Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2013, 15:11
Verwijderd
@Mutant, ja ook rauw.

Laatst gewijzigd op 15-02-2013 om 15:20.
Advertentie
Oud 15-02-2013, 15:12
Verwijderd
In kroketten zit toch ook like 70% paardenvlees? Behalve als het rundvleeskroket of kalfskroket heet, dan mag dat niet, maar als er geen beest bij staat kun je er van uit gaan dat het paard is.
Oud 15-02-2013, 15:13
Verwijderd


Dan ga ik dat ook eens op mijn te maken (of juist niet te maken) lijstje zetten om te proberen!
Oud 15-02-2013, 15:13
Verwijderd
Er bestaat ook sushi van paardenvlees, rauw dus.
Oud 15-02-2013, 15:13
Verwijderd
Eiiigenlijk moet je ivm multiresistente bacteriën in de veehouderij ook vlees dat rood mag op z'n minst even dichtschroeien aan de buitenkant. Maarja, met filet americain doe je dat ook niet.
Oud 15-02-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Eiiigenlijk moet je ivm multiresistente bacteriën in de veehouderij ook vlees dat rood mag op z'n minst even dichtschroeien aan de buitenkant. Maarja, met filet americain doe je dat ook niet.
Mjuh. En met carpaccio en ossenworst doe je dat ook niet

Ik at het vroeger sowieso al bleu en voordat de biefstuk de pan in ging had ik de helft al rauw op. Dus toen ik met die reukstoornis zat en geen gebakken vlees kon ruiken, ben ik rauw vlees gaan eten omdat ik dat toch wel kon gebruiken.
Oud 15-02-2013, 15:15
Verwijderd
Meisje op seksualiteit zegt dat haar afscheiding bleekvlekken in haar ondergoed maakt. Dat kan. Reactie van iemand:
Citaat:
Blekend effect!? Mag ik jouw spul dan gebruiken als tandpasta!? xD
GATVERDAMME
Oud 15-02-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
In kroketten zit toch ook like 70% paardenvlees? Behalve als het rundvleeskroket of kalfskroket heet, dan mag dat niet, maar als er geen beest bij staat kun je er van uit gaan dat het paard is.
Ja, maar dat is nog wel aardig wat anders dan gewoon een homp vlees op je bord (als in: een mooie biefstuk). Ik kan me niet voorstellen dat men het verschil al die jaren nooit opgemerkt heeft, eigenlijk. Maar wie weet.
Oud 15-02-2013, 15:16
Verwijderd
Ieuw! Ik was lekker aan biefstukken aan het denken ja! Moet dat nou!
Oud 15-02-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Meisje op seksualiteit zegt dat haar afscheiding bleekvlekken in haar ondergoed maakt. Dat kan. Reactie van iemand:

GATVERDAMME
Ik stel me nu voor dat ik m'n tandenpoets met
Oud 15-02-2013, 15:18
Verwijderd
Er zijn zelfs afscheidingsbewegingen, het zal dus wel goed werken en vermoedelijk lekker smaken

Meh, het is bijna 17:00 godzijdank. Ik word moe van mezelf.
Oud 15-02-2013, 15:18
Verwijderd
Oh ik dacht dat het over sperma ging, ik las niet goed
Oud 15-02-2013, 15:18
Verwijderd
Niet dat dit lekker is
Oud 15-02-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Er zijn zelfs afscheidingsbewegingen, het zal dus wel goed werken en vermoedelijk lekker smaken

Meh, het is bijna 17:00 godzijdank. Ik word moe van mezelf.
Oud 15-02-2013, 15:19
Verwijderd
Titel nog even wijzigen in "Tandenpoetsen met afsaaiding" hm?
Oud 15-02-2013, 15:19
Verwijderd
Neeeeee
Oud 15-02-2013, 15:20
Verwijderd
Supergoed idee
Oud 15-02-2013, 15:20
Verwijderd
yay SOAD op 3fm
Ads door Google
Oud 15-02-2013, 15:21
Verwijderd
Hm, 'afscheid nemen' zal ook nooit meer hetzelfde zijn.
Oud 15-02-2013, 15:22
Verwijderd
Citaat:
yay SOAD op 3fm
Ja, ik zit 'm ook lekker te bouncen hier \m/
Oud 15-02-2013, 15:22
Verwijderd
Van biefstuk naar tandenpoetsen met afscheiding Gaat lekker hier, joh.
Oud 15-02-2013, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Hm, 'afscheid nemen' zal ook nooit meer hetzelfde zijn.
Oud 15-02-2013, 15:23
Verwijderd
Ik lees een vivatopic over blekende afscheiding (ja ik ging eens googelen) en waarom noemen zoveel vrouwen het daar toch witte vloed Gatverdamme
Oud 15-02-2013, 15:23
Verwijderd
ahahaa witte vloedgolf
Oud 15-02-2013, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Meisje op seksualiteit zegt dat haar afscheiding bleekvlekken in haar ondergoed maakt. Dat kan. Reactie van iemand:

GATVERDAMME
Ik zag die post ook en toen moest ik een beetje huilen.
Advertentie
Oud 15-02-2013, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Hm, 'afscheid nemen' zal ook nooit meer hetzelfde zijn.
Oud 15-02-2013, 15:25
Verwijderd
MARTIN WAT DOE JE
Oud 15-02-2013, 15:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Huh sorry, ik weet niet wat ik verkeerd deed Ik dacht echt dat ik op die ander een slotje gooide!
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ik lees een vivatopic over blekende afscheiding (ja ik ging eens googelen) en waarom noemen zoveel vrouwen het daar toch witte vloed Gatverdamme
doordat het zo genoemd werd (en niet heel uitgebreid beschreven verder) in mijn puberteitsboek van toen ik elf was, dacht ik dat je het gewoon 1 dag zou krijgen 6 tot 12 maanden voor je eerste menstruatie, als een soort waarschuwing
Oud 15-02-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
doordat het zo genoemd werd (en niet heel uitgebreid beschreven verder) in mijn puberteitsboek van toen ik elf was, dacht ik dat je het gewoon 1 dag zou krijgen 6 tot 12 maanden voor je eerste menstruatie, als een soort waarschuwing
Aww
Oud 15-02-2013, 15:26
Verwijderd
Oud 15-02-2013, 15:26
Verwijderd
Zag je dan ook een soort tsunami van afscheiding voor je? Dat heb ik namelijk als ik witte vloed lees. Met schuimkoppen. Gatverdamme
Oud 15-02-2013, 15:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh wacht, ik denk dat het komt omdat ik een post had gemaakt in de ander, maar toen met vorige terug ging, waardoor ik de niet upgedate topiclijst kreeg, maar waar ik wel op het tweede icoontje klikte om te sluiten. Omdat deze toen eigenlijk op nummer twee stond (want de andere had net een nieuwe post) ging deze dicht, ondanks dat de naam van de ander er bij stond
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2013, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Zag je dan ook een soort tsunami van afscheiding voor je? Dat heb ik namelijk als ik witte vloed lees. Met schuimkoppen. Gatverdamme
ja, precies. Een soort... spoeling.
Oud 15-02-2013, 15:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh ik wil wel even toevoegen mbt het rauw eten van varkensvlees dat ik spekreepjes ook wel eens rauw snoep best vaak eigenlijk. Maarja, ik koop altijd die van de euroshopper dus dat zal wel paardenvlees zijn
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2013, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Oh ik wil wel even toevoegen mbt het rauw eten van varkensvlees dat ik spekreepjes ook wel eens rauw snoep best vaak eigenlijk. Maarja, ik koop altijd die van de euroshopper dus dat zal wel paardenvlees zijn
spekreepjes zijn toch gerookt? dus op zich mag dat!
Ads door Google
Oud 15-02-2013, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht, ik denk dat het komt omdat ik een post had gemaakt in de ander, maar toen met vorige terug ging, waardoor ik de niet upgedate topiclijst kreeg, maar waar ik wel op het tweede icoontje klikte om te sluiten. Omdat deze toen eigenlijk op nummer twee stond (want de andere had net een nieuwe post) ging deze dicht, ondanks dat de naam van de ander er bij stond
Amateur
Oud 15-02-2013, 15:29
Verwijderd
Een meisje op mijn middelbare school had ooit eens een volgeblafte tampon tegen de muur van het toilet geslingerd. Het dingske bleef mooi plakken.
Oud 15-02-2013, 15:29
Verwijderd
Citaat:
ja, precies. Een soort... spoeling.
Arme Sarah.
Oud 15-02-2013, 15:29
Verwijderd
Pff, probeer maar eens een verjaardagskaart te vinden voor iemand die 86 wordt en met wie het niet echt goed gaat.

Alles is met teksten erop die ongepast zijn voor de situatie, of jong en frivool. Toen had ik iets met een schip-thema, wat op zich wel oke was, maar toen stond er weer iets als 'geniet maar lekker, nu heb je er alle tijd voor!' oid, maar dat vond ik ook weer niet echt een goed idee :')
Oud 15-02-2013, 15:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik deed imagegooglen op witte vloed en toen kreeg ik dit:

__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2013, 15:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Amateur
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2013, 15:30
Verwijderd
En mag ik even klagen, ik heb verschrikkelijk slecht geslapen omdat ik heel lang wakker lag met angst en spanning, en nu voel ik me echt zwaar belabberd. Moet vanavond nog weg.
Oud 15-02-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Pff, probeer maar eens een verjaardagskaart te vinden voor iemand die 86 wordt en met wie het niet echt goed gaat.

Alles is met teksten erop die ongepast zijn voor de situatie, of jong en frivool. Toen had ik iets met een schip-thema, wat op zich wel oke was, maar toen stond er weer iets als 'geniet maar lekker, nu heb je er alle tijd voor!' oid, maar dat vond ik ook weer niet echt een goed idee :')
Een kaart die niet voor een specifieke gelegenheid is? Met gewoon een flats bloemen of een abstract dinges erop/
Oud 15-02-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Pff, probeer maar eens een verjaardagskaart te vinden voor iemand die 86 wordt en met wie het niet echt goed gaat.

Alles is met teksten erop die ongepast zijn voor de situatie, of jong en frivool. Toen had ik iets met een schip-thema, wat op zich wel oke was, maar toen stond er weer iets als 'geniet maar lekker, nu heb je er alle tijd voor!' oid, maar dat vond ik ook weer niet echt een goed idee :')
Ja, ik zou gewoon een kaart met mooie bloemetjes erop kopen, zonder tekst!
Oud 15-02-2013, 15:31
Verwijderd
Mieke* kijk! Veeeeel hondjes!



<3
Oud 15-02-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ik deed imagegooglen op witte vloed en toen kreeg ik dit:

[afbeelding]
Visualsssss
Oud 15-02-2013, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Een kaart die niet voor een specifieke gelegenheid is? Met gewoon een flats bloemen of een abstract dinges erop/
Citaat:
Ja, ik zou gewoon een kaart met mooie bloemetjes erop kopen, zonder tekst!
Bloemen wordt allemaal zo vrouwelijk (het is voor m'n opa). En bij de Primera is echt bijna alles met tekst.

Maarja, uiteindelijk heb ik nog wel iets redelijks geschikts gevonden.
Oud 15-02-2013, 15:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Je hebt (volgensmij) van hallmark van die mooie fotokaarten, met regenbogen en zo'n geschilderde zon en slingers en taarten etc. Best mooi, geen tekst, en niet te triest
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2013, 15:33
Verwijderd
Ben wel trots dat die oude baas 86 wordt

als hij het mag halen

Dat hij doodgaat daar kan ik mee leven, hij heeft een goed leven gehad met alles erop en eraan, maar dat het zo gepaard gaat met aftakelen vind ik vreselijk erg.

Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.