Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2010, 19:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@eend krijg jij geen sport dan? *knuffel*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 09-06-2010, 21:03
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ja, half uurtje voetbal... Maar op het CIB heb je elke dag anderhalf uur sport als dat niet is veranderd.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 09-06-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
De overstap van het ene medicijn naar het andere is moeilijk. Ik heb veel last van bijwerkingen. Mijn hart gaat te keer en ik kan nog geen straat uitlopen van de vermoeidheid in mijn spieren. Met eten gaat het vandaag gelukkig wel goed. Het liefst zou ik morgen weer op de weegschaal gaan staan om te kijken of het niet erger is geworden, maar ik moet wachten tot maandag. Wat zou het toch cool zijn als ik ondanks de medicijnen af zou vallen.
ah bah vervelend!

OT:
Ik voel me eigenlijk best naar de klote.
Morgen werken, vrijdag, en zaterdag.
Ik weet het allemaal niet.
Ik wil drinken, maar niet zoals de vorige keer
Toen werd ik zo'n emotioneel wrak en was ik compleet van de kaart.
Misschien ook wel wat heb ik te verliezen
Oud 10-06-2010, 07:03
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Goh, straks hebben we zomaar een minister president Rutte...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 10-06-2010, 15:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
succes
Dank je. Het ging wel en ik heb nog steeds geen verwijzing voor de kaakchirurg, maar de mondhygiëniste heb ik in elk geval weer overleefd...

En pff ja, die verkiezingen, dit komt echt niet goed.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-06-2010, 15:12
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ja het wordt een spannende coalitievorming, als het maar geen centrum-rechts kabinet wordt, ik ben voor paars plus wat ook best eenn reële optie lijkt nu.

OT: misschien is het antwoord op mijn case wel heel makkelijk en is er gewoon heel veel afleidende informatie? En alweer zo moe, ik snap dat echt niet of ik ben gewoon niks meer gewend.
Oud 10-06-2010, 18:51
Verwijderd
Ik ben voor rechts, eindelijk tijd voor puimruimen. Paars werkt niet, de verschillen zijn te groot. Even duimen dat de PVV mag meeregeren in ieder geval.
Oud 10-06-2010, 18:53
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag ging wel.
en morgen werken.
maar hoe dat met me angsten gaat.
dat zie ik morgen wel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-06-2010, 19:21
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ga me brood smeren voor morgen.
en dan maar op tijd in bed 2 afleveringen van house kijken denk ik.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-06-2010, 19:49
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Vogelvrij: wat voor master ga je doen?

Druk, moe, stress. Dat vat alles wel zo'n beetje samen.
En wat een gedoe weer met de uni, het is echt heel slecht geregeld voor volgend jaar. Ik en de vriendin met wie ik onderzoekstage ga doen moeten van september tot december keuzevakken doen, iets anders is niet mogelijk. Alleen biedt onze eigen faculteit geen keuzevakken aan en bij andere faculteiten van Utrecht is het haast onmogelijk om vakken te mogen volgen als je niet van hun faculteit bent. En het uitzoeken is ook nog eens lastig en de studieadviseur kan/wil ons er niet mee helpen
Ook vervelend dat mijn vriendin voor andere vakken een voorkeur heeft dan ik. Ik wil het liefst wel met z'n tweetjes, maar ik ga niet vier maanden vakken volgen die mij echt totaal niet leuk lijken. Ik mag misschien in Amsterdam twee vakken volgen die me echt ontzettend interessant lijken (ze moesten daar kijken naar mijn vorige vakken om te besluiten of het mag, dus daarvan wacht ik nog op reactie), maar Amsterdam is ook niet het handigste aangezien ik een kamer heb in Utrecht.
Dilemma's. En ook niet al te veel tijd om te beslissen, want voor vakken in Utrecht moet je voor het einde van deze maand staan ingeschreven. Alsof ik niks anders te doen heb dan dit allemaal uit te zoeken, met echt nul steun van de uni. En een studieadviseur van biomedische wetenschappen in Utrecht mailt niet terug, wat heb ik daar nou aan.
Waarom kan het gewoon niet even allemaal soepel gaan
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 10-06-2010, 20:17
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@ Heksjuh: wat stom dat het zo stroef gaat en dat ze niet willen meedenken. Dat is hun taak als studieadviseur toch . In elk geval wilde ik zeggen dat reizen van Amsterdam naar Utrecht echt prima te doen is! Het is echt wel veel belangrijker dat je keuzevakken volgt die je leuk vindt dan dat je een uurtje moet reizen.

OT: pff, ik ben bezig met een essay en dat heb ik echt nog bijna nooit eerder hoeven doen / Ik vind het wel leuk maar het is zo raar om weer eens iets te schrijven i.p.v. alleen maar te denken en klinisch te redeneren en te leren. Dus het is best nog moeilijk! En ik heb nog anderhalve week en ik heb al 1/3 van de woorden, maar toch.
En het is ongelooflijk warm en klef en buh hier . Ik wil gewoon zon en geen tropenseizoen buiten!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 10-06-2010, 20:20
Verwijderd
pff.. ik snap niet dat zoveel mensen op de pvv stemmen Ik hoop heel hard op een paars cabinet, met Groenlinks dus . Zal wel lastig worden..

Morgenochtend een presentatie over acute psychiatrie.. Ik ben nu al zenuwachtig al vind ik ´t ook heel leuk. Zo nog ff oefenen en dan maar hopen dat ´t goed gaat en dat ´t in de smaak valt. We hebben ons best in elk geval gedaan.

Verder sinds gister eindelijk geen last meer van m´n knie, ook niet na vandaag weer te hebben hardgelopen, yes!
Oud 10-06-2010, 20:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Net het inschrijfformulier voor de cursus die ik komend jaar voor mijn werk mag gaan doen, op de post gedaan.
En morgen wel werken, maar geen kinderen, dus heerlijk rustig administratief bezig zijn en opruimen. Daar ben ik aan toe.
Oud 10-06-2010, 21:07
Verwijderd
@heksjuh ik zou wel iets doen wat je zelf echt leuk lijkt, en tuurlijk is het leuk met een vriendin. Maar misschien ontmoet je juist wel andere gezellige mensen Voor hoelang is het? want een jaar lang van utrecht naar amsterdam is eventjes rijden, maar een paar maand valt nog te overzien denk ik.

OT:
Ik raak in de war, en mijn gevoel slaat op hol.
Oud 11-06-2010, 00:01
Verwijderd
Vanmiddag even flink mijn gal gespuwd tegen mijn moeder, en ik geloof dat de boodschap wel over is gekomen.
Ze heeft vanavond met mijn vader gepraat, maar dat ging niet goed en ze blijft dus nog langer bij mijn oma logeren.
Fantastisch.

Ze heeft wel gezegd dat zij wat huishoudelijke taken op zich wil nemen in de tijd dat mijn vader naar zijn werk is, maar ja, onrust onrust... echt heel fijn.
Just want a normal family....
Oud 11-06-2010, 10:19
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Er begint me wat te dagen wat de opdracht betreft...al wordt het nog wel een flinke kluif en moet ik nog steeds zo'n 120p. lezen. Dus nog meer info en het is al zoveel. Maar ik heb het er wel voor over om aangenomen te worden.
Oud 11-06-2010, 10:28
Verwijderd
De docente vond onze presentatie heel goed . Ze had ook nog nuttige tips voor de volgende keer, zoals meer interactie met ´t publiek
Oud 11-06-2010, 15:27
Little_lady
Little_lady is offline
Het negatieve van mezelf en de mensen om me heen een beetje zat... En ik ga haar missen als straks het jaar voorbij is, ik hecht me misschien wel te veel.
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 11-06-2010, 15:46
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ Heksjuh: wat stom dat het zo stroef gaat en dat ze niet willen meedenken. Dat is hun taak als studieadviseur toch . In elk geval wilde ik zeggen dat reizen van Amsterdam naar Utrecht echt prima te doen is! Het is echt wel veel belangrijker dat je keuzevakken volgt die je leuk vindt dan dat je een uurtje moet reizen.
De studieadviseur van mijn eigen faculteit denkt echt niet mee. Ik heb inmiddels al Amsterdam, Wageningen en andere faculteit in Utrecht benaderd en de meest zinvolle reacties krijg ik van de eerste twee, dus het ligt blijkbaar echt aan de UU.
Amsterdam Utrecht is inderdaad wel te doen, ik heb een jaar het dubbele gereisd.
Klinisch redeneren klinkt bekend Ga je volgend jaar met de 'echte' co-schappen beginnen?

Citaat:
@heksjuh ik zou wel iets doen wat je zelf echt leuk lijkt, en tuurlijk is het leuk met een vriendin. Maar misschien ontmoet je juist wel andere gezellige mensen Voor hoelang is het? want een jaar lang van utrecht naar amsterdam is eventjes rijden, maar een paar maand valt nog te overzien denk ik.
Vier maanden, dus het is wel te overzien

Ik sta nu wel echt voor een dilemma: ga ik naar Amsterdam of naar Wageningen? De vakken in Wageningen lijken me eigenlijk leuker en veel nuttiger, maar de reistijd is wel een stuk langer (ongeveer 1:45, en als je iets mist doe je er natuurlijk al gauw 2 uur over) en ik denk dat ik dat slecht ga trekken, al is het maar vier maanden. De reistijd naar Amsterdam zal nog niet eens de helft zijn en al denk ik dat ik minder aan die vakken heb, die vakken lijken me ook heel leuk. Dilemma...
Maar even afwachten wat de reactie van Amsterdam is, want het is niet zeker dat ik die vakken mag volgen al sluit het volgens mij wel goed aan bij wat ik al heb gehad.
En het helpt ook niet echt dat de mensen aan wie ik het vraag alleen maar zeggen dat ik het zelf moet weten want ik weet het echt niet.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 11-06-2010, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij: wat voor master ga je doen?

Druk, moe, stress. Dat vat alles wel zo'n beetje samen.
En wat een gedoe weer met de uni, het is echt heel slecht geregeld voor volgend jaar. Ik en de vriendin met wie ik onderzoekstage ga doen moeten van september tot december keuzevakken doen, iets anders is niet mogelijk. Alleen biedt onze eigen faculteit geen keuzevakken aan en bij andere faculteiten van Utrecht is het haast onmogelijk om vakken te mogen volgen als je niet van hun faculteit bent. En het uitzoeken is ook nog eens lastig en de studieadviseur kan/wil ons er niet mee helpen
Ook vervelend dat mijn vriendin voor andere vakken een voorkeur heeft dan ik. Ik wil het liefst wel met z'n tweetjes, maar ik ga niet vier maanden vakken volgen die mij echt totaal niet leuk lijken. Ik mag misschien in Amsterdam twee vakken volgen die me echt ontzettend interessant lijken (ze moesten daar kijken naar mijn vorige vakken om te besluiten of het mag, dus daarvan wacht ik nog op reactie), maar Amsterdam is ook niet het handigste aangezien ik een kamer heb in Utrecht.
Dilemma's. En ook niet al te veel tijd om te beslissen, want voor vakken in Utrecht moet je voor het einde van deze maand staan ingeschreven. Alsof ik niks anders te doen heb dan dit allemaal uit te zoeken, met echt nul steun van de uni. En een studieadviseur van biomedische wetenschappen in Utrecht mailt niet terug, wat heb ik daar nou aan.
Waarom kan het gewoon niet even allemaal soepel gaan
Misschien kun je even naar het inloopspreekuur van de studieadviseur van BMW gaan op de UU? elke dag 12.30-13.30 geloof ik.. (jammer dat het net weekend is!), die van gnk is altijd wel erg behulpzaam in het echt
Veel succes er mee, dit klinkt erg lastig!

(Ik hoorde overigens gister twee meisjes praten in het park:
"Heb jij alles al geregeld voor Vietnam?"
"Ik moet alleen nog [opsomming], en wanneer ga jij naar Beijing?"
En ik dacht... haha, Heksjuh en Blurred )
Oud 11-06-2010, 19:33
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het werken ging goed.
en was veel afleiding.
maar nou voel ik me weer angstig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-06-2010, 20:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Heksjuh: hoe vaak per week zou je dan naar Wageningen moeten? Stel je moet er 2x per week heen, is het nog wel te doen toch? Ik zou persoonlijk niet op reistijd kiezen maar op nuttigheid. Het moet natuurlijk wel te doen blijven, maar 1.45 uur vind ik nog te doen en het hangt er natuurlijk ook vanaf op welk tijdstip je moet reizen en hoe vaak per week je die reis moet maken.

En studieadviseurs die niet met je mee willen denken of altijd afwezigheid zijn, zijn ook heel vervelend, zeker als je nog maar kort dag hebt met je in te schrijven voor nieuwe vakken.
Oud 11-06-2010, 21:37
Verwijderd
Ik zou gaan voor wageningen als die vakken leuker zijn, maar dan moet de reistijd je niet gaan opbreken.
Kun je niet laptoppen in de trein?

OT:
Steeds werken, man laat mij ook even vakantie hebben
Ik wil nu slapen gewoon voor een paar dagen ofzo
Oud 12-06-2010, 09:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@Heksjuh; Als je een beetje kunt werken in de trein is die reistijd zo voorbij. In de tijd dat ik weer bij mijn ouders was, deed ik er naar Wageningen ook 2 uur en een beetje over. Ik dacht ook echt dat ik dat niet zou trekken, maar ik hield mezelf gewoon bezig in de trein. Heenweg nogmaals wat stof doorlezen en/of dingen voorbereiden en de terugweg vast bezig met wat andere dingen. Of gewoon met mijn DS aan het spelen, dat werkt ook goed.
Plus dat ik, wat missy1-9 ook al zegt, maar 2 tot 3 keer in de week op en neer hoefde. Dat scheelde natuurlijk ook.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-06-2010, 16:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag met 2 stagiares van me werk naar schijndel geweest.
ze zijn wel 16 en 17 maar dat maakt niet uit want het was gezellig.
na het winkelen hebben we nog even een ijsje gegeten.
de sfeer werd voor mij minder toen ik erachter kwam dat ik uitgelachen en aangestaard werd.
daarna gingen we even naar een van de 2 die mee was naar haar huis toe.
en daarna fietste ik met de andere terug naar sint oedenrode.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-06-2010, 20:38
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Maandag is het twee weken geleden dat ik mijn intake voor het CIB heb gehad. Heb een plekje voor twee cavia's gevonden. Libby gaat als ik opgenomen word op het CIB, naar mijn beste vriendin.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-06-2010, 21:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@eend wanneer hoor je de dag dat je er heen kan?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-06-2010, 23:15
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
(Ik hoorde overigens gister twee meisjes praten in het park:
"Heb jij alles al geregeld voor Vietnam?"
"Ik moet alleen nog [opsomming], en wanneer ga jij naar Beijing?"
En ik dacht... haha, Heksjuh en Blurred )


@ Heksjuh: Als je echt denkt dat de vakken in Wageningen interessanter zijn en dat je er meer aan zult hebben dan de opleiding in Amsterdam, zou reistijd niet de doorslaggevende factor moeten zijn. Zeker als het maar voor 4 maanden is. Ik geef toe dat 2 uur reistijd veel is, maar voor zo'n korte periode is dat wel te overzien.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 13-06-2010, 14:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
straks ff uigevallen maar dat moest eruit.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-06-2010, 14:25
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
@eend wanneer hoor je de dag dat je er heen kan?.
Dat weet niemand


EN ik heb een grote Beessie!!!!!!!!!!!!!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 13-06-2010, 15:00
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Pfft wat moeilijk zeg. Ik heb inmiddels alles gelezen en ben nu echt met de opdracht bezig. Zal blij zijn als ik wat op papier heb.
Oud 13-06-2010, 16:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
M'n vriend is gisteren vertrokken voor twee weken studiereis naar Singapore en Maleisië. Was blij toen ik vanmiddag om half drie een smsje kreeg dat hij veilig aangekomen was (vond het stiekem toch wel een beetje eng ). Gisteren met z'n ouders, zusje en familie naar het concert van Guus Meeuwis geweest, was echt heel gaaf Alleen zat er een gigantisch dronken vent achter ons, was echt niet leuk meer. Uiteindelijk zijn we ergens anders gaan zitten (plaatsen waren nog vrij) en toen hebben we er nog wel van genoten. Vannacht hebben ze me thuis afgezet. Vandaag is wel een beetje zwaar. Ik kan er slecht tegen om een hele dag alleen te zijn. Maar vanaf morgen weer twee weken hele dagen werken. M'n avonden heb ik zoveel mogelijk opgevuld met leuke dingen, volgend weekend ga ik een weekendje naar m'n moeder in Zeeland en het weekend erna komt ie alweer terug. Dan is hij ook gewoon daar bezig en hoef ik niet meer bang te zijn dat z'n vliegtuig neerstort dus het komt wel goed denk ik Zie het wel zitten. Afscheid viel me ook mee. En sindsdien heb ik nog zelden zo veel smsjes in zo'n korte tijd gehad van hem
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-06-2010, 16:10
Verwijderd
Ik heb m'n kleding veel te heet gewassen
En ik heb zin om toe te geven aan m'n drang om me vol te proppen met snoep, koekjes etc
Straks ga ik verder nog naar 't concertgebouw.. en dan ben ik pas om half 12 oid thuis, of nog later.. Daar heb ik een hekel aan vooral omdat ik 't laatste stuk in m'n eentje moet.. Ik ben nou boos op mezelf en heb daar al helemaal geen zin meer in .. terwijl ik zo van pianomuziek houd
Oud 13-06-2010, 17:23
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik ga aangifte doen tegen ongewenste intimiteiten. Een vent van 47 zit de hele tijd seksistische opmerkingen tegen me te zeggen, zo van: "Ik wil nu met je naar bed."
Ook graait ie de hele tijd naar mijn borsten en dat plekje daaronder. En ik blijf maar zeggen dat ik het niet wil, maar dan zegt ie: "Neehee, dat maak ik zelf wel uit."
^%(#@^%(^%@(@^#%#@*(#@&#@(*#-vent...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 13-06-2010, 17:31
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Bedankt allemaal voor de adviezen! Ik heb een rooster van Wageningen gezien, en als ik het goed begrijp heb ik elke dag tot 17:15 les, en de meeste dagen beginnen om 9:00 uur. Het is maar vier maanden dus het op zich wel te doen.
Ik ben er alleen nog niet uit, ik kijk allemaal tegenstrijdige adviezen en net als ik denk dat ik een beslissing heb genomen, bedenk ik me weer iets anders waardoor ik twijfel. Maar ik heb nog wel eventjes om erover na te denken.

Vandaag viel er iemand flauw in de trein, ik schrok me rot. Ik zat naast de deur en een meisje kwam door de deur en viel ineens op de grond.
Ik vind het een beetje stom van mezelf dat ik niks deed (niet dat niemand iets deed, er stonden al vrij snel twee mensen op en ik heb de conducteur gehaald). Ik had toch eigenlijk wel verwacht dat ik sneller en adequater zou reageren als iemand flauwvalt. Maargoed, je weet nooit wat je doet in zulke situaties. Iedereen zegt dat altijd, maar als je het een keer meemaakt weet je dat ze echt gelijk hebben.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 13-06-2010, 18:53
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik zat eens na te denken, en ik bedacht me het volgende: Wat nou, als er niemand bestaat die verliefd op mij zou worden? Dan heb ik echt een kut leven. Want het kán. Alles kan. En je zult net zien dat geen enkele jongen mij leuk vind. Dus daar ben ik eigenlijk toch wel een beetje bang voor.

Verder ben ik niet echt blij. We gaan met onze school bij een andere school intrekken, en we hebben vorige week woensdag een dagje meegelopen. Het valt me heel erg tegen.
We zaten op een school met heel erg het community gevoel. Iedereen kent elkaar, en iedereen gaat goed met elkaar om (ook met de docenten). En daar is het zó compleet anders.. We zaten in de les, en iedereen zat met de rug naar de leraar toe, onderlinge gesprekjes te voeren, en anderen uitlachen.. Ik voelde me dus echt niet op mijn gemak.
Ik ben vooral bang om (weer) gepest te worden, aangezien het op die school bijna alleen maar gaat om populairiteit. Ik heb gewoon niet het gevoel dat ik mezelf kan zijn daar, en dat vind ik zo ontzettend jammer.

Natuurlijk weet ik ook wel dat ik niet zo bang moet zijn en gewoon mijn leven moet leven. Ik moet er wat van maken. Het gaat nu alleen wat moelijk..

Er word zelfs door vriendinnen over me geroddeld. Dat is echt kut. En iedereen vind me te 'braaf"
Ik snap er niks van. Nouja, ik moet maar eens een goed nachtje slapen. Zal me vast helpen..
__________________
mijn handtekening
Oud 13-06-2010, 19:45
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
@ Abzg: Je bent nog maar 15. Je hebt nog een hele jeugd en een heel leven voor je. Nu stellen dat er misschien wel nooit iemand verliefd op je zal worden is totaal onrealistisch. 15 is helaas een leeftijd waarop zoiets sulligs als 'populariteit' heel belangrijk is, maar dat gaat over. Goh, als ik nu terugdenk aan hoe mijn leven eruit zag toen ik 15 was, bedenk ik me dat het toen verschrikkelijk was. Met geroddel door vriendinnen, populariteit, onzekerheid over jongens en al dat soort dingen. Ik wil niet ouwelijk klinken maar geloof me: dit is slechts een fase en the best has yet to come.

OT: Jammer om te merken dat mijn ex-vriend geen behoefte lijkt te hebben aan contact. Ik wil hem vragen waarom hij op MSN nooit meer iets te zeggen heeft, maar wil niet wanhopig of stom over komen dus vraag ik maar niets. Zijn zwijgen spreekt waarschijnlijk al voor zich. Ik ben uiteindelijk degene die er een punt achter heeft gezet. En ik wil hem niet bellen want ik weet dat zijn nieuwe vriendin dan compleet flipt

Ach, wat wil je ook als het uit is. Ik denk dat ik het niet helemaal goed af kan sluiten omdat ik het niet zuiver heb beeïndigd. Hij weet dat niet (en dat moet ook niet, ik kan en wil hem niet nu nog eens vertellen dat ik eigenlijk een jaar geleden al een ander had) en daarom kan hij het wel goed afsluiten. Nu moet ik het nog even zuiveren of voor mezelf rechtzetten denk ik. Karma heet dat.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 13-06-2010, 20:33
kroot
kroot is offline
Pfoe afgelopen dagen heerlijk gewerkt op the Hague Jazz. We hadden met mijn werk een eigen podiumpje in de kelder en ik was stagemanager en monitormixer. Maar mensen wat ben ik moe. Vrijdag dus eerst in de winkel gewerkt, toen THJ om 4.00 thuis, zaterdag iets later begonnen in de winkel en om 6.00 thuis. Ik heb dinsdag 2 tentamens, dus had mijn wekker om 13.00 gezet, in de hoop wat te doen. Nouja ik heb ontbeten/gelunched en ben toen weer in slaap gevallen tot nu. Maar ik hoorde net van mijn baas dat we morgen wegens het WK dicht zijn, dus hopelijk morgen veel doen.
En heel raar: ik heb de afgelopen 2 dagen het geval dat ik keihard op mijn stuitje ben gevallen, het doet iig pijn. Maar ik ben helemaal niet gevallen, en het gaat ook niet over
Oud 13-06-2010, 21:08
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Aan de ene kant ben ik super trots op mezelf dat ik in september mijn studie ga afmaken. Aan de andere kant baal ik dat ik het niet eerder heb gedaan. Ik weet dat het toen door omstandigheden niet kon en het niet mijn schuld is maar ik baal wel. Er komt nu zoveel bij kijken. Ik ga straks deeltijd naar school omdat voltijd gewoon niet kan. Maar ik ben bang dat ik straks terecht kom bij een groep mensen die veel ouder zijn en ik geen klik heb. Misschien zijn het gewoon de zenuwen en alles komt goed. Ik wil het gewoon niet verpesten en ik wil het ook echt afmaken. Mijn hoofd loopt even over !
__________________
Fe este dia que hora
Oud 13-06-2010, 21:10
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Aan de ene kant ben ik super trots op mezelf dat ik in september mijn studie ga afmaken. Aan de andere kant baal ik dat ik het niet eerder heb gedaan. Ik weet dat het toen door omstandigheden niet kon en het niet mijn schuld is maar ik baal wel. Er komt nu zoveel bij kijken. Ik ga straks deeltijd naar school omdat voltijd gewoon niet kan. Maar ik ben bang dat ik straks terecht kom bij een groep mensen die veel ouder zijn en ik geen klik heb. Misschien zijn het gewoon de zenuwen en alles komt goed. Ik wil het gewoon niet verpesten en ik wil het ook echt afmaken. Mijn hoofd loopt even over !
Hartstikke goed, ik hoop voor je dat het lukt!
Oud 13-06-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Aan de ene kant ben ik super trots op mezelf dat ik in september mijn studie ga afmaken. Aan de andere kant baal ik dat ik het niet eerder heb gedaan. Ik weet dat het toen door omstandigheden niet kon en het niet mijn schuld is maar ik baal wel. Er komt nu zoveel bij kijken. Ik ga straks deeltijd naar school omdat voltijd gewoon niet kan. Maar ik ben bang dat ik straks terecht kom bij een groep mensen die veel ouder zijn en ik geen klik heb. Misschien zijn het gewoon de zenuwen en alles komt goed. Ik wil het gewoon niet verpesten en ik wil het ook echt afmaken. Mijn hoofd loopt even over !
Ik studeer nu ook deeltijd (1ste jaar) en was daar ook bang voor. Dit is me echter echt heel erg meegevallen! Er zijn maar een aantal mensen van mijn leeftijd maar de echte oude garde is tussendoor al afgevallen. De rest die overgebleven is, is erg gezellig en we hebben een hechte en leuke klas.
Oud 13-06-2010, 21:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en toen ging het weer mis.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-06-2010, 21:28
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
*nuffiej*

Wat gaat er mis meis?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 13-06-2010, 21:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik kreeg weer een angstaanval.
en toen kon ik am niet tegenhouden.
bedankt voor de knuffel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-06-2010, 21:42
Kou Shibasaki
Avatar van Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Ik voel me waardeloos. Ben ik heel blij dat ik eindelijk deeltijd therapie kan volgens, gaat me moeder zeiken dat ik toch echt aan moet denken dat ik straks gewoon fulltime moet gaan werken om mijn vaste lasten te betalen. Oké, logisch, maar ik ben er gewoon nog niet aan toe. Ze is bang dat ik straks vast zit aan een labaltje en niet meer fatsoenlijk kan leven.

Altijd als ik met haar over mijn gevoelens praat, voel ik me daarna zo kut en machteloos. Ik zou zo graag willen dat ze me emotioneel steunt, maar ze zegt dat ze niet weet hoe ze dat moet doen.
Oud 14-06-2010, 11:25
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
@ Iduna, dankjewel!
@ Shining, thnx, wat voor een opleiding doe je? En hoe combineer jij het met werk? Of werk je helemaal niet, zo wel hoeveel uur bladiebla??

Vandaag ben ik weer lekker aan het werk, merk dat ik hier geen moeite heb om mijn ideeen uit te spreken en lekker te kletsen. Mag zo al weg om voetbal te kijken! Heerlijk is mijn nieuwe baan!!
__________________
Fe este dia que hora
Oud 14-06-2010, 13:02
Verwijderd
Straks heb ik het sollicitatiegesprek en ik heb er geen zin in. Ergens wil ik helemaal niet werken, maar ik weet ook dat ik dan nog verder wegzak. Ik baal alleen ontzettend omdat ik vanaf deze week terecht kan bij mijn psychologe, en ik misschien straks een werkrooster heb en niet meer langs kan. Eigenlijk hoop ik dat ik niet aangenomen word. Misschien ben ik gewoon hartstikke lui. Bah, al die gedachtes. Kan ik niet gewoon normaal zijn en werken en een studie hebben en blij zijn enzo? Maar ik ben er gewoon niet aan toe om een baan te hebben en een studie en met mensen om te gaan. Wanneer ben ik in dit isolement verzeild geraakt? Verdomme, ik weet 't allemaal niet meer.
Oud 14-06-2010, 15:21
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
ik kreeg weer een angstaanval.
en toen kon ik am niet tegenhouden.
bedankt voor de knuffel.
Lastig hè? Ik zit gelukkig op een gesloten afdeling met Ikea kinderbestek. En ik heb mijn kamer laten strippen door een mede bordie en echt, zelfs dingen die ik niet meer wist dat ik ze verstopt had, vond ze Sindsdien heb ik niet meer gesneden. Al zeker een maand gestopt.
Zelf weggooien kon ik echt niet. Dat was alsof ik mijn beste vrienden buiten de deur zou zetten...
Ik neem nu gewoon een tranxene of een diazepam. Mijn medicatie is ook verminderd, dus das wel goed

Nog een knuffel voor DF *knuf*
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 14-06-2010, 18:10
Verwijderd
Poe, de sollicitatie is voorbij. Ik had een half uur ervoor een flinke paniekaanval, ik wilde al afbellen enzo, maar ben uiteindelijk wel gegaan. Het gesprek zelf vond ik niet zo zenuwslopend als ik gedacht had maar dat ligt misschien ook aan de baan waarvoor ik solliciteerde. Maargoed, dit zal 'm niet worden want de functie sloot totaal niet aan bij de functieomschrijving die ze gegeven hadden. Het waren echt belachelijke werktijden voor een flutsalaris. Ik kan flexibel zijn maar ik ben niet gek. In ieder geval ben ik nou van dat rotgevoel af en kan ik ontspannen verder zoeken. Ik vraag me alleen af in hoeverre een werkgever het recht heeft te vragen naar je fysieke gesteldheid en die van je ouders, of dat nou rechtuit is of op een slinkse manier.

Nu richt ik me maar weer even op de tweede intake bij de psycholoog, kijken wat daar uit komt en lekker genieten van mooi weer en werken in de tuin
Oud 14-06-2010, 18:51
Kou Shibasaki
Avatar van Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Sollicitaties zijn verschrikkelijk. Zelfs bij de simpele bijbaantjes had ik het gevoel alsof mijn lichaam ontplofte. Overigens heb ik nog nooit meegemaakt dat een werkgever vroeg naar mijn fysieke gesteldheid.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.