Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2006, 18:03
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Mijn tante haar contract loopt eind november af en binnekort mag zij haar abbo dus verlengen. Ik krijg dan haar telefoon, want zij hoeft zelf geen luxe telefoon of iets dergelijks. Wanneer ik een beetje ga kijken naar bepaalde telefoons, dan moet ik bij iedere telefoon wel wat bij betalen.

Een aantal vragen hierover:
- Kan ik niet beter haar abbo opzeggen en een nieuwe abonnement afsluiten? Ik krijg dan wél een bepaalde telefoon gratis, en dat is niet zo bij de verleningen.

- Mocht ik dat bovenstaande doen, dan is zij haar nummer zeker kwijt?

- Ik zelf heb pas geleden mijn abonnement verlengt en ik kreeg hier wel een nieuwe telefoon bij (gratis) en deze was nog maar net uit. Is de kans ook aanwezig dat dit bij HI ook is? Heeft iemand hier ervaring mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2006, 18:47
Verwijderd
Ik had onlangs ook diezelfde keus en bij Hi werd me verteld dat het voordeliger was om een nieuw abbonement af te sluiten dan het abbonement te verlengen, zeker gezien het nieuwe toestel.

Verder kun je je nummer vaak meenemen, zeker als je bij dezelfde aanbieder blijft. Is alleen niet altijd gratis.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 19:00
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Laurens schreef op 30-07-2006 @ 19:47 :
Verder kun je je nummer vaak meenemen, zeker als je bij dezelfde aanbieder blijft. Is alleen niet altijd gratis.
Meestal kan je bij dezelfde aanbieder je nummer NIET houden omdat ze willen dat je je abbo verlengt aangezien zij dan goekoper uit zijn. Je kan beter elk jaar switchen tussen kpn/vodafone ofzo. Kost je 6 euro per keer dacht ik. Niet veel iig.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 21:47
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Hmm, ja ik had dat ook gehoord dat dat moeilijk was
Tjonge wat een gedoe allemaal
Ik weet niet of mijn tante daar zo'n zin in heeft, haha.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 23:06
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 30-07-2006 @ 20:00 :
Meestal kan je bij dezelfde aanbieder je nummer NIET houden omdat ze willen dat je je abbo verlengt aangezien zij dan goekoper uit zijn. Je kan beter elk jaar switchen tussen kpn/vodafone ofzo. Kost je 6 euro per keer dacht ik. Niet veel iig.
ik geloof dat kpn en vodafone gratis waren?
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 08:26
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 31-07-2006 @ 00:06 :
ik geloof dat kpn en vodafone gratis waren?
Ik dacht juist niet.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 09:20
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
kpn is zker gratis. abbo gaat dan wel gelijk in ipv dat het ingaat als je oude contract klaar is.

vodafone was gratis, toen ik overstapte paar maantjes geleden, maar nu?
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 09:20
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 31-07-2006 @ 10:20 :
kpn is zker gratis. abbo gaat dan wel gelijk in ipv dat het ingaat als je oude contract klaar is.

vodafone was gratis, toen ik overstapte paar maantjes geleden, maar nu?
Hmm toen ik vorig jaar overstapte moest ik wel betalen. Wazige boel. Naja het is altijd minder dan 10 euro dus dat is te doen.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 17:43
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Naja, dat maakt mij (of naja mijn tante ) weinig uit als haar abbo meteen ingaat. Ik zal van de week wel eens gaan kijken of ik ga het ergens vragen, want dan sluit ik liever een nieuw abbo af, dan dat ik ga verlengen

Want die telefoon die ik dan wil, daar moet ik 139,- voor bij betalen, terwijl hij anders gratis is

Maar inderdaad, het maakt mij niet uit dat ik bijv. 10,- moet betalen om het nummer te houden
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 22:44
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 31-07-2006 @ 10:20 :
Hmm toen ik vorig jaar overstapte moest ik wel betalen. Wazige boel. Naja het is altijd minder dan 10 euro dus dat is te doen.
tis gratis. weet het nu zker
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 09:31
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik kreeg net een mail terug van HI: U kunt een nieuw abonnement met nummerbehoud aanvragen, mits dit geen Hi abonnement is, want dit wordt dan gezien als een verlenging.

Hmm, dan toch eens kijken wat voor aanbiedingen vodafone allemaal heeft
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 14:39
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Nummerbehoud bij Vodafone is gewoon gratis. T-mobile en KPN trouwens ook.

Houd er trouwens wel rekening mee dat je een opzegtermijn van 3 maanden hebt bij je oude provider, dus dat je wanneer je het nieuwe abbo gaat afsluiten, je de begindatum drie maand later laat zetten, anders betaal je 3 maanden lang dubbel.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 19:22
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Darko schreef op 01-08-2006 @ 15:39 :
Nummerbehoud bij Vodafone is gewoon gratis. T-mobile en KPN trouwens ook.

Houd er trouwens wel rekening mee dat je een opzegtermijn van 3 maanden hebt bij je oude provider, dus dat je wanneer je het nieuwe abbo gaat afsluiten, je de begindatum drie maand later laat zetten, anders betaal je 3 maanden lang dubbel.
Ja, ik snap
Ik zal eens gaan overleggen. Eigenlijk heb ik geen andere telefoon nodig, heb er al genoeg, dus misschien doe ik wel de sim-only aanbieding voor haar; 5.95 ipv 22,95 en dan neem ik volgend jaar een nieuwe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.