eens uit dan wrom ik mn mening niej mag geven en die buitenlanders zelf wel
Oud 17-04-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:32:
wat lul jij dan?
leg mij eens uit dan wrom ik mn mening niej mag geven en die buitenlanders zelf wel
Aangezien je gewoon het iq hebt van een vogelnestje. Niets meer, niets minder. Kan de beste overkomen ,daar niet van hoor.

(Alsjeblieft zeg, 'ssheilss' .. je verwacht toch niet dat ik ook maar een woord van wat jij uitkraamt serieus ga nemen?)
Oud 17-04-2003, 14:35
SSanne
SSanne is offline
daSS dan mooi jou probleem maar em 1 vraagje ben je zelf een buitenlander ofzo? maSSheilSS SSanne
Oud 17-04-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:35:
daSS dan mooi jou probleem maar em 1 vraagje ben je zelf een buitenlander ofzo? maSSheilSS SSanne
Nee, ik heb wel altijd Surinamer willen zijn. Maarja, m'n ouders werkten niet echt mee he.
Oud 17-04-2003, 14:40
SSanne
SSanne is offline
Rot dat gvd gewoon op naar dat verkankerde suriname dan als je dat zo graag wil!! dan is er weer een wanabe buitenlander opgerot hier en wordt ut misschien eindelijk een normaal nl met alleen maar nederlanders
Oud 17-04-2003, 14:40
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:35:
daSS dan mooi jou probleem maar em 1 vraagje ben je zelf een buitenlander ofzo? maSSheilSS SSanne
ik hoop dat je nog groeit ofzo.
dat je niet eeuwig zo zal blijven.
lijkt me niet zijn probleem.
lijkt me de joue
lijkt me dat jij idd op het eiland moet
__________________
voorikvergeet
Oud 17-04-2003, 14:41
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:40:
Rot dat gvd gewoon op naar dat verkankerde suriname dan als je dat zo graag wil!! dan is er weer een wanabe buitenlander opgerot hier en wordt ut misschien eindelijk een normaal nl met alleen maar nederlanders

glow: ignore. ik bedoel...ugh
__________________
voorikvergeet
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Salafisme rukt op. AIVD en Kamer bezorgd. Terecht?
Gatara
156 09-10-2007 15:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moet lonsdale verboden worden op scholen?
x-Jola-x
199 24-05-2004 23:53
Muziek leden duitse neo-nazigroep veroordeeld
ridderke
154 23-02-2004 23:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap nazi's spelen stoeprandscene (American History X) na *SHOCK*
damaetas
148 09-06-2003 01:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Neonazi's willen vechten voor Saddam
Suqeunse
40 04-03-2003 19:41
De Kantine De vogeltjes in het vogelnestje zijn dood
Sister Bliz
144 16-05-2002 22:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.