Oud 08-07-2008, 15:29
Verwijderd
@ nattigheid: madrina? ohh wat leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2008, 17:00
Verwijderd
@regendruppel: ik heb er vandaag de hele dag aan gedacht. En het net aan mijn moeder verteld, en die stond ook helemaal te glunderen, al heeft ze geen idee waar ze over praat
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 17:30
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@ Ave: Sterkte meis
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 18:13
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Waaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik heb gewoon echt een 10 gehaald voor m'n toets "Grondslagen en geschiedenis van de psychologie" Echt te gek gewoon! Ik was bang dat het een zesje zou worden omdat ik drie vragen maar half had ingevuld. Ik had namelijk wel super goed gestudeerd, maar had een halve opdracht niet gedaan omdat ik ervan uit was gegaan dat daar maar hooguit een vraag van zou zijn. Bleken het er drie te zijn Maar dan toch een 10 halen, wauw! Hier moet ik volgend jaar gewoon vrijstelling voor krijgen Ahum, als ik ingeloot wordt he, maar naar wat ik heb gehoord komt dat wel goed, hoop ik...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 18:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
@ kwast, leuk dat je weer een opleiding gaat doen! Wordt het de deeltijd of voltijd variant? Nog recht op studiefinanciering? Gaaf
deeltijd student, voltijd verpleegkundige
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 18:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ ave: hele dikke knuffel en heel veel sterkte.. misschien is het een idee om een brief/ kaartje aan haar te schrijven en in haar kist te doen? te verbranden op een mooie plek..

sterkte meissie
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 19:43
Verwijderd
Dankjullie wel allemaal! Het is nog steeds erg onwerkelijk, maar de gedachte dat ze écht niet meer wilde en kon leven en ze nu eindelijk de rust heeft die ze zocht, maken het wel makkelijker om te dragen. Zaterdag ga ik met m'n moeder en zus naar de crematie. Bij vlagen dringt het weer binnen en moet ik weer even heel hard huilen, maar het gaat. Maar het doet wel erg veel pijn.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 21:16
Verwijderd
yay, o joy, overal bulten zo groot als muggebultdingen en een halfdicht oog, snifneus, wáár ben ik nou allergisch voor?

Laatst gewijzigd op 08-07-2008 om 21:17. Reden: 'jeej' was téh gay
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 23:06
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb eindelijk gezegd wat ik al zo lang wilde zeggen. Eindelijk de waarheid. Het zit me zo dwars dat het m'n eigen leven min of meer beheerst, terwijl dat niet zou moeten. M. had gelijk. Dingen die energie vreten moet je niet toelaten in je leven.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 23:40
Verwijderd
Meh, verrotheid.

Laatst gewijzigd op 08-07-2008 om 23:49.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 06:25
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Pff. Ik heb iets meer dan een week niet gewerkt, en zie er nu enorm tegenop om wel weer te gaan werken. Niet dat ik er geen zin in heb, maar gewoon omdat ik er een tijdje niet geweest ben. Ik baal daar altijd zo van.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 08:31
Verwijderd
Ik had ergens gehoopt dat het een droom was. Dat ze er vandaag nog 'gewoon' zou zijn, dat ze vol vechtlust door zou gaan. Maar misschien is het wel goed zo. Ze hoeft niet meer te vechten, de strijd is voorbij. Als iemand er niet meer is, is dat zo onwerkelijk. In mijn hoofd is ze er nog, springlevend. In gedachten zoek ik nog naar leuke kaartjes of cadeautjes, dingen die haar op zouden vrolijken.
Ik wil haar zien, knuffelen, vertellen hoe stoer ze was en wat voor kanjer ze altijd zal blijven.

Ik wil niet naar de psych vanmiddag. Ik wil op de bank liggen en verdrietig zijn en huilen en even verder niks. Ik wil niet praten over wat er allemaal mis ging afgelopen week, want ik weet ook niet waarom ik geen motivatie had. Gisteravond heb ik goed afgemaakt, vanochtend goed begonnen. Ik wilde dat de dag alvast voorbij was, maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 09:46
Verwijderd
OMG ja dus allemaal vanavond naar NET5 kijken he! Want ik ben dr op

Weer slecht geslapen. Ik word gek. Ik ga naar de klote zo.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 10:07
Verwijderd
Jemig Ave... Heel veel sterkte! *knuf*

@Metallica: wat supergoed! een 10 gewoon!!! Wanneer krijg je te horen of je bent ingeloot?

OT: echt geweldig gaat het hier niet. Nog steeds een nare hoest. Ik heb maandag naar de huisarts gebeld en kan volgende week woensdag terecht (volgende week woensdag!!! Gaat half Utrecht soms deze week naar de huisarts?). En verder... Gisteren weer am. Het spookte alweer weken door mijn hoofd en misschien is het niet zo goed geweest dat ik het er maandag over gehad heb bij therapie. Ik denk dat dat het wel een beetje heeft getriggerd. Maar ik ga gewoon weer verder. Komt allemaal wel goed.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 11:21
Verwijderd
Heel fijn als je alleen aan het werk moet en het programma doet het niet... Mijn "baas" komt pas over een uur...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 11:22
Verwijderd
Oh, programma doet het al... pfieuw.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 11:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
deeltijd student, voltijd verpleegkundige
Je kunt dan de tegemoetkoming leraren aanvragen bij de IB-groep. Kijk daar maar eens naar, als je dat nog niet wist.

OT: net 3 uurtjes gewerkt, gaf in ieder geval goede afleiding.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 13:01
Verwijderd
Ik voel me een dik vet monster. De weegschaal klopt gewoon niet. Die 17.4 kan mijn bmi niet zijn, ik kan niet mager zijn, het klopt niet. Ik zie het in iedergeval niet. Hoe moddervet moet ik wel niet geweest zijn toen ik op bmi 20 zat. Een soort walrus idee. Gatver, ik haat mijn lichaam en die es.

Vanavond met kwast naar de film en ik vind het stiekem een beetje eng, terwijl kwast helemaal niet eng is.

Oh eigenlijk ben ik gewoon in algehele paniek, ik wil slapen, wegkruipen, niks meer. Geen tijd voor, ik moet mn bril laten maken (hij is wéér stuk, grrr ) en dan naar therapie waar ik ook geen zin in heb...
(Gewoon even niks, even rust, een arm, iemand die zegt dat het wel goed komt en verder niks, niet uitleggen, niet praten, niksniksniks.)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 13:17
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nattigheid: wat is een madrina?
@ Sonho: je bent niet dik, zoals ik jou in dat filmpje zag, ben je gewoon slank.

OT: Net terug van heen en weer Amsterdam. Echt onwerkelijk dat ik daar vanmorgen was, nu ik weer thuis zit. Oké, ik heb alles bij elkaar ook meer gereisd dan dat ik daar geweest ben, maar ik heb alles gekopieerd wat ik nodig heb (> 80 pagina's , gelukkig moest er niemand anders kopiëren) Op de terugweg nog even door de Kalverstraat gelopen, maar ik had te erge hoofdpijn om nog een beetje te winkelen. Nu nog steeds, dus ik ga zo maar eens een paracetamol zoeken. Gelukkig gaat werk niet door...ik kon wel voor een andere opdrachtgever aan de slag, maar daar heb ik vanmiddag geen zin in, ik had toch al geen zin, maar op de automatische piloot was het nog wel gelukt. Ik ga zo even zonnen in de tuin, het wordt nog rotweer genoeg de komende dagen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 13:27
Verwijderd
@ Sonho: met dat bmi kan je zelfs niet 'gewoon slank' zijn en al helemaal niet dik. Je weet dat je nu weer een AN-bmi hebt, je wéét het. Misschien voel je je dik, misschien denk je dat je er dik uitziet, maar je wéét dat het simpelweg onmogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 13:33
jolan
jolan is offline
ben eindelijk van die rotzak af.degene die altijd beter moest wetn.en me nu zelfs van z'n msn verwijderd heb.maar ben zeer blij dat ik van hem af ben.kan ik een nieuw leven beginnen.
__________________
some body needs you,somebody wants you
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 14:18
Verwijderd
Citaat:
@ Sonho: met dat bmi kan je zelfs niet 'gewoon slank' zijn en al helemaal niet dik. Je weet dat je nu weer een AN-bmi hebt, je wéét het. Misschien voel je je dik, misschien denk je dat je er dik uitziet, maar je wéét dat het simpelweg onmogelijk is.
I know. Het is zo verwarrend soms... Mensen die niks over ES-sen weten vinden niks aan de hand, gewoon slank en mensen die het wel weten vinden me te mager. Ik ga maandag spiegelen met mn socio, hopelijk kan ik het dan zelf zien.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Je kunt dan de tegemoetkoming leraren aanvragen bij de IB-groep. Kijk daar maar eens naar, als je dat nog niet wist.
Ik weet niet of ze bedoeld dat ze beide studie gaat doen (ik ben trouwens erg benieuwd hoe je dat dat gaat combineren, rare kwast )...maar dan krijgt ze toch al gewone stufi?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 16:18
Verwijderd
Citaat:
@ Nattigheid: wat is een madrina?
peetmoeder
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 16:22
Verwijderd
Citaat:
I know. Het is zo verwarrend soms... Mensen die niks over ES-sen weten vinden niks aan de hand, gewoon slank en mensen die het wel weten vinden me te mager. Ik ga maandag spiegelen met mn socio, hopelijk kan ik het dan zelf zien.
Ik herken het. En ik heb niet eens echt ondergewicht. mensen die van niets weten vinden me er zo mooi uitzien, práchtig, zo mooi slank en stralend. Mensen die het wel weten zeggen dat ik een ingevallen gezicht heb en dat m'n ogen invallen en dat t steeds minder mooi wordt. En ik zie t allebei niet

Hopelijk helpt het spiegelen en probeer te vertrouwen op je verstand. Je zit nu bij mentrum/novarum toch?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 18:10
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Ave: gecondoleerd en heel veel sterke.. ik kreeg helemaal kippevel toen ik je berichtje las over je vriendin.. Het lijkt me heel erg moeilijk, misschien goed voor haar dat ze nu eindelijk mag ophouden met vechten, dat ze eindelijk rust heeft gevonden, maar misschien vind je het wel stom dat ik dat zeg. In ieder geval sterkte en een dikke knuffel.. Heeft je therapie vanmiddag nog wel wat geholpen?
@ Sonho: jezus, 17.4.. Sorry lieve Sonho, maar je weet dat je dan niet dik kunt zijn. Ik herken je gedachten en frustraties wel hoor, maar meisje echt.. pas op met jezelf. *knuff*

OT: Twee dagen hard gewerkt. Gisteren de hele dag in de tuin/landhuis van m'n oom gewerkt. Was heel erg gezellig, lekker mijn frustraties op die tuin botvieren en goede/leuke gesprekken hebben met m'n oom. 's Avonds gezellig met tante erbij gegeten en nog koffie gedronken met m'n neef, het was echt heel erg leuk, heb ervan genoten! En dan ook nog Romeense/Hongaarse sigaretten en drank krijgen, een lieve kaart en véél te veel geld voor 't werken (en diploma).. hoewel toen ik vanochtend die spierpijn voelde
Vandaag gewerkt, was drukke dag voor de woensdag, maar heb veel mensen kunnen helpen en ook het uur alleen staan ging prima. Lekker nog wat extra dagen voor in augustus erbij gepakt, komt helemaal goed Oh en kreeg gisteren ineens nog vakantiegeld 'van mijn opa', als allerlaatste keer van de tantes en ooms. Heel lief allemaal, ben op zulke dagen met gezelligheid zo blij met m'n familie!
En vandaag weer post van de universiteit, de faculteitsintroductie enzo, heb er superveel zin in hoewel het ook HEEL ERG ENG is.. En nou eindelijk relaxen en vanavond naar Nattigheid kijken
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 18:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik weet niet of ze bedoeld dat ze beide studie gaat doen (ik ben trouwens erg benieuwd hoe je dat dat gaat combineren, rare kwast )...maar dan krijgt ze toch al gewone stufi?
Ik ging er van uit dat ze fulltime ging werken en daarnaast deeltijd pabo ging doen, en voor deeltijd krijg je geen stufi, maar kom je wel in aanmerking voor die tegemoetkoming (heb ik nu ook). Vandaar. Maar rare kwast moet dus zelf maar kijken wat in haar situatie past

OT: Eindelijk weer internet. Ik word gek van die stomme provider. Maar hopelijk is het vanaf nu weer goed. Ik had het echt even gehad vanmiddag.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 19:13
Verwijderd
Ik vind het echt heel lief die reacties hier
Vandaag nog regelmatig in huilen uitgebarsten. Het is wel heel mooi om te lezen, al die teksten en reacties op dr hyves. Kon ze ook maar zien hoe veel mensen eigenlijk om dr gaven, had ze het maar gevoeld. Maar ze geloofde wel in een hemel, ze geloofde dat ze nu rust zou hebben dus ik hoop dat ze dat heeft
@ Nijn: dat is niet stom om te zeggen, zo zie ik het ook. Het maakt me wel erg boos op de hulpverlening, maar ja, daar hebben we nu niks meer aan. Maar de mensen in haar omgeving zijn niet boos, er is geen wrok, er is geen waarom-vraag. Iedereen wéét waarom en snapt het. Dat maakt het alleen niet minder verdrietig en wrang..


Vanmiddag psych gehad. Ook even verteld van L., samen even boos geweest op de hulpverlening Verder hebben we het over deeltijd gehad. Dat ik niet zo hard voor mezelf moest zijn; of ik tegen een ander ook zou zeggen dat ze niet zo moeilijk moest doen, zich niet aan moest stellen en niet moest zeuren. Ze wil me nu wel doorverwijzen, dus ik moet gaan bellen voor een intake. Ze wilde wel echt uit mn mond horen dat ik daar achter stond, dat vond ik wel lastig. Maar zoals ze zei: het is belangrijk dat we kunnen vaststellen dat dat het beste is om te doen nu en dat we dat gaan doen. dat je het er vervolgens nog steeds moeilijk mee hebt en het dubbel voelt, daar kunnen we het vervolgens best over hebben, maar dan hebben we wel vastgesteld hoe we t gaan doen.
En nu moet ik dus gaan bellen. En m'n ouders maar eens in gaan lichten. Pf. Ik weet t allemaal niet. Misschien gaat het ook wel allemaal niet door, willen ze me niet hebben. En waarschijnlijk is het praktisch niet haalbaar, waar moet ik mn huis van gaan betalen als ik niet kan werken?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 19:19
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik baal echt van mijn conditie. Of ik kan beter zeggen 'welke conditie?' Serieus, ik heb 20 minuten gelopen, en daarvan ongeveer 1 minuut hardgelopen. Na die ene minuut kon ik het ook helemaal niet meer opbrengen om nog een poging tot hardlopen te doen, pijn in mijn zij niet te zuinig. Pff. Op zich geeft het wel motivatie om er iets aan te gaan doen, maar aan de andere kant zie ik het ook als een verloren zaak.

Ik heb nooit kunnen hardlopen. Ik herinner me jammergenoeg maar al te goed de gymlessen van de middelbare school. Waarbij ik 'verplicht' even veel rondjes moest rennen als de rest. Wat ik dus niet kon. En de piepjestest, dat ik er altijd als eerste uit lag en 'voor de moeite' een 5,5 kreeg terwijl ik dat niveau niet eens haalde. Hoeveel ik daar wel niet mee gepest ben...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 21:22
Verwijderd
Citaat:


Vanmiddag psych gehad. Ook even verteld van L., samen even boos geweest op de hulpverlening Verder hebben we het over deeltijd gehad. Dat ik niet zo hard voor mezelf moest zijn; of ik tegen een ander ook zou zeggen dat ze niet zo moeilijk moest doen, zich niet aan moest stellen en niet moest zeuren. Ze wil me nu wel doorverwijzen, dus ik moet gaan bellen voor een intake. Ze wilde wel echt uit mn mond horen dat ik daar achter stond, dat vond ik wel lastig. Maar zoals ze zei: het is belangrijk dat we kunnen vaststellen dat dat het beste is om te doen nu en dat we dat gaan doen. dat je het er vervolgens nog steeds moeilijk mee hebt en het dubbel voelt, daar kunnen we het vervolgens best over hebben, maar dan hebben we wel vastgesteld hoe we t gaan doen.
En nu moet ik dus gaan bellen. En m'n ouders maar eens in gaan lichten. Pf. Ik weet t allemaal niet. Misschien gaat het ook wel allemaal niet door, willen ze me niet hebben. En waarschijnlijk is het praktisch niet haalbaar, waar moet ik mn huis van gaan betalen als ik niet kan werken?
Ik begrijp dat het heel lastig is. Praktisch gezien is er altijd wel ene mouw aan te passen. Ik zit nu ook in deeltijdtherapie en krijg een uitkering. Het is een heel gedoe om het rond te krijgen, maar dat komt wel goed. Er zijn verschillende instellingen die je daarbij kunnen helpen. Wat zou een rede zijn om je niet aan te nemen? Dat kan inderdaad gebeuren, mij iets te vaak gebeurd, maar dan zijn er wel andere oplossingen om toch een goede therapie te krijgen. Meid, ik hoop dat je voor jezelf kiest en knokt voor de hulp die je verdient...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 21:25
Verwijderd
Vandaag mijn uitgeprinte fotos opgehaald. Dat was al moeilijk. En dan mezelf zien op tv. echt hilarisch, maar ik ben helemaal van de rel. En ik weet niet wat ik ermee moet. En dan morgen nog werken ook heel vroeg. En slapen doe ik toch al niet. Moet ik weer kapot ofzo?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 21:41
moon
Avatar van moon
moon is offline
JEUJ, Joepie .........de eerste dag in de afgelopen week, dat ik eens niet huilend uit mijn werk kom. Ik heb het moeilijk de laatste 2 weken. Ik ben constant doodmoe, ik slaap heel slecht en als ik slaap dan heb ik nachtmerries. Daarnaast heb ik het ook veel te druk (gehad). Ook op mijn werk loopt het even niet echt lekker. Ik ben heel labiel door slaap te kort en om mezelf dan op de been te houden ga ik muren om mezelf heen bouwen. Juist nu is het niet het goede moment om die muren op te bouwen want ik moet juist nu heel open zijn tegen mijn collega's. Ik moet ze vertellen waarom ik niet wil zwemmen. Ik heb er betonblokken van angst omheen gebouwd met als gevolg dat ik bijna helemaal niet meer kan praten met mijn collega's. Mijn collega's vinden dat zij het recht hebben op openheid van mijn kant...en nou ja....ik zit dus al een aantal dagen overstuur op de fiets en in de trein en thuis. Gister liep het ook weer even heel hoog op, toen voelde ik me als mens echt waardeloos en wilde ik het contact met J. vebreken omdat ik zijn tijd niet langer wilde verspillen.
Morgen moet ik zwemmen, ik vraag me af of ik de dag zonder huilen haal morgen. En nog een betere vraag, houd ik een dag zonder vluchten vol? vermijden is te aantrekkelijk in deze situatie.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 21:55
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
En dan mezelf zien op tv. echt hilarisch, maar ik ben helemaal van de rel. En ik weet niet wat ik ermee moet.
Ik heb je gezien, en ik kan me voorstellen dat het echt vreemd is om jezelf op tv te zien, maar ik vond het tof! Je bent echt een leuke, spontane meid en de make-over was ook mooi Echt stoer dat je hebt aangedurft hier aan mee te doen! Ik zou ook wel eens zoiets willen, maar om dan op tv te komen, no way

Wat vond je zelf eigenlijk uiteindelijk van de make-over? (of heb je dat wel gepost en heb ik dat gemist?)
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 22:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Nattigheid: ik heb ook gekeken vanavond Leuke vriendinnen heb je trouwens en inderdaad make-over was geslaagd! Hoewel ik eerlijk moet zijn dat ik de outfit die je op de catwalk aan had het minste vond, maar da's mijn smaak Je bent inderdaad lekker spontaan en gezellig, ik zou denk ik rood wegkruipen voor de camera Wat een vervelende presentator trouwens, kutgrapjes en dan dat 'miauw, rrr, miauw' toen ze het over die badpakken/bikini's hadden Brr!

OT: Ik ben veel te chaotisch om alleen op vakantie te gaan Heb net met hulp van mams een enorme lijst gemaakt, wat er nog gekocht moet worden, wat er allemaal mee moet en elk moment schieten me weer nieuwe dingen te binnen. Maar ik ben wel een lieve collega omdat ik na de vakantie veel diensten ga overnemen zodat anderen lekker onbezorgd op vakantie kunnen, een lieve kleindochter omdat ik na mijn vakantie ga lunchen met oma & (stief)opa én een lief zusje omdat ik voor m'n broers verjaardag een enorm cadeau ga kopen én een ijstaart ga maken. Dus, ben eigenlijk best lief (A) En nu slapen doos!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 22:31
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Mensen zijn vermoeiend voor mij. Je kunt beter een grijze muis zijn, een gemiddelde. En met de stroming meegaan dan tegen de stroming inzwemmen. Of je met jou ideen het universeel helemaal bij het rechte eind hebt of niet, maakt niet uit. De kracht van de meerderheid IS omdat we per slot van rekening toch kudde dieren zijn, datgene wat telt. De mening van de meerderheid, goed of fout IS altijd het juiste antwoord.
Omdat we per slot van rekening toch "sociale" dieren zijn..

Dus hand in hand kameraden. En met z'n allen naar Den Haag!

Weg met die graaiers, afentoe is anarchie nodig en moet je alles afbreken om te kunnen zien wat eigenlijk echt telt.

Een hert over de dam, dan volgt de rest ook!

En nu zeggen dat het een geintje is, anders krijg ik die ADVI op me dak.
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.

Laatst gewijzigd op 09-07-2008 om 22:38.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 22:35
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Misschien morgen toch nog maar even proberen naar de huisarts te gaan. Bah, eerst de assistente 'over zien te halen' dat mijn afspraak écht moet voor de vakantie, dan nog maar hopen dat er een plekje is en dan nog die rare huisarts overleven. Het voelt zo raar, hopelijk is het niets ernstigs want ik wil echt op vakantie. Ik wil eruit.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 22:54
Verwijderd
@justhanna en Nijn: Ja, ik vond de make-over ook geslaagd. En de outfit die ik op de catwalk aanhad, heb ik ook niet meegekregen, maar een andere (een grijszilveren jurkje, wit vestje, donkere skinny. Wellicht weet je het nog). Vooral het blonde verraste me echt ontzettend. Ze hebben wel veel weggelaten overigens, wel jammer. Maar goed, ik vond het allemaal bij elkaar wel erg leuk. En dank voor de complimentjes
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 22:58
Verwijderd
fiets overspuiten, hopen op smsjes, lange dag, maar komende dagen niet meer die klotecollega
lekker mn andere collega's opstoken. zucht. mensen zijn té makkelijk .. óf kunnen hun iegen fouten niet toegeven óf laten zich op hun kop zitten. pfff we zijn echt collectief gek
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 23:20
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Vandaag orientatie gehad.
T ziet er daar wel goed uit, qua therapieen enzo en de manier van werken ja. T wordt zeker zwaar. Echt zwaar... maar ik ga ervoor. T moet.Ik moet t kunnen...
Volgende week woensdag mag ik startten, tenminste... als die huisarts van daar ook mijn bloeduitslagen goed genoeg vind. Anders mag ik nog niet.
En ik moet binnen 6 weken een BMI van 18 hebben...hmm, oke..

Verder, naar Mamma mia, ladies night geweest.. Superleuk.. en vooral die leuke jongen (L)
Maar goed. Nu moet ik slapen, ofzo...

**knuffels** voor iedereen die er eentje nodig heeft.
XXX
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 23:21
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
@justhanna en Nijn: Ja, ik vond de make-over ook geslaagd. En de outfit die ik op de catwalk aanhad, heb ik ook niet meegekregen, maar een andere (een grijszilveren jurkje, wit vestje, donkere skinny. Wellicht weet je het nog). Vooral het blonde verraste me echt ontzettend. Ze hebben wel veel weggelaten overigens, wel jammer. Maar goed, ik vond het allemaal bij elkaar wel erg leuk. En dank voor de complimentjes
oh, wat jammer... Ik heb t gemist..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Verder, naar Mamma mia, ladies night geweest.. Superleuk..
Maar goed. Nu moet ik slapen, ofzo...
Jaaaaaaaaaa, Mama Mia was vet! En het was erg gezellig met kwast!

De rest reageer ik morgen op... Eerst slapen...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 07:39
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
@ moon:

Ik snap dat het moeilijk is om te vertellen, maar als je het vertelt ben je er ook van af! Ik snap dat het niet zo simpel is, zoals ik het nu verwoord, maar je zult het toch een keer moeten vertellen, anders krijg je alleen maar meer problemen op je werk.

En wat ik me verder afvraag: ben jij (op dit moment) wel geschikt om in de zorg te werken? Ik lees al een tijdje mee in dit topic en je hebt al gedurende lange tijd problemen op/met je werk... Ik vind het knap dat je zo goed volhoudt, maar is het op dit moment niet iets te zwaar voor je? Als je iets sterker in je schoenen staat, beter over jezelf denkt, wat stabieler bent etc, dan gaat het werken waarschijnlijk ook beter!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 07:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik baal echt van mijn conditie. Of ik kan beter zeggen 'welke conditie?' Serieus, ik heb 20 minuten gelopen, en daarvan ongeveer 1 minuut hardgelopen. Na die ene minuut kon ik het ook helemaal niet meer opbrengen om nog een poging tot hardlopen te doen, pijn in mijn zij niet te zuinig. Pff. Op zich geeft het wel motivatie om er iets aan te gaan doen, maar aan de andere kant zie ik het ook als een verloren zaak.

Ik heb nooit kunnen hardlopen. Ik herinner me jammergenoeg maar al te goed de gymlessen van de middelbare school. Waarbij ik 'verplicht' even veel rondjes moest rennen als de rest. Wat ik dus niet kon. En de piepjestest, dat ik er altijd als eerste uit lag en 'voor de moeite' een 5,5 kreeg terwijl ik dat niveau niet eens haalde. Hoeveel ik daar wel niet mee gepest ben...
Ben je begonnen met les 1 van de podcast? Gewoon nog een paar keer doen. De eerste paar keer hield ik het ook amper vol, maar je zult merken dat het al snel beter gaat. En dat lopen hoeft niet snel, maak er desnoods maar een soort van joggen van. Ook dan verbeter je je conditie!
Hardlopen heb ik ook nooit gekund, precies wat jij hier schrijft, en toch kan ik nu 20 minuten aan een stuk lopen. Ik ben in oktober begonnen met de lessen, heb er twee maanden uit gelegen door een blessure en ben nu weer een poos bezig. Het geeft echt voldoening, maar in het begin moet je even doorbijten.

OT: Oef, ik heb vandaag in ieder geval al iets gedaan wat ik eigenlijk niet durfde. Het is maar goed dat Vriendje nog thuis was om me dat zetje te geven, anders had ik het niet gedaan. Nu ligt het balletje weer bij de planner, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met mijn rooster.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 08:04
Verwijderd
@ Lentekriebel: thanks! Ik wacht wel gewoon even af wat ze daar te zeggen hebben en misschien dat ze daar iets weten over een uitkering? Waar heb jij dat geregeld?


Ik heb net direct maar gebeld. Als ik het uitstel, blijf ik er toch maar tegen aan hikken Maar pf, wat een hel zeg. Eerst een secretaresse voor wat gegevens, vervolgens word ik doorverbonden met een behandelaar. Maar dan sta je dus wel een paar minuten in de wacht. Terwijl mijn hart steeds sneller begint te kloppen. Argh, zenuwen. Maar het was goed dat ik gebeld had (wat bedoelt ze daar mee?) en ik word 'binnenkort' teruggebeld door iemand van het secretariaat om een intake in te plannen.
De bal rolt. En ik scheit in m'n broek van angst.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Ik herken het. En ik heb niet eens echt ondergewicht. mensen die van niets weten vinden me er zo mooi uitzien, práchtig, zo mooi slank en stralend. Mensen die het wel weten zeggen dat ik een ingevallen gezicht heb en dat m'n ogen invallen en dat t steeds minder mooi wordt. En ik zie t allebei niet

Hopelijk helpt het spiegelen en probeer te vertrouwen op je verstand. Je zit nu bij mentrum/novarum toch?
Oh, dus zo gek ben ik niet. Maar ik blijf het apart vinden dat mensen het zo verschillend zien.
Ik ben voor mn ES bij Novarum idd en heb net intake gehad bij CvP (beide onderdeel van Mentrum) voor het persoonlijkheidsgedeelte.
Dapper dat je hebt gebeld vandaag! Hopelijk kan je gauw een intake doen.

Citaat:
@ Sonho: jezus, 17.4.. Sorry lieve Sonho, maar je weet dat je dan niet dik kunt zijn. Ik herken je gedachten en frustraties wel hoor, maar meisje echt.. pas op met jezelf. *knuff*
Ergens weet ik het natuurlijk wel, maar ik zie en voel het niet zo. Maar jou reactie (en die van Ave) helpen wel weer even. Ik ga ze zo uitprinten anders vergeet ik het weer zo snel. Dus dank jullie dames voor helpen relativeren. En ja, ik pas ook wel op me zelf, want ik vind het afvallen wel eng worden, het gaat zo snel...

Ot: en vandaag voel ik me onwijs k*t. Daar zat ik nou net op te wachten... Ik heb helemaal nergens zin in, maar ik zal wel even iets moeten doen anders word ik niet gelukkiger... Eerst maar even mailen, wie weet helpt dat ook een beetje.
*knuff* voor dolce, Ave, nijn, kwast, nattigheid (ik ga nu kijken of ik je op internet nog kan zien, ben erg benieuwd) en aaaaaaaalle anderen offcourse.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 09:50
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Jeetje ik wist niet dat het echt zo slecht met haar ging. Heb dr ook wel heel lang niet gesproken maar dat ik er nu pas achter kom. Ja ze heeft het wel ooit tussen neus en lippen door verteld en ik wist wel dat het niet helemaal super was maar zo? Ze heeft iig een super positieve instelling en daarmee gaat ze ver komen. Hoop alleen dat ze het verschil weet tussen een muur, afsluiten en een nepglimlach, en positiviteit.
En hoezo volgende week pas tijd Als dat maar goed gaat!
Nu m'n stagecontract verder invullen, die is iig binnen
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 10:24
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ga straks op vakantie. Doei allemaal.

Ik ben nu wel misselijk, gatsie.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 11:03
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik weet niet of ze bedoeld dat ze beide studie gaat doen (ik ben trouwens erg benieuwd hoe je dat dat gaat combineren, rare kwast )...maar dan krijgt ze toch al gewone stufi?

ik ben voltijd verpleegkundige (werk 36 uur) dus krijg geen stufie
begin in september met de avondopleiding PABO,m sorry dat het niet helemaal duidelijk is..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 11:03
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gister lady's night, was gezelliggg met sonho
maar uiteraard had mn trein vertraging en lag ik pas om 1 uur in mn bed en die stomme wekker ging veel te vroeg
maar t was het waard hoor sonho
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 11:06
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Fijne vakantie Duivelaartje. Ik hoop dat je klachten snel over zijn zodat je van je vakantie kan genieten. Waar ga je naar toe?

Ave: nog gecondoleerd.

Nattigheid: ik heb ook gekeken gister, je ziet er uit als een leuke gezellige meid

Knuffel voor iedereen (}).

Het gaat goed. Zonde dat het weer zo slecht is, want het is niet echt druk in de winkel. Ik mag veel meer doen dan vorig jaar: tabak bestellen (het wordt wel gecontroleerd, zodat we niet opeens zonder sigaretten zitten), invoeren (inkoop en verkoopprijs controleren als de vracht binnenkomt, dan zit er een lijst bij met alle streepjescodes/bestelnummers en dat je moet invoeren en dan de prijzen controleren), ik deel de pauzes in, heb de managerpas en sleutel van de wisselgeldla. Sinds gisteren staat op het nieuwe rooster mijn naam dikgedrukt met hoofdcaissiere eronder. Want het was niet helemaal duidelijk en helaas vindt niet iedereen mijn manier van werken geslaagd: mijn zusje en nog iemand (collega en vriendin van haar) hebben tegen een van mijn bazen gezegd dat ze vinden dat ik de baas speel. Ik ben het daar echt niet mee eens, want ik commandeer niet. Oke, ik geef wel opdrachten maar als mijn baas dat zou doen zouden ze echt niet mopperen en bij mij wel. Gelukkig nam hij het voor me op, hij heeft gezegd dat ik de baas niet speel maar de baas ben. En nu staat het daarom op het rooster. Ik heb het er gister met hem over gehad. De rest moet er gewoon aan wennen dat ik ook 'de baas' ben, want eerst was ik ook gewoon een caissiere. We hebben drie bazen: eentje is de eigenaar van de winkel, de ander is meer van de vakkenvullers en de jongste (25 en zoon van de eigenaar) deed altijd de kassa's. Nu doe ik dat en daar moeten ze nog aan wennen want ik was eerst ook gewoon een caissiere en ik ben niet heel veel ouder dan de meeste. Ik voel nu wel dat ik een stuk verder van ze af sta en dat ze het niet accepteren zonder zeuren. Dat vriendinnetje van mijn zusje zit ook steeds te zeuren dat er geen pas bij de kassa is (wat ik vrij logisch vind) en dat haar broer de pas ook niet gewoon mag (werkt voor het tweede jaar bij ons).

Als ik volgend jaar terugkom gaan ze het heel anders doen met mij. Dan krijg ik meer taken als ik kom.
Mijn baas (de jongste) had het er nog over dat zijn vader en iemand anders die bij ons werkt ook ouder worden en dus binnen een aantal jaar gaan stoppen. Dan zij hij en die van de vakkenvullers nog maar met z'n tweeen. Volgens mij zouden ze graag zien dat ik daar ga werken. Een vast contract kwam ook nog ter sprake. Niet dat ze me er eentje aanboden, maar meer van dat ik dan wel een vast contract nodig heb en dat hij niet weet hoeveel ik dan ga verdienen.
En nu twijfel ik wat ik wil en het is zo stom Ik wil best daar gaan werken, onder vast contract. Maar ik heb er zo hard voor gewerkt om diergeneeskunde te kunnen studeren. Het enige dat mij niet tegenhoudt om te stoppen met studeren is dat het seizoenswerk is, en ik mijn ouders zouden het nooit accepteren.

Mijn zusje (werkt dus ook in de winkel) doet wel vervelend de laatste tijd. Gisteren heeft ze geen woord tegen me gezegd, en dat gedoe met dat ik de baas ben verklaard het wel. Ik doe helemaal niet bazig en ik vind het vervelend dat mijn zusje het mee naar huis neemt. Blijkbaar verteld ze ook alles aan mijn ouders, want mijn moeder kwam er ineens mee dat ik mensen die om 13:00 beginnen wel het eerst pauze moet geven. Was het vriendinnetje van mijn zusje, omdat ik ineens kassa moest bijdraaien gaf ik haar iets later pauze dan gepland. Maar ze was wel als eerste en waarom klaagt ze dan tegen mijn zusje en mijn zusje tegen mijn moeder?
Ik vind het echt leuk dat ik verantwoordelijkheid heb, maar dat gezeur van sommigen ben ik wel al zat. Ze mogen best eens klagen, maar dan tegen mij en niet achter mijn rug om.

Sorry voor het lange en vast onbegrijpelijke verhaal.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.