Oud 08-12-2012, 22:40
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
.hier is de vorige.
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1860265

ot.
we zijn net wezen uit
eten voor me oma haar verjaardag.
en het was gezellig!.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 09-12-2012, 18:44
Takkeling
Takkeling is offline
Lekker gewerkt vandaag! Was zo geconcentreerd bezig met tekenen dat ik vergeten ben te lunchen; dat overkomt me bijna nooit. Ik was eigenlijk zomaar ergens aan begonnen omdat ik klaar was met mijn vorige tekening en nog geen nieuwe inspiratie had opgedaan, maar nu lijkt dit zowaar ook een mooi werk te worden.
Oud 09-12-2012, 19:11
Verwijderd
Vanmorgen heb ik heerlijk tot 9.30 uur uitgeslapen.
Ik ben naar beneden gegaan en heb op mijn gemak wat ontbeten.
Na het ontbijt ben ik me eigen op mijn gemak gaan douchen en gaan aankleden.
Naar beneden gegaan en aan mijn hobby-bureau gezeten en zitten te puzzelen ( legpuzzel ).
Tussen de middag heb ik gezellig met de begeleiding en mijn huisgenoten zitten te lunchen.
Na de lunch ben ik mijn hobby spullen in gaan pakken om mee te nemen naar mijn ouders zodat ik me eigen daar niet verveel.
Tussen 13.30 uur en 14.00 uur ben ik met de taxi naar mijn ouders gegaan.
Ik heb eerst gezellig met mijn ouders koffie gedronken en daarna heb ik even achter de computer gezeten en heb ik op verschillende forums en site`s rond zitten te neuzen.
Daarna heb ik gezellig samen met mijn moeder zitten te borduren.
Vanmiddag nog gezellig wat gedronken en vanavond hebben we gezellig gegeten.
Nu nog even achter de computer zitten en straks weer met de taxi terug naar de woongroep.
Oud 09-12-2012, 19:14
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Pfff, wat is mijn energie-niveau laag. Al was t werken ook wel echt vermoeiend vandaag. Maar toch
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 13-12-2012, 19:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag behandelplan bespreking gehad.
en toen zeiden ze dat ik over 4 weken daar weg moet.
want ik ben uitbehandeld daar blijkbaar.
ik kom daar al 5 jaar.
dus dat kwam best wel hard aan.
dus nou wordt het contact opnemen met de maatschappelijk werker enzo.
voor een nieuwe dagbesteding.
en alles met me medicijnen gaat dan over naar de huisarts.
ik heb best wel moeten huilen toen ik dit allemaal hoorde.
en vooral in zo'n korte tijd veel veranderingen allemaal.
we hebben het ook over me medicijnen gehad.
me abilify gaat omhoog naar 10 mg vanaf morgen.
en de rest van de medicijnen blijven voor nou hetzelfde.
nou ben ik bij me ouders.
en de rest van de avond doe ik het rustig aan vandaag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-12-2012, 17:18
Verwijderd
R O T D A G gehad. Morgen hoop ik weer met een glimlach tegen het leven aan te kijken.
Oud 14-12-2012, 20:42
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb al 7.723 van de 12.000 woorden voor mijn scriptie, die pas over een maand af hoeft te zijn, maar ik ben niet zo geconcentreerd. Nog achttien minuten, dan mag ik iets minder ingewikkelds gaan doen, waar taal niet zo'n ding is!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-12-2012, 15:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klote am!.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-12-2012, 15:49
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Ik had vrijdag een 2.5 voor wiskunde. Vorig blok stond ik een 5, en maandag heb ik een proefwerk. Dat wordt leren dus...
Oud 15-12-2012, 16:52
Verwijderd
Citaat:
klote am!.
omg dat is nasty
Oud 16-12-2012, 19:09
Verwijderd
Vanmorgen heb ik heerlijk tot 11.00 uur uitgeslapen.
Ik ben me eigen op mijn gemak gaan douchen en gaan aankleden en daarna ben ik naar beneden gegaan en heb ik tussen de middag gezellig met de begeleiding en mijn huisgenoten wat gegeten.
Na het middag eten ben ik me eigen verder gaan klaar maken en heb ik wat spullen in gepakt om mee te nemen naar mijn ouders zodat ik me eigen daar niet hoef te vervelen.
Tusen 13.30 uur en 14.00 uur ben ik met de taxi naar mijn ouders gegaan.
Eerst hebben we gezellig koffie gedronken.
Na de koffie heb ik gezellig samen met mijn vader de kerstboom opgezet en de huiskamer mooi in kerstsfeer versierd.
Vanavond heb ik gezellig bij mijn ouders gegeten en nu zit ik even achter de computer en ben ik op forums en site`s aan het kijken en rond aan het neuzen.
Zodadelijk ga ik nog even gezellig met mijn moeder samen borduren en straks ga ik weer met de taxi terug naar de woongroep.
Het gaat aardig goed met mij moet ik zeggen en het is nog altijd rustig in mijn hoofd wat ik erg fijn vindt .
Oud 16-12-2012, 20:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Ik voel me verdomme klote!
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-12-2012, 02:57
Verwijderd
ja, je voelt je verdomde kloten na de AM erop?
Oud 17-12-2012, 07:15
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Bijna vakantie en pfff, wat heb ik het nodig.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 17-12-2012, 11:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zit vol met goede ideeën en zin om er aan te beginnen, maar er is geen tijd. En dan zul je zien dat volgende week die goede moed verdwenen is, als ik vakantie heb (en dus tijd)...
Oud 17-12-2012, 16:51
Takkeling
Takkeling is offline
Oh help, ik werd zojuist gebeld dat ik vanavond op sollicitatiegesprek mag komen en nu ben ik helemaal friemelig zenuwachtig.
Oud 17-12-2012, 18:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Spannend, Poedeliewoeps! Heel veel succes, het gaat vast goed
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-12-2012, 19:15
Takkeling
Takkeling is offline
Dank je. Nog een uurtje, dan moet ik er naartoe. Het is, like, 200 meter bij mijn huis vandaan, dus qua afstand zou het in elk geval een heel fijn baantje wezen.
Ads door Google
Oud 17-12-2012, 21:30
Verwijderd
Waar heb je op gesolliciteerd? En hoe ging t?
Oud 18-12-2012, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Ik zit vol met goede ideeën en zin om er aan te beginnen, maar er is geen tijd. En dan zul je zien dat volgende week die goede moed verdwenen is, als ik vakantie heb (en dus tijd)...
Waarom ga je er nu al vanuit dat dat sowieso gaat gebeuren?
Oud 18-12-2012, 06:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Etmakas: Omdat dat vaker is gebeurd. En omdat mijn vriend voor het eerst in jaren ook vrij is na kerst. Erg he, dat ik daar nu al van uit ga
Oud 18-12-2012, 20:17
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Waar heb je op gesolliciteerd? En hoe ging t?
Een bijbaantje als bioscoopmedewerker. Het gesprek verliep goed en ik vond het heel aardige mensen, maar ik heb totaal geen idee of ze me zullen aannemen aangezien er nog 8 andere gegadigden zijn. Al werkt het in mijn voordeel dat ik ongeveer altijd beschikbaar ben omdat ik niet meer studeer en ik mijn kunstpraktijken doe wanneer ik zelf wil. Donderdag krijg ik de uitslag, ben benieuwd..
Oud 18-12-2012, 20:19
Takkeling
Takkeling is offline
Echt een heel fijne dag gehad vandaag! Afgesproken met een vriend die ik al een half jaar niet meer had gezien en waar ik een soort van ruzie mee had, maar nu hebben we alles goed uitgepraat en het was supergezellig en het voelt gewoon weer helemaal fijn en zoals vroeger tussen ons.
Oud 19-12-2012, 18:48
Verwijderd
Ik word echt chagg van sommige reacties op topcis het is dat er forumbazen zijn anders had ik mensen wel uitgescholden
en nu maar inhouden tot uhmm niks
Oud 20-12-2012, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik word echt chagg van sommige reacties op topcis het is dat er forumbazen zijn anders had ik mensen wel uitgescholden
en nu maar inhouden tot uhmm niks
Doel je nu het commentaar dat je in elk topic krijgt over je spelling? Geschreven taal is hier de manier van communiceren, mensen vinden het dus prettig als dat leesbaar is, als je serieus genomen wil worden is het dus zaak om je schrijfstijl aan te passen. Dat geldt niet alleen hier op het forum maar in het hele leven. Als er fouten in jouw sollicitatiebrief staan bijvoorbeeld, reken dan maar dat die brief direct in de prullenbak belandt.
Advertentie
Oud 20-12-2012, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Ik word echt chagg van sommige reacties op topcis het is dat er forumbazen zijn anders had ik mensen wel uitgescholden
en nu maar inhouden tot uhmm niks
Gelukkig maar dat er forumbazen zijn idd.
Oud 20-12-2012, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Doel je nu het commentaar dat je in elk topic krijgt over je spelling? Geschreven taal is hier de manier van communiceren, mensen vinden het dus prettig als dat leesbaar is, als je serieus genomen wil worden is het dus zaak om je schrijfstijl aan te passen. Dat geldt niet alleen hier op het forum maar in het hele leven. Als er fouten in jouw sollicitatiebrief staan bijvoorbeeld, reken dan maar dat die brief direct in de prullenbak belandt.

Ik zal eerst me brief aan me pa laten zien of op topic zeggen

Laatst gewijzigd op 23-12-2012 om 11:33.
Oud 20-12-2012, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Dyslexie maar toch bedankt
dus zal eerszt me solicitatie brief plaatse op topic of vragen aan me vader of het goed is
Zou het maar doen ja;-)
Oud 20-12-2012, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Zou het maar doen ja;-)
Oud 20-12-2012, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Dyslexie maar toch bedankt
dus zal eerszt me solicitatie brief plaatse op topic of vragen aan me vader of het goed is
Ik heb het niet over dyslexie maar over slordigheid, zo ook in je post hierboven. Bovendien heeft elke browser een spellingchecker dus dat is ook geen excuus.
Je moet verder natuurlijk lekker zelf weten wat je doet, maar dan ook niet gaan huilen als mensen je dom vinden overkomen en je daardoor niet serieus nemen
Oud 20-12-2012, 19:04
Verwijderd
De ene dag voel ik me erg goed en zit lekker in mijn vel, de volgende dag voel ik me slecht en zwaar depressief. Ik zie dat ik mijn ouders veel verdriet doe, maar weet van mezelf dat ik in mijn recht sta. Vandaag voel ik me blij en gelukkig, (op 'thuis' na dan) maar morgen kan het zo weer anders zijn. Dan lig ik in bed en kan alleen maar janken.
Oud 20-12-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het niet over dyslexie maar over slordigheid, zo ook in je post hierboven. Bovendien heeft elke browser een spellingchecker dus dat is ook geen excuus.
Je moet verder natuurlijk lekker zelf weten wat je doet, maar dan ook niet gaan huilen als mensen je dom vinden overkomen en je daardoor niet serieus nemen
Die spellingding heb ik niet

nou als mensen me dom vinden maakt mij niet uit hoor om mensen dom te vinden door weet ik veel dyslexie ofzo is pas dom
Oud 20-12-2012, 19:38
Verwijderd
Ik ben uit eten geweest en morgen weerr uit eten ff ik kom zo nog eens 5 kilo aan xd
Oud 20-12-2012, 20:11
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Ik ben uit eten geweest en morgen weerr uit eten ff ik kom zo nog eens 5 kilo aan xd
Lekker! Wat heb je op?
Zometeen ga ik naar het gala van mijn oude school, ik vind het best spannend om iedereen weer te zien, maar het wordt vast leuk. Ik zie er wel tegenop om iedereen te vertellen waar ik nu op school zit..
Oud 20-12-2012, 20:42
Verwijderd
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar zit je op school tegenwoordig, Patataap?

Oud 20-12-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Lekker! Wat heb je op?
Zometeen ga ik naar het gala van mijn oude school, ik vind het best spannend om iedereen weer te zien, maar het wordt vast leuk. Ik zie er wel tegenop om iedereen te vertellen waar ik nu op school zit..
Genoeg xd
was haal wat je wilt en eet/drink zoveel je kan restaurant
Ads door Google
Oud 21-12-2012, 15:13
Verwijderd
Ik word nu echt ziek van sommige domme reacties 1 persoon tot nu toe (geen forumbaas)
Oud 21-12-2012, 16:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me behoorlijk klote.
en met am is het alweer misgegaan.
me gedachtes worden alleen maar enger en enger.
en ik wordt er stapelgek van.
kan ik me niet een dag goed voelen?.
want hier krijg ik echt de schijt van.
ik wil me gewoon goed voelen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-12-2012, 16:35
Verwijderd
Best raar ik word moe als ik vol zit vandaag weer
gister ook xd (eten)

gister uit eten geweest en vandaag ook vorige week ook xd

Laatst gewijzigd op 21-12-2012 om 17:00.
Oud 21-12-2012, 16:54
Verwijderd
Dat is niet raar, dat is logisch.
Oud 21-12-2012, 19:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi allemaal.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-12-2012, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Best raar ik word moe als ik vol zit vandaag weer
gister ook xd (eten)

gister uit eten geweest en vandaag ook vorige week ook xd
Dat heeft volgens mij iedereen in meer of mindere mate wel. Daarom is uitbuiken ook zo fijn.
Oud 21-12-2012, 21:15
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Vakantie

Verder: ups en downs. Soms gaat het ineens goed, lukken dingen. En dan zakt iets anders weer compleet in. Ik weet dat ik niet overal iets aan kan doen, maar het voelt gewoon niet zo fijn.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 21-12-2012, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft volgens mij iedereen in meer of mindere mate wel. Daarom is uitbuiken ook zo fijn.
Dat had ik niet nodig xd want toen ik thuis was kon ik nog wel wat op xd
Oud 22-12-2012, 16:53
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
net met me moeder gewinkeld.
een nieuw huis pak gekocht,
een nieuwe broek en een nieuwe poncho gekocht..
en nou weer terug in schijndel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-12-2012, 17:51
Verwijderd
Vanmorgen werd ik al rond 8.00 uur wakker.
Ik ben naar beneden gegaan en heb wat ontbeten.
Na het ontbijt ben ik terug naar boven gegaan en ben ik me eigen gaan douchen en gaan aankleden en ben ik me eigen verder klaar gaan maken.
Tussen 11.00 uur en 11.30 uur ben ik met de taxi naar mijn ouders gegaan.
Ik heb eerst even achter de computer gezeten en daarna hebben we tussen de middag gezellig gegeten.
Na het middag eten ben ik samen met mijn moeder kerst inkopen wezen doen hier in het dorp.
Het was wel overal erg druk en het regende de hele middag, dat was wel jammer, maa we hebben het overleeft .
Vanmiddag gezellig thuis bij mijn ouders koffie gedronken en samen met mijn nichtje televisie gekeken.
Mijn neefje zat spelletjes te doen op de computer.
Nu zit ik even achter de computer en ben ik wat rond aan het neuzen op forums en site`s.
Zodadelijk gaan we gezellig eten en na het eten ga ik nog even rustig aan doen en vanavond weer met de taxi terug naar de woongroep.
Op dit moment is het wel druk en rumoerig in mijn hoofd. Zal wel komen door alle kerst drukte van vanmiddag.
Vanavond maar weer rustig aan doen.
Oud 22-12-2012, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik word echt chagg gek vn sommige mensen serieus ik heb zin om uitteschelden
ZE MOETEN ME GEWOON MET RUST LATEN
Waarom stel je vragen als je het antwoord niet wil horen?

Als je met rust gelaten wil worden, open dan geen topics meer. Dat scheelt ook in hoge bloeddruk bij anderen.
Oud 22-12-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Waarom stel je vragen als je het antwoord niet wil horen?

Als je met rust gelaten wil worden, open dan geen topics meer. Dat scheelt ook in hoge bloeddruk bij anderen.
Ja ik ga er ook mee stoppen want ik ben elke dag chagg nu
word langzamer hand helemaal gek in me hoofd door alles
Oud 22-12-2012, 19:11
Verwijderd
Niet iedereen is klaar voor de interwebz.
Oud 23-12-2012, 00:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Die spellingding heb ik niet

nou als mensen me dom vinden maakt mij niet uit hoor om mensen dom te vinden door weet ik veel dyslexie ofzo is pas dom
Dyslexie is geen excuus om slordigheidsfouten te maken. Als je dat allemaal op dyslexie gaat gooien, dan benadeel je de mensen die echt taalfouten maken vanwege hun dyslexie.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.