Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2010, 10:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Yana: Ik zou toch in elk geval proberen je bachelor te halen, omdat je dan uiteindelijk niet je studiefinanciering terug hoeft te betalen (moet je wel extra op letten, want eigenlijk vinden ze pas met een master dat je een studie hebt beëindigd, geloof ik). Maar ik snap het probleem, natuurlijk. Het is vooral ook nogal onduidelijk wat studies als de onze voor banen met zich meebrengen Succes hoor.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 21-09-2010, 11:40
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
^Als ik toestemming krijg, dan heb ik mijn bachelor al behaald en ben ik nu enkel 'extra vakken' aan het volgen. Ik ga eens even uitzoeken of ik zonder master mijn studie ook al 'behaald' heb, want ik heb natuurlijk geen zin om terug te moeten gaan betalen.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 21-09-2010, 12:18
Aesthetic
Avatar van Aesthetic
Aesthetic is offline
Ik voel me even best fijn, ik zou alleen willen dat ik iets meer discipline had.
__________________
The road to hell is paved with good intentions.
Oud 21-09-2010, 15:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
^Als ik toestemming krijg, dan heb ik mijn bachelor al behaald en ben ik nu enkel 'extra vakken' aan het volgen. Ik ga eens even uitzoeken of ik zonder master mijn studie ook al 'behaald' heb, want ik heb natuurlijk geen zin om terug te moeten gaan betalen.
Je kan je stufi ook kwijt laten schelden met alleen een bachelor diploma. Dat gaat alleen niet automatisch maar dan moet je even een brief naar de IB-Groep sturen, dan doen ze het wel. M'n vriend heeft het laatst uitgezocht omdat ie na twee bachelordiploma's nog niet wist of ie nog wel een master wilde halen. Uiteindelijk is ie het toch wel gaan doen omdat ze je of niet aannemen met alleen een bachelor of ze hebben liever een HBO'er.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-09-2010, 17:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@eend waarom wil je de separeer in?*knuffel*.
@yana fijn om weer iets van je te horen gaat het goed?.

ot.
gisteren lag ik stijf van de angst in bed en zo viel ik ook in slaap.
en vandaag had ik ook de hele dag last van angsten.
dat had ik vanochtend bij de huisarts ook aangegeven ik heb haar alles verteld.
daarna naar dagbehandeling gegaan ik had vandaag de hele dag bezigheids therapie.
ik heb ze daar ook van me angsten verteld.
en na lange tijd kreeg ik de tranen in me ogen door die angsten.
wat ze dus zagen bij bezigheids therapie.
daar was ik dus helemaal niet blij mee.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-09-2010, 17:59
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb net maar even naar de afdeling gebeld.
daar zeggen ze ook gewoon afleiding zoeken.
ze hebben daar wel gelijk in.
maar dat gaat op dit moment zo moeilijk.
want het is gewoon allemaal eng op het moment voor mij.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-09-2010, 18:01
Verwijderd
Ik voel me rot .. M´n studie lijdt onder al m´n gepieker over afvallen en m´n nieuwe therapie. En dan ga ik daar weer over piekeren waardoor er nog minder van terecht komt. en ik me daar weer ellendig over voel en angstig.. (ga ik het wel halen?! vast niet ) Ik doe veel te weinig :/..
Ik heb er mee ingestemd een keer naar een dietiste te gaan wat ook een hoop spanning met zich meebrengt. Alleen al de huisarts opbellen . Ik hoop maar dat die dietiste zegt dat ik rustig nog een paar kilo mag afvallen. Als ze zegt dat ik moet stoppen betwijfel ik of ik wel ga luisteren ook al wil ik ook geen anorexia ofzo. Ik vind mezelf gewoon te dik :/. En wat betreft die nieuwe therapie.. ik weet niet of ik die wel wil.. maar wat dan? Psychotherapie? En ze vertelt me zoveel dingen waar ik dan weer uren over nadenk.. Zoals dat ik teveel zou doen wat andere mensen willen.. en nu zei de huisarts dat vanmorgen eigenlijk ook al?! Ben ik dan toch zo meegaand . En de psychiater zegt dat ze denkt dat ik me zo op 't (niet) eten stort om niet aan andere dingen te hoeven denken.. Is dat zo?
En specifiek op dit moment: ik moet lesgeven zo direct en ik wil niet Ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben.
Oud 21-09-2010, 18:12
Verwijderd
Ik zit op een gesloten afdeling, maar hoe ik hier ben gekomen weet ik niet. Ik hoop maar dat ik niks geks gedaan heb...
Oud 21-09-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zit op een gesloten afdeling, maar hoe ik hier ben gekomen weet ik niet. Ik hoop maar dat ik niks geks gedaan heb...
wat naar zeg ik dacht dat het de laatste tijd juist goed met je ging.
Oud 21-09-2010, 19:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ik zit op een gesloten afdeling, maar hoe ik hier ben gekomen weet ik niet. Ik hoop maar dat ik niks geks gedaan heb...
kun je het niet na vragen aan de vpk's?.
of heb je dat nou al gedaan?.
en verder wat pippeloen zegt.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-09-2010, 20:19
Verwijderd
@Lentekriebel: Naar voor je dat je op de gesloten afdeling zit, maar ik ben wel blij dat je even wat post want ik maakte me na je laatste berichtje een beetje zorgen, dat klonk al helemaal niet goed. Sterkte ermee, en ik hoop dat je snel weer naar huis kunt!

OT: Ik word morgen weer besproken in het team, ben benieuwd. Vrijdag heb ik gesprek daarover met B. en daarna gaat-ie dus weg en krijg ik een of andere nieuwe hoofdbehandelaar. Ik ben er niet zo gelukkig mee want ben wel blij met B. (to say the least ), maar hopelijk valt het mee. Ennnnnnn ik hoop dat ik van B. strakjes aan de individuele gesprekken en/of psychotherapie mag (ik moet mijn best doen om wat spraakzamer te zijn), want dat knutselen is allemaal leuk & aardig maar op die manier kan ik er nog tot sint-juttemis zitten. En vreemd genoeg heb ik momenteel echt een heel goed en 'ik-heb-zin-om-iets-te-doen' humeur, dat is heel leuk maar waar komt dat opeens vandaan?
Oud 21-09-2010, 20:24
Verwijderd
Ik voel me kut.
En het frustreert me dat mijn behandeling niet werkt.
Oud 21-09-2010, 20:30
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@friday ik hoop dat er wat goeds uit de bespreking komt succes.

@pyromania hoe komt het?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-09-2010, 21:54
Verwijderd
Aaaaarhg! Iemand, doe iets?! Ik word echt helemaal gestoord van mezelf. Waarom wil ik nou zo graag ruzie maken, waarom kan ik niet accepteren dat er misschien eindelijk een keer iets normaal gaat. Gewoon, een leuke relatie met een leuke jongen die helemaal weg van me is (en vandaag zelfs tot de conclusie kwam dat 'ie idd toch maar 'ns een andere tandarts moet gaan zoeken). Dat wil ik toch?! Waarom moet ik dan gaan zitten voeren, hem expres vertellen dat ik twijfel aan onze relatie om een reactie van mijn los te peuteren of de dingen eens op te stoken, waarom?!
Ik snap er echt helemaal niets van Het lijkt wel alsof ik gewoon zenuwachtig word van stabiliteit, omdat ik die eigenlijk nooit gekend heb. Als alles altijd rustig is dan weet ik toch nooit waar ik aan toe ben? Waarom wordt 'ie niet gewoon een keer ontzettend kwaad of hebben we een keer ruzie? Dan weet ik in ieder geval hoe ik daar mee om moet gaan!

Verder heb ik vandaag echt een flinke smak gemaakt toen ik bij een kleine afdaling over het stuur van m'n mountainbike een meter naar beneden ben gevlogen, vervolgens die fiets op m'n hoofd kreeg, voordat 'ie nog anderhalve meter naar beneden stuiterde. De hele dag barstende koppijn gehad, begin aardig pijn in m'n nek te krijgen, en de blauwe plekken op m'n benen lijken steeds groter te worden. Great...
Oud 22-09-2010, 06:21
Verwijderd
Joyce was gister geweest,
ff mn hart kunnen luchten,
nu loop ik sinds zij is geweest echt met n fuck the whole world let me stay myself instelling rond.
weet niet hoe t komt ofzo, maar blijkbaar heeft joyce erg veel invloed op me
ga vandaag dan ook maar ns lekker in totaal andere kleding naar school dan dat ze daar van me zijn gewend
ben benieuwd wat ze zullen zeggen
Oud 22-09-2010, 09:45
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb vandaag geen stage, morgen laatste dagje van deze week en vrijdag m'n eerste lesdag van de opleiding.

Heb vanmorgen lekker uitgeslapen, 3 uur langer dan normaal, tot 8 uur.
Zo maar eens beginnen aan de literatuur die ik voor vrijdag gelezen moet hebben.
Straks nog even zonnen en van het lekkere weer profiteren, het is toch een van de laatste dagen dat het nog warm wordt denk ik.
Oud 22-09-2010, 10:24
Aesthetic
Avatar van Aesthetic
Aesthetic is offline
Hm.
__________________
The road to hell is paved with good intentions.
Oud 22-09-2010, 10:25
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Jeetje soms doe ik stomme dingen en ga ik daar te lang over piekeren, no good.
Verder moet ik mezelf echt even meer motiveren om méér aan school te doen, ik ben nu nog steeds in pyjama terwijl ik nog zoveel moet doen! En dan straks het weekend twee weken van tentamen verwijderd het hele weekend weg, wel echt heel leuk (congres met workshops), maar het is wel weer een heel weekend... maar ik ga daar veel dingen leren die ook nuttig zijn als arts en sowieso als jaarvertegenwoordiger, dus ik moet er gewoon heen gaan. Plus dat ik eindelijk weer een beetje kan debatteren daar!
Efficiënt met mijn tijd omgaan, één van de doelstellingen die ik mezelf aan het begin van dit schooljaar gesteld heb, moet ik echt nog leren... en werken erbij is ook ineens een grote omschakeling. Het betekent inleveren, en dat moet ik dan ook wel echt doen anders gaat het mis. En ik wil geen loser zijn die niet naar school kan gaan en werken tegelijk, want ik hoef ook helemaal niet zoveel te werken en het is leuk en ik leer er (medisch) veel.
(ik bedoel dit niet negatief tegenover mensen die niet kunnen/willen werken naast hun school, maar ik heb zelf er altijd naast gewerkt, behalve afgelopen half jaar en het is er echt ingeslopen om daar gewend aan te zijn!)
Oud 22-09-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
wat naar zeg ik dacht dat het de laatste tijd juist goed met je ging.
Het ging ook goed, en nog steeds voel ik me niet slecht, ik ben alleen wat dingen vergeten.
Oud 22-09-2010, 15:31
Verwijderd
net zo erg geflipt!! (zie topic: f*** leraar@algemene schoolzaken)
terwijl ik me nu helemaal niet meer zo kwaad voel,
ik heb zelf tegen mn moeder geroepen of ze n mes had omdat ik niet meer wilde leven
Oud 22-09-2010, 15:32
Aesthetic
Avatar van Aesthetic
Aesthetic is offline
Wel goed op dit moment.
__________________
The road to hell is paved with good intentions.
Oud 22-09-2010, 15:59
Verwijderd
Ik heb vandaag voor het eerst EMDR gehad. Ik vond het nogal lastig en ik hou er niet van om dingen te voelen en emoties zomaar te tonen, maargoed, ik wil wél een normaal leuk leven kunnen leiden dus ik moet erdoorheen. Ik werd alleen tussendoor ontzettend duizelig en nu heb ik een knallende koppijn. Ik zal maar aannemen dat m'n hersenen hard aan 't werk zijn.
Oud 22-09-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag voor het eerst EMDR gehad. Ik vond het nogal lastig en ik hou er niet van om dingen te voelen en emoties zomaar te tonen, maargoed, ik wil wél een normaal leuk leven kunnen leiden dus ik moet erdoorheen. Ik werd alleen tussendoor ontzettend duizelig en nu heb ik een knallende koppijn. Ik zal maar aannemen dat m'n hersenen hard aan 't werk zijn.
ik weet niet wat EMDR is, maar ik vind het dapper dat je het initiatief neemt naar een beter leven!!
Oud 22-09-2010, 18:24
Verwijderd
Dank je DF, ik hoop het ook maar

OT: *knip*

Laatst gewijzigd op 26-09-2010 om 16:04.
Oud 22-09-2010, 19:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@regendruppel van EMDR kan je je inderdaad heel raar voelen ja.
ik werd er vooral de eerste keer heel moe en leeg van.
maar het heeft me redelijk geholpen.
ik hoop dat dat bij jou ook lukt succes ermee.

ot.
de hele ochtend bezigheidstherapie gehad.
me angsten kon ik niet weg krijgen ik heb het ook aan de leiding aangegeven.
smiddags had ik gewoon hetzelfde programma als de rest van me afdeling.
we hadden sporten we deden kloot schieten dat blijft altijd leuk okal waren we maar met zijn 4en.
3 patienten en 1 begeleidster maar toch was het gezellig.
en ik was gelukkig even me angsten kwijt gelukkig.
daarna hadden we zingeving we waren met weinig mensen dus we waren eerder gestopt.
ik had me heel druk gemaakt dat ik fyshio fitness had in de sportschool bij mij in het dorp.
van een mannelijke begeleider hij is even oud als mij.
want er kwamen gedachtes van aanranding en pesten terug.
maar toen ik heb eenmaal zag en toen we bezig waren.
was het heel gezellig en hij is heel aardig.
hij trainde ook met me mee want ik was de enige die hij in dat uur trainde.
ik had daarna ook een heel fijn gevoel.
toen ik thuis kwam had ik eerst gegeten en toen me haren gewassen en me omgekleed enzo.
en nou begint dat fijne gevoel weer plaats te maken voor onrust.
want er hangt weer hoge spanning tussen me ouders.
en ik begin me er weer heel gespannen door te voelen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-09-2010, 23:01
kroot
kroot is offline
Net terug van het koor wat ik van een studiegenootje had overgenomen, ik had echt andere mensen verwacht.
En het is echt een vreselijke bende hier in huis.
Oud 23-09-2010, 16:26
Verwijderd
yes yes yes, ben aangenomen voor mijn maatschappelijke stage!!!
ga nu stage lopen bij n kinderatelier hier in t dorp!!
ben zoo blij


en nee niet alleen omdat dat weer iets is wat ik kan gebruiken bij mn portfolio
Oud 23-09-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
yes yes yes, ben aangenomen voor mijn maatschappelijke stage!!!
ga nu stage lopen bij n kinderatelier hier in t dorp!!
ben zoo blij
kinderatelier, dat klinkt echt heel leuk! Ik wou dat dat er in mijn kindertijd ook was geweest, lijkt me echt leuk
Oud 23-09-2010, 23:35
kroot
kroot is offline
Oh ik ben echt hopelijk: mijn mobiel op mijn werk laten liggen, kwam ik onderweg in de trein naar orkest achter. Nu net terug van orkest. Maar ik krijg vanavond te horen of ik morgen hoofdvak heb. Dus moet ik morgenochtend vroeg eerst langs mijn werk om mijn telefoon op te halen. Grrr.
Oud 24-09-2010, 06:23
Verwijderd
goede humeur van gister verdwijnt weer.
weer geen nachtrust gehad dankzij die kleine etter!!
en nu naar school en daarna nog n uur nablijven!!
mn dag kan niet meer stuk
Oud 24-09-2010, 06:46
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Als twintiger wakker worden is toch heel anders dan als tiener Gelukkig was het meteen heel vrolijk; mijn huisgenootjes hebben het hele huis gedecoreerd vannacht en alles ligt nu onder met ballonnen en slingers. Jeej En nu naar college. Bah
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-09-2010, 11:54
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nijn: gefeliciteerd!

Citaat:
Hoezo laf? Goed idee juist! Meer mensen zouden moeten inzien dat in je eentje piekeren bijna nooit de oplossing is Goed dat je een plan trekt en iets wil gaan doen. Wel begrijpelijk hoor, het klinkt als een vervelende situatie... superjammer dat het ineens allemaal zo onzeker is.
Zo voelt het altijd als ik eerder dan vrijdag naar mijn ouders ga. Maar dat komt vooral omdat mijn eerste jaar op kamers niet zo goed beviel en ik daardoor vaak naar huis ging doordeweeks. Ik denk nu altijd als ik eerder naar huis ga dat mijn ouders en zusjes denken dat ik niet graag op kamers woon, terwijl ik nu het heel fijn vind om mijn eigen plekkje te hebben. Alleen als ik er echt doorheen zit is het gewoon fijner om naar huis te gaan.

Eindelijk weer een beetje goed nieuws: we kunnen een onderzoek in Thailand gaan doen. We hebben in ieder geval toestemming van Thailand, nu nog van school. Maar ik verwacht eigenlijk geen moeilijkheden van mijn uni (al zou ik beter moeten weten naar mijn inschrijf drama's ), dus als het goed is kunnen we nu vanaf januari drie maanden onderzoek doen in Thailand en dan vanaf juni alsnog een onderzoek doen in Vietnam omdat 1 onderzoek wel door kon gaan.
Nu moeten we dus alleen superveel dingen gaan regelen in drie maanden, ik krijg daar nu al de zenuwen van En ik durf eigenlijk nog niks te regelen want stel dat het toch weer niet doorgaat...

Nu weer hard aan mijn schoolwerk want ik nog moet heel veel doen. Al is mijn concentratie nu even ver te zoeken. Beetje jammer ook dat ik morgen de hele dag moet werken, terwijl ik het eigenlijk te druk heb en er is helemaal niks te doen op werk.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-09-2010, 12:09
Verwijderd
@heksjuh hopelijk krijg je ook toestemming van de school. Dat je toestemming hebt van Thailand is al een goed begin
@Nijn leuke dag van maken he

Ik heb echt een paar rot dagen achter de rug. Geen donder wil lukken, ik irriteer me aan iedereen, ik voel me gefaald. Etc. Maar zo ga ik de stad in. Wijn drinken, daar ben ik aan toe.

Morgen helaas weer werken
Oud 24-09-2010, 13:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nijn, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je niet de hele dag college hebt, zodat je ook nog van de slingers en ballonnen kunt genieten. En dat het maar een mooi jaar mag worden!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-09-2010, 15:09
Verwijderd
*knip*

Laatst gewijzigd op 26-09-2010 om 16:03.
Oud 24-09-2010, 19:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@nijn* gefeliciteerd en leuk dat je huisgenoten dat hebben gedaan

ot.
ik stond met angsten op vanochtend.
en wezen werken het ging de hele tijd goed.
ik ben de hele ochtend zonder angsten doorgekomen.
en zat vandaag bij 2 verschillende mensen.
vanmiddag had ik een gesprek met me moeder me afdelingsleider en de bedrijfs baas.
hoe het werk nou verder zou moeten.
en nou kreeg ik te horen dat ik mag blijven tot 1 januari.
daarna moet ik dus weg daar.
en sinds dat gesprek voel ik me best wel kut.
ik kon me tranen ook niet helemaal inhouden tijdens dat gesprek.
wat ik liever wel doe op dat soort momenten.
we moeten nou zoeken wat ik daarna kan gaan doen.
ik kan dagbesteding ofzo doen mischien wat we nog moeten uitzoeken allemaal.
en ik kon 1 dagje extra in boekel komen in de dagbehandeling als ik op me werk weg moet.
maar ik weet niet of dat tegen die tijd nog kan want dagbehandeling stopt ook ooit.
ze hebben in boekel ook dagbesteding op het terrein waar ik dagbehandeling heb.
maar we moeten nou binnen die tijd dus alles uitzoeken en bellen enzo.
en ik voel me nou best wel kut dat ik na 4 jaar van me werk weg moet.
okal duurt het nog 4 maanden dan alsnog voel ik me kut.
maarja nou is het gelukkig weekend.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-09-2010, 19:57
Verwijderd
Het frustreert me dat ik gaten in mijn geheugen heb. Hoe lang ben ik hier al? Wat is er precies gebeurd? Voor het eerst in 2 jaar tijd heb ik weer am-neigingen. Ik moet er vanaf blijven, ik was juist zo trots dat ik er vanaf ben. Ik was aan het plannen naar de plastisch chirurg te gaan, dan moet ik het niet nu gaan verkloten. Ik kan dit, ik moet dit kunnen. Maar die gruwelijke strijd..
Gelukkig mag ik morgen mee naar mijn ouders, even weg van alles en van het opgesloten zijn. Even frisse lucht opsnuiven en leuke dingen doen.
Oud 24-09-2010, 20:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Nijntje: gefeliciteerd meis! Maak er een leuke dag van, je wordt maar een keer 20 Laat je lekker vertroetelen vandaag.

Vandaag lekker gewinkeld met m'n moeder in Den Haag en goed geslaagd ook Twee vesten gekocht (eentje met blauwe, turquoise en bruinige vakjes en eentje zwart met grijs met verfspatten) een een lang soort blousje (paars/turquoise/blauw/grijs) geruit. Ben er heel blij mee met al m'n nieuwe spulletjes. Wilde ook nog een nette broek maar toen ik thuiskwam bleek dat blousje eigenlijk wel heel goed te passen bij een nette broek die ik nog had en nooit aan had omdat ik niets leuks had wat er bij paste Scheelt weer geld. Nu wil ik nog laarzen maar dat zal wel lastig worden. Was ook weer een gezellige dag met m'n moeder, lekker bijgekletst ook en weer eens gewoon ouderwets gewinkeld. Zij vond het ook gezellig en wil wel vaker zoiets doen. Heb vanavond nog voor haar gekookt en foto's gekeken van de vakantie en haar naar de trein gebracht en nu is ze als het goed is alweer bijna thuis Leuke dag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-09-2010, 20:31
Verwijderd
Hoi. Ik volg de ljh, maar post eigenlijk nooit omdat ik niet zoveel te melden heb. Maar ik mis redhair eigenlijk al een tijdje en stiekem maak ik me best zorgen heeft iemand hier contact met haar/weet of het goed met haar gaat? Want ik maak me eerlijk nogal zorgen.
Oud 24-09-2010, 22:13
Verwijderd
Ik weet ook niet hoe het met redhair precies gaat.
Ik geloof niet al te best, maar als je dat wilt weten kun je haar misschien beter een pm sturen.

OT:
Ik heb een rotweek. Alles mislukte.
Ik voel me gefaald. en zoals 3 jaar geleden, weer heel even, en dat wil ik niet.
Oud 25-09-2010, 11:15
Verwijderd
Ik voel me ontzettend klote vandaag
Oud 25-09-2010, 12:00
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
@ etmakas, same here. stuur haar vandaag een mail.
__________________
never get old
Oud 25-09-2010, 13:23
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik voel me "minder prettig". Gister moest ik vanaf half zeven 's avonds de hele avond op mijn kamer blijven, omdat ik een glas gooide naar Monique (medecliënt). Ik was half in dissociatie en liep naar het hoekje waar ik dan ga zitten. Zegt Monique: "Je hoeft daar heus niet te gaan zitten. Ik ben het zat dat je dat doet." Toen werd mijn "alter" heeeeeeeeeel kwaad en gooide een glas naar haar.
Durfde vandaag de groep niet meer op, totdat Hielke (VPK) naar me toe kwam en zei, dat hij zo in de huiskamer ging zitten, zodat ze niet allemaal alles op mij af konden reageren.
Toen durfde ik wel. Maar ik ben nog steeds bang
Gister avond heb ik tijdens mijn kamerprogramma mijn vorige afdeling gebeld. Jessica en Ilse komen hier waarschijnlijk een dagje meelopen Heb ook goed van me af kunnen praten.

Maar alsnog: Ik wil niet bang zijn
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 25-09-2010, 17:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
eendje *knuffel*

ot.
vandaag lekker uitgeslapen.
en dadelijk gaan we met de kant van me vaders familie en me oma.
uiteten omdat me oma een paar weken terug jarig was.
want dat doen we elk jaar.
ik zie er alleen wat tegen op.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-09-2010, 21:45
Verwijderd
Morgen is het over, uit. Ik heb de beslissing genomen en ik hoop niet dat ik er spijt van ga krijgen. Het is niet goed als ik ruzie ga zoeken om niets, als ik zó boos en kortaf tegen hem doe om niks (of nou ja, omdat ik niet naar een familieverplichting van zijn kant wilde...). Ik weet dat ik me zo niet mag gedragen en dat hij het niet verdiend heeft zo behandeld te worden, en daar ga ik morgen dan ook een einde aan maken.
Vanmiddag voelde het nemen van die beslissing alleen al als een opluchting op zich, terwijl ik nu al de hele avond mijn tranen moet wegslikken...
Oud 25-09-2010, 22:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het uiteten viel toch wel mee.
op me angsten na dan.
en de pijn in me knieen onderbenen en enkels ging ook niet weg.
het was wel fijn om iedereen weer te zien.
ik heb me halfbroer na een jaar weer gezien.
me zusje was wel eerder weggegaan dat was wel minder.
dat had ik gisteren wel op.
dus had gisteren avond me seroquel maar niet gepakt.
en ik heb gelukkig me seroquel maar gepakt.
waar ik best wel blij mee ben.
verder wil ik het dit weekend rustig aan doen.
en ik hoop dat me seroquel gauw inwerkt.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-09-2010, 01:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm ik ga toch maar eens naar bed toe.
anders kan ik er morgen helemaal niet uit.
maar natuurlijk wel eerst uitslapen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-09-2010, 08:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Zo partyhardy. Enorm gezellige avond/nacht gehad hier, allemaal lieve mensen, ook weer nieuwe mensen (vrienden van vrienden) leren kennen. Om 5 uur de laatste chicks de deur uit getrapt (aan m'n huisgenoten/huisbaas had ik beloofd dat ik ze er al om 2 uur uit zou zetten.. ). Wonder boven wonder dat iedereen zonder al te grote ongelukken veilig thuis is gekomen. Nu is het huis één grote grafbende, teveel rotzooi, en krijg straks toch echt mijn drie petekindjes op bezoek voor chocoladefondue (omfg, brakkk...) dus no time to sleep, need to clean the house .. Tja, was het wel waard. Hoop wel dat de brakheid zo voorbij trekt en ik me gezellig kan voelen, maar wel ontzettend genoten. Op momenten zoals deze besef ik ineens weer hoeveel mensen ik om me heen heb die om me geven, die me lief vinden en er voor me zijn. Voel me erg sterk vandaag, eh, geestelijk dan
Morgen alweer maandag, gaat niet normaal snel.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 26-09-2010, 14:36
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
@ Heksjuh: wat fijn dat je waarschijnlijk toch nog onderzoek kunt gaan doen in het buitenland. Dus als Thailand doorgaat, ga je daarna ook nog naar Vietnam?

OT: lekker weekend aan het houden. Vanmorgen het hele huis schoongemaakt en wat administratie gedaan en nu is alles weer schoon en opgeruimd. Ik wilde eigenlijk nog naar de koopzondag, maar heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan. Morgenmiddag maar even kijken of ik zin heb, ik heb namelijk wel heel hard nieuwe kleren nodig.
Oud 26-09-2010, 14:51
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
De littekens zullen altijd blijven, maar de negatieve associaties vervagen wel. Elke keer als er weer naar geklauwd werd, had ik het idee dat ik mezelf moest beschermen, dat ik daar nog niet klaar voor was en dat ik nog lang niet stabiel genoeg was om dat aan te kunnen. Maar ik kan het wél, ik kan wél rechtop staan en mijn rug naar iemand toedraaien. Laat ze maar uithalen, littekens maken de huid dik en elastisch. Ik hoef die verdediging niet meer omhoog te houden. Natuurlijk wordt er af en toe een zere plek geraakt, maar dan haal ik adem en krimp ik niet meer ineen. Het steekt, maar meer ook niet. Niemand kan mij ooit zoiets ergs aandoen als ik zelf gedaan heb.
Ik ben niet meer bang.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.