Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2001, 13:59
Verwijderd
Hoi ik heb ff een vraagje voor de computerfreaks onder ons. Mijn oma is op d'r ouwe dag helemaal verslaaft aan comuteren, internetten en alles wat er mee te maken heeft. Nu heeft ze sinds kort een nieuwe harde schijf, van een zwart werker (beun). Maar het probleem is nu, dat haar muis helemaal blijft haperen en na 15 min. na het opstarten er mee stopt. Er zit dan geen beweging meer in. Mijn pa, die ook best wel een freak is, heeft alles al geprobeert, van een nieuwe muis (-aansluiting) tot het loien in de biosfeer. Wat moeten wij doen om mijn lieve omaatje te kunnen helpen? Vertel het me, alsjeblieft! Alvast bedankt Lady X

[Dit bericht is aangepast door Lady X (04-03-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2001, 16:50
NoSfErAtU
NoSfErAtU is offline
zou het misschien niet aan de kaart liggen waar je muisingang is. Is dit de soundcard niet???
__________________
j'ai été condamné pour autrache, putain procureur m'a allumé
Met citaat reageren
Oud 04-03-2001, 17:27
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Begraaf hem zou ik zeggen
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 04-03-2001, 17:29
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
ff voor de info, de muis plug je niet in op de soundcard. De muis klik je in op PS/2, serieel of USB. Heb je al eens nieuwe drivers geprobeerd. Ik vind het maar een raar verhaal maar probeer eens een USB muis. Laat weten als het opgelost is.
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 04-03-2001, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Psychoot schreef:
Begraaf hem zou ik zeggen
Hé, we houden het wel even serieus hè?
Maarja, met biosfeer (van mijn ontechniese ma gehoort) bedoelde ik eigelijk bios. En het zal zeker niet aan de geluidskaart liggen, want het muis makkt toch geen geluid, of ben ik nou helemaal raar geworden?
Hierbij wil ik toch ff nog echte freaks aanspreken. Dus please help mijn omaatje.
Groetjes Lady X
Met citaat reageren
Oud 04-03-2001, 19:24
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Psychoot schreef:
ff voor de info, de muis plug je niet in op de soundcard. De muis klik je in op PS/2, serieel of USB. Heb je al eens nieuwe drivers geprobeerd. Ik vind het maar een raar verhaal maar probeer eens een USB muis. Laat weten als het opgelost is.
hahahahahah een muis op je soundkaart lol!

Met citaat reageren
Oud 04-03-2001, 20:34
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Je idd gelijk dat je je muis geen geluid maakt maar het had gekunt. De joystick poort zit nl wel op je geluidskaart.
Maar ligt eraan wat voor een aansluiting je oma eerst had voor de muis. Als ze eerst serieel had dan zou ik eens ps/2 proberen maar dit moet je dan wel in de bios inschakelen. Of op een USB poort proberen als je muis daarover beschikt. Als de computer opstart en hij begint allemaal die getalletjes te tellen druk je op "delete" zo kom je in de bios. Als hij dan om een paswoord vraagt moet je je leverancier raadplegen. Anders moet je ff alles langs gaan en kijken wat er van "mouse" bijstaat. Ik heb dat probleem ook eens gehad en toen probeerde ik een andere muis maar die deed het ook niet. Wat naderhand bleek. Allebei de muizen kapot. Maar het kan in jou geval ook zijn de de seriele poort een conflict heeft met een ander apparaat. Zodoende sluit je muis aan op USB of PS/2 en make sure dat je een andere muis probeert waarvan je 100% zeker weet dat die het wel doet. Laat me wat horen als het is opgelost ofzo. En ik ben wel een freak *grin* Ik vind het zielig voor je oma. Mijn opa is ook verslaafd en zou het ook niet leuk vinden
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 05-03-2001, 14:48
Prince_AT
Prince_AT is offline
Had ik ook een keer. Dat mijn muis dood ging, ik kocht een nieuwe en bij die gebeurde hetzelfde.

Weet je waaraan het lag? De kat van de buren kwam altijd 's nachts in ons huiz en vermoordde hem.
__________________
2pac rulez, shit aan de rest | *directeur van Stalkers BV.* stalker huren? bel 0900-stalker
Met citaat reageren
Oud 05-03-2001, 16:20
ick
ick is offline
als je in de buurt van amsterdam woont kan je 't bakkie een dag of 2 aan mij uitlenen, misschen kan ik je muis reanimeren

*besteld beademingsapparatuur*
Met citaat reageren
Oud 05-03-2001, 17:31
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Prince_AT > niet meer grappig, mijn grapje was hetzelfde principe.
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #59
fizzle-fluffy
500 20-05-2009 17:07
De Kantine Weerwolfspel 52 deel 2.
Verwijderd
400 28-10-2008 07:00
Huiswerkvragen: Exacte vakken dood poes: chemische reactie, hulp alsjeblief!
phi
4 09-10-2005 09:55
Flora & Fauna dood Poespoes: oorzaak?
phi
13 07-10-2005 13:10
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Flora & Fauna 50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood
Kupu
87 13-10-2002 08:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.