Oud 31-05-2019, 10:10
SRS
SRS is offline
Ik moest voor engels een tekst maken en nou zou ik hem graag laten redigeren maar kost dat geld. Ik heb gehoord dat misschien hier iemand wel gratis naar mijn tekst wil kijken. Graag hoor ik verbeteringen ed. Zie de bijlage voor mijn tekst
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: docx ENgels.docx (14.2 KB, 8x gelezen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2019, 19:08
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Je haalt nogal eens verschillende tijden door elkaar. Ook gebruik je regelmatig typisch Nederlandse zinsconstructies, dus ook daar dien je op te letten. Ik zal de tekst morgen wel eens op mijn laptop zetten om hem in detail door te nemen, maar het is teveel werk om dat hier te doen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 01-06-2019, 09:28
SRS
SRS is offline
Citaat:
Je haalt nogal eens verschillende tijden door elkaar. Ook gebruik je regelmatig typisch Nederlandse zinsconstructies, dus ook daar dien je op te letten. Ik zal de tekst morgen wel eens op mijn laptop zetten om hem in detail door te nemen, maar het is teveel werk om dat hier te doen.
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2019, 14:17
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Ik heb je tekst gecorrigeerd. Bijgaand vind je het aangepaste Word document.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Engels.doc (30.0 KB, 5x gelezen)
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 02-06-2019, 23:51
Verwijderd
Maak je zinnen korter en denk goed om de tijden. Ik kan er lastig doorheen komen, ook in het gecorrigeerde document van mathfreak.

Citaat:
The title of the series I am reviewing today is called Suits, the series is about lawyers. The main reason I watched this series is because I want to study law and want to be a lawyer, so I have watched it to know how it is in the life of a lawyer.
Dit bijvoorbeeld...

Voor jou klinkt het logisch, maar een native speaker/iemand die elke dag Engels spreekt raakt heel erg in de war van de tangconstructies en tijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Engelse Tekst nakijken
Joost_3V
12 22-01-2007 13:05
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Zou iem. mijn engelse tekst willen nakijken alsjebl.?!
Sanneke1983
17 13-11-2003 13:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.