Oud 14-06-2013, 17:19
Verwijderd


Spoiler
Advertentie
Oud 14-06-2013, 17:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oei Ik moet echt een leven gaan zoeken. Ik ga wel koekjes bakken, adios.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-06-2013, 17:25
Verwijderd
Nieuwe cassières zijn juist leuk om te dollen. Zeggen dat je er wel één-twintig bij hebt als ze al heeft ingevoerd dat je met twintig euro betaalt Paniek, paniek. Peeuw, peeuw.
Oud 14-06-2013, 17:25
Verwijderd
oei ik heb ook te veel posts
Oud 14-06-2013, 17:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Miekje, ik heb je plantje ook gekregen, jeej! Dankjewel
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-06-2013, 17:33
Verwijderd
We hebben een dodenbrief gekregen. En morgen is al die avondwaken. Ik ken die persoon niet, dus ik ga er niet heen.
Oud 14-06-2013, 17:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg vervolg op Before Sunrise en Before Sunset, Before Midnight:

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-06-2013, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe cassières zijn juist leuk om te dollen. Zeggen dat je er wel één-twintig bij hebt als ze al heeft ingevoerd dat je met twintig euro betaalt Paniek, paniek. Peeuw, peeuw.
Gemeen. Gemeen.
Oud 14-06-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Gemeen. Gemeen.
Dat zie ik heel anders.
Oud 14-06-2013, 18:16
Verwijderd
Ik ook.

Wij gaan barbecuen! En ik heb zes euro korting gefikst op mijn schoenen, en zes euro korting op mijn zonnebril ennnnnn ik heb maandag een afspraak bij de audicien
Oud 14-06-2013, 18:17
Verwijderd
Ik ga morgen ook barbecuen, de kip is al gemarineerd en voorgegaard
Oud 14-06-2013, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Dat zie ik heel anders.
Hoe dan?
Oud 14-06-2013, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ga morgen ook barbecuen, de kip is al gemarineerd en voorgegaard
Citaat:
Ik ook.

Wij gaan barbecuen! En ik heb zes euro korting gefikst op mijn schoenen, en zes euro korting op mijn zonnebril ennnnnn ik heb maandag een afspraak bij de audicien
Ik ook.
Oud 14-06-2013, 18:18
Verwijderd
Waarom moet je naar de audicien, idee dat je slecht hoort?
Oud 14-06-2013, 18:23
Verwijderd
Ik hoor slecht. Links een verlies van 40 dB. Zit in de familie, mijn moeder zus en zusje hebben ook hoortoestellen.
Oud 14-06-2013, 18:26
Verwijderd
Ah, controle dus?
Oud 14-06-2013, 18:28
Verwijderd
Nee! Ik ben naar de kno geweest en ga me maandag een hoortoestel laten aanmeten. Ik vind t wel spannend!
Oud 14-06-2013, 18:30
Verwijderd
Ah, nieuw! Dat is dan wel extra spannend!

Ik ga vanavond Pretty in pink kijken. Theodoor kijkt niet mee.
Ads door Google
Oud 14-06-2013, 18:33
Verwijderd
Het is een beetje flauw van 'dating in the dark' dat alle kandidaten er redelijk goed en verzorgd-tot-opgedirkt uitzien.
Oud 14-06-2013, 18:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah, nieuw! Dat is dan wel extra spannend!

Ik ga vanavond Pretty in pink kijken. Theodoor kijkt niet mee.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-06-2013, 18:34
Verwijderd
Het zou leuker zijn als ze allemaal lelijk waren
Oud 14-06-2013, 18:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het is een beetje flauw van 'dating in the dark' dat alle kandidaten er redelijk goed en verzorgd-tot-opgedirkt uitzien.
Dat dacht ik ook net.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-06-2013, 18:41
Verwijderd
Die vrouw die er nu uit is ziet er wel erg brits uit
Oud 14-06-2013, 18:47
Verwijderd
Morgen gaan Theodoor en ik naar een reisbureau om te kijken of er nog leuke lastminutes zijn, zo niet dan gaan we kamperen in Frankrijk. Maar we hebben vandaag zo lang over kamperen zitten praten dat ik daar nu heel veel zin in heb
Oud 14-06-2013, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Omg vervolg op Before Sunrise en Before Sunset, Before Midnight:

[filmpje]
Jezus, spuit elf
Advertentie
Oud 14-06-2013, 18:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jezus, spuit elf
Ik ben nooit zo op de hoogte en kwam het nu toevallig tegen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-06-2013, 18:49
Verwijderd
"migraine is geen griep, want migraine is een stevige hoofdpijn" WAT
Een muur is geen griep, want een muur is een ding om je plafond omhoog te houden
Oud 14-06-2013, 18:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben het hier dus ook nergens tegengekomen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-06-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Het is een beetje flauw van 'dating in the dark' dat alle kandidaten er redelijk goed en verzorgd-tot-opgedirkt uitzien.
Mja, maar wat voor signaal zouden ze uitzenden als ze lelijk waren geweest? "Het is maar een geluk dat dit programma bestaat, anders hadden deze mensen vast nooit een date gevonden".
Oud 14-06-2013, 18:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben vanmiddag weer eens fijn naar de bieb geweest. Twee boeken en vier films mee Was al jaren geen lid meer, maar ben nu weer helemaal fan
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-06-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Nee! Ik ben naar de kno geweest en ga me maandag een hoortoestel laten aanmeten. Ik vind t wel spannend!
Het lijkt me een openbaring van jewelste
Oud 14-06-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nooit zo op de hoogte en kwam het nu toevallig tegen.
Oh, nou, ik roep het al maanden, maar misschien meer op Facebook dan. En ik vond het verder ook niet echt te missen. Alleen heb ik hem nog steeds niet gezien Omdat ik op m'n date moet wachten
Oud 14-06-2013, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vanmiddag weer eens fijn naar de bieb geweest. Twee boeken en vier films mee Was al jaren geen lid meer, maar ben nu weer helemaal fan
Volgens mij ben ik reeds een paar jaar geroyeerd
Oud 14-06-2013, 18:52
Verwijderd
Ik heb mensen een hoop dingen over migraine horen zeggen, maar nooit dat ze dachten dat het hetzelfde als griep was
Oud 14-06-2013, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar wat voor signaal zouden ze uitzenden als ze lelijk waren geweest? "Het is maar een geluk dat dit programma bestaat, anders hadden deze mensen vast nooit een date gevonden".
mja ok, maar wat voegt het donker zo toe?
Of misschien gewoon een eerlijk mengsel van knap, gewoontjes en lelijk, en dan ook een representatief mengsel van onverzorgd, basic, verzorgd en opgedirkt
Oud 14-06-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mensen een hoop dingen over migraine horen zeggen, maar nooit dat ze dachten dat het hetzelfde als griep was
Ik heb wel eens iemand serieus horen zeggen "Ach, da's toch een beetje hoofdpijn? Stel je niet zo aan, joh."
Ads door Google
Oud 14-06-2013, 18:58
Verwijderd
Citaat:
mja ok, maar wat voegt het donker zo toe?
Of misschien gewoon een eerlijk mengsel van knap, gewoontjes en lelijk, en dan ook een representatief mengsel van onverzorgd, basic, verzorgd en opgedirkt
Dat mensen eens niet eerst naar uiterlijk kijken, wat waarschijnlijk juist bij dit soort types meestal wel gebeurt.
Maar eens hoor.
Oud 14-06-2013, 19:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, nou, ik roep het al maanden, maar misschien meer op Facebook dan. En ik vond het verder ook niet echt te missen. Alleen heb ik hem nog steeds niet gezien Omdat ik op m'n date moet wachten
Ah dan heb ik zeker onder een steen geleefd de laatste tijd.

Citaat:
mja ok, maar wat voegt het donker zo toe?
Of misschien gewoon een eerlijk mengsel van knap, gewoontjes en lelijk, en dan ook een representatief mengsel van onverzorgd, basic, verzorgd en opgedirkt
We hebben het wel over Engeland he, daar is opgedirkt normaal.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-06-2013, 19:01
Verwijderd
Ik zie vooral vaak dat mensen een typische spierspanningshoofdpijn hebben, waar ze dan heel veel last van hebben, en dat ze dan denken van "nu is het zo erg, dat móet wel migraine zijn", die reclame versterkt dat idee waarschijnlijk alleen, terwijl ze dan geen misselijkheid hebben, geen licht/geluid/geur intolerantie, geen neurologische symptomen, geen slaperigheid, enzovoort
Oud 14-06-2013, 19:02
Verwijderd
Al hoeven mensen dat verschil natuurlijk ook niet te weten. Zo lang ze me maar geloven als ik het ze uitleg
Spierspanningshoofdpijn kan ook heel hevig zijn en kan net zo pijnlijk als migraine zijn.
Oud 14-06-2013, 19:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat zijn al die meisjes goedgelovig
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-06-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me een openbaring van jewelste
Daar ben ik dus wel benieuwd naar, of dat zo is. We gaan het zien!
Oud 14-06-2013, 19:11
Verwijderd
In den haag zijn zes mensen die hun Duits examen moeten overdoen omdat de eerste corrector hun examens door de papierversnipperaar heeft gedraaid
Oud 14-06-2013, 19:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zag het ook net ja gaat lekker met de examens dit jaar.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-06-2013, 19:13
Verwijderd
Dat is echt een domme leraar.
Oud 14-06-2013, 19:16
Verwijderd


1e corrector ook, dus hij kent die leerlingen. Hoe schuldig voel je je dan
Oud 14-06-2013, 19:17
Verwijderd
Daan likt aan mijn knieën. Dat betekent dat ze mijn knieën beschouwt als alfakonijnen
Oud 14-06-2013, 19:19
Verwijderd
Oh nee want ik aai haar kop altijd, dus het is wederzijds. We zijn partnerkonijnen
Oud 14-06-2013, 19:20
Verwijderd
Oud 14-06-2013, 19:22
Verwijderd
Chav wordt ondertiteld met 'sukkel'. Dat klopt niet. Ik weet ook niet hoe je het wel zou moeten vertalen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.