Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2001, 18:41
Arnhem Forever
Arnhem Forever is offline
als er mensen op Napster liedjes van jou downloaden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2001, 18:47
Bertske
Avatar van Bertske
Bertske is offline
Yup

------------------
< Ik kwam, ik zag, en ik kreeg een kringspier ontsteking> WU-rulezzz zegt: Een sig zuigt...
__________________
Eddy Wally is gaaf...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2001, 18:49
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
jah uiteraard. Je hebt nl maar een bepaald aantal geheugen per seconde beschikbaar. Napster gebruikt daar een groot deel. Simpel uitgelegd maar het is waar.
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 05-03-2001, 21:18
Verwijderd
Als jij een ISDN-lijn hebt, scheelt het niet zoveel hoor. Ik heb zelf heel lang met een 128k ISDN lijntje gedaan...dan kun je echt wel naar iemand met 13-14 k uploaden, en tegelijkertijd zelf met 15k downloaden. Maar met sjello kun je idd één uploadje hebben wat je hele downstream verpest. Zo down je met 120k/s...zo komt er een waus aan die je laat uppen, en zo gaat 't nog maar met 30k/s...

------------------
All Your Base Are Belong To Us
Met citaat reageren
Oud 06-03-2001, 21:37
ick
ick is offline
je UPstream die je gebruikt als mensen van jou downloaden ZOU geheel afhankelijk van je DOWNstream (je eigen downloads) moeten zijn. dit kan je alleen uit ervaring proberen. als jij ziet dat iemand van jou download en je vraagt je af of jij nu trager internet daatdoor dan blijft 't even snel, als 't trager zou gaan zou je 't zeker weten en 't jezelf niet afvragen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2001, 21:39
ick
ick is offline
Citaat:
Psychoot schreef:
jah uiteraard. Je hebt nl maar een bepaald aantal geheugen per seconde beschikbaar. Napster gebruikt daar een groot deel. Simpel uitgelegd maar het is waar.
dit is bullshit! napster gebruikt systeembronnen, maar dit doet ie ook als je niets up of download, dus..... BULLSHIT!

Met citaat reageren
Oud 07-03-2001, 07:12
Als je er dit ff van maakt dan klopt het wel zo ongeveer:

jah uiteraard. Je hebt nl maar een bepaalde hoeveelheid bandbreedte beschikbaar. Napster gebruikt daar een groot deel. Simpel uitgelegd maar het is waar.

------------------
slechte forumbazen bestaan niet. (c) Koen Roumen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2001, 14:12
Arnhem Forever
Arnhem Forever is offline
Ok bedankt jongens.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2001, 16:51
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Citaat:
Elpie schreef:
Als je er dit ff van maakt dan klopt het wel zo ongeveer:

jah uiteraard. Je hebt nl maar een bepaalde hoeveelheid bandbreedte beschikbaar. Napster gebruikt daar een groot deel. Simpel uitgelegd maar het is waar.

Dat bedoelde ik dus ook. Maar die "ick" snapt dat weet niet. btw als al je systeembronnen worden opgevreten (door Win ME bijvoorbeeld ) wedden dat dan je internet langzamer gaat

__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 07-03-2001, 17:57
ick
ick is offline
Citaat:
Psychoot schreef:
Dat bedoelde ik dus ook. Maar die "ick" snapt dat weet niet. btw als al je systeembronnen worden opgevreten (door Win ME bijvoorbeeld ) wedden dat dan je internet langzamer gaat


jij praat over GEHEUGEN PER SECONDEN, tja, dan begrijp ik 't zoals 't er staat he? sorry
Met citaat reageren
Oud 07-03-2001, 21:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Psychoot schreef:
jah uiteraard. Je hebt nl maar een bepaald aantal geheugen per seconde beschikbaar. Napster gebruikt daar een groot deel. Simpel uitgelegd maar het is waar.
Slaat helemaal nergens op. Geheugenbandbreedte is iets van 100MB/sec ofzo (of meer, weet ik niet precies). Dat is dus wel ff een stukkie meer dan je u/d snelheid.


------------------
One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie
Met citaat reageren
Oud 07-03-2001, 21:16
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Elpie schreef:
jah uiteraard. Je hebt nl maar een bepaalde hoeveelheid bandbreedte beschikbaar. Napster gebruikt daar een groot deel. Simpel uitgelegd maar het is waar.
In princiepe is je up en down bandbreedte gewoon gescheiden. Probleem is alleen dat er als er gedownload wordt, ook acknowledgement pakketjes terug moeten worden gestuurd.

Die zijn maar heel klein, en nemen in princiepe nauwelijks tot geen (piggybacking) bandbreedte in. Probleem is alleen dat als een 'server' lang moet wachten op een ack, hij de snelheid verlaagd. En dat kan dan opeens inmekaar lazeren.



------------------
One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie
Met citaat reageren
Oud 07-03-2001, 21:18
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Psychoot schreef:
Dat bedoelde ik dus ook. Maar die "ick" snapt dat weet niet. btw als al je systeembronnen worden opgevreten (door Win ME bijvoorbeeld ) wedden dat dan je internet langzamer gaat
Veel plezier met uitproberen. Downloaden neemt vrijwel geen processortijd in beslag, en ook nauwelijks geheugen. Ook de reden dat ik een beetje een pesthekel aan de marketing van Intel heb gekregen, ze vertellen namelijk dat hun CPUs internet versnellen.

Yeah right



------------------
One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie
Met citaat reageren
Oud 07-03-2001, 21:43
Citaat:
In princiepe is je up en down bandbreedte gewoon gescheiden. Probleem is alleen dat er als er gedownload wordt, ook acknowledgement pakketjes terug moeten worden gestuurd.
Is wel waar, maar in de praktijk blijkt vaak genoeg dat dit wat kan gaan botsen.
Neem maar eens streaming radio om naar te luisteren en laat iemand van je ftp leachen.
Ik ben blij als iemand klaar is met downloaden.

------------------
slechte forumbazen bestaan niet. (c) Koen Roumen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2001, 14:15
Escape
Escape is offline
stel gewoon in dat niemand van jou kan downloade...heb ik ook gedaan

------------------
Came here with my dick in my hand.Don't make me leave here with my foot in yo ass<>kussies van michelle??
Met citaat reageren
Oud 12-03-2001, 21:41
datreegtop
datreegtop is offline
ik ook
__________________
Drank is sneller op dan je lief is
Met citaat reageren
Oud 13-03-2001, 14:45
ick
ick is offline
Citaat:
Escape schreef:
stel gewoon in dat niemand van jou kan downloade...heb ik ook gedaan

en kijk, dan isa 't hele napster-idee weg

als ik download en "remotley queued" zie zet ik die filesharing zelf wel aan bij die mensen

Met citaat reageren
Oud 13-03-2001, 16:00
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Escape schreef:
stel gewoon in dat niemand van jou kan downloade...heb ik ook gedaan

Kijk... en dan ben je dus echt een gore loser.

ja, jij ook, Datreegtrop!

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-03-2001, 16:02
Christiaan's Soul
Christiaan's Soul is offline
je zet napster gewoon op disconnect als je niets wil downen maar wel beluisteren..en dan gaat alles flexo op internet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2001, 17:35
ick
ick is offline
Citaat:
Christiaan's Soul schreef:
je zet napster gewoon op disconnect als je niets wil downen maar wel beluisteren..en dan gaat alles flexo op internet.

een echte man beluisterd ze met winamp.... napster is leuk om je collectie beetje overzichtelijk te houden maar totaal onnodig

maar je heb wel gelijk, als je wel napster open wil en niet wil dat ze downloaden gooi je 'm op disconnect
Met citaat reageren
Oud 14-03-2001, 18:17
Christiaan's Soul
Christiaan's Soul is offline
Citaat:
ick schreef:
een echte man beluisterd ze met winamp.... napster is leuk om je collectie beetje overzichtelijk te houden maar totaal onnodig

maar je heb wel gelijk, als je wel napster open wil en niet wil dat ze downloaden gooi je 'm op disconnect



Ik heb WinAMP er ook wel opstaan.
Maar gebruik meestal gewoon Napster..ook om ze aftespelen..zal mij rotten alstie ut maar goed doet
Met citaat reageren
Oud 17-03-2001, 10:09
tommy_nl
tommy_nl is offline
ligt eraan, als je een snelle T3 server hebt waarschijnlijk niet, want die gebruik je meestal toch niet 100%, maar er zijn zo weinig prive mensen die dat hebben dus,
ja, het kost je snelheid
__________________
tommy_nl to the top :->
Met citaat reageren
Oud 17-03-2001, 10:38
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
tommy_nl schreef:
ligt eraan, als je een snelle T3 server hebt waarschijnlijk niet, want die gebruik je meestal toch niet 100%, maar er zijn zo weinig prive mensen die dat hebben dus,
ja, het kost je snelheid
Ik denk dat er ook bijzonder weinig bedrijven zijn in nederland die T3 hebben. Ik denk dat het totaal aantal mensen dat in nederland de beschikking over T3 heeft wel eens heel exact op 0 uit zou kunnen komen.

Met citaat reageren
Oud 17-03-2001, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Ik denk dat er ook bijzonder weinig bedrijven zijn in nederland die T3 hebben. Ik denk dat het totaal aantal mensen dat in nederland de beschikking over T3 heeft wel eens heel exact op 0 uit zou kunnen komen.
prive wel ja, zakelijk niet denk ik.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.