Oud 15-05-2009, 20:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Jeetje hij was zomaar vol...
wilde nog wat quoten maar dat ging niet meer hahaha http://forum.scholieren.com/showthre...750074&page=11 linkje naar de vorige
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 15-05-2009, 20:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja nu weet ik niet hoe ik quote van een volle pagina..
maaruh Leonoor, bekkeninstabiliteit is niet echt een pretje hoop dat hij of zij toch eens de wereld komt begroeten.. zonder tonic kan ook.. uh het hart van een ananas kan ook nog offuh uuuhh
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-05-2009, 20:30
Verwijderd
Ik vind het zo grappig om te lezen hoe iedereen Leonoor tot bevallen probeert te krijgen

ontopic:
ik faal. Steeds weer. Zo voel ik het nou eenmaal.
Oud 15-05-2009, 20:30
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben best wel moe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-05-2009, 09:07
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
pompiedom, ik moet dit weekend gewoon mijn theoretische kader voor mijn thesis afhebben, dat is +- 4000 woorden. Op zich wel te doen, ik schrijf en lees snel, heb al mijn bronnen zo ongeveer wel binnen. Enige probleem is dat ik ook nog uit eten ga voor mijn verjaardag en morgen bezoek krijg. Maar ach ik ga gewoon heel hard werken .
Afgelopen donderdagavond hadden we hier in huis hospiteeravond voor 2 kamers die leegkwamen. 25 mensen die langskwamen, tering wat is dat lastig kiezen. Gelukkig uiteindelijk 2 leuke huisgenootjes kunnen kiezen . Enige probleem is dat je dan ook mensen moet teleurstellen. Sommige konden me daarvan echt niet boeiend, maar er waren ook wel een paar mensen waar het me toch wel aant hart ging.
Oud 16-05-2009, 09:08
Verwijderd
@Nattigheid: ik heb in mijn achterhoofd wel een studie zitten zeg maar, alleen komen steeds de vragen; ben ik wel geschikt, kan ik het wel, wie zegt dat ik zo veel informatie erin kan stampen etc. En ook dingen als: de introductiedag lijkt me leuk, maar ik kan niet goed praten met mensen, dan klap ik dicht. En wat doen ze op een introductiedag etc.
Dus het gaat eigenlijk, als ik erover nadenk, niet zo zeer om de studie, maar eerder over mijn eigen kwaliteiten. Pff moeilijk.
Oud 16-05-2009, 09:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@regendruppel: In dat geval denk ik dat je het zeker moet proberen, want dan vind je dus eigenlijk wel een studie leuk, maar geloof je gewoon nog niet zo dat je het kan. Maar dat kan je van tevoren helemaal niet weten, bij geen een studie, dus dan kun je toch maar beter iets proberen wat je leuk lijkt, toch? Het is natuurlijk spannend om te gaan studeren, maar dat is voor iedereen zo en tijdens het studeren verbeter je ook je eigen kwaliteiten, dus niet al bij voorbaat opgeven.

OT: Eeeh, niet bij voorbaat opgeven, dat geldt vast ook voor mijn scriptie. Blegh, ik ben hypocriet, ik ben advies aan het geven terwijl ik zelf zeker weet dat ik geen scriptie kan maken. En sowieso, ik verwacht maar van iedereen dat ze achter me staan en in me geloven en tegelijkertijd wil ik dat ze zeggen: "Ja, je hebt gelijk, je kan het inderdaad niet", maar als ze dat doen is het natuurlijk ook weer niet goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 16-05-2009, 09:28
Alyssia
Alyssia is offline
Heh. Gister was de examenbarbecue. Het was gezellig, vooral omdat ik een aantal van m'n vrienden al heel lang niet gezien had omdat er natuurlijk vrijwel geen les meer was. Het was eindelijk weer eens écht ouderwets gezellig. Je merkt wel dat we uit elkaar aan het groeien zijn, vooral W gaat echt haar eigen gang. Moet ze ook vooral doen hoor, ze verdient 't om een fijne vriend te hebben en toegelaten te worden tot het conservatorium (ze is het nog niet, maar ik ga er wel vanuit).

En A, eindelijk doet hij weer zoals voorheen. Hij had blijkbaar nogal last van zichzelf, maar volgens mij is hij weer at peace van binnen. Ik snap het ook wel hoor, het was emotioneel gezien ook een heel zwaar jaar voor hem. Maar ik ben blij dat hij nog steeds mijn beste vriend is en dat we nog steeds eeuwen lang kunnen blijven doorpraten over de meest debiele dingen. Als er iemand bij ons gesprek zou staan, zou die persoon het ook echt niet volgen, maar wij doen dat wel. We hebben wel heel erg veel gemeen. Ik mag hem echt ontzettend graag. En ik vond het leuk om zijn reactie te zien toen ik de deur opendeed toen hij me kwam ophalen. Ik had een jurkje aan en dat heb ik niet zo vaak. Hij zei niets, maar je kon wel merken dat hij het leuk vond.

Het is lang geleden dat we ook echt 3 uur buiten hebben staan praten. De laatste keer dat we dat deden was ook al weer meer dan een half jaar geleden en sindsdien hebben we.. ja wel gepraat, maar niet zó. Zo normaal en vertrouwd en ja. Ik ben echt gelukkig met hoe het gaat. Ik ga hem missen volgend jaar, maar ik eis dat ie eens langs komt als ik in Middelburg woon. Hij zit toch in Tilburg, dus dat kan best een keertje. En met chipo-dingen (zeg maar een soort buurthuis, waar ook heel vaak metal avonden zijn) ben ik natuurlijk van de partij en hij vast ook. Het gaat helemaal goedkomen.

En mijn vriendje... ik hou van hem en hij houdt van mij, en het wordt wennen dat we elkaar minder vaak gaan zien, maar we zijn sterk genoeg.

En nu moet ik eigenlijk dat Nederlands examen gaan doen want overmorgen beginnen de examens al en ik heb buiten de lessen om nog geen drol uitgevoerd.
Oud 16-05-2009, 10:06
Verwijderd
pfffff poep, waarom ben ik nou altijd snot- en snotverkouden als ik héél veel voor mijn studie moet doen, maar momenteel amper kan ademen
Oud 16-05-2009, 11:28
wup
wup is offline
Gister moeten werken met stomme collega, maar door zelf maar heeel vrolijk te doen, ging dat best goed. Wat een zak zeg. Gelukkig heb ik steeds meer het idee dat mijn bazen me waarderen en dat is leuk Vanavond werken met lievelings collega, ben altijd zo blij als ik met haar mag werken.
Hij moet echt zo nodig uit mijn kop, maar ik merk dat het al wat minder wordt..
Oud 16-05-2009, 13:40
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Twijfel. Hoewel ik eigenlijk best weet wat ik wil, denk ik.
Oud 16-05-2009, 15:41
Verwijderd
@Regendruppel: aya ok, ik snap t. Je moet maar gewoon denken dat je toch gaat studeren om te leren?(en ja ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is)

ontopic: moe. Net huis. Vanmorgen te laat. Maar vreselijk gelachen op het werk.
Oud 16-05-2009, 16:11
Verwijderd
Lekker even op mijn eigen kamertje!!! Het eerste wat ik deed was 2 uur van mijn heerlijke bed genieten, haha. Oh dat ligt toch zoveel lekkerder dan dat bed daar. Maargoed, dat bed is ook niet slecht hoor, maar mijn bed is gewoon een hemels bed. Zometeen komen mijn ouders en dan gaan we even boodschapjes doen enzo. Vanavond weer eens zelf koken en morgen een klein feestje, alvast ter ere van mijn verjaardag. Met écht limburgse vlaai!
Oud 16-05-2009, 17:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Lentekriebel; meis, klinkt allemaal erg positief! Houden zo
@ Iedereen; toch wel fijn om te lezen dat er zoveel mensen zijn die zich herkennen in wat ik een paar dagen geleden postte, ben in ieder geval niet de enige die teveel wil/fantaseert enz.

OT: Ik heb soort van besloten welke vakken ik wil gaan doen in m'n tweede/derde jaar. Het is een minor die me heel erg leuk lijkt en als ik dan niet in die hele moeilijke master kom, dan doe ik gewoon de ander waar ik sowieso bij kan. Hm, hoe meer ik er over na denk hoe zekerder ik er eigenlijk over word. Verder gisteren dan echt het gesprek met de kinderpsychiater aangevraagd, hoewel echt kut want m'n therapeut was door een of ander voorval een kwartier te laat, dus we hadden maar een halfuur. Ik voel me dan echt zo gedumpt ofzo.. Maarja. Het was wel echt een gave dag gisteren, kennismakingsgesprek met de instelling en werd al helemaal enthousiast over de interviews, hele leuke mensen werkten er ook! En uiteten met J. was heel erg gezellig, even zonder de groep was helemaal geen slecht idee! Verder vandaag de hele dag gewerkt en ik ga vanavond maar eens lekker ontspannen. Gewoon beetje lezen en verder niets, even niet stappen of andere intensieve dingen. Morgen weer de hele dag aan school, blegh. Er gebeurt zoveel in de afgelopen tijd dat ik nauwelijks het overzicht kan bewaren, ik merk ook dat ik hier minder post omdat het vaak zo chaotisch en druk is, ik weet zelf soms niet eens meer wat ik nou precies allemaal aan het doen ben en wat ik wil schrijven/zeggen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-05-2009, 17:50
Verwijderd
Nee is nee. En ik begrijp niet waarom hij dat niet begrijpt.

En nu ga ik met mijn zieke snothoofd op de bank hangen en wachten tot het over gaat.
Oud 16-05-2009, 17:53
Verwijderd
zin in vanavond
Oud 16-05-2009, 19:24
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm 14 uur slapen is toch wel wat te lang "
ik was pas om 13:30 wakker .
maar lekker is het dan weer wel.
ik ben vanmiddag even met me nichtje naar het dorp geweest.
ik heb een nieuwe navelpiercing gekocht en 2 flesjes drinken.
en naar me neef ben ik nou niet mee op feest gegaan.
want hij komt ook nooit bij mij op feest.
en morgen naar de comunnie feest van een neefje toe.
en naar de kerk gaan we niet want dat duurt te lang.
en morgen avond terug naar boekel.
en dan woensdag avond weer naar huis.
en vrijdag hoeven we niet te werken dus dan heb ik een lekker lang weekend.
en ik heb weer eens hoofdpijn.
gelukkig dinsdag terug naar de somatische arts op het terrein.
voor me hoofdpijn maar weer even gaan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-05-2009, 21:50
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Boh, net terug van m'n eerste larp, t was gaaf en ik kreeg er betaald voor ook nog
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Ads door Google
Oud 16-05-2009, 21:55
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
^ wat is een larp?.

ot.
blegh dadelijk maar een paracetamolletje pakken denk ik.
en dan lekker nog even in bed tv kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-05-2009, 21:56
Alyssia
Alyssia is offline
Hmmmm ik wil hem.. eerder psychisch dan lichamelijk maar als ik dat kan krijgen, zou ik het ook doen.

Eigenlijk ben ik best slecht van binnen. Zo'n lief vriendje en toch blijf ik dromen.
Oud 17-05-2009, 10:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Morgen moet ik een hoofdstukindeling inleveren en nog een abstract iets van het eerste hoofdstuk. Dat abstracte iets bestaat nu uit mijn bronnenlijst en nu twijfel ik of ik dan ook al moet opsturen wat ik tot nu toe heb voor dat eerste hoofdstuk. En welke boeken ik ga bespreken in het derde hoofdstuk. En blablabla, ik ben er ziek van.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-05-2009, 11:03
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Zo'n lief vriendje en toch blijf ik dromen.
Nou, je bent in ieder geval niet de enige die zo denkt.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 17-05-2009, 11:14
Verwijderd
ik word echt gek. de jongen waar ik niet officieel iets mee heb, maar waar het wel op lijkt, heb ik nu al bijna 3weken niet gezien. en dat lijkt niet zoveeel, maar dat is het wel! ik mis hem echt en ik wil hem steeds zien, maar hij heeft een eigen zaak waar het nu heeeeel druk is, en zijn hondje (die hij samen met zijn ex heeft) is geopereerd dus daar is hij nu al een paar keer heen geweest, dus hij is dan steeds bij zijn ex en 0keer bij mij! en ik ben zo bang dat hij me niet meer zo leuk vindt want hij belt en smst me bijna niet meer. En áls hij dat doet moet hij het kort houden want hij heeft het zo druk en hij heeft niet zoveel geld meer. Maar toch belt hij me wel, dat zegt toch ook iets? Ik wil hem steeds een mailtje/smsje sturen om te zeggen hoe ongelofelijk kut ik me voel en dat ik er steeds buikpijn van heb, maar ik weet gewoon niet wat ik dan moet zeggen. Hij heeft het al zo moeilijk, met zijn zaak en verplichtingen etc. Aan de telefoon klap ik dan ook echt helemaal dicht. Het is zo zuur, maar ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen ):
Oud 17-05-2009, 12:34
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
pfff. ik ben best wel chagrijnig omdat mijn broek nu echt te groot is en er echt niet meer uitziet. Ik had die broek in Thailand gekocht en hij is echt fijn, maar nu ben ik afgevallen en ik wou helemaal niet afvallen maar ik eet gewoon niet meer zoveel als in Thailand. Pff.. ik kan best wel wat meer vet gebruiken, maar ik heb geen idee hoe ik meer moet eten, want ik krijg gewoon niet meer naar binnen en als ik aan kom is het ook alleen maar bij me buik en nooit bij me dunne polsen en benen. achja, ik moet het gewoon laten.
__________________
#
Oud 17-05-2009, 13:01
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
^ wat is een larp?.
live action roll playing, verkleedt in het bos doen alsnof je in een andere wereld leeft, je kan toveren of veachten met zwaarden Ik ging mee als begeleiding, maar vond t zo tof, dat ik denk ik de andere keer weer ga
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Advertentie
Oud 17-05-2009, 13:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
pfff. ik ben best wel chagrijnig omdat mijn broek nu echt te groot is en er echt niet meer uitziet. Ik had die broek in Thailand gekocht en hij is echt fijn, maar nu ben ik afgevallen en ik wou helemaal niet afvallen maar ik eet gewoon niet meer zoveel als in Thailand. Pff.. ik kan best wel wat meer vet gebruiken, maar ik heb geen idee hoe ik meer moet eten, want ik krijg gewoon niet meer naar binnen en als ik aan kom is het ook alleen maar bij me buik en nooit bij me dunne polsen en benen. achja, ik moet het gewoon laten.
Mijn zusje had echt precies hetzelfde! In Thailand was ze acht kilo aangekomen, ook vooral op d'r buik, maar in Nederland ging het er langzaam weer allemaal af. Daar was ze niet zo blij mee, dus ze is toen wel meer gaan eten om weer terug aan te komen, maar in Thailand ging dat veel meer vanzelf. Blijkbaar is het eten daar lekkerder of zo? (ik was er ook wel blij mee dat ze zoveel aan was gekomen, toen mocht ik allemaal oude kleren van haar hebben...)


Oké, ik ben nu net goed bezig aan mijn scriptie, dus daar ga ik nu ook maar weer mee door
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-05-2009, 13:21
Verwijderd
Pfffllrt, ik ben echt het slechtste werkstuk ooit aan het schrijven.
Oud 17-05-2009, 13:59
Verwijderd
Ik heb morgen een tentamen.

En gister had ik echt een geweldige avond <3 Maar nu ben ik helemaal brak. En ik stress teveel. Dus lukt het niet om mn tentamen voor te bereiden. Dus verkloot ik mn tentamen. Dus moet ik het vak volgend jaar opnieuw doen, want tijdens de herkansing ben ik er niet.
Ik kan gewoon nog steeds niet tegen druk. Het gevoel dat ik moet presteren en de grote angst dat ik het niet kan. Black-out terwijl je vier essayvragen moet beantwoorden is niet handig. MC kan ik wel, dan kan ik iig íets doen, maar als ik moet nadenken, klap ik dicht. Ik kán het wel, maar het lukt niet. En dat ik daar nu al zo over denkt helpt niet.

Oh god oh god oh god. /fail

En nou wil ik het niet eens meer proberen. Want dan ligt het iig niet aan mij. Je kunt niet falen als je niet probeert. Maar slagen ook niet. Aaaargh.
Goed. Eerst maar eens iets fatsoenlijks aantrekken en richting schoonouders en dan kijk ik er vanavond nog wel een keer naar. En als ik het niet haal, dan haal ik het niet. (maar dat is geen optie )
Oud 17-05-2009, 14:08
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Pff hoofdpijn cht ongelofelijk, wat een rotgevoel. MAAR Ik wil het "het komt helemaal goed met m'n afstuderen en presentatie en verdediging gevoel" vasthouden! Yeah ik ga verdomme die 8 binnen slepen <3333333333 En de baan Yeah.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 17-05-2009, 14:30
Alyssia
Alyssia is offline
Bleh de examens beginnen morgen en ik doe alleen maar soggen.
Oud 17-05-2009, 14:54
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Alyssia, je moet ook niet de dag van tevoren nog als een bezetene gaan leren. Beter is om gewoon te ontspannen! Succes, je kunt het wel!
Oud 17-05-2009, 15:14
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ooh zo fijn, mijn huisarts zei meteen nadat ik binnenkwam dat ik gewoon nu echt medicatie nodig had! Dus nu zit ik aan de thyrax en hopen dat het goed werkt.
Ga nu ook maar eens navragen op school hoe het zit met mijn BSA want nu kan ik gewoon aantonen waarom het bij mij zo verrot gaat, maar ja, of ze het ook accepteren...

En de hond is echt vreselijk schattig, katten vinden het nog wat minder maar zijn wel gewoon relaxed als de hond in de bench ligt. Ze is al naar verschillende dingen meegegaan en we hebben vrijwel constant "kraambezoek" haha.
Komende week maar één college maar wel een herkansing (drie essays schrijven pff), ach, ik zie het wel.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 17-05-2009, 16:01
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hihi, door m'n afgelopen tentamen weet ik wel waar Dith het nu over heeft.
Oud 17-05-2009, 16:41
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Alyssia, je moet ook niet de dag van tevoren nog als een bezetene gaan leren. Beter is om gewoon te ontspannen! Succes, je kunt het wel!
Nee joh, het valt ook wel mee, het is meer dat ik geschiedenis voor woensdag nog moet herhalen en ik stelde het steeds uit.. Inmiddels heb ik al de helft gedaan!
Morgen heb ik alleen Nederlands en daar heb ik geen problemen mee. Gs is ook wel makkelijk, alleen veel. Ik herhaal dus alleen maar.
Afgelopen week heb ik ontspannen en vanavond ga ik ook lekker rustig doen met een kopje thee en een boekje ofzo.
En ik ben eigenlijk voornamelijk een vriend van me aan het geruststellen dat ie het makkelijk gaat halen want hij heeft zich echt uit de naad gewerkt en begint nogal last te krijgen van faalangst, geloof ik. Arm jong.
Het lukt me best.
Oud 17-05-2009, 16:59
Verwijderd
Succes voor alle examenklanten in dit grote lucht je hart topic

ontopic: Het nadeel van ruzie hebben met jezelf is dat je nooit even alleen in een hoekje kan afkoelen, want dan kom je er toch steeds zelf weer bij zitten, terwijl je jezelf toch echt even niet moet tegenkomen op zo'n moment. Pff.
Oud 17-05-2009, 17:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
live action roll playing, verkleedt in het bos doen alsnof je in een andere wereld leeft, je kan toveren of veachten met zwaarden Ik ging mee als begeleiding, maar vond t zo tof, dat ik denk ik de andere keer weer ga
oew dat klinkt leuk.
waar was het?.

ot.
blegh hoofdpijn is kut.
en ik was even op het comunnie feest van me neefje geweest.
alleen door me hoofdpijn was ik er niet helemaal bij.
en straks weer terug naar boekel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Ads door Google
Oud 17-05-2009, 17:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Het nadeel van ruzie hebben met jezelf is dat je nooit even alleen in een hoekje kan afkoelen, want dan kom je er toch steeds zelf weer bij zitten, terwijl je jezelf toch echt even niet moet tegenkomen op zo'n moment. Pff.
Te herkenbaar.

OT: Grappig, alle examenstress is pas een jaar geleden voor me, de ene dag lijkt het zo lang geleden en de andere dag is het echt nog zo kort geleden. Vandaag geprobeerd hard te studeren, heb maar 2 teksten gedaan (van de vier) en eentje daarvan ook nog eens niet begrepen. Grmbl. Maar wel gisteren mijn boek uitgelezen en dat was fijn! En samen met een vriendin ben ik bezig met het meest intensieve SOG-project ooit; een top 100 samenstellen, elk een nummer per keer, mijn god, het is zo moeilijk maar ook zo leuk! En te nutteloos Over twee weken tentamen doos, je bent nog niet eens op een derde van wat je gelezen/geleerd moet hebben. Hm, beetje jammer. En J. belde me vanmiddag en ik heb express niet opgenomen, wat wil ik nou?!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 17-05-2009, 19:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
wat is het toch ronduit verschrikkelijk om jezelf terug te zien op dvd argh
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-05-2009, 19:00
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Succes voor de eindexamenkandidaten!

Regendruppel: welke studie wil je gaan doen?
Ik herken wat je zegt over twijfelen over je eigen kunnen, dat heb ik zelf ook gehad en ik heb nu nog steeds wel eens. Maar ik zou daar je studiekeuze niet te veel door laten beinvloeden, als je de studie je leuk lijkt moet je het gewoon doen

Mijn tentamen donderdag ging goed. Alleen vroegen ze minder over de syllabus dan ik verwacht gehad, terwijl ik die juist van voor naar achter kende. In plaats daarvan wel veel embryologie en anatomie vragen en daar ben ik niet zo goed in. Maar ik heb er wel een goed gevoel over. Minder over het tentamen wat we nog steeds niet terug hebben, waarschijnlijk komt dat komende week en ik ben bang dat ik moet herkansen
Het afgelopen vak vond ik leuk, weinig contacturen en weinig stress. Maar voor komende blok zit ik nu al te stressen. De syllabus/studiewijzer is dik, veel contacturen en ik ben het overzicht al kwijt voor we zijn begonnen omdat alles zo onoverzichtelijk in die studiewijzer staat. Dat ding is ook veel te dik en geen inhoudsopgave Gelukkig deze week weinig contacturen, dan heb ik nog een rustig weekje voordat ik in paniek raak.

Morgen weer naar mijn kamer en deze week toch echt weer zelf koken en geen magnetronmaaltijden Gelukkig voor maar twee dagen, want ik hou echt niet van koken. Ik durf niet weg bij de pan, mijn vlees en aardappelen zijn nooit tegelijk klaar en er brandt altijd wel iets aan of het is juist niet goed warm. En ik eet twee dagen hetzelfde want dat is makkelijk, dus ik hoop dat wat ik in mijn hoofd heb zitten ook gaat lukken anders heb ik dinsdag geen eten
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 17-05-2009, 21:38
Verwijderd
succes aan alle examencandidaten!

Gisteren ben ik met mijn ouders naar slumdog millionaire geweest. Ik vond het echt een mooie film . Vandaag wat bezoek gehad wat heel gezellig was en nu ben ik weer terug in de kliniek en ben ik mij zenuwachtig aan het maken voor morgen, want dan krijg ik te horen of en wanneer ik naar het abchuis kan. Laat het alsjeblieft allemaal goed zijn...
Oud 17-05-2009, 21:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me moedeloos. Dit hele weekend heb ik bijna niets uitgevoerd, nergens zin in en alleen mijn ouders gezien waar ik ook een beetje gek van werd. Ik had beter op m'n kamer kunnen blijven, want ik had echt geen zin om maar met iemand sociaal contact te hebben. En anderen blijkbaar ook niet met mij. Echt, soms vind ik alleen zijn echt heerlijk. Gelukkig heb ik deze week weer genoeg dingen te doen en komt m'n motivatie en gezelligheid vast wel weer boven, als anderen daar tenminste ook zin in hebben.
Oud 17-05-2009, 21:44
Verwijderd
^ ik heb precies hetzelfde gehad vandaag. Alleen dat laatste helaas niet. Heb net wel een mailtje naar mijn vriendje gestuurd, dat is aan de ene kant wel een beetje een verlichting.
Oud 17-05-2009, 21:52
nator
nator is offline
ook succes met de exames mensen! (al heb k zelf lekker geen exames )


k heb de ochtend en n stuk van de middag op men kamer door gebracht door een soort van woede aanval
zodat k niemand dwars zit
daarna naar een communie geweest
en mezelf tot rust laten komen
dit was volgens mij de zwaarste dag van het jaar voor me
Oud 17-05-2009, 22:06
Verwijderd
erg jammer dat twente verloren heeft maarja was een super sfeer in de binnen stad. Nu slapen. En dan weer terug in de realiteit. Bah als ik er over na ga denken voel ik me helemaal niet super maarja ik ga slapen. Heerlijk
Oud 18-05-2009, 07:14
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pooh ik ben zooo moe hoe kán dat toch? Ja oké ik was zaterdag pas om 5u thuis, terwijl ik toen al moe/niet zo lekker was, maar zondag tot 13u geslapen en ook weer om 22u naar bed gegaan én pas om 8u opgestaan (wat niet eens echt vroeg is).
Hmpf. Ontbijt maar even opeten, douchen en dan naar de uni want ik moet er om 9u zijn.. ik mag me wel haasten trouwens.
Oud 18-05-2009, 08:56
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vanmorgen maar eens op tijd opgestaan, misschien dat ik dan overdag wat wakkerder ben. Gister hele dag moe/duf geweest, de laatste weken ben ik 's avonds sowieso geen drie peren waard en dat is echt niet omdat ik zo'n vermoeiend leven heb. Ik denk dat ik ook weer wat intellectuele uitdaging nodig heb, ik werk ook ver beneden mijn niveau en voor eventjes is dat wel prima, maar ik mis het denken en abstract met iets bezig zijn. Ben er nu erg over aan het denken weer te gaan studeren, want een baan zoeken met mijn achtergrond is niet zo makkelijk. Ik heb ook geen idee waar ik zou willen werken, ja, wel, maar dat is niets dat ik met deze studie kan bereiken. Eerst maar eens even de uitslag van mijn gesprek afwachten, hoewel ik die eigenlijk al wel denk te weten. En verder niet teveel twijfelen en denken dat ik het niet kan, maar gewoon doen wat ik eigenlijk al die tijd al écht wil. Ookal moet ik dan opnieuw gaan studeren en gaat dat nu erg veel geld kosten

En damn, ik krijg zo een interview omdat ik in een steekproef van het CBS ben gevallen en daar heb ik echt geen zin in. Gaat over mijn woonomgeving en ik woon hier nog maar net. Interviews over de telefoon of een papieren enquête vind ik prima, maar niet thuis. Ik had ook gewoon moeten zeggen dat ik nooit kon, ipv een afspraak met haar te maken. Ik zit hier echt niet op te wachten.
Oud 18-05-2009, 10:12
Verwijderd
Damn, ik heb er echt een potje van gemaakt .
Oud 18-05-2009, 12:05
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Damn, ik heb er echt een potje van gemaakt .
Datte.
Klotekut Nederlands examen. En ik ben dan ook nog zo'n debiel die dan nog naar de antwoorden gaat kijken om nog een sprankje hoop te vinden, want dan natuurlijk uiteindelijk nog maar dieper de grond in wordt gestampt om vervolgens de rest van mijn examens ook kut te maken en dan na al die jaren met hoge cijfers alsnog te zakken.

Als ik zak, wil ik dood.
Oud 18-05-2009, 13:32
Verwijderd
@Heksjuh: ik heb me na lang twijfelen ingeschreven voor tuinarchitectuur. Het lucht wel echt op dat ik nu iets gekozen heb. Alleen straks dan de stress met het zoeken naar een kamer

En 't nederlands examen was echt rot inderdaad. Hoe vaak kunnen ze naar argumenten vragen? En die samenvattingseisen sloegen ook kant noch wal. Brr

@Alyssia: de meeste mensen slagen gewoon hoor. Een examen minder betekent niet meteen dat je zakt, ook al is het jammer van je hoge cijfers. Ik ben vorig jaar gezakt en dacht ook: ik wil dit niet, kutzooi etc. Maar achteraf valt t allemaal wel mee, je leert er ook wat van.
Oud 18-05-2009, 13:39
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
succes aan alle examencandidaten!

Gisteren ben ik met mijn ouders naar slumdog millionaire geweest. Ik vond het echt een mooie film . Vandaag wat bezoek gehad wat heel gezellig was en nu ben ik weer terug in de kliniek en ben ik mij zenuwachtig aan het maken voor morgen, want dan krijg ik te horen of en wanneer ik naar het abchuis kan. Laat het alsjeblieft allemaal goed zijn...
is het ABC huis ook een kliniek?.

allemaal succes met de examens.
ot.
ik heb vanochtend yoga gehad.
en een van de begeleiders had me een TT gegeven tegen de hoofdpijn.
en daarna een soort massage tegen de hoofdpijn.
en dat had voor even geholpen.
ik ben net even naar de winkel in de buurt gefietst.
en ik heb daar een grote fles sisi no bubbels voor in me kamer gekocht.
en een klein flesje energie lijkt wel een beetje op ranja.
want morgen gaan we spinnen met een groepje in een sportschool in uden.
waar een man van de verpleging spin les geeft.
die ook bij ons op de afdeling werkt en daar heb ik wel zin in.
en we mochten drinken mee nemen dus dan neem ik dat flesje energie maar mee.
en ik heb de hele week niet gesnoept.
maar gisteren op het comunnie feest heb ik toch een stukje taart op.
en s'avond's thuis nog friet en daar schaam ik me achteraf wel voor.
en vanochtend heb ik een kop koffie op met 2 suikerklontjes erin.
maar verder drink ik geen blikjes energiedrank met cafeine erin.
dat probeer ik teminste nog te laten en niet te kopen.
en na deze 2 flessen drinken en me fles sinas zero.
probeer ik die flessen ook niet meer te halen.
en ik moet proberen ook een pak chocomel meer van thuis mee te nemen.
en ik drink zowiezo al voortaan meer water.
en morgen moet ik naar de dietiste toe.
en ik probeer niet meer in paniek te raken.
en ik probeer nog meer afleiding te zoeken.
zoals een aantal wasjes te draaien want het wasmachine was toch al de hele dag leeg.
en ik vind het zelfs nog leuk ook om te doen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 18-05-2009 om 14:15.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.