Door gebruik te maken van Scholieren.com of door hiernaast op ‘akkoord’ te klikken, ga je akkoord met onze gebruiksvoorwaarden en geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Als je niet alle cookies wilt toestaan, ga dan naar ‘instellingen aanpassen’ om dit in te stellen. Ben je jonger dan 16 jaar? Zorg dan dat je toestemming hebt van je ouders om onze site te bezoeken. Hier lees je alles over hoe wij omgaan met je privacy.

Oud 11-02-2020, 20:24
Sssttt...
M - Lid
Sssttt... is offline
Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van 16 (5e klas) en ik vind een meisje (16 in de 4e) leuk. Ik heb haar december 2019 gevraagd, ook al kende ik haar vrijwel niet. Ze zei 'je lijkt me heel aardig en lief maar ik ben nu echt niet op zoek naar een relatie'. Ik stuurde een paar dagen later een volgverzoek, die ze accepteerde maar ze volgde me niet terug.

Anderhalve maand later stuurt ze me volledig willekeurig opeens een volgverzoek (maar een paar mensen uit de vierde volgen me en ik ken haar verder nog niet). De volgende dag gaat ze letterlijk precies naast me staan tijdens de pauze (waar ze normaal nooit staat). Een paar dagen later post ik iets, ze likete het, en een uur later krijg ik weer de melding dat ze het heeft geliket. Ze heeft het dus opnieuw geliket. We kijken elkaar sowieso steeds aan en zo.

Ik weet nu niet of ze gewoon normaal contact zoekt of dat ze mij ook leuk is beginnen te vinden. Het is nu dinsdag, vrijdag is Valentijn. Ik hoop eigenlijk dat als ze mij toch leuk vindt ze me dan (uit)vraagt. Denken jullie dat ze me leuk vindt of niet, en als zij niets doet, heeft het zin om zelf met Valentijn iets te doen, het is namelijk pas twee maanden sinds ik haar vroeg? Of is er een andere manier om in contact te komen, ik denk dat als we noemenswaardig contact zouden hebben ze ook veel eerder geneigd zou zijn om me uit te vragen?

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 13-02-2020 om 23:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2020, 10:36
JaapieEleven
16M - Lid
JaapieEleven is offline
Ze heeft gezegd dat ze niet op zoek is naar een relatie. Je kan vragen (en dus controleren) of dat nog steeds het geval is. Verder, als je haar naar eigen zeggen niet/amper kent, hoe weet je dan dat je verliefd bent(dit is overigens een vraag uit nieuwsgierigheid)?
Oud 12-02-2020, 12:11
Sssttt...
M - Lid
Sssttt... is offline
Hoi, bedankt voor je reactie

Ik kan het wel vragen, maar ik ben bang dat het te snel is (twee maanden) en dat we dan sowieso niet meer contact zullen krijgen. Ik wacht sowieso Valentijn af.

Ik bedoel natuurlijk dat ik er leuk vindt. Ik denk dat als we elkaar beter zouden leren kennen dat verliefdheid kan worden. Ze lijkt me gewoon erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 12:49
JaapieEleven
16M - Lid
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hoi, bedankt voor je reactie

Ik kan het wel vragen, maar ik ben bang dat het te snel is (twee maanden) en dat we dan sowieso niet meer contact zullen krijgen. Ik wacht sowieso Valentijn af.

Ik bedoel natuurlijk dat ik er leuk vindt. Ik denk dat als we elkaar beter zouden leren kennen dat verliefdheid kan worden. Ze lijkt me gewoon erg leuk.
Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je Valentijn afwacht en ze niks stuurt omdat ze op jou wacht , dus totdat jij de eerste stap zet, blijft het niks.
Oud 12-02-2020, 16:10
Sssttt...
M - Lid
Sssttt... is offline
Ja dat is wel waar, maar ik heb mijn interesse toch al laten blijken door haar uit te vragen? Dat is ze zeker nog niet vergeten dat kan ik je wel zeggen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 16:16
JaapieEleven
16M - Lid
JaapieEleven is offline
Jij weet het natuurlijk beter dan ik. Er kan veel gebeuren in 2 maanden. Misschien durft ze jou niet te vragen omdat ze denkt dat omdat je bent afgewezen niet meer geïnteresseerd bent in haar. Ik zou het controleren.
Oud 12-02-2020, 16:20
Sssttt...
M - Lid
Sssttt... is offline
Ja, ik denk dat als ik iets zou doen ik het ofwel op Valentijn of minimaal een paar weken later. Ik zou op Valentijn als we tegelijkertijd uit zijn na school haar aan kunnen spreken, anders moet het online na school of tijdens school. Wat is het verstandigst denk je?

Sorry hoor tis voor het eerst dat ik iemand heb gevraagd en zo 🙃
Met citaat reageren
Oud 13-02-2020, 14:22
Sssttt...
M - Lid
Sssttt... is offline
Hey,
Ik heb even nagedacht. Denken jullie dat ik dit zou kunnen schrijven, of is dit raar?

Aan [naam]

Dear Flower
You can start the spring
You hold the power
Something new to bring

There’s always a hard
Before a heart
But don’t be afraid
I’ll come to your aid

Laten we elkaar op zijn minst eens leren kennen
~ [naam]
Met citaat reageren
Oud 13-02-2020, 14:32
Sssttt...
M - Lid
Sssttt... is offline
Citaat:
Hey,
Ik heb even nagedacht. Denken jullie dat ik dit zou kunnen schrijven, of is dit raar?

Aan [naam]

Dear Flower
You can start the spring
You hold the power
Something new to bring

There’s always a hard
Before a heart
But don’t be afraid
I’ll come to your aid

~ [naam]
Haar naam lijkt een beetje op het woord 'Flower' trouwens, zo kwam ik überhaubt met dat idee
Met citaat reageren
Oud 13-02-2020, 14:45
JaapieEleven
16M - Lid
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hey,

Aan [naam]

Dear Flower
You can start the spring
You hold the power
Something new to bring

There’s always a hard
Before a heart
But don’t be afraid
I’ll come to your aid

~ [naam]
Niet geschoten is altijd mis. Ga ervoor
Oud 13-02-2020, 16:11
Sssttt...
M - Lid
Sssttt... is offline
Hoe ga ik dit aan haar geven though. Ik kan het schrijven en in haar kluisje duwen of zo, maar ik wil niet dat de hele school er van weet, tis best persoonlijk, zo'n gedicht. Of ik moet mijn naam er niet onder zetten, ze weet denk ik wel dat het van mij is. Appen lijkt me namelijk ook weer zo onpersoonlijk en een gedicht over app is nogal random ben ik bang.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2020, 16:21
JaapieEleven
16M - Lid
JaapieEleven is offline
Je kan het ook gewoon persoonlijk aan haar voordragen, tijdens het fietsen ofzo
Oud 13-02-2020, 21:46
deadlock
16V - Lid
deadlock is offline
*Vindt.
Oud 14-02-2020, 22:00
Sssttt...
M - Lid
Sssttt... is offline
Hey, ik heb helaas niet de kans gekregen om het haar persoonlijk te geven of zo, maar ze wil wel een keer afspreken. Thx man, ik had wss niet een berichtje gestuurd als je niet had gereageerd!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2020, 19:29
baapzeep
V - Lid
baapzeep is offline
Citaat:
Hey, ik heb helaas niet de kans gekregen om het haar persoonlijk te geven of zo, maar ze wil wel een keer afspreken. Thx man, ik had wss niet een berichtje gestuurd als je niet had gereageerd!
Fijn om te horen dat ze met je wilt afspreken! Houd je ons op de hoogte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten