Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2013, 19:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kom op hoor, Nonny. Die ene nacht zal het verschil toch niet maken na al die jaren? Voldoende slaap kan je scherper maken dan nog een uurtje extra leren. Ga anders ff lekker douchen ofzo, even iets anders doen en dan straks nog eventjes als je hoofdpijn wat minder is. Heel veel succes nog met de laatste lootjes!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 22-05-2013, 19:08
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ben nu oppassen, ik probeer ook wel positief te blijven maar het lukt nog niet echt.. Ik zie het morgen wel..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 22-05-2013, 21:10
MMollie
MMollie is offline
Hmm... Beetje wegzakkende in een dip. Al een tijdje down door wat gepest op school, nu een onvoldoende erbovenop, zorgde voor Ruzie tussen mij en mijn moeder, vervolgens ook nog een akkefietje met mijn vriendin (inmiddels opgelost)...

Go Nonny, u can do it!
__________________
Too hot to be true
Oud 22-05-2013, 21:19
Verwijderd
Achterna gezeten door 2 mannen, ik ben echt fking bang
Oud 22-05-2013, 21:20
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
whut ;o, wat is er gebeurd;o?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 22-05-2013, 21:24
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Hmm... Beetje wegzakkende in een dip. Al een tijdje down door wat gepest op school, nu een onvoldoende erbovenop, zorgde voor Ruzie tussen mij en mijn moeder, vervolgens ook nog een akkefietje met mijn vriendin (inmiddels opgelost)...

Go Nonny, u can do it!
Dankjewel =). Probeer weer uit je dipje te komen, doe dingen die je leuk vind en troost je met het idee dat het al bijna juni is, dus bijna vakantie hebt!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 22-05-2013, 21:29
Verwijderd
Ik kwam uit de hal en ik deed de deir op slot en toen kwamen er 2 mannen aanlopen en ze begonnen tegen me te praten maar het voelse direct al niet goed dus ik wilde op mijn fiets stappen en ze waren boos op de hond maAr ik heb helemaal geen hond en ik was banv dus ik wildw wegfietsen en een had mn tas vast aan de andere kant en ik probeerde dir los te rukken en dat wou niet en toen trapte ik heel hard na achteren en liet hij los en fietste ik heel hard weg en toen renden ze avhter me aan. Ik heb echt keihard gefietste en toen waren ze weg en ik zah ze niet meer maar ik zag ooknniet waar ze wel konden zijn straks zijn ze me gevolft ofzo ik was/ben echt bang voor ze
Oud 22-05-2013, 21:32
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
maar waar ben jij nu dan?Rustig meisje, heb je ze al een keer eerder gezien?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 22-05-2013, 21:38
Verwijderd
Ik ben thuis nu ik was vrij dus ben snel doirgefietst en ik heb ze gelukig volgensmij nog nooit eerder gezien
Vraag me af wat ze daar deden
Oud 22-05-2013, 21:47
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Oke, nou dan ben je nu in ieder geval veilig.. Wss waren ze gewoon op ongein uit..

OT: trying to sleep, poging 1.. morgen om half8 zonnepaneel zetters op mijn dak.. FML, trusten een een knuffel voor iedereen die me helpt door peptalks en alles, jullie zijn goed
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 23-05-2013, 06:04
Verwijderd
Succes vandaag Nonny!
Oud 23-05-2013, 07:04
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Dankjewel
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 23-05-2013, 18:30
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Bah, blegh en bluh.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 23-05-2013, 19:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bah, blegh en bluh.
*aai over bol*
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-05-2013, 19:31
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
what.the.hell ben ik aan het doen..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 23-05-2013, 19:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
what.the.hell ben ik aan het doen..
Hé, Nonny. Wat is er? Zo erg kan het toch allemaal niet zijn?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-05-2013, 21:28
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
pff. ik ben weer rustig. thanks to music.. nu maar slapen gaan en deze avond snel vergeten. Morgen ce engels.. #weltrusten
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 23-05-2013, 21:36
MMollie
MMollie is offline
Pff nog steeds in een dip.
__________________
Too hot to be true
Oud 23-05-2013, 21:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
*geeft iedereen een dikke knuffel*.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-05-2013, 19:50
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Vannacht echt nauwelijks geslapen van de pijn, met als resultaat vandaag echt ziek, maar toch ce gemaakt, helaas daardoor niet helemaal goed gemaakt, rond de 4.5 maar het is niet anders. Dit weekend blijf ik denk ik heel veel in bedje liggen en dan begin volgende week beginnen met vakantie vieren, woensdag nog even ziekehuis dagje, maar das ook al weer tijdje geleden dus mag eigk niet klagen, dan donderdag avond nog even werken en s nachts vertrekken naar Parijs, even 4 daagjes ertussen uit met beste vriendinnetje en daarna kom ik gegarandeerd kapot terug, maar met nieuwe energie om weer door te gaan, dat hoop ik dan maar. Zonet al mijn schoolboeken en school gerelateerde dingen in een la gestopt, en die komt in ieder geval voor 14 juni niet meer open, en hopelijk slaag ik in 1x, maar die kans schat ik niet heel reëel, her zit er sws in denk ik, en als ik dan zak, jammer dan maar dan is het niet anders. Ik heb mijn best gedaan, en dan doe k het volgend jaar nog maar een keertje over, ik heb me er bij neer gelegd maar blijf hopen dat ik dit jaar slaag.
Wel blij dat ik nu vakantie heb, want mijn energielevel zit helemaal onderaan, maar dat komt vast wel weer goed.
Bedankt lieve mensen dat jullie me er op deze manier doorheen gesleurd hebben! *knuffel*
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 24-05-2013, 20:07
Verwijderd
Gisteren dus erachter gekomen dat mijn mentor achter een best vervelend iets van mij is achtergekomen. Hij begon er in een keer over. Ik was helemaal overdonderd, ik kon echt amper iets zeggen. Oh zo handig..
Vandaag echt akward vaak hem tegengekomen: het nadeel van een kleine school.
Ik schaam me diep
Oud 24-05-2013, 20:27
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Het was dus iets wat jij verborgen probeerde te houden neem ik aan? Maar op wat voor manier is hij er dan achter gekomen? En blijkbaar vond hij het dan zo dusdanig belangrijk dat hij je er mee confronteerde. Snap wel dat je het dan awkward vind dat je hem zo vaak tegen komt, maar dat wordt vast wel minder toch?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 24-05-2013, 21:20
Verwijderd
Het is nogal persoonlijk, en ik heb er soms last van, paar keer per week maar dus niet altijd. Ik had er gistermiddag dus geen last van. Ik was wel flink chagarijnig, maar dat kwam doordat ik behoorlijk slecht had geslapen en echt een nare droom had gehad. Ik was in het lokaal, en hij was er ook en toen wilde ik weg en toen zij hij dat ik nog even moest wachten en dat hij het eigenlijk nog even ergens met mij over wilde hebben, en dat hij zich behoorlijk zorgen om hij had gemaakt, en toen vroeg hij er na. Hij had het afgeleid van een opmerking die ik had gemaakt, die dus helemaal niet zo was bedoeld en waar ik dus helemaal niet bij nagedacht had en ik was het eigenlijk alweer vergeten. Maar hij had er dus iets uit afgeleid, en het klopt gewoon en dat weet hij.
Hij stelde allemaal vragen, maar ik kon echt geen antwoord geven. Ik wil er niet over praten. Niet dat ik dat gisteren kon, ik was helemaal in schok dat hij het in een keer wist en ik kon echt niets zinnigs uitbrengen. Echt waar, ik schaam me kapot dat hij het weet, ik wil helemaal niet dat hij het weet en dat hij zich zorgen over mij maakt en dat hij zich ermee bemoeit. Hij wil dat ik hulp zoek, professionele hulp. Hij kan mij via school in contact brengen met zo'n vrouw, maar ik wil dit echt niet. Ik ga er niet over praten. Ik schaam me kapot en ik wil het niet met anderen delen en dat ik dan met een vrouw die ik helemaal niet ken moet praten en dat ik moet inplannen wanneer ik met haar ga praten en ik zie dan alleen maar heel erg op tegen zo'n gesprek. En uiteindelijk komt dan de rest er ook achter dat ik met zo'n vrouw praat, want zo iets komt altijd uit en dan krijg ik allemaal vragen of dan gaan ze bij anderen lopen vissen: ik wil niet

sorry voor mijn lange gezeik, ik ben blij voor je dat je je examens achter de rug hebt!
Oud 24-05-2013, 22:01
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Hij kan je niet dwingen meid, al moet je je miss afvragen of het goed is om het voor jezelf te houden en er met niemand over te praten.. Dat je in shock was snap ik wel, en dat je niet met de schoolarts/ maatschappelijk werker of vertrouwenspersoon wil praten snap ik wel, maar soms helpt het wel. Om een situatie te verduidelijken, voor jezelf, om dat hulp vragen echt wel oke is, omdat je niet alles alleen hoeft te doen.. Maar als jij dat niet wil, dan kan hij je niet dwingen, want praten in confrontatie, confrontatie is eng of doet pijn en dat wil je liever niet, en dat gevoel ken ik heel goed.
En niemand hoeft erachter te komen hoor, hoe denk jij dan dat 'de rest' daar achter komt?
Haha nou, zoveel zeur je niet hoor, als je net zoveel moet zeuren als dat ik hier de afgelopen week heb gedaan, dan ben je nog wel even bezig $
Everything will be okay, ook voor jou! x
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 24-05-2013, 22:10
Verwijderd
ik weet het niet, ik heb gezegd dat ik erover na zou denken, maar eigenlijk weet ik al dat ik het niet ga doen.
Praten met mensen die ik ken heb ik altijd al eng gevonden, en ik denk dat het op dit moment ook niet zoveel oplost Soms is praten wel even fijn, maar ik ben er nu nog niet aan toe. Ik heb het nog te hard in mijn hoofd en eigenlijk kan ik er geen zinnig woord over zeggen zonder te gaan stotteren, rood te worden, door de grond te zakken van schaamte of zo iets. Ik kan het nog niet echt verwoorden. Als ik eraan toe ben ga ik misschien wel met haar praten maar nu nog niet in iedergeval.

En het valt wel mee hoor! Ik begrijp heel goed dat je er af en toe behoorlijk doorheen zit, dat heb ik ook wel eens en dan kun je beter de zooi eens flink naar buiten gooien dan alles binnen houden.
Oud 24-05-2013, 22:20
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Uhuh, ik ben ook nooit toe aan praten haha, maar zag vanmorgen de uitzending van 'it gets better' terug van gisteravond, en dat was zo confronterend en herkennend, dat ik vanmorgen maar even heb besloten dat ik vanaf nu niet meer ga doen of ik geen pijn heb, en alles goed met me gaat, maar hoe lang ik dat volhoud weetik nog niet haha.
Mja idd, wat je zegt met dat schamen, rood worden e.d. heb ik ook hoor, over anderen praten prima, in gesprek met anderen over hun ook prima, maar niet over mij.. Doe dat liever via whatsapp oid, dan kan ik nadenken wat ik wil zeggen, dingen minder erg maken dan het miss is en dat praat gewoon veel makkelijker.. Mja, als jij er nog niet aan toe bent, moet je dat idd niet doen, maar als het wel heavy is, wacht dan niet te lang, voordat je helemaal diep in de shizzle zit.. Zolang jij er nog niet aan toe bent, heeft het idd weinig zin denk ik omdat je dan toch alleen maar dichtklapt..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 24-05-2013, 22:27
MMollie
MMollie is offline
En nu voel ik me weer top...


IK HEB VERKERING YEAH !
__________________
Too hot to be true
Oud 24-05-2013, 22:29
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Gefeliciteerd haha
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 24-05-2013, 22:32
Verwijderd
idd nonny, met anderen praten gaat prima, zolang het over die ander gaat, maar zodra het over mij gaat klap ik dicht.

@Mmollie gefeliciteeerd! x

mijn oppaskindjes waren net allebei wakker (ik ben aan het oppassen), gelukkig liggen ze er nu allebei weer in. 1 slaapt, nu de andere nog, hij ligt de heletijd te spoken haha
Oud 24-05-2013, 22:38
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
k moest eigk ook oppassen, mja ben ziek
Succesnog even met oppassen, ga een liedje zingen, doe ik ook altijd haha . Ik ga mijn oogjes sluiten, wel genoeg wakker geweest voor vandaag.. Weltrusten!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 24-05-2013, 22:44
Verwijderd
Volgens mij is het nu dan weer helemaal stil.
Heel veel beterschap en welterusten!
Oud 24-05-2013, 22:50
MMollie
MMollie is offline
Dankjullie!
Veel sterkte beiden.
__________________
Too hot to be true
Oud 25-05-2013, 08:13
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Hoe denk je dat professionals de meeste mensen horen praten, zeker in het begin? Rood, stotterend, op sommige momenten onbegrijpelijk. Daar worden ze juist in opgeleid om er dan samen met jou toch uit te komen. En tuurlijk moet je er aan toe zijn, maar soms heb je ook een duwtje van een ander nodig. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het makkelijker word als je het vaker doet en 'it gets better'. Verder wil ik niet heel erg hier uitweiden, maar berichtje mag.

Ot: de hoop is terug, het is toch niet zon grote ramp als ik donderdag vreesde.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 25-05-2013, 12:23
Maritt
Avatar van Maritt
Maritt is offline
En Nonny, gingen je laatste twee goed??
Ik hoop het echt voor je
__________________
"Leven is als een kop koffie, in welke kop de koffie ook zit, hij verandert niet." - onbekend
Oud 25-05-2013, 13:28
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Haha mn berichtje niet gelezen, stond ergens tussen al het gezeur nog wat over engels haha. Maar lief dat je het vraagt ik was/ben ziek dus dat ging dacht ik heeel slecht, maar kwam nog uit op 4.5, alleen sta al 5.5, dus nu sws een 5, tenzij N 1.0 is, maar dat denk ik niet haha. Bio ging ook niet bepaald lekker, vond het moeilijk en was lang, heb minimaal een 4.1, maar heb me er bij neer gelegd, hoe k*t ook, en ga nu gewoon lekker niks doen, eerst beter worden en dan van mijn vakantie genieten..!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.

Laatst gewijzigd op 25-05-2013 om 13:34. Reden: spellingsfout
Oud 25-05-2013, 16:05
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
bah bah,
soms weet ik even echt niet meer wat ik met mezelf aan moet!
Oud 25-05-2013, 22:13
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
bluh, ene half uur voel ik me prima, ander moment word ik weer keihard terug gefloten door mijn eigen lichaam.... Ik haat dit.. vandaag ook ineens pijn in mijn rechterarm er bij gekregen, voor de verandering #sarcasme zomaar uit het nietst en hoop dat dat weet beetje wegtrekt want anders word ik geakk.. Dat ik ziek ben verbeterd mijn humeur ook niet echt, en daardoor de stemming in huis ook niet.. Nu eerst maar Music On and World Off..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 26-05-2013, 14:07
Maritt
Avatar van Maritt
Maritt is offline
Gewoon genieten van het niks hoeven doen door het ziek zijn Of je geslaagd bent, ik hoop het. Maar als ik het zo hoor denk ik wel dat het je gaat lukken hoor
Sterkte!
__________________
"Leven is als een kop koffie, in welke kop de koffie ook zit, hij verandert niet." - onbekend
Oud 26-05-2013, 21:01
Verwijderd
hele middag geprobeerd Duits te leren, maar het lukt gewoon echt niet Ik kan mijn gedachten er gewoon niet bijhouden en ik krijg het echt niet in mijn hoofd
Oud 26-05-2013, 21:13
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
pff en als je dacht dat het niet erger kon.. Ruzie met mijn vriend, die morgen weer week weg gaat, en daarna ben ik weg. Ik voel me zo ontzettend kut nu, heb het gevoel dat ik alleen maar kan huilen, maar ik huil niet, want emoties blokken is mijn sterkste zwaktepunt, dus daar ben ik ontzettend goed in.. Pff.. ik haat dit zo..
@melove, ah, je hebt het in ieder geval geprobeerd, zijn er andere dingen die je bezighouden? Morgen gewoon weer proberen, succes meis, je kunt het wel !
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 26-05-2013, 21:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Aww Nonny, wat vervelend om ruzie te hebben nu jullie elkaar niet zien. Is er misschien een mogelijkheid om hem morgenochtend te bellen en het uit te praten, zodat je er niet al die tijd mee zit?
Verder mag je gewoon huilen als je je rot voelt, soms lucht dat echt gigantisch op!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-05-2013, 21:25
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
We hebben ruzie gekregen via whatsapp, en het ging al tijdje niet lekker, mja, ik kan echt niet in rl praten, en al helemaal niet met hem, dan ga ik antwoorden geven waarvan ik denk dat hij graag wil en ben ik alsnog niet eerlijk.. Ik zie wel, eerst boeide het me allemaal even niet meer, maar nu voel ik me rot, en wil ik eigk wel weer praten via whatsapp, maar eigk ben ik daar ook weer te boos voor, om het weer vanuit mij te laten komen.. Ik ben zoo tegenstrijdig met mezelf ..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 26-05-2013, 21:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
We hebben ruzie gekregen via whatsapp, en het ging al tijdje niet lekker, mja, ik kan echt niet in rl praten, en al helemaal niet met hem, dan ga ik antwoorden geven waarvan ik denk dat hij graag wil en ben ik alsnog niet eerlijk.. Ik zie wel, eerst boeide het me allemaal even niet meer, maar nu voel ik me rot, en wil ik eigk wel weer praten via whatsapp, maar eigk ben ik daar ook weer te boos voor, om het weer vanuit mij te laten komen.. Ik ben zoo tegenstrijdig met mezelf ..
Niet appen als je boos bent, dan zeg je dingen waar je spijt van krijgt. Dan kan je beter de situatie even accepteren zoals ie is. Laat het even rusten, misschien komt hij dan wel gewoon in actie om het goed te maken. Leid jezelf een beetje af en laat niet de komende weken verpesten door deze ruzie.
It's gonna be okay.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-05-2013, 21:46
Verwijderd
Het lukt gewoon niet, elke keer moet ik weer aan bepaalde dingen denken, en aan dat gesprek van donderdag en dan lukt het niet meer.

@nonny sterkte!
Oud 26-05-2013, 21:53
MMollie
MMollie is offline
Come on ladies!!! U can do this!!

Ikzelf heb morgen een PW Frans en 't zit niet echt in mijn hoofd...
__________________
Too hot to be true
Oud 26-05-2013, 23:04
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Mijn beste vriendin, die me bij tijden beter kent dan ikzelf & omgekeerd ook, heeft zo'n 2uur met hem gepraat via whatsapp, omdat ik het echt niet kon. Ik ben in ieder geval niet boos meer, alleen nog verdrietig&moe, dus ga nu maar slapen.. Succes morgen Mollie, You can do it!!x
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 27-05-2013, 21:15
Verwijderd
Woehoe en er is weer ruzie :/
Oud 27-05-2013, 21:41
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Zonet via whatsapp wel even gesprek gehad met hem.. Ik weet ook wel dat ik moet veranderen, maar de afgelopen tijd zijn er gewoon zoveel dingen gebeurd en mijn belevingswereld was/is gewoon anders dan die van hem. Hij snapt niet dat ik veel aan school hoef te doen, hij probeert het wel te begrijpen maar lukt niet echt. Daarbij snap ik niet dat hij zoveel om klussen en scouting geeft maarja. Ik wil er nog geen punt achter zetten, want ik hou nog wel van hem. We hebben nu in ieder geval onze irritaties weer even op tafel gelegd, en gaan na parijs nog een x face2face praten, dat word de eerste keer serieus denk ik, dat word weer dagen niet slapen..
Verder vandaag best goede dag, al begon die pas om half3, toen kwam ik uit bed. Eerst gedoucht, broertje meegeholpen, toen lekker in de tuin gelegen, ik word blij van dit weer en toen stond mijn beste vriendinnetje ineens voor mijn neus, die woont niet in zelfde dorp, maar haar ouders vonden haar irritant en 'haar brommer wou even rijden', ze kwam me helpen met kleren uitzoeken voor Parijs, want dat had ik gister via skype met haar gedaan. We hebben even heerlijk buiten gezeten eerst, toen kleren uitgezocht & gegeten, toen moest ik oppassen helaas haha, maar was wel even gezellig. Tijdens oppassen was de oudste van 3 wakker, moest huilen&wou mama, maar heb even leuk gesprek met hem gevoerd over de trein, dora, diego en weetikhet allemaal, daar werd ik ook wel blij van, zo leuk om met hun te praten, zoekend naar de juiste woorden soms en dan die trotse blik als ze het hebben gevonden, dan smelt ik helemaal. Kan ook echt niet wachten tot ik zelf een kindje heb, lijkt me zo super! Hopelijk dat ik voor half1 in mijn bedje lig, weetniet hoelaat ze er weer zijn namelijk haha. Morgen weer druk dagje op de planning, maar wel erg veel zin aan. Eerst mijn kamer opruimen&schoonmaken, das dan weer wat minder maar anders zijn me ouders in staat me thuis te houden van Parijs haha. Dan boodschappen enzo doen, met de trein naar beste vriendinnetje toe, lekker bij haar chillen en alles klaar maken voor 's avonds, tussendoor nog even het haar van andere vriendin verven en dan 's avonds met 6 anderen bbq'en en gezellig doen, om te vieren dat de examens afgelopen zijn. Gister last minute even bedacht, en ook maar gelijk uitgevoerd, en aangezien er morgen maar 2 niet konden, ook maar voor morgen gekozen, want bij ons is altijd dik gemiereneuk over de plekken, doorat er nogal veel groen land tussen onze woonplekken zit en er dus altijd mensen veel moeten reizen, en iedereen altijd veel te doen heeft, lang leve het drukke leven van allemaal pubermeisjes&1jongen haha .

Mja, om een lang verhaal kort te maken, voor de mensen die geen zin hadden om dit allemaal te lezen, Ik heb zin in morgen

@melove, ahnoo , met wie?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 27-05-2013, 21:50
Verwijderd
met een paar meiden uit de klas, ze zaten de heletijd te zeuren en toen ben ik uit de w'app gestapt. Daar doen ze nu dus heel moeilijk en bozig over. Ik had misschien beter in die w'app kunnen blijven zitten, maar ze hoeven er echt niet zo'n punt van te maken

en met mijn moeder, maar dat is redelijk normaal. Ik ga deze keer niet als eerste sorry zeggen, dus dat duurt ook nog wel even.
Oud 27-05-2013, 22:05
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Haha nou als ze daar niet eens tegen kunnen, ik ben moderator van de meeste groepen, en hoevaak ik al wel niet iemand (in overleg) er uit gekicked heb om dan even later als iedereen wat was afgekoeld weer toe te voegen of weer heb moeten toevoegen omdat ze er uit waren gestapt.. Das gewoon normaal, als je tijdens een gesprek wat kut loopt even weggaat is er toch ook niks aan de hand? Ze moeten niet zo moeilijk doen..! Das het mooie van whatsapp, kan zo erin&eruit. &met je moeder, das ook niet chill..
Mhh, ik haat ruzie..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic 171
dejob14
2 14-01-2013 20:35
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.