Oud 24-02-2019, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ga mezelf even rapporteren ja!
Zou ik doen, zou ik doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2019, 16:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Hij heeft gelijk hoor. Vrouwen zijn kwaadaardig!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 16:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik, een 14 jarige maagden jochie kan dat goed voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 16:50
Verwijderd
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=gVv0XO8B5N4 Dit is bewijs hoe Satanisch deze wereld is en dat de Bijbel waar is.
De rest van de wereld heeft een iets andere definitie van bewijs. Daar is afgesproken dat het daadwerkelijk bewijs moet zijn en geen domme uitjeneklullerij.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 17:02
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Er staat in de Bijbel dat Satan de hele wereld misleidde. Daarom weten de meeste mensen niet wat er echt in de Bijbel staat en ze weten ook niet dat ze gehersenspoeld worden door de televisie. Ze worden expres dom gehouden.
Wat een vrolijke kerel ben je toch
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 17:09
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
https://www.youtube.com/playlist?lis...R23EuiuDE3G5ba Dit is mijn YouTube kanaal. Kijk mijn favoriete video's. Als je het dan nog niet begrijpt, dan kan ik je niet verder helpen.
121 video’s en 1 abbonnee, hmmmmm
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 05:28
sjoerd91
sjoerd91 is offline
Johannes 3:18 Die in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld, maar die niet gelooft, is alrede veroordeeld, dewijl hij niet heeft geloofd in den Naam des eniggeboren Zoons van God. 19 En dit is het oordeel, dat het licht in de wereld gekomen is, en de mensen hebben de duisternis liever gehad dan het licht; want hun werken waren boos. 20 Want een iegelijk, die kwaad doet, haat het licht, en komt tot het licht niet, opdat zijn werken niet bestraft worden. 21 Maar die de waarheid doet, komt tot het licht, opdat zijn werken openbaar worden, dat zij in God gedaan zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 08:13
Verwijderd
Dus omdat één of andere dorpsgek wat rare teksten over duister en licht heeft geschreven, die zeer matig vertaald zijn naar het Nederlands, zou ik moeten geloven in een god? Als er een god zou zijn zou hij toch wat beter communiceren dan via een vage bron die onduidelijke taal spreekt?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 08:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dus omdat één of andere dorpsgek wat rare teksten over duister en licht heeft geschreven, die zeer matig vertaald zijn naar het Nederlands, zou ik moeten geloven in een god? Als er een god zou zijn zou hij toch wat beter communiceren dan via een vage bron die onduidelijke taal spreekt?
Dat is wel heel kort door de bocht, en ook nog eens onjuist.

Citaat:
De Bijbel werd door ongeveer 40 mannen met verscheidene achtergronden geschreven, over een periode van ongeveer 1500 jaar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel heel kort door de bocht, en ook nog eens onjuist.
Nu ga je er van uit dat ik het over de hele bijbel had. Ik benoemde het niet letterlijk dus wellicht had ik duidelijker kunnen zijn, maar het sloeg op de teksten in de post direct boven me (ten onrechte wel eens toegeschreven aan apostel Johannes).

Ik snap echt niet wat hij met zo'n bericht wil. Verwacht hij dat een ongelovige dat leest en prompt gelovig wordt?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 09:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nu ga je er van uit dat ik het over de hele bijbel had. Ik benoemde het niet letterlijk dus wellicht had ik duidelijker kunnen zijn, maar het sloeg op de teksten in de post direct boven me (ten onrechte wel eens toegeschreven aan apostel Johannes).

Ik snap echt niet wat hij met zo'n bericht wil. Verwacht hij dat een ongelovige dat leest en prompt gelovig wordt?
Fijn dat je het even verduidelijkt ik dacht inderdaad dat je over de Bijbel als geheel sprak.

Snap ik ook niet. Is ook helemaal niet fijn op deze manier. En stel dat er toch in een uitzonderlijk geval iemand door aan het denken is gezet, en vragen heeft, dan is Sjoerd volgens mij niet bereid om die te beantwoorden. Hij gaat namelijk ook niet in op eerdere vragen die hem gesteld worden. Dat geeft alleen maar frustraties bij de lezer.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 09:51
Verwijderd
Citaat:
En stel dat er toch in een uitzonderlijk geval iemand door aan het denken is gezet, en vragen heeft, dan is Sjoerd volgens mij niet bereid om die te beantwoorden. Hij gaat namelijk ook niet in op eerdere vragen die hem gesteld worden. Dat geeft alleen maar frustraties bij de lezer.
Holy shit. Zoveel ironie kan ik nog niet aan hoor, ik zit pas aan m'n tweede kop koffie.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 10:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Holy shit. Zoveel ironie kan ik nog niet aan hoor, ik zit pas aan m'n tweede kop koffie.
Mensen die vragen hebben n.a.v. wat ik post weten mij over het algemeen prima te vinden. Met de mensen die oprecht geïnteresseerd zijn en mij op een respectvolle manier benaderen ga ik graag in gesprek.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Mensen die vragen hebben n.a.v. wat ik post weten mij over het algemeen prima te vinden. Met de mensen die oprecht geïnteresseerd zijn en mij op een respectvolle manier benaderen ga ik graag in gesprek.
Ah. De "respect"-kaart. Vorm, vorm, vorm. De meest makkelijke manier om met kritische noten om te gaan. "Nu geef ik geen antwoord meer hoor, want mijn gevoelens!"

Schei toch uit mens.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 10:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ah. De "respect"-kaart. Vorm, vorm, vorm. De meest makkelijke manier om met kritische noten om te gaan. "Nu geef ik geen antwoord meer hoor, want mijn gevoelens!"

Schei toch uit mens.
Als jij mij uitmaakt voor mentaal beperkt, waarom zou ik dan energie gaan besteden aan toch met jou in gesprek gaan? Jij hebt die overtuiging en ziet mij en daarmee wat ik zeg toch niet als volwaardig. Vind ik een beetje zonde van mijn tijd.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Als jij mij uitmaakt voor mentaal beperkt, waarom zou ik dan energie gaan besteden aan toch met jou in gesprek gaan? Jij hebt die overtuiging en ziet mij en daarmee wat ik zeg toch niet als volwaardig. Vind ik een beetje zonde van mijn tijd.
Tsja, het is ook lastig om te weerleggen eah. Zeker als je daadwerkelijk kijkt naar de dingetjes die ik heb aangevoerd ter illustratie, waar dat oordeel vandaan komt. Dan begrijp ik wel dat je liever mengt met gelijkgestemden of zachte heelmeesters. In dat kader zie ik ook een parallel naar (succesvolle) psychiatrische zorgverlening; dat is ook meestal maatwerk en match tussen client en zorgverlener
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Als jij mij uitmaakt voor mentaal beperkt, waarom zou ik dan energie gaan besteden aan toch met jou in gesprek gaan? Jij hebt die overtuiging en ziet mij en daarmee wat ik zeg toch niet als volwaardig. Vind ik een beetje zonde van mijn tijd.
Luister lieve schat, het is simpelweg een schaal, je hebt zelf ook al diverse keren aangegeven dat bijvoorbeeld dingen als Scientology totale nonsens zijn:

Wat op de een of andere manier niet in jouw hoofd wil gaan, is dat er voor ons geen verschil is tussen mensen die zeggen dat ze kabouters zien, en scientologisten en jou. Van jou is het alleen bizar genoeg nog steeds sociaal geaccepteerd en in sommige plaatsen op de aarde is het geaccepteerd om vanuit geloofsoverwegingen met 8 jarige meisjes te trouwen enzo.

Waarom is dat voor jou zo moeilijk om te begrijpen? Waarom zouden wij voor specifiek jouw waanbeelden wél een uitzondering moeten maken? Dat is gewoon serieus hoe dit op ons overkomt. Een intelligent persoon die bewust en bij z'n volle verstand gaat geloven.... Wauw.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 12:50
Verwijderd
Ga gewoon niet meer de discussie aan jongens! Eline verandert toch niet van gedachten.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 13:18
Verwijderd
Eline wat vind jij van de Qu'ran eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 13:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Eline wat vind jij van de Qu'ran eigenlijk?
Ik heb de Koran nog nooit in zijn geheel gelezen, dus ik vind dat ik niet voldoende daar van weet om daar inhoud een sterke mening over te hebben. Ik heb wel veel gesprekken gevoerd met moslims en ook met een Imam, over hun overtuigingen en de verschillen in opvattingen tussen moslims en christenen. Daar kan ik wel meer over vertellen als je dat interessant vindt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Eline wat vind jij van de Qu'ran eigenlijk?
Predikt men niet altijd dat je de koran niet los kunt lezen van de hadith?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ga gewoon niet meer de discussie aan jongens! Eline verandert toch niet van gedachten.
Ja, wil daar toch een beetje een lans voor Elin3 breken hoor, wat verwachten jullie nou helemaal? Evenzogoed als het raar zou zijn als wij hier een epifanie zouden hebben vanwege de warrige schrijfsels van sjoerd666, zou het vreemd zijn als Elin3 opeens overtuigd zou zijn door wat posts van areligieuzen - ook al zijn die posts een stuk beter onderbouwd dan de berichten van sjoerd911insidejob.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, wil daar toch een beetje een lans voor Elin3 breken hoor, wat verwachten jullie nou helemaal? Evenzogoed als het raar zou zijn als wij hier een epifanie zouden hebben vanwege de warrige schrijfsels van sjoerd666, zou het vreemd zijn als Elin3 opeens overtuigd zou zijn door wat posts van areligieuzen - ook al zijn die posts een stuk beter onderbouwd dan de berichten van sjoerd911insidejob.
Dat verwacht ik ook helemaal niet, maar ik verwacht dat ze, vanwege haar eigen onbegrip voor onze positie, zich daarmee ook verplaatst heeft in een positie van onbegrip en dus sympathie zou moeten kunnen opbrengen voor de situatie. Lijkt me niet bepaald te veel gevraagd maar ze blijft het op zich persoonlijk betrekken terwijl dat absoluut onnodig is.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 09:14
sjoerd91
sjoerd91 is offline
Wat ik van de Koran vindt? Het boek van de Antichrist. Het Griekse symbool voor 666 lijkt sprekend op Arabisch voor "in de naam van Allah". De vier paarden van de apocalypse zijn dezelfde kleuren als de meeste Islamitische vlaggen (rood, wit, groen, zwart). De Satanistische tempeliers hielden hoofdkwartier in de Al Aksa moskee. Ze aabaden de Baphomet, wat een oud-Franse verbastering is voor Mohammed. De Baphomet en de fez hoedjes van de vrijmetselaren bevatten allebei een afnemende maan en een ster. Dat is ook het symbool van de Islam. Het staat voor Venus. Lucifer betekent morgenster. De morgenster is Venus. Lucifer is de oorspronkelijke naam van
Satan. In werkelijkheid zijn Christenen de meest vervolgde groep op aarde en moslims zijn de nummer één vervolgers.

De ware gospel van Jezus staat hieronder en die wordt niet in de meeste kerken geleerd. Ik ken kerkgangers en zij geloven in een hippie Jezus die alles vergeeft.
Spoiler

Laatst gewijzigd op 27-02-2019 om 12:48. Reden: Leesbaarheid
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 09:21
Verwijderd
Wat leuk! Hij reageert wel op vragen die niet aan hem gesteld worden!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 12:18
Verwijderd
Zijn dit antwoorden op vragen? Dit is toch weer gewoon irritante woordenkots van iemand die in een inrichting hoort te zitten?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 13:02
Verwijderd
Ik zei niet dat hij antwoord gaf, maar dat hij reageerde op een vraag (niet aan hem gesteld). Hij doet een goed Robert McNamara'tje: Never answer the question that is asked of you. Answer the question that you wish had been asked of you.

en voor de duidelijkheid: in dit geval doet hij alsof de vraag die aan hem gesteld is, de vraag is die aan Elin3 gesteld werd. Hij beantwoordt vervolgens weer een totaal andere, niet gestelde, vraag.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 13:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Sjoerd, kan jij wat je gelooft ook in je eigen woorden zeggen?

Dat vind ik persoonlijk interessanter dan al deze quotes. Een Bijbel heb ik zelf ook.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 15:29
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Gadver Sjoerd wat ben jij voor een persoon. Heb net je vid: al m’n zondes proberen op te biechten deel 1.
Zoek een psychiater op ofzo, alsjeblieft ‘de man moet heersen over de vrouw’ en al dat perverse gezeik.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 15:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
De man moet heersen over de vrouw (☭ ͜ʖ ☭) Sjoerd heeft gelijk!!!!11!!!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 15:38
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
De man moet heersen over de vrouw (☭ ͜ʖ ☭) Sjoerd heeft gelijk!!!!11!!!
Heb je die vid gezien?
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 15:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Nog niet even koekeloeren
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 15:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Heb je die vid gezien?
19 minuten lang?
Nee dankje.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Gadver Sjoerd wat ben jij voor een persoon. Heb net je vid: al m’n zondes proberen op te biechten deel 1.
Zoek een psychiater op ofzo, alsjeblieft ‘de man moet heersen over de vrouw’ en al dat perverse gezeik.
Zelfs als god zoiets zou willen (afgezien van het feit dat god natuurlijk simpelweg niet bestaat), zo'n god zou ik nooit erkennen als macht. *spuug*
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 16:57
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Mensen alsjeblieft! Het is prima als je wel/niet gelooft! Dat mag je zelf weten, maar zit elkaar niet zo te pesten! Als iemand een andere mening heeft hoeft die niet meteen naar een psychiater vanwege al dat perverse gezeik, en het is ook geen woordenkots van iemand die op een inrichting moet zitten!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 17:09
Verwijderd
Je moet niet zo lopen huilen. Deze man gelooft dat vrouwen door god aan mannen zijn gegeven. Dat is in het boekje van mij en gelukkig de meerderheid van de Nederlanders iets walgelijks en verschrikkelijks. JIJ bent degene die je toon wat dit betreft moet aanpassen; je hoeft dit soort zwakzinnigheden niet te accepteren.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 17:10
Verwijderd
Zometeen ga je nog vertellen dat moslimterroristen ook wel ergens een punt hebben, hou even op zeg.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 17:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Je moet niet zo lopen huilen. Deze man gelooft dat vrouwen door god aan mannen zijn gegeven. Dat is in het boekje van mij en gelukkig de meerderheid van de Nederlanders iets walgelijks en verschrikkelijks. JIJ bent degene die je toon wat dit betreft moet aanpassen; je hoeft dit soort zwakzinnigheden niet te accepteren.
Ik huil niet. Ik vraag alleen om respect voor elkaar.
Ik hoef mijn toon niet aan te passen omdat ik dit soort MENINGEN, niet zwakzinnigheden, wel kan accepteren.

Citaat:
Zometeen ga je nog vertellen dat moslimterroristen ook wel ergens een punt hebben, hou even op zeg.
Dat zal ik niet doen, geloof me.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Ik huil niet. Ik vraag alleen om respect voor elkaar.
Ik hoef mijn toon niet aan te passen omdat ik dit soort MENINGEN, niet zwakzinnigheden, wel kan accepteren.

Dat zal ik niet doen, geloof me.
Dat doe je dus wel, er is geen verschil tussen de idioterie waarmee terroristen hun wandaden goedpraten en deze. Alleen maar omdat iemand een mening heeft hoef je deze persoon én de mening zeker niet te respecteren.

Als iemand vindt dat seks tussen tussen volwassenen en 12 jarige kinderen toegestaan moet zijn, jij wil mij vertellen dat jij daar respect voor gaat opbrengen?

Maar bij deze geef ik je nog een keer een waarschuwing, zoals ik al honderd keer heb gedaan; Ik ga geen respect opbrengen voor schadelijke meningen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 17:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dat doe je dus wel, er is geen verschil tussen de idioterie waarmee terroristen hun wandaden goedpraten en deze.
nee.

Ik: Heb respect voor elkaar, en respecteer elkaars meningen.
terroristen: Schiet de ander neer voor het geloof
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 17:37
Verwijderd
Citaat:
nee.
Luister je kan het bestaan van zwaartekracht ontkennen, maar over sommige dingen kan je geen mening hebben, dat is gewoon feitelijk zo. Dit is een van die dingen.

Citaat:
Ik: Heb respect voor elkaar, en respecteer elkaars meningen.
terroristen: Schiet de ander neer voor het geloof
Dat is niet wat ik zei, ik zei dat je meningen respecteert schijnbaar simpelweg omdat het meningen zijn. Ik zeg; dit soort gedachtengoed, deze meningen, dat is waar moslimterroristen zich op baseren.

Dus: Heb je respect voor jihadstrijders en moslimterroristen? Dit is een ja/nee vraag eah, niet meer dan dat.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 17:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Luister je kan het bestaan van zwaartekracht ontkennen, maar over sommige dingen kan je geen mening hebben, dat is gewoon feitelijk zo. Dit is een van die dingen.
Alleen jammer dat dit geen goed feit was, vandaar dat ik het weerleg door "nee" te zeggen.

Citaat:
Dat is niet wat ik zei, ik zei dat je meningen respecteert schijnbaar simpelweg omdat het meningen zijn.
Dat is ook voldoende. Hoe dom jij ook een mening vindt, in dit land zijn alle meningen gelijk. Dus dan zijn ze niet 'zwakzinnig' of moet je daarom gelijk naar een inrichting.

Citaat:
Ik zeg; dit soort gedachtengoed, deze meningen, dat is waar moslimterroristen zich op baseren.
Dus daarmee zet je dus onschuldige mensen gelijk aan moslimterroristen

Citaat:
Dus: Heb je respect voor jihadstrijders en moslimterroristen? Dit is een ja/nee vraag eah, niet meer dan dat.
Gedeeltelijk.
Ik heb respect voor ze omdat ze net als wij mensen zijn. Ik heb er minder respect voor dan voor andere mensen vanwege het feit dat ze het niet echt verdienen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Gedeeltelijk.
Ik heb respect voor ze omdat ze net als wij mensen zijn. Ik heb er minder respect voor dan voor andere mensen vanwege het feit dat ze het niet echt verdienen.
Wat er mis is met de wereld in 3 zinnen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 18:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Gedeeltelijk.
Ik heb respect voor ze omdat ze net als wij mensen zijn. Ik heb er minder respect voor dan voor andere mensen vanwege het feit dat ze het niet echt verdienen.
Holy shit

Je hebt veel domme dingen gezegd. Maar dit is wel het domste wat je kan zeggen.

Man man man.

Laatst gewijzigd op 27-02-2019 om 18:49.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 18:46
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Alleen jammer dat dit geen goed feit was, vandaar dat ik het weerleg door "nee" te zeggen.



Dat is ook voldoende. Hoe dom jij ook een mening vindt, in dit land zijn alle meningen gelijk. Dus dan zijn ze niet 'zwakzinnig' of moet je daarom gelijk naar een inrichting.



Dus daarmee zet je dus onschuldige mensen gelijk aan moslimterroristen



Gedeeltelijk.
Ik heb respect voor ze omdat ze net als wij mensen zijn. Ik heb er minder respect voor dan voor andere mensen vanwege het feit dat ze het niet echt verdienen.
Ik heb hier geen woorden voor.

Laatst gewijzigd op 27-02-2019 om 18:51.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 18:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb hier geen woordem voor.
Dit is echt bedroevende argumenten voor een vwo'er.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 19:55
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Holy shit

Je hebt veel domme dingen gezegd. Maar dit is wel het domste wat je kan zeggen.

Man man man.
Idd
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Wat ik van de Koran vindt? Het boek van de Antichrist. Het Griekse symbool voor 666 lijkt sprekend op Arabisch voor "in de naam van Allah". De vier paarden van de apocalypse zijn dezelfde kleuren als de meeste Islamitische vlaggen (rood, wit, groen, zwart). De Satanistische tempeliers hielden hoofdkwartier in de Al Aksa moskee. Ze aabaden de Baphomet, wat een oud-Franse verbastering is voor Mohammed. De Baphomet en de fez hoedjes van de vrijmetselaren bevatten allebei een afnemende maan en een ster. Dat is ook het symbool van de Islam. Het staat voor Venus. Lucifer betekent morgenster. De morgenster is Venus. Lucifer is de oorspronkelijke naam van
Satan. In werkelijkheid zijn Christenen de meest vervolgde groep op aarde en moslims zijn de nummer één vervolgers.

De ware gospel van Jezus staat hieronder en die wordt niet in de meeste kerken geleerd. Ik ken kerkgangers en zij geloven in een hippie Jezus die alles vergeeft.
Spoiler
crazy in de coconut
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Ik zei niet dat hij antwoord gaf, maar dat hij reageerde op een vraag (niet aan hem gesteld). Hij doet een goed Robert McNamara'tje: Never answer the question that is asked of you. Answer the question that you wish had been asked of you.

en voor de duidelijkheid: in dit geval doet hij alsof de vraag die aan hem gesteld is, de vraag is die aan Elin3 gesteld werd. Hij beantwoordt vervolgens weer een totaal andere, niet gestelde, vraag.
Neen hoor ik stelde hem als eerste aan hem
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 21:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dit is echt bedroevende argumenten voor een vwo'er.
Dit ZIJN echt bedroevende argumenten voor een vwo'er.
ZIJN ZIJN ZIJN!!!!!!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie bestaat god echt?
ibr100
24 11-01-2012 04:20
Levensbeschouwing & Filosofie >> Geloven in God <<
Lord Dolphin
378 17-11-2005 23:03
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom zou god bestaan?
akumabito
1 28-08-2005 10:39
Levensbeschouwing & Filosofie Bestaat god?
PGWR
20 21-04-2005 08:02
De Kantine bestaat god of een anderen |religie in jullie ogen ? hoe denk je daar over
Verwijderd
4 05-06-2003 07:54
De Kantine bestaat god ?
Verwijderd
4 05-06-2003 01:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.