Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2011, 07:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@kikaa dat is helemaal geen gezeur .
en verder krijg je een *hele stevige knuffel voor jou*.

ot.
ik heb goed geslapen vanacht.
en hoe het de rest van de dag gaat.
daar kom ik vanzelf wel achter.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 27-01-2011, 10:43
Verwijderd
Ik huil al zo'n beetje de hele ochtend. Ik wil naar school maar mijn lichaam kan het gewoon niet aan. Het voelt zo zwak en ik word een beetje duizelig als ik loop. En nu vind ik het heel zwak van mezelf dat ik toch niet ga. Ik wil te veel van mezelf en ik wil op school zijn zodat ik ook een beetje mensen zie. Maar ik kan moeilijk huilend op school gaan zitten.
Oud 27-01-2011, 13:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
.
ok het is met am misgegaan in de pauze.
daarna had ik therapie ik durfde het niet tegen me coordinator te zeggen.
dus heb ik het tegen me expressie therapeute gezegd.
want ik had individuele expressie.
en toen werd ik helemaal panisch en in tranen.
hebben we erover gepraat voor zover mij dat lukte.
toen hebben we toch maar even mijn coordinator apart gevraagd.
toen ze er met de rest van de groep voor expressie heen kwam.
en toen heb ik het haar toch verteld en toen heeft ze de arts van het terrein gebeld.
die toch maar even naar me been moest komen kijken.
gelukkig hoefde het niet gehecht te worden.
ik moest wel oppassen voor een ontsteking.
maar op dit moment haat ik mezelf zo erg.
want ik wil het helemaal niet doen.
maar op dat moment is het net een magneet dat aan me trekt.
en waar ik dan niet tegen in kan.
zo sterk is het gevoel op dat moment.
dat heb ik me coordinator en de therapeute ook gezegd.
ik wou gewoon dat ik me weer goed voel.
en dat ik is een dag normaal mee kon doen aan therapie.
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-01-2011, 15:35
Verwijderd
ik had laatst een tekening gemaakt voor zo'n leraar van school, kwam ie me gister uit de les halen en zei hij dat ik nog wat van m kreeg, maar nu krijg ik dat morgen dus.
En dat is niet t ergste, ik weet nooit hoe ik moet reageren als mensen zoiets doen,
en n vriendin van me zegt dan steeds als ik door wie of wat dan ook uit de les wordt geroepen: whooooo duckie heb je n date??
Dan schaam ik me zo!!! Zie daarom dus echt tegen morgen op kijk er btw al de hele tijd tegenop.
Oud 27-01-2011, 15:39
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
ik had laatst een tekening gemaakt voor zo'n leraar van school, kwam ie me gister uit de les halen en zei hij dat ik nog wat van m kreeg, maar nu krijg ik dat morgen dus.
En dat is niet t ergste, ik weet nooit hoe ik moet reageren als mensen zoiets doen,
en n vriendin van me zegt dan steeds als ik door wie of wat dan ook uit de les wordt geroepen: whooooo duckie heb je n date??
Dan schaam ik me zo!!! Zie daarom dus echt tegen morgen op kijk er btw al de hele tijd tegenop.
Dan lach je toch gewoon mee?
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 27-01-2011, 15:54
Verwijderd
@Batave, mss wel maar de hele klas doet dan vaak met haar mee en daar kan ik nooit tegenop
Oud 27-01-2011, 16:54
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
@Batave, mss wel maar de hele klas doet dan vaak met haar mee en daar kan ik nooit tegenop
Je hoeft er ook niet 'tegenop' te kunnen! Gewoon meelachen en zeggen jaaaa, jaloers mh? Of iets in die trant! Maak er een grapje van en ontspan
Oud 27-01-2011, 17:34
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
@Batave, mss wel maar de hele klas doet dan vaak met haar mee en daar kan ik nooit tegenop
Het is voor de hele klas alleen maar leuk om mee te doen als ze merken dat jij er ongemakkelijk bij wordt. Meelachen, er zelf een grap over maken, probleem opgelost.
Oud 27-01-2011, 17:42
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo, m'n weekje stage zit er weer op, het is voorbij gevlogen.
Sinds ik hier zit, gaan de dagen sowieso erg snel.
Op m'n vorige stage zat ik echt de uren af te tellen en daar ging ik ook heel vaak eerder naar huis omdat ik het zo gehad had.

Nu moet ik weg, nog een laatste keer enorm profiteren van de compensatieactie van de NS, voor 2,50 naar Utrecht. Normaal betaal ik ruim 10e meer.

Morgen lesdagje, ik ga in de trein nog maar eens wat literatuur lezen.
Oud 27-01-2011, 18:42
Verwijderd
Beroerde week gehad.
Morgen naar de jaarbeurs.
Oud 27-01-2011, 19:49
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Elke keer als ik denk dat ze niet meer aan me denken, laten ze zonder dat ze het weten goede signalen blijken. Zondag shoppen met mijn vriendin voor een andere vriendin.

En zaterdag ga ik een nieuwe fiets halen!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 27-01-2011, 20:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
de rest van de middag ging als een waas aan me voorbij.
ik ben toch maar naar bezigheids therapie gedaan.
en ik heb daar aan de leiding aangegeven wat er gebeurd was.
ik ben wel eerder van bezigheids therapie terug naar de afdeling gegaan.
omdat mijn coordinator nog met me wou praten.
dat vond ik wel heel fijn.
maar nou voel ik me echt heel moe voor vandaag.
dadelijk nog maar een oxazepam pakken en dan vroeg naar bed toe.
en dan morgen nog een dag dagbehandeling en dan is het gelukkig weekend.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-01-2011, 20:49
Verwijderd
@ anneelise en sassiefje,
Ik word al ruim 7 jaar behoorlijk heftig gepest, en wordt sowieso snel rood.

Ot: inspiratie blijft jammer genoeg al dagen/weken weg en t lijkt wel of ik nu al bang ben voor toelating over n jaar en de examens daarna
Oud 27-01-2011, 21:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@ anneelise en sassiefje,
Ik word al ruim 7 jaar behoorlijk heftig gepest, en wordt sowieso snel rood.
Misschien om je wat gerust te stellen, ik kan ook heel slecht tegen dat soort situaties. Voor anderen is het misschien makkelijk om te zegen 'maak een grapje' of 'lach mee', maar ik kan dat op zo'n moment echt niet. Dan ben ik in de war en ongemakkelijk en dan denk ik niet eens aan meelachen, laat staan dat ik een grapje kan bedenken.

ot;
Vandaag scheen de zon zo heerlijk door het raam naar binnen dat ik echt een beetje lentegevoel kreeg, zo fijn. Helaas was het nog wel erg koud, maar de hoop dat de lente snel komt is er.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-01-2011, 21:49
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Jaaaaaaa, bijna weekend
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-01-2011, 07:24
Verwijderd
Ik voel me goed vandaag! Veel beter dan gisteren. De pijn is helaas nog niet afgenomen en ik heb slecht geslapen maar ik voel me best wel vrolijk. Ik ga zo ook een uurtje naar school!
Oud 28-01-2011, 07:57
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Soms snap ik mezelf niet zo.
Vanavond een drum n bass feest waar mijn vriend en ik altijd uit gaan, dus heb ik kaartjes gehaald.
Helemaal zin in.
Nu gaat zijn beste vriend (aan wie hij zich behoorlijk optrekt bij t uitgaan) niet mee en ook zijn broertje kan niet.
Hij vindt dit erg jammer, wat logisch is.. maar waarom voel ik me niet goed genoeg om mee te gaan en krijg ik dan zo'n "laat maar zitten" gevoel.
Ik weet dat ie meer aan hun heeft tijdens uitgaan dan aan mij en dat ie zonder problemen zonder mij zou gaan maar t kut vind om zonder hun te gaan.. maar das toch logisch?? Waarom voelt t dan alsof ik niet goed genoeg ben??
Oud 28-01-2011, 10:11
Verwijderd
Fuck yeah, ik mag terug naar mijn oude school. Ik ben echt heel blij, een periode van veel inhalen start nu. Ik moet van Latijn, Frans en Grieks de leerstof van afgelopen 2jaar leren. (binnen 5 weken) Fucking veel werk, maar wat moet dat moet.
Oud 28-01-2011, 12:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
<3 Ik tapte tot zes uur vannacht op m'n vereniging en nu heb ik extra skills. Goeie voorbereiding voor komend jaar.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-01-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Fuck yeah, ik mag terug naar mijn oude school. Ik ben echt heel blij, een periode van veel inhalen start nu. Ik moet van Latijn, Frans en Grieks de leerstof van afgelopen 2jaar leren. (binnen 5 weken) Fucking veel werk, maar wat moet dat moet.
zat je op een speciale school dan?

ot
Wat moet Ik nou
Oud 28-01-2011, 16:09
Verwijderd
whaha die gast was dat dus vergeten
en ja toen hij me er in de gang op aansprak kreeg ik weer kutopmerkingen

Maar zoals ik mn ergste mannelijke vijand op school voor schut zette zal ik niet snel vergeten
Ik en een ander meisje zijn de enigste 2 op school met dezelfde schooltas, hij dacht dus dat hij de mijne af had gepakt en ik zag hem ermee door de gang lopen, hij wilde die tas ergens in de prullenbak gaan gooien volgens mij, maar net op dat moment kwam ik langsgelopen met dus mijn eigen tas(die tas die hij had was dus van dat andere meisje) dus hij zo 'o shit is dat niet jou tas??' ik zo 'nee tuurlijk niet ik hem m hier toch?' en hij stond echt voor schut enzo voor al zn vrienden, en toen kwam net dat meisje aanlopen van wie de tas die hij had dan wel was en die was behoorlijk over de zeik en volgens mij vond die jongen dat andere meisje stiekem ook best wel leuk dus nu maakt ie ook geen kans meer bij dr

Verder is mn moeder nog steeds niet blij mee als ik dinsdag met de bus wil
Oud 28-01-2011, 19:57
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Grrr, stom ziekenhuis. Had ik eindelijk een afspraak, gaan die pipo's het verzetten! En ik kan eigenlijk pas weer in april ofzo... En nu is het vrijdagavond en nu kan ik natuurlijk niet bellen en ik ben helemaal gefrustreerd en verdrietig want nou weet ik niet meer hoe ik het moet regelen . Verder heb ik nu een week vrij maar ik heb even nergens zin in. Ik wil zon, vakantie, vriendje hier, dat alles gewoon doorgaat. Bleeeeeeh.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 28-01-2011, 20:32
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
@Neko @Duckdoggy
Ik snap dat het misschien moeilijk is, maar dat is toch de prettigste manier om er mee om te gaan, al is het lastig.

@Duckdoggy ; wat naar voor je. Mag ik vragen waarmee je wordt gepest?
Oud 28-01-2011, 20:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@Missy1-0: je klinkt echt positief over je stage! Wat fijn dat de switch dit resultaat heeft! Het is voor jezelf ook veel fijner als je niet gespannen maar gewoon rustig naar je stage kunt gaan, dan leer je veel meer.

OT: Weekend. Pfff. De weken vliegen voorbij; ik heb niet het idee dat ik daar enige controle over heb.
Oud 28-01-2011, 21:33
Verwijderd
@anneelise , pffff lastige vraag beetje lang en lastig verhaal
Oud 28-01-2011, 23:10
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Duck: ben ook jaren lang gepest, was ontzettend verlegen en kwam nooit voor mezelf op. Na faalangstherapie ben ik een stuk assertiever geworden en kon ik grappen terug maken ed. Pesten was een stuk minder interssant toen. Ik zeg t alleen maar om je te helpen. Heus ik weet dat t niet makkelijk is
Oud 29-01-2011, 03:02
Verwijderd
Best wel een rot week gehad. Had het gevoel dat ik weer helemaal terug zou zakken in een depressie. Paar extra afspraken met de arts gehad, planning gemaakt en vooral heel veel onder de mensen zijn. Ik heb zelfs steeds mensen gevraagd om mee te gaan boodschappen doen. Ik heb heel lang over het weekend getwijfeld. Of ik misschien niet toch beter naar mijn ouders zou kunnen gaan. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en in Utrecht gebleven en ik heb echt een hele toffe avond gehad! Voordeel was dat ik met huisgenootjes mee kon eten en dus niet nog eens boodschappen hoefde te doen. Uitgaan was ook echt tof. Dat was zo lang geleden voor mij! Ik was van te voren zo bang dat ik het niet vol zou houden en dat de fietstocht me al te veel zou zijn en weet ik wat allemaal. Nou, ik ben dan eerder weg gegaan, ik heb toch flink gedanst en ik voel me absoluut niet slecht. Fietsen ging ook prima . Misschien heb ik wel eindelijk de kunst ontdekt hoe ik een negatief gevoel weer kan ombuigen naar een positief gevoel zonder eerst door het allerdiepste dal te kruipen.
Oud 29-01-2011, 08:22
Verwijderd
@Sassiefje, ik denk dat ik juist niet te verlegen ben, maar te hard/bot tegenover pesters.
Ik zet ze meestal gewoon voor schut waar vrienden enzo van hun bij zijn en dat willen ze dan niet altijd even leuk vinden net als dat ze vastgepraat worden trouwensXD

OT: vanmorgen enorme ruzies thuis gehad, mn broertje kon zich weer ns niet gedragen terwijl mn vader de hond uitliet en mn moeder nog sliep
Nu wil ik gaan tekenen maar zoals gewoonlijk inspiratieloos en folders lopen is het nog zo koud voor
maak me nu echt zorgen, heb nog maar iets van 6 weken voor ander werk te zoeken
Morgen heb ik twee verjaardagen, 1 van familie en 1 van kenissen, heb ik dus echt totaal geen zin in
Oud 29-01-2011, 10:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@Neko @Duckdoggy
Ik snap dat het misschien moeilijk is, maar dat is toch de prettigste manier om er mee om te gaan, al is het lastig.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt niet op mijn tong gevallen hoor. En dat was ik ook niet op de middelbare school. En al helemaal niet tegenover pesters. Maar het voorbeeld wat duckdoggy noemt (uit de klas gehaald worden door de leraar omdat hij iets tegen je wil zeggen) is voor mij een onbekende situatie, die alleen daarom al stress met zich mee brengt. Daardoor raak ik in de war en kan ik op zo'n moment geen grapjes terug maken, omdat ik zit met 'wat gebeurd er, waarom moet ik de klas uit, heb ik wat verkeerd gedaan, wat gaat hij zeggen, hoe moet ik reageren, ik moet niet rood worden' en meer van dat soort dingen. Dan is er geen plaats om een grapje te bedenken omdat de situatie zelf aandacht vergt.

Sorry als het wat warrig uitgelegd is, ik kan het geloof ik niet zo goed duidelijk maken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 29-01-2011, 10:47
Verwijderd
@Neko, dat bedoelde ik idd ook

OT: shit happens!!
Dinsdag wordt dus echt de ergste dag sinds weken!
Joyce is nu hier voor mn broertje, en mn moeder vroeg of zij dan niet mij op kon halen bij tekenen.
Maar Joyce moet dan werken.
en volgens mij voelt joyce zich nu ook schuldig daar baal ik nog wel t meeste van
Dus toen gekeken voor de bustijden en die zijn wel zo onhandig dat dat ook geen doen is.
Ik heb dus echt geen zin dinsdagavond de hele avond alleen thuis te zijn, ik durf dan toch niet te gaan slapen.
en ik wil wel echt graag naar tekenen.
Maarja.
Misschien heb ik mezelf er ook wel te erg op verheugd ofzo.
Maar t is gewoon balen
Daar wordt ik niet afgerekend op oude koeien of gepest, laat me er dan aub gewoon heen gaan.

Laatst gewijzigd op 29-01-2011 om 11:08.
Oud 29-01-2011, 12:37
Sander =D
Sander =D is offline
Vanochtend te horen gekregen dat mijn ouders gaan scheiden..
Oud 29-01-2011, 13:06
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Vanochtend te horen gekregen dat mijn ouders gaan scheiden..
Ai, veel sterkte
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 29-01-2011, 13:36
Verwijderd
@Sander, dat is echt rot voor je!! Heel veel sterkte!!
Als dr ooit wat is ofzo mag je altijd posten he!!

OT: net nog ff met joyce over dinsdag gehad, en die kwam toen met de opmerking ''en wie zegt dat dat andere meisje de enigste is die niet gaat?'' en daar heeft ze harstikke gelijk in, want een ander iemand waar ik erg goed mee op kan schieten bij tekenen gaat dinsdag ws ook niet, dus kan ik me er veel makkelijker bij neerleggen
voel me nu dus ook weer wat beter.
Oud 29-01-2011, 14:01
Solee
Solee is offline
@ Sander,
Jeetje wat rot voor je ..
Ik weet hoe je je voelt, mijn ouders kondigden eind 2009 ook aan te gaan scheiden, en het is nu nog steeds bezig.
Het is nu allemaal heel klote, maar uiteindelijk is het beter voor iedereen. Belangrijk is dat je wel blijft praten!
Sterkte met de hele situatie!
Oud 29-01-2011, 14:11
Verwijderd
@Solee, dat is inderdaad zo, en een vriend van me heeft ook 2,5 jaar gehad dat zn ouders nog wel in hetzelfde huis woonde omdat ze de scheiding niet rondkregen, hij is daar zo gestresst etc. van geworden en zn zusje is zelfs weggelopen omdat ze t niet meer aankon, dat in tegenstelling tot iemand anders die ik ken die ouders hadden de scheiding al bijna geregeld toen ze t vertelde, dan is dat ff heftig om te horen van je vader ''ja over 3 weken woon ik ergens anders'' maar achteraf gezien lijkt dat laatste mijzelf ook fijner omdat je dan al dat gestress enzo niet hebt
Oud 29-01-2011, 14:53
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: ja, het was echt een goede beslissing om van stageplek te veranderen!

OT: Ben vanmorgen om 9u begonnen met een opdracht en ben nu pas net klaar pffft.
Maar nu kan ik wel lekker weekend gaan houden. Straks komen m'n ouders, ze blijven ook eten en morgen zijn ze er ook nog de hele dag. Gezellig! Vanavond lekker uiteten.

Nu nog even de logeerkamer in orde maken, de kamer en hal stofzuigen en de wc schoonmaken.
Oud 29-01-2011, 17:56
Verwijderd
Vanochtend met héél veel pijn wakker geworden, ik kon gewoon bijna niet bewegen. Dat is echt vervelend wakker geworden. Daarna naar Body Worlds gegaan en ik vond het erg interessant! Samen met mijn ouders heb ik even opgelet, en alle pezen/peesplaten doen dus pijn bij mij. Echt alles wat daar te zien was qua pezen. Dit maar even vermelden in het ziekenhuis, maar hier is volgens mij niet echt iets aan te doen.
Verder heb ik heel veel pijn en ben ontzettend moe. Hopelijk gaat het morgen wat beter en krijg ik niet een ''naslag'' van vandaag. We zullen het zien!
Oud 29-01-2011, 19:47
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
@Kikaa: *knuffel*
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 29-01-2011, 20:09
Sander =D
Sander =D is offline
Dankje
Oud 29-01-2011, 20:09
Lonely One
Avatar van Lonely One
Lonely One is offline
Ik ben weer zo aan het piekeren en ik weet echt niet wat ik er mee aan moet ..
maandag t/m woensdag gaan we met school weg. 10 leerlingen uit 3 jaarlagen en 2 docenten. Ik ga met een vriendinnetje, de andere mensen vond ik nogal vervelend (tsja, wat wil je met een sociale fobie). Bij de opdrachten die we daar gaan doen moet je jezelf zo bloot geven, en ik vind het zó eng. Ik moet daar dan ook slapen, maar ik wil helemaal niet zolang van huis weg zijn. De enige reden dat ik heb toegezegd is omdat mijn docent zo aandrong. En ik kan mijn vriendin ook niet alleen laten ..
Godsamme, misschien moet ik me maar gewoon ziek melden .. ik zie er zó tegenop.
__________________
Liefs, mij
Oud 29-01-2011, 21:07
Verwijderd
@lonely one, ik heb hetzelfde probleem en geloof me, je moet het gewoon eerlijk zeggen tegen de anderen ookal krijg je rotopmerkingen door zulke dingen juist wel te doen heb ik in ieder geval altijd meer zelfvertrouwen aan het eind
Oud 29-01-2011, 21:12
Solee
Solee is offline
Mama, ik heb je zo hard nodig op dit moment, maar je bent er weer niet. Je bent er nooit ..
Oud 29-01-2011, 21:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gisteren ben ik toen we klaar waren met dagbehandeling.
even naar het dorp geweest en nieuwe oorbellen en een armband gekocht.
en vandaag eerst lekker uitgeslapen.
daarna weer even naar het dorp geweest.
wat spullen gekocht want ik had nog wat nodig.
en verder heb ik een rustige avond.
morgen weet ik nog niet wat ik ga doen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-01-2011, 21:33
Verwijderd
Mijn extra stufi is toegekend, jeeej
Oud 29-01-2011, 22:55
kroot
kroot is offline
ik zei net tegen een vriendinnetje: 'mijn bladmuziek is pissen'. Ze snapte echt niet wat ik ermee bedoelde. Maar ik dacht dat dat bekend NL is. Ik bedoelde ermee mijn bladmuziek is kwijt. Iig ik ga nog even een half uurtje studeren en dan slapen. Want morgenochtend word ik opgehaald voor orkestrepetitie om 9.00 tot 14.00!
Oud 30-01-2011, 00:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en toen sloeg me bui weer om van goed naar slecht.
klote stemmingswisselingen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-01-2011, 09:39
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Hm. Slapen is overgewaardeerd, toch?
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 30-01-2011, 10:22
Verwijderd
vannacht ontzettend slecht geslapen, zoals wel vaker de laatste tijd, en nachtmerries gehad enzo.
en vanmiddag op verjaardag bij mn neefje, heb ik dus totaal geen zin in maar moet t van mezelf toch doen
baal dat ik de laatste dagen zo inspiratieloos als n dode steen ben
Oud 30-01-2011, 10:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik ben weer zo aan het piekeren en ik weet echt niet wat ik er mee aan moet ..
maandag t/m woensdag gaan we met school weg. 10 leerlingen uit 3 jaarlagen en 2 docenten. Ik ga met een vriendinnetje, de andere mensen vond ik nogal vervelend (tsja, wat wil je met een sociale fobie). Bij de opdrachten die we daar gaan doen moet je jezelf zo bloot geven, en ik vind het zó eng. Ik moet daar dan ook slapen, maar ik wil helemaal niet zolang van huis weg zijn. De enige reden dat ik heb toegezegd is omdat mijn docent zo aandrong. En ik kan mijn vriendin ook niet alleen laten ..
Godsamme, misschien moet ik me maar gewoon ziek melden .. ik zie er zó tegenop.
Hm, succes. Ik weet niet of het slimmer is om wel of niet te gaan, je zult je bij beide oplossingen waarschijnlijk niet echt oké voelen, maar gelukkig is het maar drie dagen, donderdag is het alweer voorbij, daar moet je maar op proberen te focussen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-01-2011, 11:16
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn nichtje belde me net op, vanuit Nederland. Mijn oom is overleden. Ik heb die man twee keer gezien omdat mijn vader (het is de broer van mijn vader) geen contact meer heeft met zijn familie, ik ben de enige die dat wel heeft. Toen ze belde had ik verwacht dat ze zou zeggen dat mijn opa is overleden want daar ging het slecht mee, maar dit is echt ontzettend onverwacht. Ook voor hen. Ik ken het precieze verhaal niet, maar hij heeft twee weken in het ziekenhuis gelegen en ineens is hij overleden.
Ik vind het heel lief van mijn nichtje dat ze gebeld heeft. Ik vind het wel moeilijk. Niet omdat hij dood is (ik vind het wel erg, want hij leek me best aardig enzo, maar zelf heb ik er niet echt moeite mee omdat ik hem nauwelijks kende), maar ik vind het heel moeilijk hoe ik mijn nichtje kan steunen. Ik zit in Thailand, ik kan niet even naar ze toe. Mijn nichtje klonk heel verdrietig aan de telefoon. Ik wist ook echt niet goed wat ik moest zeggen. Dit was zoveel makkelijker geweest als ik in Nederland was.

Het is toch niet raar om mijn nichtje via de mail nogmaals sterkte te wensen?
En het is toch ook niet gek als mijn ouders een kaartje sturen om te condoleren? Ik wil graag dat ze dat doen en dat heb ik ze ook verteld (gek om mijn vader te moeten vertellen dat zijn broer dood is). Maar ze hebben helemaal geen contact, dus ik weet niet of het op prijs gesteld wordt. Ik weet ook niet of ze het doen, ik heb daar vanaf hier ook geen invloed op.

Bah, ik voel me er wel een beetje naar door.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #162
darkfairy
478 12-04-2011 00:47
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.