Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2008, 01:19
Verwijderd
Nu heb ik treurige herinneringen aan muziekles... oh nee eigenlijk niet want ik mocht altijd op de piano maar goed.
Advertentie
Oud 01-06-2008, 01:20
Verwijderd
Alto-kerstliedje, nog beter toch
Oud 01-06-2008, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Ohhhhh ja zo herkenbaar
Damn, reken maar dat je in die enge gangen daar ook echt helemaal opgefokt wordt. Ik was ook een keer bij oblivion aan het rondrennen, keihard want ik was bang als de neten. Zit er echt opeens echt een HUGE mudcrab, echt gigantisch. Toen ging ik snel een vriend bellen, om te vragen of hij wou komen kijken
Hahaha, die mudkrab ken ik. Easter egg. En ik heb Oblivion nog niet eens gespeeld, want m'n grafische kaart is kut. Of nouja, ik speelde het weleens bij een ex, alleen toen ging het uit voordat ik 'm kon uitspelen haha

Maar mensen bellen om ze dingen in games te laten zien is wel briljant

Je hebt ook van die monitors met backlight, van dat licht dat verandert zodat het dezelfde kleur is als de dingen op je beeldscherm. Als je sowieso al snel helemaal in een game zit, dan raak je van dergelijk licht nog dieper in het spel volgens mij. Ik wil het wel een keer proberen, maar ik ken niemand die zo'n ding heeft

Citaat:
yesh! Je kent banana fingers zeker ook al?
Ik ken allleessss. Maar nu je 't over banana fingers hebt, weet je wel dat het gebaseerd is op Salad Fingers en dat dat ook heel gaaf is?
Oud 01-06-2008, 01:21
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Die rituelen en kleine regels hangen wel samen met hoe 'goed' ze geloven, anders. Volgens vrijwel alle gristenen die ik ken, dan. En ze vinden inderdaad allemaal dat zij het bij het rechte eind hebben, ik heb zelfs weleens uitspraken gehoord a la 'denken die katholieken nou echt dat ze de hemel in komen met hun semi-afgoderij' en 'protestanten hebben echt geen respect voor god' etc.
Mja, ach, het verschil protestants - katholiek is wat anders dan hevormd - gereformeerd.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 01-06-2008, 01:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
DK is stiekem best oké.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2008, 01:21
Verwijderd
Aight!
nemen we gelijk mijn songfestivalhit op :''(
Oud 01-06-2008, 01:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mja, ach, het verschil protestants - katholiek is wat anders dan hevormd - gereformeerd.
2 uur slapen, hm?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2008, 01:22
Verwijderd
Citaat:
In Madrid liep een vrouwtje op een indianenvoetbalwedstrijd in het park de hele tijd heel hard "mangomangomangomangomangomangomango" te roepen
Haha, briljant. Op zulke momenten zijn die poespastelefoons met camera's en weetikveelwat handig. Denk ik, want ik heb er geen en jij vast ook niet.
Oud 01-06-2008, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, die mudkrab ken ik. Easter egg. En ik heb Oblivion nog niet eens gespeeld, want m'n grafische kaart is kut. Of nouja, ik speelde het weleens bij een ex, alleen toen ging het uit voordat ik 'm kon uitspelen haha

Maar mensen bellen om ze dingen in games te laten zien is wel briljant

Je hebt ook van die monitors met backlight, van dat licht dat verandert zodat het dezelfde kleur is als de dingen op je beeldscherm. Als je sowieso al snel helemaal in een game zit, dan raak je van dergelijk licht nog dieper in het spel volgens mij. Ik wil het wel een keer proberen, maar ik ken niemand die zo'n ding heeft

Ik ken allleessss. Maar nu je 't over banana fingers hebt, weet je wel dat het gebaseerd is op Salad Fingers en dat dat ook heel gaaf is?
Oh backlight Ik ken het wel bij televisies, maar dat werkt niet echt. Zit ook minder dik in een film dan in een computerspel.

Salad Fingers ken ik al, allemachtigziekig spul
Oud 01-06-2008, 01:23
Verwijderd
Ik heb een camera op mijn telefoon... maar geen bloetoet. En bovendien heb je toch niet het effect van een hele massa donkerbruine indianen die niet boven je kin uitkomen, een scheids die tenminste drie rode kaarten uitdeelt in een wedstrijd en dus een minivrouwtje met een kist vol mango's voor haar buik die luidkeels snaterend haar koopwaar loopt... niet eens aan te prijzen maar gewoon benoemen
Oud 01-06-2008, 01:24
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
2 uur slapen, hm?
Ik had er al kwart over van gemaakt, en ik weet da thet dat ook al is geweest, ja
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 01-06-2008, 01:24
Verwijderd
Hoe heten die vervelende reclames nou met die man die doet alsof hij zo bijzonder is? Die wereldvreemde man met die gekke kleding die eerst lekker persoonlijk met iedereen wil worden
Oud 01-06-2008, 01:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een camera op mijn telefoon... maar geen bloetoet. En bovendien heb je toch niet het effect van een hele massa donkerbruine indianen die niet boven je kin uitkomen, een scheids die tenminste drie rode kaarten uitdeelt in een wedstrijd en dus een minivrouwtje met een kist vol mango's voor haar buik die luidkeels snaterend haar koopwaar loopt... niet eens aan te prijzen maar gewoon benoemen

Ooooooh zo'n mevrouwtje!
Zo een hadden we in griekenland ook. Die maakte dan een rits met woorden van watahmelonmangomangoappelpeachcoconutbananaaaaaaaa

en die automatische spatie moeten ze scalperen
Oud 01-06-2008, 01:27
Verwijderd
Waarom piepen wasmachines? Kunnen ze zichzelf niet uitschakelen ofzo?
Oud 01-06-2008, 01:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik had er al kwart over van gemaakt, en ik weet da thet dat ook al is geweest, ja
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2008, 01:27
Verwijderd
Citaat:
Ooooooh zo'n mevrouwtje!
Zo een hadden we in griekenland ook. Die maakte dan een rits met woorden van watahmelonmangomangoappelpeachcoconutbananaaaaaaaa

en die automatische spatie moeten ze scalperen
Ja inderdaad ja! Ik had dat nog nooit eerder gezien, ken alleen de Nederlandse markt manier: "Mangooooo's, lekkere mangoooo's, vers en goedkooooop, lekkere mangooooo's", zegmaar
Oud 01-06-2008, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Hoe heten die vervelende reclames nou met die man die doet alsof hij zo bijzonder is? Die wereldvreemde man met die gekke kleding die eerst lekker persoonlijk met iedereen wil worden
Ziggo? Jiggo? Zicco? Zoiets.

Citaat:
Ik heb een camera op mijn telefoon... maar geen bloetoet. En bovendien heb je toch niet het effect van een hele massa donkerbruine indianen die niet boven je kin uitkomen, een scheids die tenminste drie rode kaarten uitdeelt in een wedstrijd en dus een minivrouwtje met een kist vol mango's voor haar buik die luidkeels snaterend haar koopwaar loopt... niet eens aan te prijzen maar gewoon benoemen
Oh haha, verkocht ze die shit? Dan is het al iets logischer. Ik dacht dat ze gewoon random MANGOMANGOMANGO zat te roepen. Maar het is alsnog vreemd. Sowieso, moet wel een absurd gezicht zijn geweest. Het zou niet misstaan in een film

Citaat:
Oh backlight Ik ken het wel bij televisies, maar dat werkt niet echt. Zit ook minder dik in een film dan in een computerspel.

Salad Fingers ken ik al, allemachtigziekig spul
Check ook de andere dingen op fat-pie, staan echt gave dingen tussen Als je dat nog niet gedaan hebt tenminste, waarop de kans me klein lijkt, maar toch.
Oud 01-06-2008, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Ziggo? Jiggo? Zicco? Zoiets.

Oh haha, verkocht ze die shit? Dan is het al iets logischer. Ik dacht dat ze gewoon random MANGOMANGOMANGO zat te roepen. Maar het is alsnog vreemd. Sowieso, moet wel een absurd gezicht zijn geweest. Het zou niet misstaan in een film
In het begin zagen we het vrouwtje ook niet, hoorden we alleen iemand midden in een mensenmassa heel hard mangomangomango roepen
Oud 01-06-2008, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Waarom piepen wasmachines? Kunnen ze zichzelf niet uitschakelen ofzo?
Haha, dat heb ik een keer aan m'n moeder gevraagd. Die zei dat je de was er heel snel uit moet halen, want als het er een paar uur in ligt dan gaat het helemaal vies ruiken naar muffe natte troep. En dan is een piepende wasmachine wel handig, want dan hoef je niet de hele tijd te kijken of 'ie al klaar is.
Oud 01-06-2008, 01:32
Verwijderd
Oh he Morrrrrganienke, ik ben binnenkort in Nijmegen Als ik je zie zal ik zwaaien.
Oud 01-06-2008, 01:33
Verwijderd
Waddoen?
Oud 01-06-2008, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Als ik je zie zal ik zwaaien.
Oh wow, wat een schitterende zin, eigenlijk. Allemaal i's en ie's en z's. (Z's? Z'en. Z'den. Zedden. Eh.)
Oud 01-06-2008, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Waddoen?
Arrow Rock in 't Goffertpark. Geen idee waar dat park is, verder, maar goed.
Oud 01-06-2008, 01:34
Verwijderd
Beowulf zou trots op je zijn.
Oud 01-06-2008, 01:34
Verwijderd
Oh oh oh de kans is groot dat ik daar achter de bar sta, ergens, dus loop ze allemaal maar bijlangs
Oud 01-06-2008, 01:35
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline


Nu ga ik wel echt, salap lekker allemaal DK!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 01-06-2008, 01:36
Verwijderd
truste
Oud 01-06-2008, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Beowulf zou trots op je zijn.
Wiiieee is Beowulf?

En haa, wat tof, barwerk. Maar er zullen genoeg alcoholische versnaperingen genuttigd worden dus dikke kans dat ik je tegenkom dan. Gaaf.
Oud 01-06-2008, 01:40
Verwijderd
Shit man, ik kreeg net echt een hartaanval
Ik loop zo naar de deur van de bijkeuken, om de wasmachine uit te doen, doe ik de klink naar beneden, lukt het gewoon niet. Dus ik begin zo te duwen, en opeens denk ik 'er staat gewoon focking iemand achter'. Dus ik laat zo los, doe een stap naar achter, probeer met een klein vingertje het nog eens, gaat de deur opeens open

Dus ik een hartverzakking, doe wat stappen naar achter, blijf staan kijken, ren snel naar boven, haal het vriendje van mijn zus en inspecteer het huis. wtf
Oud 01-06-2008, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Wiiieee is Beowulf?

En haa, wat tof, barwerk. Maar er zullen genoeg alcoholische versnaperingen genuttigd worden dus dikke kans dat ik je tegenkom dan. Gaaf.
Je weet wel, die Grendel verslaat? Oud-Engels epiek enzo? Met lekker veel alliteratie en klinkerrijm? ...*zucht en andere studie zoekt*

En ja lachen. Ik vind festivals op zich meestal niet de enorme bedragen waard, maar barwerk = ik krijg geld om te ouwehoeren met mensen en muziek te luisteren
Oud 01-06-2008, 01:45
Verwijderd
Citaat:
Shit man, ik kreeg net echt een hartaanval
Ik loop zo naar de deur van de bijkeuken, om de wasmachine uit te doen, doe ik de klink naar beneden, lukt het gewoon niet. Dus ik begin zo te duwen, en opeens denk ik 'er staat gewoon focking iemand achter'. Dus ik laat zo los, doe een stap naar achter, probeer met een klein vingertje het nog eens, gaat de deur opeens open

Dus ik een hartverzakking, doe wat stappen naar achter, blijf staan kijken, ren snel naar boven, haal het vriendje van mijn zus en inspecteer het huis. wtf
Omgwtf doodeng Is er al iets gebleken uit de inspectie?
Oud 01-06-2008, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Omgwtf doodeng Is er al iets gebleken uit de inspectie?
Niets gevonden. De achterdeur was niet op slot, dat wel. Maar de verlichting in de tuin doet het niet en mooi niet dat we nu even de tuin inspringen om alles na te kijken. Deur maar op slot gedaan :''')
Oud 01-06-2008, 01:49
Verwijderd
Citaat:
Je weet wel, die Grendel verslaat? Oud-Engels epiek enzo? Met lekker veel alliteratie en klinkerrijm? ...*zucht en andere studie zoekt*

En ja lachen. Ik vind festivals op zich meestal niet de enorme bedragen waard, maar barwerk = ik krijg geld om te ouwehoeren met mensen en muziek te luisteren
Oh shit, Beowulf. Ja, daar heb ik nota bene een verslag over geschreven bij Nederlands, ooit. M'n nerdschap speelde me parten, ik vond het klinken als een nickname.

En hehe, ja, ik zou dit weekend ook misschien aan het werk zijn op Pinkpop. Maar goed, maandag tentamen, dus slecht idee. Gelukkig is het pokkeweer
Oud 01-06-2008, 01:51
Verwijderd
Ik dacht ook al, oh, beowulf zou ook nog wel een band zijn ofzo, dat op het festival staat.
Oud 01-06-2008, 01:53
Verwijderd
Ik zou graag een boek gaan lezen, maar ik wil ook 'n nieuw wsz openen!
Oud 01-06-2008, 01:53
Verwijderd
Citaat:
Niets gevonden. De achterdeur was niet op slot, dat wel. Maar de verlichting in de tuin doet het niet en mooi niet dat we nu even de tuin inspringen om alles na te kijken. Deur maar op slot gedaan :''')
Iiiiiiieh. Ik trek zulke dingen echt slecht, want zowat alle mogelijke oorzaken zijn eng.
Plus, er zijn ooit twee mensen m'n ouderlijk huis binnengeklommen toen ze op vakantie waren. Via het badkamerraampje. Sindsdien controleer ik echt panisch alle achterdeuren en ramen, als ik daar alleen thuis ben. Maar hier zit ik lekker op de derde verdieping dus yes.

Sowieso zijn deuren maar dubieuze dingen, vind ik. Tussen mijn slaapkamer en mijn woonkamer zit geen deur. En amper een muur, eigenlijk. Een heel klein stukje muur en een plaat van matglas en een heel grote deuropening zonder deur er in. Prima, kun je tenminste gelijk je gehele leefruimte in één keer overzien.
Oud 01-06-2008, 01:54
Verwijderd
Citaat:
Ik zou graag een boek gaan lezen, maar ik wil ook 'n nieuw wsz openen!
Sneller posten dan! Want ik ben benieuwd naar je titel, dat is mijn motivatie om niet te gaan leren momenteel.
Oud 01-06-2008, 01:54
Verwijderd
omg.
*jankt*


ik hoor iemand op dat ijzeren matje bij de voordeur stappen
Oud 01-06-2008, 01:55
Verwijderd
oke, maarten weer halen brb
Oud 01-06-2008, 01:55
Verwijderd
/stuudt is?

wat doen jullie eigenlijk nog hier?
Oud 01-06-2008, 02:04
Verwijderd
Aaaaah iemand is echt mijn hersenen aan het pesten nu!
Oud 01-06-2008, 02:05
Verwijderd
Citaat:
omg.
*jankt*


ik hoor iemand op dat ijzeren matje bij de voordeur stappen
Omfg aaahhhhhhh ii. Houd ons op de hoogte plz, als er mannen met hakbijlen op je stoep staan bellen we de politie voor je.

Citaat:
/stuudt is?

wat doen jullie eigenlijk nog hier?
Ik ben pas sinds een uurtje of 8 wakker. Als in, 8 uur 's avonds. Dus voor mij is het nu 3 uur 's middags. Maar wat ik hier doe weet ik niet, want ik heb maandag een tentamen dus eigenlijk moet ik lerennnnnnnnnn. Alleen kan dat niet, want ik wil ecnelis 'r wsz-titel weten en bovendien zijn er allemaal dubieuze dingen aan de hand in 'r huis dus ik wil weten wat dan allemaal.
Oud 01-06-2008, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Iiiiiiieh. Ik trek zulke dingen echt slecht, want zowat alle mogelijke oorzaken zijn eng.
Plus, er zijn ooit twee mensen m'n ouderlijk huis binnengeklommen toen ze op vakantie waren. Via het badkamerraampje. Sindsdien controleer ik echt panisch alle achterdeuren en ramen, als ik daar alleen thuis ben. Maar hier zit ik lekker op de derde verdieping dus yes.

Sowieso zijn deuren maar dubieuze dingen, vind ik. Tussen mijn slaapkamer en mijn woonkamer zit geen deur. En amper een muur, eigenlijk. Een heel klein stukje muur en een plaat van matglas en een heel grote deuropening zonder deur er in. Prima, kun je tenminste gelijk je gehele leefruimte in één keer overzien.
Precies, hoe groter het huis, hoe enger. Anders heb je een mooi overzicht enzo, maar als het groot is brrr. Bij 'tvriendjevanmijnzus stond er eerst gewoon een inbreker in hun huis Gewoon in de woonkamer, met een waterpomptang. Wtf, mij kan je dan echt wegdragen ofzo. En wat doet hij, hij zet de deur open XD
Oud 01-06-2008, 02:07
Verwijderd
Citaat:
Omfg aaahhhhhhh ii. Houd ons op de hoogte plz, als er mannen met hakbijlen op je stoep staan bellen we de politie voor je.

Ik ben pas sinds een uurtje of 8 wakker. Als in, 8 uur 's avonds. Dus voor mij is het nu 3 uur 's middags. Maar wat ik hier doe weet ik niet, want ik heb maandag een tentamen dus eigenlijk moet ik lerennnnnnnnnn. Alleen kan dat niet, want ik wil ecnelis 'r wsz-titel weten en bovendien zijn er allemaal dubieuze dingen aan de hand in 'r huis dus ik wil weten wat dan allemaal.

Zo spannend is mijn huis nou ook weer niet, en we hebben net weer een speedrondje door het huis gemaakt, niets te vinden gewoon. Maf
Oud 01-06-2008, 02:10
Verwijderd
Ik kan ze neerslaan met mijn didgeridoo, voor de rest heb ik niets dat als knuppel gebruikt kan worden.
Oud 01-06-2008, 02:12
Verwijderd
Citaat:
Precies, hoe groter het huis, hoe enger. Anders heb je een mooi overzicht enzo, maar als het groot is brrr. Bij 'tvriendjevanmijnzus stond er eerst gewoon een inbreker in hun huis Gewoon in de woonkamer, met een waterpomptang. Wtf, mij kan je dan echt wegdragen ofzo. En wat doet hij, hij zet de deur open XD
Het nare aan grote huizen is dat je altijd zoiets hebt van 'ja nu heb ik daar wel gecontroleerd maar straks ben ik daar weg en dan kan de inbreker/serial killer/whatever zich gewoon daar naartoe verplaatsen en dan iiiii'. Als je thuiskomt en het blijkt dat de achterdeur al die tijd wagenwijd openstond, oid.
Die lui bij m'n ouders hadden zich ook verstopt in de kast. En daarna waren ze nog twee keer teruggekomen, maar toen deed ik alsof ik de telefoon aan het pakken was om de politie te bellen dus toen renden ze weer weg.

Maar haha wtf inbreker in je woonkamer! Dat is echt ziek. De deur openzetten, wat, zodat hij gewoon weg kon gaan? Op zich is dat niet eens zo'n gek plan, want ermee vechten is ook weer zoiets. Straks is 'ie sterker of knalt 'ie een waterpomptang tegen je hoofd. Maar om nou te zeggen van 'euuhhhh wie ben jij' en dat hij dan zegt van 'eeuuhhh ik ben een inbreker' en dat jullie dan gezellig koffie gaan drinken, da's ook niet echt realistisch. Dus ja, dan maar de deur openzetten zodat hij braaf weg kan gaan, ofzo?
Oud 01-06-2008, 02:15
Verwijderd
Citaat:
Het nare aan grote huizen is dat je altijd zoiets hebt van 'ja nu heb ik daar wel gecontroleerd maar straks ben ik daar weg en dan kan de inbreker/serial killer/whatever zich gewoon daar naartoe verplaatsen en dan iiiii'. Als je thuiskomt en het blijkt dat de achterdeur al die tijd wagenwijd openstond, oid.
Die lui bij m'n ouders hadden zich ook verstopt in de kast. En daarna waren ze nog twee keer teruggekomen, maar toen deed ik alsof ik de telefoon aan het pakken was om de politie te bellen dus toen renden ze weer weg.

Maar haha wtf inbreker in je woonkamer! Dat is echt ziek. De deur openzetten, wat, zodat hij gewoon weg kon gaan? Op zich is dat niet eens zo'n gek plan, want ermee vechten is ook weer zoiets. Straks is 'ie sterker of knalt 'ie een waterpomptang tegen je hoofd. Maar om nou te zeggen van 'euuhhhh wie ben jij' en dat hij dan zegt van 'eeuuhhh ik ben een inbreker' en dat jullie dan gezellig koffie gaan drinken, da's ook niet echt realistisch. Dus ja, dan maar de deur openzetten zodat hij braaf weg kan gaan, ofzo?
Omg in de kast wthell.

Nou, hij lag op de bank een film te kijken, en hij ziet opeens die vent staan. Zegt hij 'wat..huh...wat doe jij nou hier?' Zegt die man 'ik uh....ik....uh...ik....ik ben mijn uh, bal kwijt. Mijn uhhh, voetbal' Dus toen zei Maarten dat hij maar snel moest gaan en hij deed de voordeur voor hem open

koffie drinken was ook mooi geweest inderdaad.

En de laatste keer dat er iemand op hun dak kroop zagen ze opeens een hoofd voor de slaapkamer raam, en dat hoofd riep 'HOI BUURVROUW! IK BEN DE SLEUTEL WEER VERGETEN DUS IK MOET VIA HET DAK HAHAHHAHAAHHA'

Oud 01-06-2008, 02:16
Verwijderd
en grote huizen en lange gangen doen teveel aan the shining denken
Oud 01-06-2008, 02:17
Verwijderd
Citaat:
Zo spannend is mijn huis nou ook weer niet, en we hebben net weer een speedrondje door het huis gemaakt, niets te vinden gewoon. Maf
Meh brrr.

Citaat:
Ik kan ze neerslaan met mijn didgeridoo, voor de rest heb ik niets dat als knuppel gebruikt kan worden.
Dan pak je er een hakmes uit de keuken bij Toen ik die lui uit de kast moest jagen () had ik ook een mes meegenomen, want we hoorden boven allemaal voetstappen en ik vond dat we defense moesten hebben. (We hebben ze verder gewoon heel vriendelijk de deur gewezen hoor, uiteindelijk. ) Maar eigenlijk kan alles wel een knuppel zijn, dat ijzeren ding aan de stofzuigerslang of een waterkoker ofzo. Haha, ik heb teveel discussies gehad met mensen over hoe we zouden ontkomen aan een leger zombies geloof ik
Oud 01-06-2008, 02:17
Verwijderd
nou
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine So they saai #248
Neko*
500 20-06-2008 16:43
De Kantine ♫ Should i Saai or should i go ♫ #232
Verwijderd
500 07-06-2008 14:03
De Kantine Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231
Lethe
500 06-06-2008 15:41
De Kantine Saaibal bij?! #230
TopDrop
500 05-06-2008 21:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.