Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2004, 17:30
DG
Avatar van DG
DG is offline
Hey ik wou ffiez weten wie van julli er zich een beetje met mode bezighouden hoeft niet perse elke dag 4u in de stad te lopen maar gewoon kleding dragen die in de "Mode" is en welke merken zoal :: bijv; GSUS,REPLAY,G STAR, MIS SIXTY etc.

laat t me weten
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2004, 17:31
Verwijderd
Wil je het topic vernanderen in: Trendy :: hoe erg loop jij mee?

Aangezien de merken die jij noemde, geen mode zijn.

Om maar even een iets langere reply te maken, ja ik ben enigzins mode-bewust, of beter gezegd: "uiterlijke presentatie bewust". Tijdens het winkelen, let ik op wat ik koop, hoe het staat en of het meekan in het huidige "hippe straatbeeld".
Merken let ik weinig op, ik draag wel veel merk-kleding maar uiteindelijk gaat het er toch om hoe het eruit ziet

Laatst gewijzigd op 04-04-2004 om 17:35.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:37
DG
Avatar van DG
DG is offline
haha ja je heb gelijk
sorry
Foutje moet kunnen
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:40
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Ridder schreef op 04-04-2004 @ 18:31 :
Wil je het topic vernanderen in: Trendy :: hoe erg loop jij mee?

Aangezien de merken die jij noemde, geen mode zijn.

Om maar even een iets langere reply te maken, ja ik ben enigzins mode-bewust, of beter gezegd: "uiterlijke presentatie bewust". Tijdens het winkelen, let ik op wat ik koop, hoe het staat en of het meekan in het huidige "hippe straatbeeld".
Merken let ik weinig op, ik draag wel veel merk-kleding maar uiteindelijk gaat het er toch om hoe het eruit ziet
maar noem jij eens wat "TRENDY" merken op dan Ridder
ik ben wel benieuwd
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:43
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Ridder schreef op 04-04-2004 @ 18:31 :
Wil je het topic vernanderen in: Trendy :: hoe erg loop jij mee?

Aangezien de merken die jij noemde, geen mode zijn.

Om maar even een iets langere reply te maken, ja ik ben enigzins mode-bewust, of beter gezegd: "uiterlijke presentatie bewust". Tijdens het winkelen, let ik op wat ik koop, hoe het staat en of het meekan in het huidige "hippe straatbeeld".
Merken let ik weinig op, ik draag wel veel merk-kleding maar uiteindelijk gaat het er toch om hoe het eruit ziet
je bent zo lief als je een topic probeert te redden
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:48
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
DG schreef op 04-04-2004 @ 18:40 :
maar noem jij eens wat "TRENDY" merken op dan Ridder
ik ben wel benieuwd
maar lieverd , ''trendy'' draait toch niet om merken.
het draait om de combinatie van de kleding van weet ik veel welke winkels en merken , wat basics en jouw hoofd. Dat maakt iemand ''trendy''
Ik heb een hemdje van de zeeman en daarmee zie ik er sexy en hip uit

en wat een walgelijk woord is dat

anyway:
ik combineer mijn kleding goed en stem ze af op mijn uiterlijk en idd op het modebeeld van dat moment (most of the time)
dit zal mij vast wel modebewust maken.
+ dat ik mode erg interessant vind en hou van het bekijken van modeshows en haute couture en doorbladeren van fashionguidesOh en winkelen uiteraard.(maar dit laatste stuk hoort niet echt in dit topic.. )


mjaa, ik ben modebewust.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:49
Verwijderd
ik doe niet mee aan de mode als in:ik volg het niet,meestal is wat ik draag toch wel hip
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
verhaal [/B]
the queen has spoken...
nu kan het topic op slot

helaas zijn er nog teveel mensen die denken dat als ergens een merk opstaat het gelijk hip is
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:52
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 04-04-2004 @ 18:50 :
the queen has spoken...
nu kan het topic op slot

helaas zijn er nog teveel mensen die denken dat als ergens een merk opstaat het gelijk hip is
Japie (L)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 04-04-2004 @ 18:52 :
Japie (L)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:54
DG
Avatar van DG
DG is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
verhaal [/B]
--------------------------------------------------------------------------------



the queen has spoken...
nu kan het topic op slot

helaas zijn er nog teveel mensen die denken dat als ergens een merk opstaat het gelijk hip is

ja kijk die Japie die snapt t hoor
niet alles waar een merk op staat is hip

Enne otis :: sorry je heb helemaal gelijk over dat TRENDY gebeuren enzo SHAAMT ZICH DIEP
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:56
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Ridder schreef op 04-04-2004 @ 18:31 :
Wil je het topic vernanderen in: Trendy :: hoe erg loop jij mee?

Aangezien de merken die jij noemde, geen mode zijn.

Om maar even een iets langere reply te maken, ja ik ben enigzins mode-bewust, of beter gezegd: "uiterlijke presentatie bewust". Tijdens het winkelen, let ik op wat ik koop, hoe het staat en of het meekan in het huidige "hippe straatbeeld".
Merken let ik weinig op, ik draag wel veel merk-kleding maar uiteindelijk gaat het er toch om hoe het eruit ziet

maare hoe ken je de Topicnaam veranderen dan? of moet je dan een hele nieuwe topic aanmaken (ja sorry kben nieuw hierzo )
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:56
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
DG schreef op 04-04-2004 @ 18:54 :
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
verhaal

--------------------------------------------------------------------------------



the queen has spoken...
nu kan het topic op slot

helaas zijn er nog teveel mensen die denken dat als ergens een merk opstaat het gelijk hip is

ja kijk die Japie die snapt t hoor
niet alles waar een merk op staat is hip

Enne otis :: sorry je heb helemaal gelijk over dat TRENDY gebeuren enzo SHAAMT ZICH DIEP [/B]
maakt niet uit
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:56
Verwijderd
de vraag is: snap jij het nu en hoe dacht je lering te gaan trekken uit dit topic ?

wat is in jouw ogen dan hip?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:58
Verwijderd
Citaat:
ja kijk die Japie die snapt t hoor
niet alles waar een merk op staat is hip

Enne otis :: sorry je heb helemaal gelijk over dat TRENDY gebeuren enzo SHAAMT ZICH DIEP [/B]
Waarom begin je dat topic dan?

Even @topic-starter, wat vindt jij dan van bijvoorbeeld Evisu?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:59
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Ridder schreef op 04-04-2004 @ 18:58 :
Waarom begin je dat topic dan?

Even @topic-starter, wat vindt jij dan van bijvoorbeeld Evisu?
EVISU is een goed merk dat ik die was vergeten (hmm lekker para)
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:01
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Ridder schreef op 04-04-2004 @ 18:58 :
Waarom begin je dat topic dan?

Even @topic-starter, wat vindt jij dan van bijvoorbeeld Evisu?
Ik zag laatst een meisje in een hele leuke Evisubroek, heel leuk baggy enzo
In t algemeen vind ik t niet zo'n geweldig merk maar die ene broek daar zou ik ook nog in kunnen lopen.
Maar soms zie je echt van die ''spange kills'' in van die evisu pyjama pakken , dat is dus een bigfashion nooonoo
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:02
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 04-04-2004 @ 18:56 :
de vraag is: snap jij het nu en hoe dacht je lering te gaan trekken uit dit topic ?

wat is in jouw ogen dan hip?
wat in mijn ogen "hip" is?
ik denk dat daar waar jij je lekker in voelt en wat jij mooi vind , dat dat hip is en niet wat andere mensen van je vinden

maarja ik draag meestal tog G STAR,EVISU enzo
omdak dat mooi vind

Maare welk merk broeken dragen jullie meestal dan? ben ik ook wel benieuwd naar
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2004, 18:03
Verwijderd
evisu heeft 1 paarleuke schoenen,die ik moet hebben maar ze negens meer hebben,verder vind ik sommige broeken wel gaan wel,maar vooral het truien/shirtjes gedeelte van evisu vind ik een hoog whigger-gehalte hebben
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:06
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
Evisu broeken waaraan je duidelijk ziet dat het nep is, bijvoorbeeld een spijkerbroek met model-wortel en dan een Evisu-logo op de vormloze bips geplakt, is minder.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 04-04-2004 @ 18:59 :
EVISU is een goed merk dat ik die was vergeten (hmm lekker para)
Hmm, ja ik dacht al dat je zou zeggen. Je digt dus in zekere zin wel de merken, en gaat er daar ook automatisch bij vanuit dat je een hippe vogel bent. Het nadeel is, dat ik niet geassocieerd wil worden met alle Evisu Boys, en de "kom we kopen een broek van 50 euro bij marktplaats gastjes".

Ze hebben een aantal broeken in hun collectie, die ik opzich nog wel te doen vind, maar bovengenoemde reden telt voor mij zwaar.

@ Otis
Citaat:
In t algemeen vind ik t niet zo'n geweldig merk maar die ene broek daar zou ik ook nog in kunnen lopen.
Maar soms zie je echt van die ''spange kills'' in van die evisu pyjama pakken , dat is dus een bigfashion nooonoo
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:08
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Ridder schreef op 04-04-2004 @ 19:06 :
Hmm, ja ik dacht al dat je zou zeggen. Je digt dus in zekere zin wel de merken, en gaat er daar ook automatisch bij vanuit dat je een hippe vogel bent. Het nadeel is, dat ik niet geassocieerd wil worden met alle Evisu Boys, en de "kom we kopen een broek van 50 euro bij marktplaats gastjes".

Ze hebben een aantal broeken in hun collectie, die ik opzich nog wel te doen vind, maar bovengenoemde reden telt voor mij zwaar.

@ Otis


[afbeelding]
jammer .Waarom dat ge-peace toch steeds.dat helpt niet hoor
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:08
Verwijderd
ik heb niet echt een vast merk broeken,
ik heb broeken van Replay,Diesel,D&g en indian rags,maar ik hebook zat broeke die van onbekende merken zijn maar gewoon ontzettend mooi izjn en fijn zitten
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:15
DG
Avatar van DG
DG is offline
maar Japie waar haal je die broeken dan vandaan ?
Uit dezelfde winkel als die DIESEL broeken enzo,
of uit een gewone winkel die heel anders is waar ze bijv. alleen "GOEDKOPE *" kleren hebben


* ik bedoel met "goedkope" broeken die niet van een bekend merk zijn en duz ook ni al t eveel kosten want in winkels zoals MAW heb je ook broeken van vreemde en onbekende merken waar je tog nog dik geld voor moet neerleggen
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:20
Verwijderd
sommige broeken haal ik idd gewoon bij de maw,ook al is het geen bekend merk,en is hij duur koop ik hem toch.(mits ik hem mooi vind dan)
e je moet gewoon als je gaat winkelen een beetje afwijken van de hoofdwinkelstraat en een beetje in kleinere afgelegener winkeltjes gaan kijken,hebben ze ook vaak leuke dingen.

ff terzijde:je zegt dat je evisubroeken draagt,koop je die dan in de winkel of "heb je daar je adresjes voor"?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2004, 18:20
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 04-04-2004 @ 19:15 :
* ik bedoel met "goedkope" broeken die niet van een bekend merk zijn en duz ook ni al t eveel kosten want in winkels zoals MAW heb je ook broeken van vreemde en onbekende merken waar je tog nog dik geld voor moet neerleggen
MAW verkoopt alleen maar brand-names, en die doen geen onbekende merken eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 04-04-2004 @ 19:15 :

want in winkels zoals MAW heb je ook broeken van vreemde en onbekende merken waar je tog nog dik geld voor moet neerleggen
je vergeet dat merken als evisu ooit ook "vreemd en onbekend" waren en ook duur,nu loopt iedereen er in.(wat een teken is dat het op zijn retour is)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 04-04-2004 @ 19:22 :
je vergeet dat merken als evisu ooit ook "vreemd en onbekend" waren en ook duur,nu loopt iedereen er in.(wat een teken is dat het op zijn retour is)
Ja, maar er is een verschil hoe het op de markt gezet wordt
Pilot en Chief zijn ook vreemd en onbekend, je koopt alleen 10 van zulke broeken voor de prijs van 1 evisu broek
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:24
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
ik hou van mode, maar niet van merken.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:45
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Bah evisu

Mensen die met geld gaan smijten alleen maar om zo duur mogelijke merken te kopen, vind ik niet modebewust, eerder onorigineel.

Ik lees graag modebladen e.d., volg wat er op de catwalks is om inspiratie op te doen. Kleding haal ik overal vandaan. Ik heb broeken van replay en g-star maar ook heel veel merk'loze' kleding en veel uit 2dehandswinkels. Als iets uit de mode me niet aanstaat (b.v. puntschoenen) of zal ik het vast niet dragen en ik doe ook gerust iets aan wat op dat moment uit is.
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:49
DG
Avatar van DG
DG is offline
maar dan wil ik ze wel eerst ff goed checke
Citaat:
japie krekel schreef op 04-04-2004 @ 19:20 :
sommige broeken haal ik idd gewoon bij de maw,ook al is het geen bekend merk,en is hij duur koop ik hem toch.(mits ik hem mooi vind dan)
e je moet gewoon als je gaat winkelen een beetje afwijken van de hoofdwinkelstraat en een beetje in kleinere afgelegener winkeltjes gaan kijken,hebben ze ook vaak leuke dingen.

ff terzijde:je zegt dat je evisubroeken draagt,koop je die dan in de winkel of "heb je daar je adresjes voor"?
Voorlopig moet ik t nog met evisubroeken uit de winkel doen maar daar komt binnekort miss verandering in maar dan wil ik ze wel eerst ff goed checken niet dat t egte neppers zijn met een spelfout ofso of met een verkeerde naad erin ofso
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:51
Verwijderd
you go boy
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:51
merels
Avatar van merels
merels is offline
hmm, ik weet ongeveer wel wat "mode" is. Maar ik loop er niet in mee, dat niet. Al vind ik dit seizoen erg leuk
Maar ik mijzelf absoluut niet op hakken etc. lopen, bluh, ik kan het geloof ik slecht onder woorden brengen
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 04-04-2004 @ 19:49 :
Voorlopig moet ik t nog met evisubroeken uit de winkel doen maar daar komt binnekort miss verandering in maar dan wil ik ze wel eerst ff goed checken niet dat t egte neppers zijn met een spelfout ofso of met een verkeerde naad erin ofso
Die periode van neppers is allang voorbij, daaraan kan je een nepperd niet herkennen. Eigenlijk is het meeste via de niet officiele markt, nep

Je kan trouwens kijken bij www.evisugenes.net en dan bij counterfeites voor de fake one's, zelfde model? Zeker weten nep
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 04-04-2004 @ 19:52 :
www.evisugenes.net
wat een boel kneuzen zeg,die "evisu maniacs" belachelijk,en waarschijnlijk hebben ze het zelf niet eens door...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 19:26
HeliumBallon
Avatar van HeliumBallon
HeliumBallon is offline
Citaat:
DG schreef op 04-04-2004 @ 18:30 :
Hey ik wou ffiez weten wie van julli er zich een beetje met mode bezighouden hoeft niet perse elke dag 4u in de stad te lopen maar gewoon kleding dragen die in de "Mode" is en welke merken zoal :: bijv; GSUS,REPLAY,G STAR, MIS SIXTY etc.

laat t me weten
ik hou me totaal níet bezig met de mode, ik volg mijn eigen stijl... draag de kleding die ik zelf mooi vind en niet omdat andere mensen dat ook veel dragen "want het is in de mode" ik laat mij niet vertellen wat ik wel en niet aanmag omdat dat mode is, of juist niet... wat dat betreft heb ik een hele sterke eigen mening, en de kleding dat "in de mode" is ziet er ook niet uit (vind ik) egt geen porum
__________________
I Hate Hiphop Kids!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2004, 19:52
Verwijderd
hihi... NEE, ik doe er niet aan mee
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 19:59
Snuitermans
Snuitermans is offline
Wat is er stijlvol aan Evisu? Die maffe e op je bil, zodat iedereen kan zien dat je een Evisu broek aan hebt? Evisu valt, mijns inziens, in het G-Sus straatje. Ik vind het niets.

Ik vind het rlx als een broek gewoon lekker simpel is. Beetje wassing, sommige wat baggy andere weer wat netter. Merk maakt me niet zoveel uit zolang het er niet enorm groot op staat.
Qua shirts vind ik veel retro erg vet
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 21:13
jaimster
Avatar van jaimster
jaimster is offline
Citaat:
DG schreef op 04-04-2004 @ 18:30 :
Hey ik wou ffiez weten wie van julli er zich een beetje met mode bezighouden hoeft niet perse elke dag 4u in de stad te lopen maar gewoon kleding dragen die in de "Mode" is en welke merken zoal :: bijv; GSUS,REPLAY,G STAR, MIS SIXTY etc.

laat t me weten
Hou van kleding en ja ik ben best wel merkengeil

maar miss sixty
en de merken...ben nu best wel into marc jacobs..
__________________
God is a bully with a magnifying glass
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 21:15
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 04-04-2004 @ 20:20 :
wat een boel kneuzen zeg,die "evisu maniacs" belachelijk,en waarschijnlijk hebben ze het zelf niet eens door...
Waar denk je dat ik die stoere boys van pagina 1 vandaan heb
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 23:11
Verwijderd
Merken zijn heel simpel, een manier om je te identificeren in een groep. Zie je dat mensen met een levenshouding die jou niet aanstaat structureel een merk dragen, zul je niet snel geneigd zijn om dat merk te kopen. Zie je mensen die je wel aardig/interessant/whatnot vind, en waarbij de kleding goed staat, zul je ws dat merk kopen.

Voor alto's geldt hetzelfde alleen dan moet je 'merk' vervangen door de band die op het shirt gedrukt staat.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 23:24
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 05-04-2004 @ 00:11 :
.
Voor alto's geldt hetzelfde alleen dan moet je 'merk' vervangen door de band die op het shirt gedrukt staat.
goeie
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 23:38
ShadowLady
ShadowLady is offline
Citaat:
Replica schreef op 04-04-2004 @ 20:51 :
Ik heb geen neus voor hippe tweedehandswinkeltjes enzo, dus ik hou het bij H&M mode. Ik pluk eruit wat ik leuk vind, en combineer het met mijn eigen (basic) spullen.
Idd, ik wordt wel beinvloed door mode omdat dat bepaalt wat er in de winkel ligt, maar ik kies zelf uit wat ik er grappig uit vind zien en wat niet. Ik kijk niet of iets er wel hip genoeg uit ziet.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 00:50
merels
Avatar van merels
merels is offline
@ jaimster:

marc jabocs is idd erg mooi, maar echt, hoe kan je dat betalen? (..en dan bedoel ik niet een shirtje, maar gewoon verschillende kledingstukken)
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 18:21
Lifestyle Kleding Enquete
Sandra1988
69 16-03-2004 22:34
Lifestyle kleding voor je hondjes
Susanne
76 16-03-2004 21:41
Software & Hardware Daar is-ie weer! De IRC-funnies!
Verwijderd
40 28-06-2002 07:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.