Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2007, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-04-2007 @ 13:28 :
Waarom zou je vriend erin meegesleurd worden als jij gewoon niet opneemt? Ik snap het nog steeds niet goed. Telefoon uit of op stil, nr stil, en dan is negeren geen punt - ookal gaat ze door, dan merk je er toch nog niks van? Maar goed, rustig zeggen dat je het vervelend vindt als ze zo vaak ongeduldig loopt te bellen en smsen en dat je echt niet altijd tijd hebt om direct contact met 'r opnemen, kan natuurlijk ook geen kwaad.
ik denk dat je dr moet kennen om het te begrijpen. meestal is ze heel lief (claimerig en kinderachtig, maar wel lief) maar ze heeft zulke issues met vertrouwen, dat als ik -het enige meisje dat ze vertrouwt- commentaar op haar heb de hel losbreekt
en niet opnemen is een goede tijdelijke oplossing, maar als ze dan dus vrienden van mij gaat lastigvallen is het eigenlijk nog irritanter. voor hen en voor mij... en wat je zegt hierboven, heb ik al meerdere malen gezegd, maar ze snapt het niet. maar ik heb idd besloten nu even niks te zeggen en gewoon dr helemaal te negeren. misschien dat ze dat wel begrijpt...

ik mis mn vriend!

trouwens, ik vind het echt knap dat je die eerste post gelezen hebt! hij was nogal chaotisch en lang
Advertentie
Oud 04-04-2007, 12:59
moon
Avatar van moon
moon is offline
vermoeidheid en stress die wederzijds op elkaar in werken.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 04-04-2007, 13:02
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik zit vandaag grieperig thuis, hoewel niet in bed gelegen, maar ik ben wel een heel stuk opgeknapt van een dagje warm met de dekens om je heen computeren..

Dadelijk om drie uur effe anderhalf uur engels gaan leren, dan effe pauze, daarna nog een uurtje natuurkunde en vnaaf wss lekker op tijd naar bed
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 04-04-2007, 13:34
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
De laatste tentamens zijn gemaakt... muziek ging vrij zegt, rond de 6... maar het kan dus ook eind 5 zijn. Ik wist wel genoeg maar het was te oppervlakkig. Bio ging wel goed
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 04-04-2007, 13:40
Verwijderd
Het is zoveel wat ik allemaal moet eten. Bah, ik haat het. En eigenlijk wil ik wakker blijven, maar ik ben zo moe.
Oud 04-04-2007, 13:46
Verwijderd
Ik moet echt eens naar buiten met dit weer, ik ben veel te lui
Oud 04-04-2007, 13:48
Verwijderd
Zo, twee vervelende telefoontjes gepleegd en een minder vervelende. Heb al een afspraak met de orthopeed om de 10e! alleen stom dat ik die vergadering ervoor heb moeten afzeggen, maar goed, gezondheid gaat even voor.
Oud 04-04-2007, 13:53
Verwijderd
Ik weet niet waarom, maar het haar missen en het verdriet komt steeds op woensdag de afgelopen weken. Wat is er met de woensdag dat ik het juist op deze dag heb? En waarom ben ik na 2 maanden nog niet over haar heen?
Oud 04-04-2007, 14:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Pff ik val om de meest onzinnig dingen flauw, maar een halve liter bloed maatk niet uit ? Wat een onzin.

En wat een kutweek zeg. Ik dacht dan ga ik maar wat goeds voor andere mensen doen, ik haat fietsen, ik haat naalden, dus opzich, kanik deze kutweek mooi weer vergeten. Dacht dat misschie de zon nog ergens goed voor zou kunnen zijn...

En morgen, ja morgen weer een op een tijd met hem. Gister was leuk, zolang het duurde, maar zolang hij met anderen is, is hij onbereikbaar en dat is irritant! Maar morgen voor college even en na college samen een ijsje eten. Ik wil hem kwijt, oprotten, uit m'n hoofd en toch wil ik zo graag bij hem zijn ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 04-04-2007, 14:20
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zooooo, wat een verschillen zijn er tussen scholen. Die school die ik vandaag heb gezien, kan ik bijna letterlijk kopieren in het document over onze ideale school. Wauw.
Nu nog wat voorbereiden voor stage morgen en dan naar zingen. Ik heb er geen zin in, maar het is de afsluitende keer, dus ik moet wel.
En ik ben vrolijk, want het zonnetje schijnt zo lekker!
Oud 04-04-2007, 14:39
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb het mijn vriend verteld. Het kostte behoorlijk moeite, maar uiteindelijk heb ik het toch gezegd. Niet het woord 'stoornis', dat komt mijn strot gewoon niet uit. Maar toch, ik heb het gezegd. Best knap toch?
Alleen vind mijn vriend mij niet te dun, wel goed zo, ik ben toch niet zo dun als die modellen, die zijn echt veel te dun. Meer zou niet erg zijn, maar zo is het ook goed.dan hoef ik toch niet aan te komen, wel dan? modellen vallen ook niet bij bosjes dood neer

En vandaag de intake. Heel veel vragen.. "Hoe denk je dat we jou het beste kunnen helpen, op wat voor manier?" Ja eh.. "Hoeveel denk je dat je moet wegen?" 55 kilo ofzo? "En als je meer moet aankomen?" enz, enz..
En ik moest rekening houden met opname, en wachtlijsten. Heel fijn. Gelukkig heb ik toch geen sociaal leven/school/werk, dus kan net zo goed de hele week daar zitten.

Ik zag ook een meisje uit de kamer komen waar ik in moest, zij was echt heel erg dun. Voelde me meteen een aanstellerige olifant.
ik heb ook een belachelijk hoog vetpercentage voor mijn gewicht, ik wist het wel

Over 2 weken adviesgesprek.. Tot die tijd houd ik het iig nog wel uit denk ik (zal wel moeten).
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 04-04-2007, 15:04
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Heerlijk zo'n rustig weekje. Moet vanavond alleen even werken en vrijdag nog post bezorgen en voor de rest heb ik helemaal geen verplichtingen. En ik hoef vrijdagavond lekker niet te werken! En maandag natuurlijk ook nog vrij!
En het is mooi weer!

Vrolijkheid!
Oud 04-04-2007, 15:04
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jaa mijn boek is binnen en ik ga het zometeen ophalen!
Oud 04-04-2007, 15:09
Verwijderd
Yess ook Engels ging goed.
Nu vijf dagen vrij, dan nog twee dagen tentamens en dan naar Romeeeee <333
Oud 04-04-2007, 16:05
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 04-04-2007 @ 13:52 :
ik denk dat je dr moet kennen om het te begrijpen. meestal is ze heel lief (claimerig en kinderachtig, maar wel lief) maar ze heeft zulke issues met vertrouwen, dat als ik -het enige meisje dat ze vertrouwt- commentaar op haar heb de hel losbreekt
en niet opnemen is een goede tijdelijke oplossing, maar als ze dan dus vrienden van mij gaat lastigvallen is het eigenlijk nog irritanter. voor hen en voor mij... en wat je zegt hierboven, heb ik al meerdere malen gezegd, maar ze snapt het niet. maar ik heb idd besloten nu even niks te zeggen en gewoon dr helemaal te negeren. misschien dat ze dat wel begrijpt...

ik mis mn vriend!

trouwens, ik vind het echt knap dat je die eerste post gelezen hebt! hij was nogal chaotisch en lang
Oh, dan kan ik me het wel weer goed voorstellen, je wilt natuurlijk ook niet haar vertrouwen slopen. Aan de andere kant moet ze toch op een gegeven moment leren dat een beetje kritiek niet betekent dat je haar dumpt of afkeurt ofzo... Maar ben benieuwd.

En ja, och, ik lees bij vlagen wel lange posts Helemaal als ik tijd heb, en dat heb ik deze week wel een beetje. Ben een nieuwsgierig mormel

Oeh en ik ben verliefd geloof ik Ik heb zin om m'n vriendje te zien en dat duurt nog twee dagen argh
Oud 04-04-2007, 16:17
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Yana schreef op 03-04-2007 @ 13:53 :
Ik zie nu pas dat de plaats waar ik volgende week het kennismakingsgesprek heb om met de startgroep mee te mogen doen, op dezelfde plek is als "Rintveld".. het beruchte eetstoornissencentrum

goed dat je gaat!! Wanneer moet je er zijn?? (welke dag) Misschien kom ik je nog tegen
Oud 04-04-2007, 16:34
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Driekwart thuistentamen af, morgen het laatste kwart en dan inleveren.

Laten we vooralsnog even vergeten dat er daarnaast nog een essay van 2500 woorden uitgeperst dient te worden voor volgende week woendag. En dat terwijl ik donderdagavond, vrijdag, zaterdag en maandag moet werken. Argh, ik heb zo'n hekel aan mezelf als ik alles zo slecht plan. Ik ben moe, ik wilde dat ik het niet zo druk had.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 04-04-2007, 16:39
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Ja! Mama wordt opgenomen in het praatgroepje daar, de psycholoog heeft net gebeld. Geweldig om te zien dat ze zo vrolijk is in één keer. Ik weet ook zeker dat ze er boven op komt, en ik ben zo trots dat ze die stap eindelijk heeft gezet
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 04-04-2007, 16:53
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 04-04-2007 @ 16:04 :
Jaa mijn boek is binnen en ik ga het zometeen ophalen!
Wat voor boek?

Ontopic: Net twee uur door de bibilotheek gelopen. Ik heb een boek gehaald voor mijn literatuur presentatie over 'Beatrijs'. Ik geloof niet dat het verhaal me erg aan gaat spreken. Alhoewel de cijfersymboliek wel gaaf is though.
Vandaag een leuke dag gemaakt van onze project dag. Het verslag is nog mooi geworden ook en ik hoop dat ze titels als: 'Verengelsing: fucking cool?' kan hebben. Het hoort gewoon een beetje bij het thema en zeker bij ons verslag. Ik ben best trots op het resultaat.
Mijn coördinator is een zeurmeneer, maar misschien is dat ook wel omdat hij coördinator is. Nu gelukkig lekker vrij.
Oud 04-04-2007, 17:28
Verwijderd
Heb net mijn vader gebeld en verteld wat er gebeurde zaterdag, heel raar eigenlijk maar wel goed.
Oud 04-04-2007, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 04-04-2007 @ 16:09 :
Yess ook Engels ging goed.
Nu vijf dagen vrij, dan nog twee dagen tentamens en dan naar Romeeeee <333
Oh, jaloers! Maar ik ben vorig jaar geweest. Superveel plezier gewenst! =)

Ik ben weer eens lekker chaggi. Great. *zucht*
Oud 04-04-2007, 17:51
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn cijfers van deze proefwerk vallen tegen, zeker in vergelijking met mijn cijfers van de vorige. Straks maar eens mijn gemiddeldes uitrekenen.
De herkansingen zijn al volgende week. Ik moet echt weer gaan leren, terwijl ik net proefwerkweek heb gehad. Ik ga maar een vak herkansen, je mag er twee. Eentje vind ik wel genoeg, ik kan mijn gemiddeldes waarschijnlijk niet omhoog halen. Ook niet voor natuurkunde, terwijl ik dat ga herkansen.

Weet iemand trouwens hoe je eindexamencijfer berekend wordt? Schoolexamen + centraal examen cijfer delen door twee, maar wordt het SE cijfer daarvoor eerst afgerond of niet? Want dan moet ik echt mijn gemiddeldes even uitrekenen, dan herkans ik een vak waar ik .4 voor sta.
?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 04-04-2007, 17:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 04-04-2007 @ 18:51 :
Mijn cijfers van deze proefwerk vallen tegen, zeker in vergelijking met mijn cijfers van de vorige. Straks maar eens mijn gemiddeldes uitrekenen.
De herkansingen zijn al volgende week. Ik moet echt weer gaan leren, terwijl ik net proefwerkweek heb gehad. Ik ga maar een vak herkansen, je mag er twee. Eentje vind ik wel genoeg, ik kan mijn gemiddeldes waarschijnlijk niet omhoog halen. Ook niet voor natuurkunde, terwijl ik dat ga herkansen.

Weet iemand trouwens hoe je eindexamencijfer berekend wordt? Schoolexamen + centraal examen cijfer delen door twee, maar wordt het SE cijfer daarvoor eerst afgerond of niet? Want dan moet ik echt mijn gemiddeldes even uitrekenen, dan herkans ik een vak waar ik .4 voor sta.
?
Nee, wordt niet afgerond.

Dus gewoon bijv. 7,3 (SE) + 7,6 (CSE) / 2
Oud 04-04-2007, 17:59
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: goed om te horen dat J. daar gaat afkicken, en misschien moet je inderdaad deze kans aangrijpen om samen met je huisgenoten zelf ook te stoppen? In die maand dat J. weg is kun je misschien wat vaker met D. afspreken of wat vader bij je moeder thuis zijn? Misschien dat dat een beetje helpt tegen de eenzaamheid! Sterkte en een knuffel!

@ Da Leentjuh: wat goed dat je het tegen je vriend hebt kunnen vertellen! En jeetje, wel lang in spanning tot het adviesgesprek hè, twee weken!! *knuff*
@ Ann: Goed om te horen!!

OT: Het gaat ineens een stuk beter dan vanochtend. Ik wist even niet meer waar ik moest beginnen met eten, school, theater, werken, het stroomde weer eens over in mijn hoofd. Heb me nu weer goed weten te reorganiseren. Het eten gaat nu goed vandaag, het gaat al een paar dagen beter dan ik in tijden heb gegeten! De hele middag gewerkt aan mijn GS PO, waar ik (ontdek ik net) waarschijnlijk al een heel groot deel van af heb! Morgen ga ik er weer hard aan werken en het moet lukken dit weekend!! Morgen nog een toets Frans (onreg. ww.) waarvan ik vind dat ik dit keer WEL een voldoende moet halen, ik laat het niet weer verpesten. Dus moet zometeen nog even leren. Ben blij want m'n epilady is binnen, en m'n Fame-dvd (!!!!!) is binnen en ik ga zometeen hele leuke kleren bestellen bij de Wehkamp, en ik heb er helemaal zin in! Vrijdag repeteren voor theater en 's avonds naar the Rifles en waarschijnlijk naar Black out!
Ik ga er weer helemaal positief tegenaan!! *strooit positiviteit!*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-04-2007, 18:06
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 04-04-2007 @ 18:59 :
Nee, wordt niet afgerond.

Dus gewoon bijv. 7,3 (SE) + 7,6 (CSE) / 2
idd

('t is met een 7,3 voor het SE trouwens wel te hopen dat je een 7,7 haalt voor het CSE. )
Oud 04-04-2007, 18:08
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 04-04-2007 @ 16:04 :
Jaa mijn boek is binnen en ik ga het zometeen ophalen!
Goed dat je me even helpt herinneren; ik moet nog een boek bestellen.
Oud 04-04-2007, 18:24
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 04-04-2007 @ 18:59 :


@ Da Leentjuh: wat goed dat je het tegen je vriend hebt kunnen vertellen! En jeetje, wel lang in spanning tot het adviesgesprek hè, twee weken!! *knuff*
Thanks * knuffel terug * Idd lang in spanning, zit eigenlijk ook al vanaf januari in spanning.. Maar ben best druk met van alles rond Pasen en verhuizing van mn vriend enzo, dus dat scheelt..

Fijn dat het met jou zo goed gaat ineens Moet je zien vast te houden!


ot:
Mijn vriend was er net even.. Ik zou 'm eigenlijk vrijdag pas weer zien, maar hij was z'n portemonnee vergeten gisteren. Wel fijn
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 04-04-2007, 18:28
Verwijderd
" Miriam,
Als er over iemand de loftrompet mag worden gestoken, dan ben jij dat wel!
Ondanks het feit dat je een tijdje ziek bent geweest, heb je weer geweldig gepresteerd.
CHAPEAU!
Met deze resultaten mag je weer thuiskomen."

Dat schreef mijn mentor in mijn studievoortgangsrapportage . *stiekem trots is*
Oud 04-04-2007, 19:30
Verwijderd
Zo, ff getraind. Energie weer kwijt.
Oud 04-04-2007, 19:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik verga van de rugpijn..
belde ik de arts (jaja zo erg is het dat ik meteen naar telefonisch spreekuur belde i.p.v het weer uit te stellen)
zei ik dat ik vorig jaar zomer er ook last van had (rugpijn) en dat het nu weer tot mijn enkels uitstraalde..
zegt ie; enkels is niet rug.. nee HET STRAALT OOK UIT!
maar goed hij wil me toch even zien dus moest ik na 2en bellen voor een afspraak bel ik om kwart over 3 zijn ze al weg!
nah wat een tijden
morgen dus weer bellen blegh
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-04-2007, 19:41
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Aaargh, die praktische opdracht!! Zo moeilijk, ik kom niet vooruit. Als het nou gewoon een boekverslag Nederlands is of zo... Maar nee hoor, het moet weer voor een moeilijk vak.. en ik verwacht veel van mezelf.

Mijn rug doet pijn

En hoewel ik het eindelijk kan accepteren om alleen te zijn, zou het best leuk zijn om iemand leuks tegen te komen. Daar heb ik gewoon zin in. Zomer <33.

Schop onder mijn kont, werkstuk doen jij!

Oh en daarna ook nog toetsweek, zwaar oneerlijk.
Oud 04-04-2007, 19:43
Verwijderd
Ik heb op jouw^^ log gereageerd.

Whaha, ik voel echt ó-vè-rál vet zitten en zóveel meer dan gister. Wedden dat ik dinsdag veel meer dan die 1.8 kilo ben aangekomen. Ik denk wel een kilo of drie als het zo doorgaat deze week. Gatvergatvergatverdamme. Het roept zoveel angst en weerstand op. Blegh.
Oud 04-04-2007, 19:44
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Tief even lekker op zeg .
Oud 04-04-2007, 19:46
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Leonoor en duivelaartje: bedankt
Maar het uiteindelijke eindcijfer wordt wel afgerond toch?

En weten jullie misschien ook wel vakken tellen bij loting? Tellen Frans en Duits 1, KCV en ANW ook mee? En LO1?

Morgen naar de fysio. Ik ben benieuwd wat ik moet doen. Weinig last gehad deze week gelukkig.
En morgen examenfoto. En wiskunde terug. En daarna is het vrijdag en ben ik vrij
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 04-04-2007, 19:56
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
M'n hoofd is eindelijk weer een beetje op orde.

Tentamens zijn gewoon niet leuk en helemaal niet als ik denk dat ik het niet kan. Gelukkig is dat gevoel nu wel een beetje weg, het moet gewoon goedkomen morgen en volgende week. Na het tentamen morgen lekker een beetje vrij, uitrusten en studeren bij m'n ouders. Op m'n kamer kan ik beter werken, maar bij m'n ouders is ook wel weer even leuk. Na het tentamen van volgende week echt even een beetje vrij, ook al zijn er nog papers om aan te werken. Ik ben benieuwd hoe het gaat daarna... met m'n vriend... en m'n studie. *zuchtje* kon ik maar in de toekomst kijken.
__________________
Oud 04-04-2007, 20:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dag begon goed was leuk op het werk
kom ik thuis ging het wel
en daarna vreten braakbui
met net nog eens vreetbui en braakbui
en nou zit ik te twijfelen of ik het tegen de huisarts zeg waar ik weer mee praat morgen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-04-2007, 20:01
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ahh, dan moeten ze niet dat liedje gaan draaien.
__________________
Oud 04-04-2007, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ifeellikerain schreef op 04-04-2007 @ 18:44 :
Oh, jaloers! Maar ik ben vorig jaar geweest. Superveel plezier gewenst! =)
Ik afgelopen zomer ook
Maar dat neem 0,0 zin weg. Ooooh ik kan niet wachten <333
Oud 04-04-2007, 20:14
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 04-04-2007 @ 21:00 :
dag begon goed was leuk op het werk
kom ik thuis ging het wel
en daarna vreten braakbui
met net nog eens vreetbui en braakbui
en nou zit ik te twijfelen of ik het tegen de huisarts zeg waar ik weer mee praat morgen
Twijfel maar niet meer, en vertel het maar.. Dat is moeilijk maar wel t beste, dat weet je zelf denk ik ook wel.

ot:
Welkom in mijn gestoorde wereld.

Ik heb gezegd:"als ik dan weg ben zou ik willen dat het KTC failliet ging, dan is het voor mij niet zo moeilijk" *hoezo egoistisch* En nu gaat mijn mentor weg. Nu hoef ik niet meer te verdragen dat ze een ander meisje als mentorkind krijg, nee, dat gebeurd niet meer. Godszijdank was ik al weg voordat dit ging gebeuren, ik heb t nu al zo vaak mee gemaakt. Maar ik voel me wel een beetje hypocriet dat ik dit denk...
Maar goed, ze komt nog afscheid van me nemen .

en morgen telefonische screening voor de DGT, hopeljk gaat de intake procedure nu wat sneller, ben tenslotte nog bekend bij hun... maar goed.. Brinkveld/rintveld kennende duurt het nog wel ff.. Maar ja.. geeft allemaal niks. Ik red het nog wel.
Oh, ja.. en nog maar 5 dagen stage en dan heb ik een week vrij!!! heerlijk
Oud 04-04-2007, 20:26
Verwijderd
is heel trots op zich eigen
Oud 04-04-2007, 20:59
Verwijderd
Wat een pokkezooi. We zijn nog maar met zn 2jen voor dat rapport, blijkt mn enige groepsgenoot vrolijk te gaan barren vanavond en zn deel nog niet eens af te hebben. Het moet focking morgenochtend af zijn . 'Ja ik kreeg het toch al niet goed op de mail dus vond het wel best' Ja wat nu .
Oud 04-04-2007, 21:00
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 04-04-2007 @ 15:28 :
*ook vrolijk is* Ook al zit ik binnen. Hetgaatgoedhetgaatgoed.

En ik heb weer eens een raar plan in mijn hoofd, ik wil een gameboy color of zo kopen via marktplaats. Mijn vriend lacht me altijd uit als ik van die belachelijke allang-uit-de-mode-dingen wil, maar ik ben gierig en vind dingen toch jaren na de rest van de wereld pas leuk. Dus Er staan er echt miljoen op ook, iedereen wil er vanaf zeker. Oke, ik voel me nu wel 12 of zo, maar whatever.
Nou ja, misschien vanavond nog eens kijken en dan kopen als beloning voor weet-ik-veel-wat Ik kan natuurlijk ook wachten tot na mijn tentamen maar dan ben ik allang weer van dit plan af

Mijn senseo is lief, ik word er vrolijk van
Zo heb ik bijna een jaar geleden een Gamecube gekocht met Mariokart Geweldig ding, heb 'm nog steeds!
Oud 04-04-2007, 21:08
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Als ik de moed heb ga ik mijn zus morgen vertellen dat ik bangben dat ik mijn eetstoornis terug komt. Alle eetgestoorde gedachtes zijn er al, als ik alleen ben eet ik gewoon simpelweg niet. Het enige verschil met vroeger is dat ik een gezond gewicht heb en niet afval. Maar dat komt door die klote dokter die niet naar me wil luisteren.
Oud 04-04-2007, 21:12
Verwijderd
ik heb eindelijk het nummer van een vriendinnetje van vroeger weer in handen... ben benieuwd of ik haar durf te bellen
Oud 04-04-2007, 21:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 04-04-2007 @ 22:08 :
Als ik de moed heb ga ik mijn zus morgen vertellen dat ik bangben dat ik mijn eetstoornis terug komt. Alle eetgestoorde gedachtes zijn er al, als ik alleen ben eet ik gewoon simpelweg niet. Het enige verschil met vroeger is dat ik een gezond gewicht heb en niet afval. Maar dat komt door die klote dokter die niet naar me wil luisteren.
mag ik je vast een tip vooraf mee geven.. schrijf het alvast op, of zoek iets waar je gevoelens in staan (als in een gedicht of een songtekst ofzo) dat helpt vaak..
vind het trouwens heel knap dat je het iig al van plan bent om te vertellen.
sterkte morgen
*knuffel*


------
ik ga hem dit keer niet volspammen!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-04-2007, 21:28
moon
Avatar van moon
moon is offline
Waar haal ik de laatste tijd weer zoveel stress, zoveel onzekerheid en zo ongeloofelijk veel sociale angst vandaan? Ik ben de hele dag overprikkeld en aan het eind van de dag dood op. Ik huil veel, maar nog niet genoeg voor de hoeveelheid stress die ik ervaar. Waarom rekenen mensen toch altijd weer op iemand die niemand is. Ik voel me zo niks, zo niemand. Mijn zelfvertrouwen zit in een diepe dip, ik voel me echt waardeloos en ben eigenlijk ook gewoon bang voor mensen, voor de verwachtingen die ze ten opzichte van mij zulen hebben.
Maar om er ook wat positiefs aan toe te voegen, ik vermijd (nog) geen dingen. Ik ga de confrontatie toch steeds maar weer aan, dus eiegenlijk ben ik wel goed bezig.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 04-04-2007, 21:28
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-04-2007 @ 22:25 :
mag ik je vast een tip vooraf mee geven.. schrijf het alvast op, of zoek iets waar je gevoelens in staan (als in een gedicht of een songtekst ofzo) dat helpt vaak..
vind het trouwens heel knap dat je het iig al van plan bent om te vertellen.
sterkte morgen
*knuffel*


------
ik ga hem dit keer niet volspammen!
dankje
ik heb ook wat stukjes die ik hier gepost heb en van mijn weblog en wat extra's uitgeprint.. voor als het niet meer lukt.. .ze heeft zelf anorexia gehad dus ze begrijpt me wel, en dan kunnen we het samen aan pap vertellen, hoop ik . ik voel me echt zo'n ongelovelijke doos en zwakkeling, wie gaat er nou zeiken dat over dikzijn als er veel ergere dingen zijn
Oud 04-04-2007, 21:38
Verwijderd
on-ge-loof-e-lijk

Achjaaa.

It takes two beers to remember and five to forget, that I loved you so.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.