Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2008, 17:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ Nijn... Ik wil ook niet volwassen worden.. (ben het helaas al) herken ook je geldprobleem.. stomme verzekering zooi.
is er niet iemand die je wat tips erover kan geven?
zet em op he...

*knuffel*


ik heb de psych vandaag gebeld.. ga laatste stap omlaag met efexor en krijg er nu even een slaappilletje bij...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 28-07-2008, 17:39
Verwijderd
Zo. Ik ben op de een of andere manier, ondanks dat het dieet niet goed ging de afgelopen tijd, echt 10 kilo kwijt nu. Ongelofelijk, maar het voelt fijn. Nog 4 ofzo te gaan en dan stabiliseren.
Verder is vandaag een rotdag omdat ik way too onrustig ben, ik druk ben in mijn hoofd, en me regelmatig afvraag wat ik hier doe. Ik ben overigens weer even thuis bij mijn ouders, heel fijn. Ik ben aan het nadenken over een verhaal voor op mn blog. En ik denk dat ik voor het eerst sinds tijden weer op papier begin. Back to basic. Zoals het hoort. En straks de nachtdienst in. Het zijn er gelukkig maar drie.
Oud 28-07-2008, 19:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm ik was vandaag in Utrecht, maar toen vergat ik alsnog m'n geneeskunde woordenboek mee te nemen. Nu zit ik me rot te googlen naar allerlei latijnse vertalingen van organen of juist de exacte nederlandse vertaling ervan. Heel slim als je een blokboek aan het verbeteren bent.
Oud 28-07-2008, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Aargh! Ik weet niet wat ik moet doen!
Biomedische wetenschappen in Amsterdam is geen loting, Amsterdam is een superstad, maar fuck, hoe kom ik ooit in zo'n korte tijd aan een kamer...?!
Maar anders moet ik biologie doen in Nijmegen en ik wil verdorie niet naar Nijmegen. Voordeel is wel geld en zo. En reistijd, want als ik geen kamer heb is Amsterdam zo'n tweeëneenhalf uur... (van deur tot deur)
Ohohoh ik heb het gevoel dat ik zeg maar in de problemen zit terwijl het "slechts" een keuzeprobleem betreft... maar die kamer..! Ik heb mijn keuze eigenlijk al gemaakt dus maar ik weet verdorie niet hoe ik verder moet..
schrijf je in bij Casa 400, dan heb je misschien in de loop van het jaar al een hotelkamer (geloof dat je half jaar wachttijd daarvoor hebt). En met je 2,5 uur reizen krijg je dacht ik ook reisurgentie in Amsterdam. Kies gewoon voor de studie die je écht wilt. Maar geloof dat je zelf al de keuze hebt gemaakt .
Oud 28-07-2008, 20:01
Verwijderd
Ik ben echt té rusteloos.
Heb ik eindelijk vakantie, kan ik nog niet van m'n rust genieten. 'k Heb intussen wel een van de vele boeken die ik nog wil lezen uit, maar 't is echt lastig om langer dan 2 minuten stil te zitten.
En ik slaap slecht, terwijl ik wel moe ben.
En ik dacht dat na afgelopen week het hele gedoe met psych en vervanger weer ok liep, maar als ik zo m'n mail bekijk is het toch weer niet gegaan zoals afgesproken. Naja, misschien komt het morgen nog, en anders merk ik het daarna wel weer ofzo...
Oud 28-07-2008, 20:49
Verwijderd
Citaat:
ik vrees dat je de boel omdraait en dat zeg ik vriendelijk als mede-autist zijnde
ja dat weet ik dondersgoed, maar in het kader van mijn anti-zelfspot-mood dacht ik leuk te zijn als ik het zelf teruglas
niet dat jij dat ooit had kunnen raden though
Oud 28-07-2008, 20:51
Verwijderd
Citaat:
waarom zouden je collegas je vrienden niet kunnen zijn? tis toch leuk om na het werken nog leuke dingen met je collegas te doen? En als daar dan vriendschappen uit kunnen ontstaan is dat alleen maar mooi meegenomen.
omdat ik nog nooit collega's hebben gehad die normaal tegen me gedaan hebben kan ik me het beeld van vrienden-met-collega's-zijn echt niet voorstellen
Oud 28-07-2008, 20:51
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Vlak, zo zo vlak, alles is vlak.
Vanochtend een oude vriendin gebeld die ik de afgelopen 3 jaar nauwelijks meer heb gesproken, maandag bij dr langs Ben blij dat ik dat gedaan heb.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 28-07-2008, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Kut, ik heb echt geen overzicht op al die inschrijvingen. Nou ben ik ook nog zo stom geweest om m'n diploma al naar utrecht te verhuizen dus moet ik morgen op en neer om mn diploma op te halen. Klotezooi... Morgen maar eens bellen als ik het studiepunt te pakken krijg, want hier word ik echt gek van
Ee meis, take it easy. Als je wilt, kunnen we morgenmiddag wel iets afspreken? *knuft*


OT: het gaat een beetje op en neer. Mijn weken zitten de afgelopen tijd helemaal volgepland en dat vreet wel energie.
Oud 29-07-2008, 08:24
Verwijderd
*mopper*
nog steeds die mail niet gekregen

Wél zojuist de vervangende huisarts gebeld, nieuwe verpakking hooikoorts-medicatie is onderweg. Fijn, zo'n lang pollenseizoen
Oud 29-07-2008, 09:07
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben weer bij m'n vriend en blijf hier een week. Gister van m'n ouders via de Uva-bieb naar hier gereisd, echt mega duur. Volgende week zelfde reis terug. Als het dan toch zo duur moet, kan ik maar beter Amsterdam in de route opnemen. En dan een week Groningen, als zusje op vakantie is. Zo kom ik de ov-loze periode wel door. Deze week niet weer verknoeien, zoals laatste keer dat ik hier was en echt niks gedaan heb. Ik ga zo de computer uitzetten en keihard aan de slag.
Oud 29-07-2008, 10:23
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ik moet de hele week werken en ik heb helemaal geen zin. Ik wil bij mijn vriend zijn en dat hij dan zegt dat alles goed zit en mijn nieuwe kamer inrichten en in het park liggen met vrienden. Beetje spijtig dat bijna alle vrienden op vakantie zijn, ik mijn vriend nog twee weken moet missen en mijn kamer pas eind augustus krijg. Zzz, huilen is stom
Oud 29-07-2008, 11:27
Verwijderd
Gisteravond ging niet goed. Iets met afhankelijkheid, eten, niet gehoord en geholpen worden. Het voelt allemaal zó ellendig. Het is enorme chaos in mn kop en ik heb geen therapeut meer om me te helpen. Ik ga schrijven, ik moet overzicht, ik moet weten wat ik ga doen, wat ik wil, waarvoor ik het wil doen, hoe ik het wil doen. Zij helpen me niet, ik moet het zelf doen, ipv nu niks doen, communiceren via mn ES ga ik het anders doen. Ik heb ze niet nodig, ik kan het zelf wel, op mijn manier.
Toch? Help, ik kan dit niet alleen, ik wil niet eten, niet aankomen, laat me. Help me dan toch, laat me niet zwemmen en leg me geen dingen op, help me het zelf te doen.
Oud 29-07-2008, 11:27
Verwijderd
@ Heksjuh: geneeskunde
@ Nienna*: wat Anneka zegt, en soms heb je gewoon geluk met een kamer vinden! (tenminste, ik hoor soms verhalen, waarin mensen geluk hebben.. ) Woont er niet misschien een familielid van je op de route ofzoiets? Sterkte ermee!

OT: Moe!
Oud 29-07-2008, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Gisteravond ging niet goed. Iets met afhankelijkheid, eten, niet gehoord en geholpen worden. Het voelt allemaal zó ellendig. Het is enorme chaos in mn kop en ik heb geen therapeut meer om me te helpen. Ik ga schrijven, ik moet overzicht, ik moet weten wat ik ga doen, wat ik wil, waarvoor ik het wil doen, hoe ik het wil doen. Zij helpen me niet, ik moet het zelf doen, ipv nu niks doen, communiceren via mn ES ga ik het anders doen. Ik heb ze niet nodig, ik kan het zelf wel, op mijn manier.
Toch? Help, ik kan dit niet alleen, ik wil niet eten, niet aankomen, laat me. Help me dan toch, laat me niet zwemmen en leg me geen dingen op, help me het zelf te doen.

Waarom heb je geen therapeut meer?


OT: Waarom reken ik er toch steeds weer op dat mensen hun toezeggingen nakomen?
Oud 29-07-2008, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je geen therapeut meer?
Omdat ik tegen het advies in ga en een deel van het team me nu helemaal niks wilde bieden. Nu mag ik één keer per maand komen en gaat het alleen over eten. Dus ja, andere dingen kan ik nu nergens kwijt.
Oud 29-07-2008, 12:33
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
afvallen afvallen afvallen dat klote eten ook.
dat is het enige wat ik nou wil.
dikke vette pad.
laat me nou maar gewoon doen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-07-2008, 12:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Een knuffel voor iedereen die 'm kan gebruiken, en succes (en een dosis concentratie) voor Missy-met-al-de-cijfertjes!
Ik ben al weer thuis. Eigenlijk had ik tot 16.20u mogen werken vandaag, maar ik werd vanochtend opgebeld dat mijn tweede client afgezegd had. Toen heb ik de derde maar achter de eerste aan geplakt en ben ik nu dus weer thuis. Dat betekent dus dat ik anderhalve dag vrij heb. Eens even gaan bedenken hoe ik mijn tijd zinnig en nuttig ga besteden.

Ik ben nog steeds bezig aan mijn puzzel. Ik ben al een heel eind, maar ik moet nog een stukje gras leggen en daarna nog alle lucht (behalve de randjes). Het gebouw en de bloemen gingen wel aardig, maar dit gras komt me echt de neus uit. Alle stukjes lijken overal te kunnen, er is niet echt onderscheid in de kleuren enzo...
Behalve dat ik nog steeds wacht op de post ("waarschijnlijk krijg je de brief volgende week" --> dat betrof vorige week, maar ik heb nog niks) voel ik me wel oke. Geen stress is wel echt veel beter voor mij, ik kan veel meer hebben. Nu wel nog mijn afstudeerpresentatie voorbereiden, maar als ik daar alleen al aan denk word ik al zenuwachtig, dus dat schuif ik steeds voor me uit. Misschien moet ik daar morgen toch maar eens echt voor gaan zitten.
Oud 29-07-2008, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik tegen het advies in ga en een deel van het team me nu helemaal niks wilde bieden. Nu mag ik één keer per maand komen en gaat het alleen over eten. Dus ja, andere dingen kan ik nu nergens kwijt.
Het advies van 5 dagen in de week?
Wat kinderachtig dat ze je dan alleen dit bieden.
Zo'n verhaal hoorde ik ook van iemand van de Viersprong: ze hadden klinisch aangeraden en ze wilde deeltijd, maar het was klinisch of niks.
Had je zelf aangegeven wat je wel zou willen?
Want 1x per maand lijkt me niet echt effectief (en zeker niet als je de dingen waar je buiten eten mee rond loopt niet kwijt mag daar).

Citaat:
afvallen afvallen afvallen dat klote eten ook.
dat is het enige wat ik nou wil.
dikke vette pad.
laat me nou maar gewoon doen.
*knuf*

OT: Zo naar 't ggz. Mail die ik hoopte te krijgen is er nog steeds niet.
Geen zin, bah. Ik kom toch niet vooruit. Zelfs als ik iets probeer kom ik alleen maar vaster te zitten.
Oud 29-07-2008, 13:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Het advies van 5 dagen in de week?
Wat kinderachtig dat ze je dan alleen dit bieden.
Zo'n verhaal hoorde ik ook van iemand van de Viersprong: ze hadden klinisch aangeraden en ze wilde deeltijd, maar het was klinisch of niks.
Had je zelf aangegeven wat je wel zou willen?
Want 1x per maand lijkt me niet echt effectief (en zeker niet als je de dingen waar je buiten eten mee rond loopt niet kwijt mag daar).


*knuf*

OT: Zo naar 't ggz. Mail die ik hoopte te krijgen is er nog steeds niet.
Geen zin, bah. Ik kom toch niet vooruit. Zelfs als ik iets probeer kom ik alleen maar vaster te zitten.
thx jij ook een *knuf*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-07-2008, 16:12
Verwijderd
Citaat:
thx jij ook een *knuf*.
dank je

OT: Wat een *&%$-gesprek.
Oud 29-07-2008, 16:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
dank je

OT: Wat een *&%$-gesprek.
asjeblieft .
waar ging het over als ik vragen mag?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-07-2008, 16:21
Verwijderd
Citaat:
asjeblieft .
waar ging het over als ik vragen mag?.
Gesprek met m'n therapeut. 'k Was eigenlijk te boos en uit contact om te praten. Liep dus voor geen meter.
Daarna door de stromende regen naar huis gefietst, wat op zich wel ok was om even bij te komen, maar ik kwam erachter dat m'n regenjack door de rits lekt én afgeeft. En m'n tas ook.
Hopelijk gaat het er nog uit.
Oud 29-07-2008, 16:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Gesprek met m'n therapeut. 'k Was eigenlijk te boos en uit contact om te praten. Liep dus voor geen meter.
Daarna door de stromende regen naar huis gefietst, wat op zich wel ok was om even bij te komen, maar ik kwam erachter dat m'n regenjack door de rits lekt én afgeeft. En m'n tas ook.
Hopelijk gaat het er nog uit.
oew dat is minder ja.
regen?.
hier schijnt de zon.
en is het weer goed met jou en je therapeut?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-07-2008, 19:15
Nyawa
Citaat:
Aargh! Ik weet niet wat ik moet doen!
Biomedische wetenschappen in Amsterdam is geen loting, Amsterdam is een superstad, maar fuck, hoe kom ik ooit in zo'n korte tijd aan een kamer...?!
Maar anders moet ik biologie doen in Nijmegen en ik wil verdorie niet naar Nijmegen. Voordeel is wel geld en zo. En reistijd, want als ik geen kamer heb is Amsterdam zo'n tweeëneenhalf uur... (van deur tot deur)
Ohohoh ik heb het gevoel dat ik zeg maar in de problemen zit terwijl het "slechts" een keuzeprobleem betreft... maar die kamer..! Ik heb mijn keuze eigenlijk al gemaakt dus maar ik weet verdorie niet hoe ik verder moet..
Kun je niet in een nabijgelegen stad een kamer proberen te vinden? Dan moet je nog steeds wel reizen, maar dan kun je vanuit daar wel verder zoeken. Een uur reistijd is nog best goed te doen voor een tijdje. Als je niet naar Nijmegen wilt en biomedische wetenschappen je leuker lijkt zou ik zeker geen biologie gaan doen. Een leuke studie (en stad) is 't belangrijkst. Dan maar een tijdje bij iemand in Amsterdam of omgeving logeren.
Oud 29-07-2008, 19:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Aargh! Ik weet niet wat ik moet doen!
Biomedische wetenschappen in Amsterdam is geen loting, Amsterdam is een superstad, maar fuck, hoe kom ik ooit in zo'n korte tijd aan een kamer...?!
Maar anders moet ik biologie doen in Nijmegen en ik wil verdorie niet naar Nijmegen. Voordeel is wel geld en zo. En reistijd, want als ik geen kamer heb is Amsterdam zo'n tweeëneenhalf uur... (van deur tot deur)
Ohohoh ik heb het gevoel dat ik zeg maar in de problemen zit terwijl het "slechts" een keuzeprobleem betreft... maar die kamer..! Ik heb mijn keuze eigenlijk al gemaakt dus maar ik weet verdorie niet hoe ik verder moet..
Bmw aan de VU of UvA? Want aan de UvA is het 't eerste jaar nog een beetje gecombineerd met biologie en psychobiologie (iig veel overlappende vakken) en als biologie je toch minder lijkt zullen sommige vakken niet echt leuk zijn, omdat het bijvoorbeeld meer op planten wordt gericht dan het menselijk lichaam. Maar de VU is oke!

En zoals inderdaad al eerder is gezegd, anders zoek je een kamer op de weg van je huis naar Amsterdam. Als je reistijd korter is dan een uur is het sowieso wel goed te doen voorlopig.
Oud 29-07-2008, 19:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Zo, Operation Combat Baby is van start gegaan. Leuk, militairtjes pesten. Hopen dat we de materialen een beetje rond krijgen, dan hebben we wel een vet gave prank. Deel 1 is in ieder geval besteld en sommige dingen zijn ook gewoon zo te regelen. Alleen een jankbaby lijkt me wat lastig.

Heeft iemand hier toevallig nog een pop die kan janken?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 29-07-2008, 20:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Heeft iemand hier toevallig nog een pop die kan janken?
Ik heb er wel ooit een gehad (die kon je liedjes laten zingen of lachen/huilen met 'cdtjes' in de rug), maar mijn moeder heeft het 'cdtje' met het huilgeluid weggegooid omdat ze er gek van werd .

Ik word verkouden, en dat met dit weer . Het is ook altijd hetzelfde. Dat zal fijn zijn, morgenvroeg bij de tandarts...
Oud 29-07-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er wel ooit een gehad (die kon je liedjes laten zingen of lachen/huilen met 'cdtjes' in de rug), maar mijn moeder heeft het 'cdtje' met het huilgeluid weggegooid omdat ze er gek van werd .

[..]
Oh ja, die ken ik ook Dat waren kleine lp'tjes ofzo, toch? Van die zwarte schijfjes. En die moesten in zo'n roze doosje in de rug Grappig zeg

OT:
Gaat lekker Gisteren waren mensen bij ons komen eten, ik had in m'n eentje gekookt en dat was helemaal goed gegaan, etentje was ook echt gezellig, ik merk dat ik steeds minder problemen heb met dat soort dingen
En donderdag gaat m'n man weg voor 12 dagen. Op zich niet zo lang natuurlijk. Maar ik vind 't vooral eng dat hij een heel stuk moet vliegen en dan in de VS in een huurauto rond gaat rijden. Ik ga me ook niet focussen op hoe laat hij aan zal komen enzo, want dan zit ik alleen maar als een idioot te stressen. Ik krijg vanzelf wel een sms'je wanneer hij veilig is aangekomen. Geen gestress nodig. (En zelfs áls er al iets gebeurt, dan nog is stressen zinloos.) Vrijdag komt m'n zus een weekendje op bezoek. Ziet ze voor het eerst ons huis. Leuheuk! Zin in!
Oud 29-07-2008, 22:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
blegh ik voel me leeg.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-07-2008, 22:34
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Woeeeii, ik heb me aangemeld voor filosofie (van een wetenschapsgebied)
Nou hopen dat het administratief allemaal goed gaat met die studielinkzooi, want ik ben bijna het land uit.

En dat ik het allemaal een beetje kan behappen komend jaar en me niet verzuip in het werk.
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 29-07-2008, 22:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Woeeeii, ik heb me aangemeld voor filosofie (van een wetenschapsgebied)
Nou hopen dat het administratief allemaal goed gaat met die studielinkzooi, want ik ben bijna het land uit.

En dat ik het allemaal een beetje kan behappen komend jaar en me niet verzuip in het werk.
gefeliciteerd.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-07-2008, 22:45
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Citaat:
gefeliciteerd.
Jeej, dankje. Eigenlijk is het ook gewoon heel leuk! *twijfels de kop indrukt*
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 29-07-2008, 22:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Jeej, dankje. Eigenlijk is het ook gewoon heel leuk! *twijfels de kop indrukt*
maar dan nog gefeliciteerd.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-07-2008, 22:58
Verwijderd
Hallo. Ik denk dat ik gek word. Wat kan ik hier tegen doen?

Met vriendelijke groet,

Doc Holliday
Oud 29-07-2008, 23:53
Verwijderd
Ik luister hele harde schreeuwmuziek en ik voel me kut en gefrustreerd. Morgen weer een dag.
Oud 30-07-2008, 08:59
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
*moed aan het verzamelen is om een enge grote vliegende mug dood te meppen*

En als ik dat eindelijk gedurfd heb, ga ik weer verder met de scriptie. Hoe meer ik lees, hoe ingewikkelder het wordt. En ik heb nu al 2 nachten over inscripties gedroomd.
Oud 30-07-2008, 09:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Bah, ik heb last van m'n rug en het beneemt me soms wel de adem. Misschien moet ik maar even rustig iets gaan eten en even wat gaan lezen. En straks lekker zwemmen, dat het een beetje los komt.
Oud 30-07-2008, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Het advies van 5 dagen in de week?
Wat kinderachtig dat ze je dan alleen dit bieden.
Zo'n verhaal hoorde ik ook van iemand van de Viersprong: ze hadden klinisch aangeraden en ze wilde deeltijd, maar het was klinisch of niks.
Had je zelf aangegeven wat je wel zou willen?
Want 1x per maand lijkt me niet echt effectief (en zeker niet als je de dingen waar je buiten eten mee rond loopt niet kwijt mag daar).
*knuf*
Jup. Ik had een brief geschreven over waarom ik de 5 daagse niet wilde en wat ik wel wilde, maar ik weet niet of ze dat in de discussie hebben meegenomen...
Ik vraag me ook af wat ik er aan heb. Ik zal het nu zelf moeten doen. Zelf aankomen, zelf omgaan met alles. Het is niet anders. Ik hoop dat het lukt.
Dank je en *knuf* terug.

OT: Ik heb nergens zin in... Maar ik zal nu toch echt iets moeten gaan doen. *Zucht*
Oud 30-07-2008, 10:34
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Omdat ik tegen het advies in ga en een deel van het team me nu helemaal niks wilde bieden. Nu mag ik één keer per maand komen en gaat het alleen over eten. Dus ja, andere dingen kan ik nu nergens kwijt.
Jezus, dit vind ik nou echt onzin. Dit is echt gewoon weg kinderachtig van ze. Oke, misschien zou hun voorstel volgens de boekjes wel beter voor je zijn. Maar als jij voor jezelf goede redenen hebt om dat niet te doen en die deelt, is het echt je reinste onzin om je nou nog maar een keer per maand te laten komen omjdat je niet doet wat zij willen. Echt ik snap niets meer van die hulpverlening

OT. gaat wel redelijk goed
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 30-07-2008, 10:40
Verwijderd
Ik voel me zo verdomde rot en niemand die het ziet, of die het wat kan schelen, althans hier. En de mensen die ik nodig heb zitten veel te ver weg.

Ik vind bellen nog steeds doodeng, en dan bel ik eindelijk, werkt het nummer niet of in gesprek of neemt niemand op of ARGH.
Oud 30-07-2008, 10:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Oh ja, die ken ik ook Dat waren kleine lp'tjes ofzo, toch? Van die zwarte schijfjes. En die moesten in zo'n roze doosje in de rug Grappig zeg

OT:En donderdag gaat m'n man weg voor 12 dagen. Op zich niet zo lang natuurlijk. Maar ik vind 't vooral eng dat hij een heel stuk moet vliegen en dan in de VS in een huurauto rond gaat rijden.
Het waren idd een soort lp'tjes, maar dan ietsje dikker. Bij mij hadden ze allerlei kleuren, van wit tot zwart. En ze waren tweezijdig. Het klonk vooral lollig als die pop 'alle eendjes zwemmen in het water' probeerde te zingen terwijl de batterijen bijna op waren
Spannend, dat je man zo'n poos (zo ver) weggaat. Maar de tijd vliegt voorbij, als je er gewoon voor zorgt dat je (leuke) dingen te doen hebt. En als je hem vertelt dat je het spannend vindt, kan hij er misschien ook rekening mee houden door je regelmatig even een sms te sturen, zodat je weet dat het goed met hem gaat.

Citaat:
... ik nog steeds wacht op de post ("waarschijnlijk krijg je de brief volgende week" --> dat betrof vorige week, maar ik heb nog niks) voel ik me wel oke.
En warempel, gisteravond kwam het met de post!
Oud 30-07-2008, 11:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ineens werk ik best wel veel en ik denk dat dat goed is, want dan zal het steeds beter gaan. Nadeel is dat ik nu juist veel moet reizen terwijl ov niet geldig is, dus het komt er op neer dat ik het meeste van wat ik vrijdag ga verdienen uitgeef aan de treinkaartjes
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-07-2008, 11:10
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb zo'n moeite met het kiezen van het goede moment. En dan is er uiteindelijk weer een dag voorbij.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 30-07-2008, 11:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Hallo. Ik denk dat ik gek word. Wat kan ik hier tegen doen?

Met vriendelijke groet,

Doc Holliday
hoe komt het?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-07-2008, 11:41
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
als er rust is in jezelf is er ruimte voor een ander.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-07-2008, 14:49
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Blegh wat een hitte, zeker 26 graden hierbinnen (volgens de thermometer, maar die gaat maar tot 26) Heb al 2 ramen tegen elkaar open gezet voor frisse lucht en een beetje wind. Deze hitte is niet goed als je moet studeren. Ik zou ook veel liever op het strand liggen oid, zit er namelijk vlakbij.
Oud 30-07-2008, 15:20
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb zoveel pijn. Maandag begon het meteen al. Ik heb wel lang achter de kassa gezeten, wat eigenlijk niet ging. Mijn baas kwam wisselgeld brengen en zei dat ik niet eens twee euro kon pakken zonder in te storten. Ik heb nu nog steeds dat als ik te lang achter de kassa zit ik ga zitten trillen. Ik heb vandaag ook een tijdje achter de kassa gezeten. Ik klaag niet als ik erachter zit, maar volgens mij is duidelijk te merken dat ik dat echt niet red. Maandag zaten we krap met mensen en was het druk, gelukkig hebben we nu steeds drie anderen en hoeft er maar af en toe een vierde kassa open, dus ik hoef niet veel te draaien. Volgens mijn baas was ik helemaal wit om twee uur, na een uur kassa draaien. Ze hebben me maar naar huis gestuurd, want er kwamen vier mensen 's middags en we hebben maar vier kassa's en verder weinig te doen.
Het is dat morgen een van de bazen er niet is, anders had ik er echt over gedacht me ziek te melden maar dat kan nu niet. Het doet echt pijn en ik voel wel dat werken in de winkel niet het slimste is om te doen. Ik kan al bijna niet achter de computer zitten.
Het rare is wel dat de pijn nu aan de andere kant lijkt te zitten dan zaterdag. En zaterdag kon ik precies aangeven welke plek pijn deed, nu doet zo'n beetje mijn hele rug pijn. Ik krijg ook geen hap door mijn keel.
Ik ga nog maar even op bed liggen en hopen dat het morgen beter gaat. En anders hebben ze echt pech de rest van de week en meld ik me wel ziek, want dit hou ik niet zo heel lang meer vol. En mijn rug ook niet ben ik bang.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 30-07-2008, 15:41
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Ik heb zoveel pijn. Maandag begon het meteen al. Ik heb wel lang achter de kassa gezeten, wat eigenlijk niet ging. Mijn baas kwam wisselgeld brengen en zei dat ik niet eens twee euro kon pakken zonder in te storten. Ik heb nu nog steeds dat als ik te lang achter de kassa zit ik ga zitten trillen. Ik heb vandaag ook een tijdje achter de kassa gezeten. Ik klaag niet als ik erachter zit, maar volgens mij is duidelijk te merken dat ik dat echt niet red. Maandag zaten we krap met mensen en was het druk, gelukkig hebben we nu steeds drie anderen en hoeft er maar af en toe een vierde kassa open, dus ik hoef niet veel te draaien. Volgens mijn baas was ik helemaal wit om twee uur, na een uur kassa draaien. Ze hebben me maar naar huis gestuurd, want er kwamen vier mensen 's middags en we hebben maar vier kassa's en verder weinig te doen.
Het is dat morgen een van de bazen er niet is, anders had ik er echt over gedacht me ziek te melden maar dat kan nu niet. Het doet echt pijn en ik voel wel dat werken in de winkel niet het slimste is om te doen. Ik kan al bijna niet achter de computer zitten.
Het rare is wel dat de pijn nu aan de andere kant lijkt te zitten dan zaterdag. En zaterdag kon ik precies aangeven welke plek pijn deed, nu doet zo'n beetje mijn hele rug pijn. Ik krijg ook geen hap door mijn keel.
Ik ga nog maar even op bed liggen en hopen dat het morgen beter gaat. En anders hebben ze echt pech de rest van de week en meld ik me wel ziek, want dit hou ik niet zo heel lang meer vol. En mijn rug ook niet ben ik bang.
IK zou maar jezelf ziek melden. Alleen al voor jezelf. Je kan dan helen. Vanuit de werkgevers perspectief: een werkgever niets heeft aan een werknemer die (bij wijze van) zit te snotteren achter zijn/haar werkplek. Tevens vinden de klanten het niet goed.

Ontopic: Niets loopt zoals het moet lopen. Werk gaat slecht, word van allerlei kanten aangevallen omdat iedereen een punt wil maken dat ze belangrijk zijn en verhoudingen die al niet goed liepen worden extra belast. Gelukkig heb ik een bod gekregen om ergens anders te gaan werken. Liefst zou ik in september willen beginnen. Helaas kan het pas in oktober.

Volgende week kijken voor een flatje.

Personal note: volhouden, ze zijn het niet waard.
Oud 30-07-2008, 15:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Deze hitte is niet goed als je moet studeren. Ik zou ook veel liever op het strand liggen oid, zit er namelijk vlakbij.
Neem het er dan eens een dagje van. Van te voren met jezelf afspreken dat je bijv. morgen echt niets aan je scriptie hoeft te doen en dan ook echt lekker ontspannen. Dat verdien je echt wel, en zorgt misschien ook wel voor nieuwe inspiratie voor vrijdag. En we wonen in Nederland, je weet nooit wanneer het rotweer weer komt, geniet daarom van het mooie weer nu het nog kan

Ik snap mijn MP3speler niet, maar ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan. En ik zal eens op mijn to-do-lijstje kijken wat er ook al weer allemaal op staat. Misschien kan ik wel weer een aantal dingen wegstrepen. Ik heb in ieder geval een eerste opzetje gemaakt voor mijn afstudeerpresentatie.

Jose Gonzales <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.