Oud 17-08-2012, 14:05
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Ik denk overigens dat een door mij geknutseld supervirus het einde van de mens gaat zijn.
Dat is een goeie.
Het zou ook kunnen gebeuren dat we onze eigen ondergang veroorzaken door per ongeluk een super virus te creëren die ons het loodje legt. Zo'n virus die we maken om een ziekte te bestrijden maar uiteindelijk geen positieve effecten heeft.

Het zou ook kunnen dat we door onze eigen technologie vermoord worden zoals b.v. nanobot technologie, de bionische eeuw of robotica. Waarvan ik zeker weet dat er een grote kans is dat dit gebeurd, technologie is nooit 100% betrouwbaar.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2012, 14:21
Verwijderd
Het zou ook kunnen dat dat niet gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 16:03
Verwijderd
Het einde van de wereld gebeurt zo met een kleine boem
Dat is het doei
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 16:11
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het zou ook kunnen dat we door onze eigen technologie vermoord worden zoals b.v. nanobot technologie, de bionische eeuw of robotica. Waarvan ik zeker weet dat er een grote kans is dat dit gebeurd, technologie is nooit 100% betrouwbaar.
Hoe zou dat dan in zijn werk gaan?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 16:16
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Het zou ook kunnen dat we door onze eigen technologie vermoord worden zoals b.v. nanobot technologie, de bionische eeuw of robotica. Waarvan ik zeker weet dat er een grote kans is dat dit gebeurd, technologie is nooit 100% betrouwbaar.
Oh, dat geloof ik ook wel. Maar dan wel dat mensen die technologie aansturen en dat dat al een tijdje gebeurt. Dat machines ineens zelf gaan bedenken om een opstand uit te voeren, zonder tussenkomst van mensen dus, geloof ik niet.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 17:48
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Als ik R.E.M. moet geloven begint het met een aardbeving, vogels, slangen en een vliegtuig?! Daarna iets met een orkaan, overbevolking en allemaal andere bullshit.
Als de wereld een keer moet vergaan hoop ik toch stiekem op een apocalyps-achtig verhaal.
Voor technologie ben ik in ieder geval niet bang. Bijna alle elektronica gaat toch niet langer mee dan 5 jaar. Als het dan echt mis gaat is er gelukkig altijd wel een failsafe ingebouwd.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 19:21
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Hoe zou dat dan in zijn werk gaan?
Nanobotzzzzzzzz!!!!1



Spoiler
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 14:20
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Oh, dat geloof ik ook wel. Maar dan wel dat mensen die technologie aansturen en dat dat al een tijdje gebeurt. Dat machines ineens zelf gaan bedenken om een opstand uit te voeren, zonder tussenkomst van mensen dus, geloof ik niet.
Sinds kort geleden is er al de eerste cybernetische organisme uit gevonden.
Als wij een robot uit weten te vinden, waar een bedrijf in Japan al hard mee bezig is, die de intelligentie bezit van een kleuter kan het wel degelijk gebeuren dat die voor zichzelf leert denken. En al helemaal als ze op één of andere manier een groeiend cybernetisch organisme uitvinden.

Ik heb een hele hoop over nanobot technologie gelezen, en nanobots kunnen een enorm gevaar worden als we ze gaan gebruiken. Ze zijn er mee bezig dat de nanobots zichzelf kunnen reproduceren, en als daarbij ook maar 1 nanobot defect raakt of zich anders gaat gedragen dan is er een kans dat er zich een "Grey Goo" scenario zal afspelen.

"Grey goo (alternatively spelled gray goo) is a hypothetical end-of-the-world scenario involving molecular nanotechnology in which out-of-control self-replicating robots consume all matter on Earth while building more of themselves, a scenario known as ecophagy ("eating the environment")."

En dat onze cyborg uitvindingen ons uiteindelijk het loodje leggen is ook helemaal niet onwaarschijnlijk.

Het kan ook niet gebeuren, dat weet ik best. Maar de kans is echt wel groot. Als het niet in 10-20 jaar gebeurd dan gebeurd het wel in 20-40 jaar, of nog later. Wij willen zo machtig, stoer en slim zijn door leven te creëren maar dat is dus helemaal niet zo machtig, stoer en slim als we er dood aan gaan.
Één handige optie zou zijn altijd een uit knop op onze creaties aan te brengen, dan is er teminste een manier ze uit te schakelen als het echt fout loopt. Al kunnen ze dan nog wel, als ze echt té intelligent blijken te zijn, die uit knop blokkeren of weg halen van henzelf.

En supervirussen.. nou, kijk daarvoor maar eens naar I Am Legend.
Die film is heel onwaarschijnlijk en zo, maar de oorzaak van die hele epidemie lijkt mij best mogelijk.

Verder ben ik zelf ook niet bang voor het technologische einde van de wereld, vooral om dat de voordelen er van echt helemaal te gek zijn.

"Another useful application of nanorobots is assisting in the repair of tissue cells alongside white blood cells. The recruitment of inflammatory cells or white blood cells (which include neutrophils, lymphocytes, monocytes and mast cells) to the affected area is the first response of tissues to injury. Because of their small size nanorobots could attach themselves to the surface of recruited white cells, to squeeze their way out through the walls of blood vessels and arrive at the injury site, where they can assist in the tissue repair process. Certain substances could possibly be utilized to accelerate the recovery."

En daarnaast zijn er nog duizenden andere mogelijkheden. De bionische eeuw heeft ook meer voordelen als nadelen.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.

Laatst gewijzigd op 19-08-2012 om 14:28.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 14:30
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Hoe zou dat dan in zijn werk gaan?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zo dus
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 14:38
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Nee, de kans dat het gebeurt is heel klein omdat er altijd ethische commissies zijn die "nanobots" e.d. toetsen, en wetenschappers en technologiebedrijven ook niet debiel zijn en dus failsafes inbouwen om grey goo-achtige scenario's te vermijden.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 17:03
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Nee, de kans dat het gebeurt is heel klein omdat er altijd ethische commissies zijn die "nanobots" e.d. toetsen, en wetenschappers en technologiebedrijven ook niet debiel zijn en dus failsafes inbouwen om grey goo-achtige scenario's te vermijden.
Blijft de mogelijkheid over dat ze zo slim worden dat ze de fail-safes uit proberen te schakelen.

Moeten we met EMP's over straat
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 17:10
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Blijft de mogelijkheid over dat ze zo slim worden dat ze de fail-safes uit proberen te schakelen.

Moeten we met EMP's over straat
Als die mogelijkheid bestaat is het natuurlijk niet failsafe.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 21:01
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
en dan is er ook nog altijd de vraag of het echt mogelijk is een robot te vinden die daadwerkelijk zelf kan leren en denken. op dezelfde manier als wij dat bijvoorbeeld kunnen. al weet ik hier niet echt alles vanaf en er zijn hier vast wel forummers die weten wat ik bedoel hiermee
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 21:18
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
en dan is er ook nog altijd de vraag of het echt mogelijk is een robot te vinden die daadwerkelijk zelf kan leren en denken. op dezelfde manier als wij dat bijvoorbeeld kunnen. al weet ik hier niet echt alles vanaf en er zijn hier vast wel forummers die weten wat ik bedoel hiermee
Geef een robot genoeg verschillende perspectieven en ik denk dat er wel iets van bewustzijn kan ontstaan... maar om dat even te onderbouwen, neen. Er is in ieder geval wel een wetenschappelijke stroming over, misschien vind je die als je zoekt op 'swarm intelligence', is niet mijn vakgebied verder.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 21:38
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Geef een robot genoeg verschillende perspectieven en ik denk dat er wel iets van bewustzijn kan ontstaan... maar om dat even te onderbouwen, neen. Er is in ieder geval wel een wetenschappelijke stroming over, misschien vind je die als je zoekt op 'swarm intelligence', is niet mijn vakgebied verder.
ik denk dat als je de robot genoeg informatie geeft dat het eerder lijkt alsof hij echte intelligentie bezit.
en volgens mij bedoel je met de wetenschappelijke stroming het gedeelte dat gaat over kunstmatige intelligentie. dat is tenminste wat ik bedoel en het hele verhaal over sterke en zwakke kunstmatige intelligentie.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 21:43
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
ik denk dat als je de robot genoeg informatie geeft dat het eerder lijkt alsof hij echte intelligentie bezit.
en volgens mij bedoel je met de wetenschappelijke stroming het gedeelte dat gaat over kunstmatige intelligentie. dat is tenminste wat ik bedoel en het hele verhaal over sterke en zwakke kunstmatige intelligentie.
Op je eerste zin: als pessimist zou je ook kunnen zeggen dat iemand niet meer nodig heeft dan dat, plus een geavanceerd vermogen om zelf nieuwe info te ontwikkelen. Misschien praat onze intelligentie ons ook wel onze emoties aan? Zowel enge als geruststellende gedachte.

Ja, precies, die bedoel ik. Maar termen 'swarm intelligence' vang ik vooral van mijn vriendin op die kunstmatige intelligentie studeert, en ik weet toevallig dat die term van toepassing is op de Geth uit de gameserie Mass Effect.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 21:54
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Op je eerste zin: als pessimist zou je ook kunnen zeggen dat iemand niet meer nodig heeft dan dat, plus een geavanceerd vermogen om zelf nieuwe info te ontwikkelen. Misschien praat onze intelligentie ons ook wel onze emoties aan? Zowel enge als geruststellende gedachte.

Ja, precies, die bedoel ik. Maar termen 'swarm intelligence' vang ik vooral van mijn vriendin op die kunstmatige intelligentie studeert, en ik weet toevallig dat die term van toepassing is op de Geth uit de gameserie Mass Effect.
hmm dat is inderdaad een goede en dat is ergens wel het interessante aan dit onderwerp denk ik. en omdat te kunnen beantwoorden moet je denk ik vooral kunnen bepalen wat nou echt intelligentie inhoud. en ergens kan ik me er wel in vinden dat emoties inderdaad door je eigen intelligentie gemaakt worden.

ik dacht eigenlijk dat swarm intelligence vooral ging over een soort communicatie tussen meerdere robots zodat ze bijvoorbeeld niet tegen elkaar aanlopen of vliegen. en ik heb mass effect niet gespeeld dus daar kan ik jammer genoeg niet zoveel mee
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 22:02
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
ik dacht eigenlijk dat swarm intelligence vooral ging over een soort communicatie tussen meerdere robots zodat ze bijvoorbeeld niet tegen elkaar aanlopen of vliegen. en ik heb mass effect niet gespeeld dus daar kan ik jammer genoeg niet zoveel mee
Ja, dat is inderdaad waarop doorgegaan wordt in die stroming en Mass Effect: robots netwerken met elkaar om taken beter te kunnen uitvoeren, merken de meerwaarde daarvan op en gebruiken het netwerken voor steeds meer processen. Bij enkele van die processen begint de robots op te vallen dat de ervaringen die ze opdoen van elkaar verschillen en rijzen er vragen... culminerend in het in Mass Effect beroemde "master, do we have a soul?" uit deeltje 2. Waar de betreffende master nogal panisch van wordt en binnen enkele jaren is het burgeroorlog.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 22:11
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ja, dat is inderdaad waarop doorgegaan wordt in die stroming en Mass Effect: robots netwerken met elkaar om taken beter te kunnen uitvoeren, merken de meerwaarde daarvan op en gebruiken het netwerken voor steeds meer processen. Bij enkele van die processen begint de robots op te vallen dat de ervaringen die ze opdoen van elkaar verschillen en rijzen er vragen... culminerend in het in Mass Effect beroemde "master, do we have a soul?" uit deeltje 2. Waar de betreffende master nogal panisch van wordt en binnen enkele jaren is het burgeroorlog.
ahh dan had ik het toch wel een beetje goed onthouden (waar discovery channel wel niet goed voor is )
en ergens doet het me wel een beetje denken aan the terminator. of Irobot, maar dat krijg je toch al snel als je met dat thema gaat werken voorzoiets.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 02:26
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Als die mogelijkheid bestaat is het natuurlijk niet failsafe.
Wetenschappers willen juist graag iets uitvinden dat net zo intelligent, of zelfs intelligenter, is als ons.

Als wij op een stoel vast gebonden zitten dan kom je er in de meeste gevallen ook niet uit, maar soms lukt het toch jezelf los te wringen en ontsnap je.

En dat kan net zo goed bij een failsafe gebeuren, hoe goed je hem ook maakt. Nanobots zouden in enorme groepen in je lichaam moeten worden geïnjecteerd, als wetenschappers wat Changshan al benoemde: Swarm Intelligence op nanobots toepassen, kan het zéker wel gebeuren dat de nanobots zich uiteindelijk tegen ons keren. En dan komt er dus ook de kans dat ze enorme chaos zullen veroorzaken.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 04:28
Verwijderd
Minder films.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 11:17
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Maar hoe kunnen ze zichzelf dupliceren? Dat deel snap ik niet.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 11:38
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar hoe kunnen ze zichzelf dupliceren? Dat deel snap ik niet.
Nou, een beetje zoals Data. Die zou best een tweede versie van zichzelf kunnen maken, aangezien hij al die diagnostics zelf kan runnen. Maar dan op kleinere schaal?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 13:39
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Minder films.
Al die info heb ik niet van films hoor.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 13:51
Verwijderd
Dat begrijp ik, toch lijkt het me beter om minder films te kijken.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 15:03
Verwijderd
De wereld eindigt zo de pvv komt aan de macht en dan wordt Geert een dictator en gaan we allemaal dood belaven slaven die hem geloven
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 15:22
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
De wereld eindigt zo de pvv komt aan de macht en dan wordt Geert een dictator en gaan we allemaal dood belaven slaven die hem geloven
Sure...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 16:12
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wetenschappers willen juist graag iets uitvinden dat net zo intelligent, of zelfs intelligenter, is als ons.

Als wij op een stoel vast gebonden zitten dan kom je er in de meeste gevallen ook niet uit, maar soms lukt het toch jezelf los te wringen en ontsnap je.

En dat kan net zo goed bij een failsafe gebeuren, hoe goed je hem ook maakt. Nanobots zouden in enorme groepen in je lichaam moeten worden geïnjecteerd, als wetenschappers wat Changshan al benoemde: Swarm Intelligence op nanobots toepassen, kan het zéker wel gebeuren dat de nanobots zich uiteindelijk tegen ons keren. En dan komt er dus ook de kans dat ze enorme chaos zullen veroorzaken.
Het punt is dat dingen die interacties hebben met mensen zo ontworpen worden dat wanneer er onverhoopt iets mis gaat, het risico op letsel minimaal is. Robots met A.I. en superdikke ultraplasmarifles zullen er dus waarschijnlijk nooit komen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 18:24
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Nou, een beetje zoals Data. Die zou best een tweede versie van zichzelf kunnen maken, aangezien hij al die diagnostics zelf kan runnen. Maar dan op kleinere schaal?
Maar zijn die microbots ofzo dan organisch? De data kan zich wel dupliceren, maar een microbot kan zich zelf niet dupliceren, toch?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 18:44
Verwijderd
Dus stel nanobullshit word ver genoeg ontwikkeld om zelfstandig te kunnen denken.

Waarom zou het dan de wereld willen overnemen/vernietigen, mischien vinden ze wel een genees middel voor kanker?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 20:57
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Het einde van de wereld is wat anders dan het einde van de mensheid.

De wereld kan niet anders aan haar einde komen door opgeslokt te worden door de zon.

De mensheid heeft al heel wat overleefd, al zijn het maar een paar die op een afgelegen eiland overblijven. Met de huidige technnologie is zelfs voedsel te maken in de meest onverwachte plaatsen dus de overlevingkansen worden steeds groter.
Toch denk ik dat een flinke komeet het heel moeilijk kan maken, vooral als zóveel stof in de lucht komt dat zonlicht volledig wordt geblokkeerd.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
De wereld eindigt zo de pvv komt aan de macht en dan wordt Geert een dictator en gaan we allemaal dood belaven slaven die hem geloven
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 22:24
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Het punt is dat dingen die interacties hebben met mensen zo ontworpen worden dat wanneer er onverhoopt iets mis gaat, het risico op letsel minimaal is. Robots met A.I. en superdikke ultraplasmarifles zullen er dus waarschijnlijk nooit komen.
Daar heb je wel een goed punt ja, ze moeten wel heel slim zijn om een mens op een andere manier te vermoorden.
Tenzij ze leren met messen, geweren, zwaarden om te gaan, of leren andere systemen het niveau van intelligentie bij te brengen die zij zelf hebben. Maar dat gebeurd vast niet xd.

En Reverend, nee ik ga niet minder films kijken ik hou van films ):
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 22:24
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Dus stel nanobullshit word ver genoeg ontwikkeld om zelfstandig te kunnen denken.

Waarom zou het dan de wereld willen overnemen/vernietigen, mischien vinden ze wel een genees middel voor kanker?
*facepalm*
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 20:15
Verwijderd
Ik ben christelijk dus ik zou zeggen pak de bijbel dan weet je hoe ik denk dat de aarde eindigd.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben christelijk dus ik zou zeggen pak de bijbel dan weet je hoe ik denk dat de aarde eindigd.
Letterlijk, of zie je het als analogie?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Ik ben christelijk dus ik zou zeggen pak de bijbel dan weet je hoe ik denk dat de aarde eindigd.
Door hoofdpijn en verveling?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 20:30
Verwijderd
Openbaring 22:20: "Hij, Die dit alles bekend heeft gemaakt, zegt: "Ja, Ik kom al spoedig." Amen. Ja, Here Jezus, kom"

Op het eind wordt er keihard gebatst
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 22:04
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik denk zelf dat er niks gaat gebeuren, maar ik vind het wel leuk om er over na te denken en allemaal scenario's te bedenken waarin ik en mijn vrienden de hoofdrol spelen
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 22:22
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Ik maak me er niet zo druk om. Mensen hebben al eens eerder het einde van de wereld voorspelt maar ze zaten er toch weer elke keer net naast.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 22:24
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Mensen die geloven het einde van de wereld in hun leven mee te maken hebben een paar stekkers los in hun bovenkamer:

Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 08:51
Verwijderd
Haha die dikke heeft zich al goed voorbereid ja
Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 13:59
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Mensen die geloven het einde van de wereld in hun leven mee te maken hebben een paar stekkers los in hun bovenkamer:

[filmpje]
Wel een leuk programma maar die mensen leven constant in angst, ook niet leuk toch?
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 16:29
Verwijderd
Vrijwillig in angst
Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 18:16
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mensen die geloven het einde van de wereld in hun leven mee te maken hebben een paar stekkers los in hun bovenkamer:

[filmpje]
Of een grote biologische bom en een goed plan
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 12:43
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Die mensen die zeggen: ''Ja ik sla al mijn eten op in potjes, voor het geval er een grote aardbeving komt en de infrastructuur verwoest word!''

Als er echt zo'n grote aardbeving komt dan zijn al die potjes aan diggelen
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 13:32
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Je kunt echt geen manier bedenken om iets dusdanig te verpakken dat het een aadbeving overleeft?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 15:28
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Die mensen zien in de eerste plaats al niet in dat zij met het inslaan van wapens e.d. zelf nog het meest zouden bijdragen aan de chaos die na zo'n ramp zou ontstaan.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 16:03
Verwijderd
Chaos vermijden is ook niet de achterliggende gedachte bij het inslaan van wapens.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 16:56
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Die mensen die zeggen: ''Ja ik sla al mijn eten op in potjes, voor het geval er een grote aardbeving komt en de infrastructuur verwoest word!''

Als er echt zo'n grote aardbeving komt dan zijn al die potjes aan diggelen [afbeelding]
Haha, ik zag al helemaal in stripvorm voor me hoe iedereen na de grote aardbeving zit te eten uit potjes en jij honger hebt omdat je dacht dat potjes, per definitie, aan diggelen zijn na een aardbeving
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 23:40
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
Verwijderd
16 24-10-2010 10:41
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De wereld van glas
Verwijderd
0 12-04-2007 18:37
Levensbeschouwing & Filosofie Vraag voor de gelovigen onder ons
Joyfulness
51 19-11-2005 22:40
Psychologie De schoolangst is er nog steeds
Eend
39 10-09-2004 21:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.