Oud 19-02-2011, 16:45
Verwijderd
Mijn groepsgenootje is vanochtend overleden .

Ik kreeg net een telefoontje van de kliniek. Ik wist meteen hoe laat het was. Ik had geen hele sterke band met hem, maar het doet pijn. Afgelopen woensdag ben ik nog twee keer bij hem langs geweest. Hij zei al bijna niks meer, maar hij keek me wel nog heel indringend aan. Elk botje was te zien en af en toe rolde zijn ogen weg. Hij was absoluut geen makkelijk persoon, maar iedereen was begaan met hem. Ik vond het zo mooi dat de vrijwilliger die woensdag bij hem in huis was zei dat hij elke keer weer opleefde als er bezoek langs kwam. Hij waardeerde het dat we langs kwamen en het ritje in de rolstoel, anderhalve week geleden, had hij erg fijn gevonden. Dat is de laatste keer geweest dat hij buiten was.

24 jaar... Dat is echt veel te jong om te sterven. Lieve, lieve Eli, ik hoop dat je geen pijn meer hebt en ik hoop dat je nu naar een plek bent waar het goed is, daar waar jij in geloofde. Misschien word je daar wel de beste rapper en hebben ze er nog betere wiet ;').
Advertentie
Oud 19-02-2011, 19:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@lentekriebel gecondoleerd en een *dikke knuffel*.
en 24 is inderdaad veel te jong om te overlijden.

ot.
in de film black swan zitten teveel triggers.
het was geen goed idee om erheen te gaan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-02-2011, 19:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Sterkte lentekriebel!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-02-2011, 19:28
Verwijderd
Gecondoleerd lentekriebel!
Oud 19-02-2011, 22:37
Verwijderd
Gecondoleerd en sterkte lieve lentekriebel!!

Ot broertje is op logeerweekend dus het is lekker rustig. Joyce is vanmiddag geweest en t was echt hartstikke fijn, ouders waren er niet dus we hebben fijn kunnen praten, wel balen dat ze nu pas weer over drie weken komt

Verder zie ik ontzettend op tegen aankomende week, maandag heb ik drie uur mijn wis/natuur-scheikunde leraar
En dat terwijl het vrijdag alweer helemaal foutliep tussen mij en die vent.....

Teveel aan mn rotkop,teveel gezeik...
Oud 20-02-2011, 12:27
Verwijderd
Gecondoleerd Lentekriebel! Sterkte!

Hier nog stééds geen uitslag helaas.
Oud 20-02-2011, 13:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kan er al niet tegen als ik lang moet wachten op de uitslag van een tentamen, laat staan van een medische uitslag!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-02-2011, 19:29
Verwijderd
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een berichtje heb achter gelaten.
Op dit moment gaat het niet goed met mij .
Ik heb veel last van rottige en vervelende gadachte`s en ook ben ik erg bang en angstig.
Ik loop ook al weken met het gevoel mezelf te verwonden, gewoon omdat ik het allemaal even niet zie zitten.
Nu, vanacht is het dan ook goed mis gegaan .
Ik had zoveel last van mijn gedachte`s en was zo aan het piekeren en aan het denken dat ik mezelf eerst flink tegen mijn hoofd heb geslagen.
Dit om mijn gedachte`s uit mijn hoofd te krijgen.
Dit lukte helaas niet en heb ik mezelf flink verwond in mijn arm.
Ik heb hier nu sinds vanmorgen 5 hechtingen in zitten.
Ik voel me nu wel wat meer opgelucht, maar ook tegelijk heb ik spijt dat ik dit gedaan heb.
Het is allemaal zo dubbel en niks dringt me tot me door.
Ik heb het gevoel afwezig te zijn en blijf maar denken en malen
Ik voel me rot, verdrietig en kan alleen maar huilen .
Ik hoop dat ik ooit van deze zelfverwondingen afkom.
Oud 20-02-2011, 19:42
Kwabje
Avatar van Kwabje
Kwabje is offline
Soms wou ik dat ik iemand had waar ik gewoon eens mee kon praten, iemand die er voor mij is in plaats van dat ik altijd voor anderen klaarsta en achteraf als oud vuil wordt weggegooid. Iedereen lijkt de laatste tijd gewoon een spelletje met me te spelen, kijken hoe ver ze me kunnen pushen, manipulatie om het spel.
Mensen die ik een jaar geleden nog vriend kon noemen gedragen zich nu als klootzakken, sommige door overmatig drugsgebruik, sommige zonder aanwijsbare reden. Links en rechts laat iedereen me vallen.
An sich is dat nog niet eens zo'n probleem, ik ben alleen zijn ondertussen wel gewend, en dat mensen me teleur stellen, maar op slechte dagen merk ik dat ik zonder klankbord zo blijf hangen in m'n apathie.

Het zou zo fijn zijn als ik eens een keer 1 iemand ontmoet die me niet laat vallen zodra ze niets meer van me te winnen hebben maar gewoon bevriend blijft om mij.
__________________
ik wil je kwabjes tegen me aan voelen ketsen ;) :(
Oud 20-02-2011, 22:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Jeetje Lentekriebel, wat naar Gecondoleerd.

@Interglot: kun je misschien een jaar er tussenuit gaan en een mooi CV opbouwen om het nog een keer op de hotelschool te proberen? Bijvoorbeeld een taal/horeca stage in het buitenland ofzo? Of gewoon heel veel werken in een hotel/restaurant?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-02-2011, 23:45
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Lentekriebel gecondoleerd, sterkte meisje.

@ Heksjuh: ja het is zeker dat m'n broertje gaat. Over twee weken gaat hij naar Zuid-Afrika voor 2 maanden en dan is hij heel even thuis en dan gaat hij voor om te beginnen een jaar naar Japan, misschien 1,5 jaar.

@ Kikaa: ik ben helemaal niet medisch onderlegd hoor en misschien zit je er ook wel helemaal niet op te wachten dat mensen met 'diagnoses' aan komen zetten, maar ik las laatst een artikel over fibromyalgie en ik moest meteen aan jou denken. Ben je daar al op getest? (artikel staat overigens in EOS, wetenschappelijk tijdschrift).

OT: leuk weekend gehad. Gister naar nichtje van m'n vriend geweest, heel gezellig, al was ik nog wat op de achtergrond, wat ook wel opviel. Maar ja, het was de eerste keer dat we daar waren, er waren twee mensen meer dan waar ik op ingesteld was en die ik helemaal niet kende en het gesprek ging voor 90% over mensen en familierelaties die ik niet kende. Maar ondanks dat was het heel gezellig en zijn het echt superaardige mensen.

's Avonds naar Den Haag gegaan, bij zwager blijven slapen. Vandaag nog in Sea Life geweest, gelukkig hadden we vrijkaartjes, want anders was het wel erg duur geweest voor wat er te zien was.

En ik heb net een heel leuk cadeau voor m'n vriend z'n verjaardag gevonden en hij vindt het helemaal geweldig. Hij is nog niet jarig, maar ik moest het al wel vertellen vanwege logistieke redenen.
Oud 21-02-2011, 07:50
Verwijderd
Citaat:
@ Kikaa: ik ben helemaal niet medisch onderlegd hoor en misschien zit je er ook wel helemaal niet op te wachten dat mensen met 'diagnoses' aan komen zetten, maar ik las laatst een artikel over fibromyalgie en ik moest meteen aan jou denken. Ben je daar al op getest? (artikel staat overigens in EOS, wetenschappelijk tijdschrift).
Ik vind het juist lief! En ik heb eerder een soort van diagnose van fibromyalgie gehad, alleen bij kinderen heet dat anders. (Tenminste, wij gaan er vanuit dat het hetzelfde is). Toen had ik gewrichtsontstekingen en peesontstekingen. Ik heb altijd extreem veel last van die peesontstekingen gehad, maarja nu weten ze dus niet meer wat het wel is. En aan die peesontstekingen zijn ook weinig te doen helaas. Eerst nog maar de Lyme uitslag wachten, en dan kijken we verder. Want bij Lyme heb je ook eerder peesontstekingen geloof ik.

OT:
Vannacht heb ik best slecht geslapen omdat ik verschrikkelijk veel pijn had. Vanochtend ook opgestaan met hele erge hoofdpijn. Vandaag maar weer thuiswerken denk ik, want naar school gaan zit er niet in.
Ik probeer de laatste tijd wel een beetje mijn conditie te verbeteren zeg maar. Ik merk dat ik dingen steeds ietsje langer volhou (zoals wii'en) en dat is fijn. Ik probeer overdags ook niet meer zoveel te liggen. Ik ben 's avonds met het eten dan wel hélemaal kapot maar voor mijn gevoel is dat wel wat fijner. De pijn blijft helaas wel hetzelfde, maar daar is weinig aan te doen. Eerlijk gezegd ben ik hier al blij mee!
Oud 21-02-2011, 10:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mijn psych begon vandaag over medicatie, dat het haar goed leek als 'we' die optie toch maar eens gingen bekijken.
Wtf, dat kwam best een beetje uit de lucht vallen voor mij en ik zie dat echt niet zitten. Maar ik wil mijn eigen behandeling ook niet tegen werken. Ik ga er maar eens over nadenken, maar ik ben zo bang dat ik er compleet van afhankelijk word. Wat nou als ik nooit meer zonder kan? Of als alle spontaniteit van mij verdwijnt? Do not want
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-02-2011, 11:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Balance: Ik weet niet precies hoe en wat hoor, maar is het niet juist de bedoeling dat je je spontaniteit vergroot/ beter in gaat zetten? Want ik dacht dat je last had van faalangst e.d.?

OT: Ik vind het zo'n gek idee dat ik nog helemaal niet weet hoe alles over drie maanden zal zijn, dat alles alle kanten uit kan gaan.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-02-2011, 11:53
Verwijderd
@Balance: Gaat het dan om antidepressiva of om pammetjes? Ik neem aan van een AD? Daar word je niet afhankelijk van, hoor. Je kunt natuurlijk zelf het gevoel krijgen dat je niet meer zonder durft, maar daar kun je (evt. met een psycholoog) weer over heen stappen, echte afhankelijkheid is het niet. (Um, begin niet met paroxetine (Seroxat) of venlafaxine (Efexor), die hebben ontzettend vervelende onttrekkingsverschijnselen als je er weer mee stopt.) ADs kunnen zo nu en dan wel als bijwerking hebben dat je je vlak of apathisch gaat voelen, maar in dat geval zijn er nog tig andere soorten ADs beschikbaar die beter kunnen werken.

OT: Ik ben aan het afbouwen met lithium, daar ben ik wel blij om want het werkt niet en ik krijg er ontzettend dorst en wagenziekte van. I. heeft alweer een volgend medicijn bedacht om te proberen, maar ik denk dat als dat ook niet werkt dat ik dan om een mao-remmer vraag. En ondertussen geen idee wat ik qua therapie ga doen, eigenlijk ben ik het helemaal zat. Een half jaar dagbehandeling voor depressie gehad, en daar hebben ze me van de ene op de andere dag uitgeschopt, en nu ben ik dan maar tot borderline bestempeld. Het voelt eigenlijk alsof het behandelteam me gewoon te lastig vond, en lastig = borderline. Ik heb geen zin om weer te proberen mijn vertrouwen in een behandelteam te stellen als ze uiteindelijk zo met je om kunnen gaan...
Oud 21-02-2011, 12:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
@Balance: Ik weet niet precies hoe en wat hoor, maar is het niet juist de bedoeling dat je je spontaniteit vergroot/ beter in gaat zetten? Want ik dacht dat je last had van faalangst e.d.?
Inmiddels is de diagnose faalangst al weer bijgesteld, maar ik heb een angststoornis ja. Maar één van mijn pluspunten is juist dat ik in het algemeen juist vrolijk / spontaan ben. En ik ben bang dat angstremmers/AD's juist elke vorm van spontaniteit weg gaan nemen door de emotieremmende werking. Dan blijft er helemaal weinig mij over.

Citaat:
@Balance: Gaat het dan om antidepressiva of om pammetjes? Ik neem aan van een AD? Daar word je niet afhankelijk van, hoor. Je kunt natuurlijk zelf het gevoel krijgen dat je niet meer zonder durft, maar daar kun je (evt. met een psycholoog) weer over heen stappen, echte afhankelijkheid is het niet. (Um, begin niet met paroxetine (Seroxat) of venlafaxine (Efexor), die hebben ontzettend vervelende onttrekkingsverschijnselen als je er weer mee stopt.) ADs kunnen zo nu en dan wel als bijwerking hebben dat je je vlak of apathisch gaat voelen, maar in dat geval zijn er nog tig andere soorten ADs beschikbaar die beter kunnen werken.
Ik weet niet precies om wat voor medicatie het gaat. Ik heb het idee direct van tafel geveegd en wilde er niet over praten () maar heb beloofd er wel over na te denken.
Gezien mijn klachten zijn benzodiazepine logischer, maar volgens mij mag je daar niet mee auto rijden (?) dus praktisch gezien zou het ook een AD kunnen worden.
Ik gebruik op dit moment bètablokkers en ben daar behoorlijk verslaafd aan (psychisch, niet lichamelijk). En ik merk met meer dingen (bijv. alcohol) dat ik erg snel verslaafd kan zijn aan de werking die die middelen hebben. Dus ik ben echt bang dat als ik eenmaal begin, ik nooit meer zonder durf.
Ik weet dat je dat geleidelijk aan ook weer gaat afbouwen, maar ik zie nu bij mijn bètablokkers ook hoe ik dat psychisch totaal niet aan kan. Ook niet in combinatie met therapie. Dus waarom zou dat met andere middelen anders zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-02-2011, 13:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik heb het gevoel dat ik langzaam kapot ga van binnen, dat ik breek.
De goede dagen worden steeds minder, en de slechte dagen steeds slechter..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-02-2011, 16:49
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben zo blij met m'n vrije dagje al heb ik amper wat nuttigs gedaan.
Vanmorgen lekker uitgeslapen, niet té lang. Daarna even wat voorbereidend werk gedaan voordat de schilder zou komen. Uiteindelijk 2 uur op de schilder gewacht, toen gebeld en hij had volgende week maandag in zijn agenda staan... Duizend keer sorry natuurlijk en nu gaat hij mij vanavond bellen om een nieuwe afspraak te maken want volgende week maandag ben ik niet thuis. Ondertussen m'n praktijkwerkboek een beetje zitten invullen, wat toch nog best lastig is, omdat heel veel kerntaken elkaar overlappen en ik soms echt niet weet of ik iets bij de een of de ander moet invullen. En net nog 1,5 uur met m'n moeder gebeld. Werkboek is nog niet af, maar moet nu echt nog even naar de bakker en de supermarkt.

Vanavond weer lekker quizzen!

Bedacht me net opeens dat ik ook nog achter een nieuwe/tweedehands fiets aan moet... Het is echt zo lastig om geen fiets te hebben.
Oud 21-02-2011, 17:31
Verwijderd
Alweer een tijd geleden dat ik hier gepost heb, dus allereerst knuffels voor iedereen en Lentekriebel: gecondoleerd en heel veel sterkte!

Hier gaat het vooralsnog best redelijk, ik ben nu bijna drie maanden in dagbehandeling en ondanks dat ik daar af en toe gestoorder wegga dan dat ik er heenga, merk ik wel dat de structuur me goed doet. Ik heb me in de groep maar in het diepe gegooid en geprobeerd "goed" mee te doen, en kennelijk werkt het, want iedereen is een stuk positiever over me. Of het echt bij mij hoort weet ik niet, het voelt een beetje als een kunstje, maar ach.
Soms betrap ik mezelf erop dat ik weer zin in dingen heb, maar dan ga ik vrijwel meteen over mijn grenzen heen, waardoor ik bijvoorbeeld dit weekend zo uitgeput was dat ik eigenlijk alleen op de bank heb gelegen. En het gevolg daarvan is dat ik me weer een ontzettend sneue nietsnut voel, die het niet eens volhoudt door de week wat te ondernemen, zonder een weekend voor pampus te liggen.

Zestien maart heb ik een afspraak met mijn psychiater (althans, de psychiater die over de medicatie gaat) om te bespreken of ik misschien mag afbouwen/stoppen met mijn meds. Niet omdat het echt altijd superduper goed gaat, maar ik slik ze nu ongeveer anderhalf jaar, en ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe ik ben zonder mijn medicijnen. Dat is wel spannend, maar ik zit nu iig nog vijf maanden in een redelijk gecontroleerde omgeving, dus als het misgaat heb ik een vangnet om me heen.

@Friday: knuffel! Ik snap heel goed dat je de balen hebt van je behandelteam. Ik ken het hele verhaal natuurlijk niet, maar zoals jij het vertelt klinkt het alsof ze eigenlijk gewoon zelf niet wisten wat ze met je aan moesten en je dus maar buiten gegooid hebben. Houd vol en laat je niet in een (borderline) hokje persen!
Oud 21-02-2011, 19:15
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Vies vuil k*twijf. Hoe durf je mijn ouders zo te behandelen?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 21-02-2011, 21:25
Redhair
Redhair is offline
Nijn, idioot he? De controle over je eetstoornis verliezen, terwijl een eetstoornis al totale controleverlies is. Goed dat je weer bij een dietist bent, ik hoop dat deze je goed kan helpen. Nu je geen FB meer bent, laat je nog wel zo nu en dan wat van je horen? Ik 'ken' je al sinds het begin van de ljh-topics en vind het altijd fijn om weer even te zien hoe het met je gaat.
Hoe gaat het nou trouwens met de drugs?

Ik heb de huisarts nog niet gebeld. Vanochtend weer gewogen en weer zes ons aangekomen. Vandaag zou ik Chinees eten met mijn ex. Wilde het afzeggen, maar besloot mezelf nog een dag te laten gaan. Net ook een halve reep chocola achter de kiezen. Vanaf morgen ga ik, hoe ziek ook, weer proberen me te storten in de anorexia. Ik durfde niet meer om de dag te wegen en deed het nu nog maar een keer in de week, maar de klap was zo groot vanmorgen. Dus vanaf morgen wil ik weer terug in de eetstoornis, en weer om de dag wegen, zodat ik meer overzicht heb. Ik weet hoe gestoord het klinkt, maar ik voel me zo doodongelukkig. Ik zag al aan mijn benen en kont dat ik was aangekomen, en dat voelde zo naar. Ik voel me een tientonner, zo vadsig. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 21-02-2011, 21:38
Verwijderd
Het gaat best oke
Oud 21-02-2011, 21:57
Verwijderd
Rotschool!!!
Rot huisruzies
Rot slaapgebrek
Rot wis/natuurscheikundeleraar
Rot autisme
Rot ikke
Rot problemen
Rotgezeik
Rotkop
rot gedachten
Rot geldprobleem
Rot pestkoppen
Rot familie
Rot onhandigheid
Rot twijfels
Rot onzekerheid
Rot huiselijk geweld

Rotleven!!!!
Oud 21-02-2011, 23:48
kroot
kroot is offline
Woei ik ben 1 van de 4 mensen van ongeveer 20, die is uitgenodigd voor een proefdirectie bij een koor. Oke ik heb maar 25% kans om het te worden, maar ik wil het zoooo graag!
Vrijdag is de loodgieter geweest: 'ja mevrouw, u kunt beter verhuizen, eigenlijk zou er een hele nieuwe riolering in moeten'...... Ze waren een uur bezig en toen werkte het weer. Zaterdag geen enkel probleem, en sinds zondag is het weer mis. Nog niet zo erg als het was. Maar nu hoor ik weer af en toe geborrel uit de badkamer, en dan loopt mijn douche weer vol met water uit het riool. Net maar naar mijn huisgenootje gegaan en gevraagd of ik bij haar mag douchen morgen. Ik blijf niet bezig: dan zou ik elke keer als ik wil gaan douchen eerst mijn douche met een liter chloor moeten schoonmaken. Ik ga de verhuurder maar weer stalken. Of wachten tot de loodgieter heeft overlegd met de verhuurder, hij wil namelijk nu een gat in mijn badkamer gaan maken, want ze denken dat het daar verzakt of verstopt is.
Oud 22-02-2011, 08:24
Verwijderd
Nog geen uitslag..
Gisteren ontzettend veel pijn gehad en erg veel gehuild. Ik zag het even niet meer zitten. Ik wilde gewoon naar school, mensen zien en niet meer thuis werken. Toen ik wat rustiger was ben ik maar even een stukje gaan fietsen. Het deed veel pijn maar het was wel even erg lekker. Even helemaal alleen en ik heb veel dingen uit mijn hoofd kunnen gooien.
Tot nu toe ook verschrikkelijk veel pijn. Vandaag wil ik misschien toch proberen om een uurtje naar school te gaan. En anders wordt het thuis werken. Mijn begeleider mailt ook niet meer terug en dat irriteert me echt. Ik zit mijn best te doen om zoveel mogelijk aan school te doen en toetsen in te halen en hij lijkt het nu allemaal wel best te vinden? Ik kan nu geen toetsen inhalen omdat ze niet klaar liggen. Achja, ik moet er misschien ook maar wat makkelijker over gaan denken.

Hopelijk dat ik vandaag écht de uitslag krijg want het is gewoon al 2-3 weken te laat. Misschien valt er dan heel wat spanning van me af!
Oud 22-02-2011, 09:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@kroot: 'maar' 25% kans? Je hoeft maar drie mensen te verslaan! Veel succes hoor

OT: Het gaat niet zo lekker allemaal, voel me ziekig.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-02-2011, 11:11
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Knuffel Redhair (}) Sterkte meisje..

Ik heb mijn haar weer rood geverfd jeej <3 Het kappermeisje was keileuk. En ik ben een beetje droevig of zenuwachtig, blabla, vrijdag uitslag van m'n dokterstesten maar ik wil er niet over nadenken want wie weet wat het is? En als het niks is, wat dan? Nouja.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-02-2011, 11:35
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik ben nog steeds bang dat ik het net iets te leuk vind dat ik afval. En ik heb geen idee wanneer ik moet stoppen. En hoe ik moet stoppen. Want ik weet nog steeds niet hoe je op gewicht moet blijven. Ik kan alleen maar afvallen en aankomen. En ik wil niet aankomen.
Ik weet wel dat ik nu niet meer af hoef te vallen maar ik weet ook dat er heus nog wel wat afkan terwijl ik een gezond gewicht houd. Maar waarom moet mijn bmi per se exact 20 zijn, waarom kan ik het niet bij deze 21 laten?
Oud 22-02-2011, 12:43
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
zucht ik maak mezelf echt gek.
Ik ben te dik, te lelijk, te verdrietig, te in de war, te depressief, te all over the place.
Ik kan mezelf alleen nog maar haten op dit moment.. waar moet het heen zo? en hoe komt het ooit nog goed?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-02-2011, 13:01
Verwijderd
Ik heb de uitslag, ik heb geen Lyme. M'n pa heeft het lab maar gebeld omdat ik wéér geen brief had. En nu kijken wat we verder kunnen gaan doen. Ik weet het alleen niet echt meer.
Oud 22-02-2011, 13:32
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
jeetje wat rot zeg.. ik gun je geen lyme, daar niet van.. maar dan had je iig iets geweten *knuffel*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-02-2011, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Dit inderdaad . Het is gewoon verrot dat ze niets weten eigenlijk...
Welke test hebben ze bij je gedaan?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Niet de normale bloedtesten die ze in ziekenhuizen doen. Die heb ik 3x gehad en daar kwam sowieso negatief uit. Ben ook nog naar Duitsland geweest waar ze andere testen hadden, hier kwam ook negatief uit. Maar in Weert hadden ze nog betere testen en uit de eerste test kwam twijfelachtig en uit de laatste test dus negatief. Met de laatste test gingen ze het DNA van de teek opzoeken geloof ik. Ik hoop dat het duidelijk is. Ik ben een beetje in de war namelijk. Het is zo'n dubbel gevoel allemaal. En eigenlijk kan ik alleen nog maar huilen om alles.
Oud 22-02-2011, 14:39
Verwijderd
Kika wat ontzettend rot voor je!!
Ik hoop echt voor je dat dit heen en weer gereis tussen die ziekenhuizen snel afgelopen is en dat er eens een keer iemand mag komen die wel een antwoord op jou vraag heeft!

OT: vanochtend was het vreemd, ik liep gewoon naar boven om ff mn tanden te poetsen haren te doen en forum te checken zoals ik dat iedere ochtend doe. beneden begon mn broertje ineens te schreeuwen, rende naar boven maar wilde niet zeggen wat er was en rende daarna weer naar beneden.
toen ik weet beneden was vroeg ik nogmaals wat er was maar dat wilde hij niet zeggen, alleen dat ie ons pap een klootzak vond. toen kwam mn moeder aanlopen en die zei tegen me ''sorry voor jou ducky maar ik ga naar boven tot pap naar zn werk gaat'' en ja hoor, ook zij wilde niet zeggen wat er was, behalve ''pap snauwt alles en iedereen af''
toen riep mn vader houdoe naar mn moeder en broertje boven(terwijl ik in de keuken zat) en snauwde weer omdat mn moeder niets terug zei, logisch want zij was op zolder dus kon hem onmogelijk horen. maar toen snauwde hij naar mij en ik zei gewoon ''tsja reageer ff niet alles op mij af want ik heb niets met jullie ruzie te maken en jullie zitten allemaal mij ook maar lekker af te katten'' vader daarop weer boos.
moeder kwam daarna weer naar beneden toen mn vader weg was en die zei alleen ''ik heb hem eens goed de waarheid gezegd maar die wil hij zelf niet onder ogen zien'' ze zei dat we alle vier ons eigen gezeik hadden en dat ie maar moest begrijpen dat niet iedereen daarom rekening met hem kon houden, dat zei ze tegen mij. wat ze tegen mn vader heeft gezegd is me nog steeds een raadsel.

toen ik daarnet thuiskwam was mn moeder mega chagerijnig, alleen ''hoi'' kon ze zeggen en ''er ligt een brief op de kast van school'' daarin stond dus dat ik aanstaande dinsdag op gesprek moet voor de sectorkeuze etc. maar ik wil daar niet heen want dan heb ik tekenen en dat heb ik laatst ook al af moeten zeggen.

ik vind het zo verwarrend allemaal, mn moeder en vader enzo die elkaar maar allemaal afsnauwen en mn broertje die huilend naar boven komt. en geloof me, mn broertje huilt vaak maar ik weet echt wel wanneer het serieus is en wanneer niet maar vanochtend had hij echt verdriet.

ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
ga straks maar gewoon naar stage en daarna proberen een beetje normaal te doen bij tekenles.
mn kunstvakkenlerares vroeg ook al wat er was, ze vond dat ik vandaag zo teruggetrokken was.
Oud 22-02-2011, 14:50
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Niet de normale bloedtesten die ze in ziekenhuizen doen. Die heb ik 3x gehad en daar kwam sowieso negatief uit. Ben ook nog naar Duitsland geweest waar ze andere testen hadden, hier kwam ook negatief uit. Maar in Weert hadden ze nog betere testen en uit de eerste test kwam twijfelachtig en uit de laatste test dus negatief. Met de laatste test gingen ze het DNA van de teek opzoeken geloof ik. Ik hoop dat het duidelijk is. Ik ben een beetje in de war namelijk. Het is zo'n dubbel gevoel allemaal. En eigenlijk kan ik alleen nog maar huilen om alles.
Ik snap dat dubbele gevoel heel erg goed, en ik vind het heel naar voor je. Bij mij heeft meer dan twee jaar gekost voordat ik eindelijk wist maar mijn buikpijn vandaan kwam. En dat was niet eens een dagelijkse pijn, zoals bij jou. En daar werd ik al gek van en was ik elke keer ontzettend in de war als test na test negatief was. Toen ik eindelijk de diagnose endometriose kreeg was ik eerst dan ook erg opgelucht. Ik wist eindelijk wat het was. Een dikke knuffel, al brengt die jou helaas niets.

(Ik heb overigens een nickchange gehad, maar heb mijn ava het zelfde gelaten, dus ik het het vermoeden dat jullie wel weten wie ik ben)
Oud 22-02-2011, 18:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb de uitslag, ik heb geen Lyme. M'n pa heeft het lab maar gebeld omdat ik wéér geen brief had. En nu kijken wat we verder kunnen gaan doen. Ik weet het alleen niet echt meer.
Kikaa, wat ontzettend kut voor je. Iets anders kan ik er niet van maken. Ik heb ook ervaring naar de eeuwige zoektocht naar antwoorden, het is ontzettend frustrerend.

Vanmiddag vertelde een vriendin over haar (ex-)huisgenootje, die ook een tijd veel onverklaarbare pijn had, heel moe was en in een rolstoel zat. Bij haar dachten ze ook aan lyme, maar was negatief. Uiteindelijk is de pijn geloof ik vanzelf (?) weggegaan. Bij haar is uiteindelijk narcolepsie vastgesteld, dus was in ieder geval duidelijk waarom ze zo moe was. Toch wel heel vreemd, dit soort verhalen...

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en hoop dat je de moed erin kan houden!

OT: BAH vreselijk last van maagzuur, hopelijk gaat die pil zo werken. Afgelopen paar dagen kreeg ik telkens al om 4/5 uur er last van, terwijl het daarvoor pas veel later op de avond was. Hopelijk is het niet erger geworden.

Verder behoorlijk gestresst, zo druk met m'n studie. Tegelijkertijd kan ik me maar slecht zetten tot hard werken, waar ik me dan weer heel schuldig over voel. Bleh. Hopelijk kom ik snel in het ritme en zit m'n lichaam niet zo te zeiken.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-02-2011, 21:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klote enkel.
klotebeen.
en vooral klote gedachtes.
dat die klote gedachtes eens wegblijven.
al was het maar voor een dag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-02-2011, 22:04
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff de tijd gaat snel
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-02-2011, 22:05
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik hoop dat ik morgen de dag positief kan beginnen.
nouja ik probeer het teminste.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #162
darkfairy
478 12-04-2011 01:47
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.