Oud 01-03-2003, 20:27
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
Wie vindt het songfestival ook zo enorm zuigen? Slechte songs kut-opvoeringen, Israel doet mee terwijl het helemaal niet in Europa ligt, geldverslindend etc. etc.

Ben benieuwd...

ps: de TROS is één gore troepzooi
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2003, 21:05
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ik vind het aan de ene kant ook vreselijk, maar toch kijk ik bijna altijd
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 21:13
wissie
wissie is offline
Ik heb het één keer gezien, daarna nooit meer.

PS: Ik ben het met je eens
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 22:27
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
ik heb een klein stukje gezien vanavond.

ik vond het zo vreselijk dat ik het afgezet heb
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 09:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
k heb er een beetje van gezien in de reclame's van idols, t was echt megabelachelijk, vooral die presentatie door Loes Luca
*vindt dat Loes Luca voor eeuwig van de Nederlandse televisie verbannen moet worden óf presentratrice moet worden bij V8*
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 10:36
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
En met dit liedje zijn we er volgent jaar niet bij. *voorspelt*

Mar het is vreselijke vriendjespolitiek
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 10:40
Verwijderd
ik heb alleen de uitslag gekeken... en ik vond het echt geweldig dat gordon had verloren hij was er zo zeker van dat hij het zou halen en nu had hij verloren, heerlijk en ik moest helemaal lachen toen ik het teleurgestelde gezicht van zijn moeder zag
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 10:43
Elisaaa
Elisaaa is offline
god ja die moeder.... die komt er echt niet meer overheen denk ik... Maar ja... op zich is dat liedje van Esther best aardig...

alleen winnen zal niet lukken denk ik....
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:59
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
t is een goor klotelied en we worden laatste!
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 15:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ach, ik vind het songfestival op zich wel leuk om te kijken als we meedoen, maar er moeten wel genoeg andere programma's op zijn om over te zappen.
Maar die poespas als al die voorrondes enzo vink wat overdreven. Laat ze dat lekker zonder camera's doen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 15:13
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
pimomes1987 schreef:
Wie vindt het songfestival ook zo enorm zuigen? Slechte songs kut-opvoeringen, Israel doet mee terwijl het helemaal niet in Europa ligt, geldverslindend etc. etc.

Ben benieuwd...

ps: de TROS is één gore troepzooi
Het Nationaal Songfestival werd georganiseerd door de NOS hoor... alleen de voorrondes door de TROS...(de voorrondes waren idd van slechte kwaliteit op tv). het NSF weet ik niet, ik zat in de zaal, als pers dus hoe t op tv was weet ik niet.

En Israel ligt idd niet in Europa, maar is wel lid van de EBU (European Broadcasting Union), en de EBU organiseert het Eurovisie Songfestival, dus ze mogen gewoon meedoen, net zoals Japan, Australië en de VS mee zouden mogen doen.

dus, informeer jezelf iets beter als voor je oordeelt
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 15:30
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
ieke schreef:
En met dit liedje zijn we er volgent jaar niet bij. *voorspelt*

Mar het is vreselijke vriendjespolitiek
*volgenD*

En jij kent de regels van volgend jaar niet.
De 10 beste van dit jaar gaan sowieso door, de 4 grote landen (Duitsland, Frankrijk, Engeland en Spanje) mogen ivm het geld altijd meedoen, en dan is er volgend jaar de dag vóór het songfestival zelf nog een voorronde, waar de overige landen aan mogen meedoen, dus zelfs als Nederland laatste wordt, kan Nederland er volgend jaar gewoon bij zijn.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 16:35
Verwijderd
wat voor gaar mens was het aan het presenteren zeg, omfg..
echt belachelijk..

en weer zo'n standaard liedje wat heeft gewonnen *iew*
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 18:58
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Ik moet zo lachen als mensen het songfestival afkraken ! Vooral die mensen die zo hard roepen over "standaard liedjes" enzo en "goedkope troep". Ik moet zeggen dat er in de gemiddelde top 40 meer troep staat dan op één Eurovisie Songfestival. De ene helft zuigt aan Las Ketchup-flessen, de andere helft covert (lees: vern**kt) alles wat los en vast zit. Van de dames van Las Ketchup horen we opeens niets meer, da's met Céline Dion wel anders . Céline? Wat heeft die hiermee te maken? Nou... die is bekend geworden omdat ze eind jaren '80 voor Luxemburg het Eurovisie Songfestival won met Ne partez pas sans moi. En nu komt er een Europese Idols, waar iedereen natuurlijk naar gaat kijken. Maar hoe komen ze daar eigenlijk op....

Good evening Europe!
Captain
__________________
Grt, Captain
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:08
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Captain schreef:
Ik moet zo lachen als mensen het songfestival afkraken ! Vooral die mensen die zo hard roepen over "standaard liedjes" enzo en "goedkope troep". Ik moet zeggen dat er in de gemiddelde top 40 meer troep staat dan op één Eurovisie Songfestival. De ene helft zuigt aan Las Ketchup-flessen, de andere helft covert (lees: vern**kt) alles wat los en vast zit. Van de dames van Las Ketchup horen we opeens niets meer, da's met Céline Dion wel anders . Céline? Wat heeft die hiermee te maken? Nou... die is bekend geworden omdat ze eind jaren '80 voor Luxemburg het Eurovisie Songfestival won met Ne partez pas sans moi. En nu komt er een Europese Idols, waar iedereen natuurlijk naar gaat kijken. Maar hoe komen ze daar eigenlijk op....

Good evening Europe!
Captain
Had je nog meegedaan?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:30
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Jep, 502 inzendingen waarvan er 32 werden gekozen en dat hebben we niet gehaald. Jammer, maar er als pers bij zijn is ook erg leuk!
__________________
Grt, Captain
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:40
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Captain schreef:
Ik moet zo lachen als mensen het songfestival afkraken ! Vooral die mensen die zo hard roepen over "standaard liedjes" enzo en "goedkope troep". Ik moet zeggen dat er in de gemiddelde top 40 meer troep staat dan op één Eurovisie Songfestival. De ene helft zuigt aan Las Ketchup-flessen, de andere helft covert (lees: vern**kt) alles wat los en vast zit. Van de dames van Las Ketchup horen we opeens niets meer, da's met Céline Dion wel anders . Céline? Wat heeft die hiermee te maken? Nou... die is bekend geworden omdat ze eind jaren '80 voor Luxemburg het Eurovisie Songfestival won met Ne partez pas sans moi. En nu komt er een Europese Idols, waar iedereen natuurlijk naar gaat kijken. Maar hoe komen ze daar eigenlijk op....

Good evening Europe!
Captain
Dat zijn meestal ook klote lietjes, die uit de top 40. Als men een liedje maar vaak genoeg draait komt het er vanzelf wel in.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:53
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Citaat:
ieke schreef:
Dat zijn meestal ook klote lietjes, die uit de top 40. Als men een liedje maar vaak genoeg draait komt het er vanzelf wel in.
...maar daar zeiken mensen niet zo vaak over
__________________
Grt, Captain
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-03-2003, 17:31
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
Waarom komt er geen top40 van Kazaa-gebruikers? Dan hebben de platenmaatschappijen tenminste weer voldoende gegevens voor de hitlijsten!
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.