Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2008, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ja! Jij snapt mij! Zo heerlijk is dat!
Ik snap jullie ook! Huppelen met een zwierig rokje aan <3.
Advertentie
Oud 29-05-2008, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Maar als die van Soija eerder was, waarom is die dan dicht.
Die van mij stond er toch later.
Oud 29-05-2008, 18:47
Verwijderd
Ik heb ergens zin in, maar ik weet niet waarin precies. Het is zoiets als overal een klein beetje zin in hebben terwijl je tegelijkertijd overal een klein beetje géén zin in hebt. Dus ik zat op het balkon met m'n armen over de rand te bungelen en toen scheet er een duif bijna op mijn hoofd. Het is vast een teken voor dat ik aan m'n verslag moet beginnen
Oud 29-05-2008, 18:47
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hoi.
ik ga een printer kopen
doei.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 29-05-2008, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ergens zin in, maar ik weet niet waarin precies. Het is zoiets als overal een klein beetje zin in hebben terwijl je tegelijkertijd overal een klein beetje géén zin in hebt. Dus ik zat op het balkon met m'n armen over de rand te bungelen en toen scheet er een duif bijna op mijn hoofd. Het is vast een teken voor dat ik aan m'n verslag moet beginnen
Koffie drinken doet het op zo'n moment bij mij altijd goed. Maar misschien drink jij helemaal geen koffie, dus dan werkt dat niet.
Oud 29-05-2008, 18:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik snap jullie ook! Huppelen met een zwierig rokje aan <3.
En tóch doe ik dan maar wel een broek aan, denk ik zo
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-05-2008, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ergens zin in, maar ik weet niet waarin precies. Het is zoiets als overal een klein beetje zin in hebben terwijl je tegelijkertijd overal een klein beetje géén zin in hebt. Dus ik zat op het balkon met m'n armen over de rand te bungelen en toen scheet er een duif bijna op mijn hoofd. Het is vast een teken voor dat ik aan m'n verslag moet beginnen
:')

Citaat:
hoi.
ik ga een printer kopen
doei.
Viel Spass.
Oud 29-05-2008, 18:51
Verwijderd
Ja jij helaas maar ter compensatie van alle broeken 's zomers draag ik bijna alleen maar rokjes.
Oud 29-05-2008, 18:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja jij helaas maar ter compensatie van alle broeken 's zomers draag ik bijna alleen maar rokjes.
Als ik een meisje zou zijn zou mijn kast ook volhangen met rokjes
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-05-2008, 18:53
Verwijderd
hoi.
Oud 29-05-2008, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Koffie drinken doet het op zo'n moment bij mij altijd goed. Maar misschien drink jij helemaal geen koffie, dus dan werkt dat niet.
Ik drink koffie bij de vleet, maar dat helpt nu niet.

Paranoide - [insomnia] zegt (19:41):
vlot acva1 bij jou ook zo hard?
Paranoide - [insomnia] zegt (19:41):
en met hard bedoel ik amper?
Jelle zegt (19:49):
keihard
Jelle zegt (19:49):
al 3 dagen keihard

Lulz, hij is al drie dagen bezig. Ik moet nog zowat beginnen en het moet morgen af :'''''''') GEEN ZIN.

En ik moet ook nog naar zo'n nummer bellen want er kwam zo'n man langs om de meterstanden op te meten, maar toen was ik er niet. Dus toen liet hij zo'n briefje achter met 'hoiii bellen binnen vijf dagen plz' maar dat is alweer twee weken geleden want ik ben te lamlendig om te bellen. Bovendien ben ik vaak niet eens thuis tijdens kantooruren, dus dan is bellen ook een stuk lastiger. Nu ben ik ook dat briefje kwijt. Het is zo'n chaossss, straks sluiten ze m'n elektriciteit nog af ofzo. Kggg. Ik denk dat die stomme meterman boven mijn hoofd hangt als een soort lame-ass parachute of een haai op stelten en dat ik daarom geen zin heb in nuttige dingen, want ik heb het idee dat ik van alles aan het verzaken ben.

Misschien moet ik gewoon trouwen met een accountant, dan kan hij zulk soort shit regelen terwijl ik fijn het chaotische wentelteefje uithang onder de tafel. Bah, verantwoordelijkheid.

[edit] Oh ik weet al hoe het voelt. Zoals Bernard in de eerste aflevering van Black Books, op het moment dat hij zelf z'n boekhouding moet gaan doen.
Oud 29-05-2008, 19:00
Verwijderd
Als je niet belt, dan krijg je echt wel een brief waarin ze vragen of je alsnog wil bellen ofzo hoor Ze zullen je echt niet afsluiten omdat je niet gebeld hebt
En anders gewoon de klantenservice bellen

(Ik ben getrouwd met een econoom die zich bezig houdt met accounting-achtige dingen. Beter krijg je het niet geregeld )
Oud 29-05-2008, 19:00
Verwijderd
wat SOG je hard, Para
Oud 29-05-2008, 19:01
Verwijderd
Die Einstürzende Neubauten is goed te doen. Lijkt wat op latere Coil, maar dan minder goed.
Oud 29-05-2008, 19:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik weet het! Manon Dasiserie is Naomi de Nasiser!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-05-2008, 19:03
Verwijderd
@ Andijvie: Ja, daar reken ik ook op. Als ik dat verslag heb ingeleverd en het tentamen van maandag heb gemaakt ga ik wel zoeken of ik dat briefje nog kan vinden. Want het punt is, ik weet ook niet of die man nou van de elektriciteitdinges kwam of van het waternet of van iets anders. Dus ik zou niet weten welke klantenservice ik zou moeten bellen. Sowieso is het raar, want een week voordat hij kwam was er ook een andere meterman en die heeft toen alle meters die ik heb gecontroleerd en opgemeten, volgens mij. Maar misschien heb ik wel ergens geheime meters waar ik geen weet van heb. En haha, ja, je hebt het wel goed voor elkaar dan

@ Pip: Huhu ja. Maar ik ben vandaag wel naar de bibliotheek geweest en daar heb ik allemaal nuttige dingen gedaan!
Oud 29-05-2008, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het! Manon Dasiserie is Naomi de Nasiser!
Met je Dries zat je dichterbij, geloof ik
Oud 29-05-2008, 19:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Maar welke naam zit er nou dicht bij Dries?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-05-2008, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Maar welke naam zit er nou dicht bij Dries?
Ik weet het ook niet, maar toen ik ging puzzelen kwam ik op een naam die vrij Nederlands klinkt en een beetje op jouw oplossing lijkt en een beetje op Dries
Oud 29-05-2008, 19:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-05-2008, 19:09
Verwijderd
Kijk aan, ik kan van de zomer nog een extra vak doen.
Oud 29-05-2008, 19:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maar welke naam zit er nou dicht bij Dries?
Andries
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-05-2008, 19:10
Verwijderd
Als ik het goed heb, dan plaats ik haar naam hier volledig en ik kan me voorstellen dat ze dat zelf niet heel prettig vindt
Oud 29-05-2008, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Andries
Oh, ik heb het met 'dries' over een achternaam. De voornaam is al genoemd. Net nog
Oud 29-05-2008, 19:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Natuurlijk! Andries Miesona!

Maar nu weet ik nog niet wie het op het forum is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-05-2008, 19:12
Manon Dasiserie
Avatar van Manon Dasiserie
Manon Dasiserie is offline
Haha jullie zijn heel close
Oud 29-05-2008, 19:12
Manon Dasiserie
Avatar van Manon Dasiserie
Manon Dasiserie is offline
Ik vind het nogal komisch dat juice er nog steeds mee bezig is
Oud 29-05-2008, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Die Einstürzende Neubauten is goed te doen. Lijkt wat op latere Coil, maar dan minder goed.
Ah, tof dat je 't leuk vindt. Nu kun je Perpetuum Mobile en Silence Is Sexy gaan luisteren, want die lijken een beetje op het nieuwe album maar zijn iets vernieuwender en hebben wat meer variatie in de nummers. En daarna kun je Ende Neu doen.

Zeg maar, hoe verder je teruggaat in hun werk, hoe experimenteler het wordt. Tot je bij eind jaren '70/begin jaren '80 bent, waarbij ze alleen maar dingen doen zoals bakstenen in cementmixers gooien enzo.
Oud 29-05-2008, 19:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Naomi Driesanes?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-05-2008, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Naomi Driesanes?
Ha, ik weet hoe 'ie moet. Maar ik ga het niet verklappen.
Oud 29-05-2008, 19:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Oh, ik weet 'm ook!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-05-2008, 19:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Jawehel, want ik moet nog over The Simpsons schrijven voor school! Andrieses?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-05-2008, 19:15
Manon Dasiserie
Avatar van Manon Dasiserie
Manon Dasiserie is offline
Citaat:
Ha, ik weet hoe 'ie moet. Maar ik ga het niet verklappen.
Ik dacht huh, hoe dan
maar jij hebt mijn email adres ;p
Oud 29-05-2008, 19:16
Manon Dasiserie
Avatar van Manon Dasiserie
Manon Dasiserie is offline
Citaat:
Jawehel, want ik moet nog over The Simpsons schrijven voor school! Andrieses?
potverfrits juice, er staan 2 letters verkeerd.
Oud 29-05-2008, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Jawehel, want ik moet nog over The Simpsons schrijven voor school! Andrieses?
Haha, dat je het dan nu nog niet ziet
Oud 29-05-2008, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ah, tof dat je 't leuk vindt. Nu kun je Perpetuum Mobile en Silence Is Sexy gaan luisteren, want die lijken een beetje op het nieuwe album maar zijn iets vernieuwender en hebben wat meer variatie in de nummers. En daarna kun je Ende Neu doen.

Zeg maar, hoe verder je teruggaat in hun werk, hoe experimenteler het wordt. Tot je bij eind jaren '70/begin jaren '80 bent, waarbij ze alleen maar dingen doen zoals bakstenen in cementmixers gooien enzo.
Ik zal het eens overwegen. Ben je trouwens bekend met het werk van Coil? Zo niet moet je The Ape of Naples (2005) eens checken.

Spoiler
Oud 29-05-2008, 19:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Naomi Es Andries?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-05-2008, 19:19
Verwijderd
Uice, Andriesse.
Oud 29-05-2008, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Jawehel, want ik moet nog over The Simpsons schrijven voor school! Andrieses?
Ik verklap het als je ook mijn paper schrijft. Het gaat over Alice van Jan Svankmajer en je moet zeggen van 'hoiiii deze film is vet surrealistisch' en dan uitleggen waarom. Alleen dan zeg maar, verspreid over 10 tot 12 bladzijdes.
Oud 29-05-2008, 19:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice, Andriesse.
Ja, dat had ik ook wel bedacht, maar ik wilde nog even andere mogelijkheden opnoemen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-05-2008, 19:20
Manon Dasiserie
Avatar van Manon Dasiserie
Manon Dasiserie is offline
Citaat:
Uice, Andriesse.
Oud 29-05-2008, 19:22
Verwijderd
Ik ga eens met mijn naam husselen
Oud 29-05-2008, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zal het eens overwegen. Ben je trouwens bekend met het werk van Coil? Zo niet moet je The Ape of Naples (2005) eens checken.

Spoiler
Ik ken ze alleen van naam, maar ik associeerde het altijd met Lacuna Coil en dat was geloof ik gothicgezanik, dus ik heb me er verder nooit in verdiept. Maar ik zal eens kijken.

Citaat:
Ik dacht huh, hoe dan
maar jij hebt mijn email adres ;p
Huhu, ja.
Oud 29-05-2008, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ken ze alleen van naam, maar ik associeerde het altijd met Lacuna Coil en dat was geloof ik gothicgezanik, dus ik heb me er verder nooit in verdiept. Maar ik zal eens kijken.
Het heeft helemaal niks met Lacuna Coil te maken.

Het komt net zoals EN uit de industrial scene, met Throbbing Gristle, etc.
Oud 29-05-2008, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ik ga eens met mijn naam husselen


"All the life's wisdom can be found in anagrams. Anagrams never lie."
Oud 29-05-2008, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Het heeft helemaal niks met Lacuna Coil te maken.

Het komt net zoals EN uit de industrial scene, met Throbbing Gristle, etc.
Hehe, ja, dat snap ik nu ook wel. Maar de link was zo gelegd in m'n hoofd, dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed. Flauwe grappen.

Throbbing Gristle werd me ook nog aangeraden laatst. Is dat wat?
Oud 29-05-2008, 19:27
Verwijderd
Mijn naam is een anagram van "Ledger Gnome".

Even mijn volledige naam proberen.
Oud 29-05-2008, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Hehe, ja, dat snap ik nu ook wel. Maar de link was zo gelegd in m'n hoofd, dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed. Flauwe grappen.

Throbbing Gristle werd me ook nog aangeraden laatst. Is dat wat?
Heb ik maar één plaatje van, maar ze zijn de godfathers van industrial, als ik me niet vergis. Wel de moeite waard om eens te checken.
Oud 29-05-2008, 19:29
Verwijderd
Dead Mean User is wel gaaf
Remade As Nude
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251
Verwijderd
500 23-06-2008 12:45
De Kantine So they saai #248
Neko*
500 20-06-2008 16:43
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242
Verwijderd
500 16-06-2008 16:39
De Kantine Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241
Verwijderd
501 15-06-2008 18:46
De Kantine Zoals de wind saait, saait mijn rokje #233
Verwijderd
4 07-06-2008 14:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.