Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2020, 15:55
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik.haat.mijn.werk.op.momenten.als.deze.

Waar is mijn flow? I need you please!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Oud 05-02-2020, 16:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik.haat.mijn.werk.op.momenten.als.deze.

Waar is mijn flow? I need you please!
rip
Oud 05-02-2020, 17:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
sollicitatie gesprek ging echt goed! Deze week hoor ik of ik word aangenomen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-02-2020, 18:07
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Soms vind ik het wel eens raar dat de ergste dag uit het leven van iemand voor mij het hoogtepunt is van mijn dag/week. Dan voel ik me een beetje bezwaard over m'n eigen enthousiasme.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 05-02-2020, 22:23
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Soms vind ik het wel eens raar dat de ergste dag uit het leven van iemand voor mij het hoogtepunt is van mijn dag/week. Dan voel ik me een beetje bezwaard over m'n eigen enthousiasme.
Hmm ja snap ik, maar je had ook begrafenisondernemer kunnen zijn.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 07-02-2020, 17:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ben aangenomen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 07-02-2020, 18:50
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Gefeliciteerd!

Dik vijf uur geforenst gisteren ipv de normale tien minuten, dat hakt er echt in
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 07-02-2020, 20:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik ben aangenomen
Wat fijn, gefeliciteerd!
Oud 08-02-2020, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ben aangenomen
Gefeliciteerd!
Oud 10-02-2020, 10:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Beste januari sinds de oprichting van het bedrijf gehad. Goede motivatie om zo door te gaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-02-2020, 10:36
Verwijderd
Laatste loodjes mop <3
Oud 10-02-2020, 10:44
Verwijderd
I know the drill. Erg irritant. Ik heb zaken afgehandeld waarvan ik vermoed dat ik er niet met de vertrouwenspersoon over mag praten. Heb er wel met iemand onder dokter-patiënt-vertrouwelijkheid over gesproken hoor.
Oud 10-02-2020, 10:45
Verwijderd
Gaat je niet in de koude kleren zitten
Oud 10-02-2020, 12:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat een gedoe zeg . Hopelijk is het snel voorbij.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-02-2020, 16:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wow, dit bedrijf is echt kkdom.
Eerst krijgt m'n manager op z'n flikker vanwege te veel verbruik en hoge kosten en bla, terwijl wij van heel Nederland de hoogste omzet stijging hebben tov vorig jaar.
En dan is er al 2 weken niks leverbaar, wordt dat geuit in de groepsapp en wordt er alsnog niks aan gedaan. 'kunnen jullie niet wat halen in Den Bosch?' Ja ten eerste is dat een teringeind rijden en ten tweede hebben we dat al gedaan en is dat alweer op.
Leg je problemen niet bij de gewone medewerkers, trut. Je kan niet zeiken om omzetten en vervolgens niks doen om het product te krijgen waarmee je die omzetten haalt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-02-2020, 21:08
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik houd van mijn werk
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 11-02-2020, 21:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ook!
Oud 12-02-2020, 08:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ook
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-02-2020, 13:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik soms ook. De managert moest de groetjes doen aan 'de mevrouw met het blauwe haar' van 'de lange en de kleine'. En of ie me vaker op woensdag wou inroosteren.
Gisteren kreeg ik ook een zak paaseitjes van een vaste gast. Zo lief. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-02-2020, 23:39
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik houd van mijn werk
Oké vandaag even niet
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 13-02-2020, 08:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Waarom niet?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 13-02-2020, 10:32
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Omdat ik soms ook geconfronteerd word met patiënten/situaties die volledig uit de hand lopen en ik alles geef/doe maar toch achter de feiten aan blijf lopen.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 13-02-2020, 18:25
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Ik herken deze haat-liefde verhouding. Maar dat ligt meer aan randzaken

Wel mijn proefschrift manuscript afgemaakt vandaag
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Oud 13-02-2020, 23:07
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Koning welke afdeling sta je inmiddels bob
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 13-02-2020, 23:15
Verwijderd
Oud 14-02-2020, 12:56
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Mijn werk is fantastisch
Oud 14-02-2020, 13:45
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Mijn werk is fantastisch
Wat doe je voor werk?
Oud 15-02-2020, 19:39
Verwijderd
Donderdagavond was er een kennismakingsmoment voor ouders met de nieuwe teamleider. Schijnt een grote zwartmakerij te zijn geweest tegenover het team. Het is.heel goed dat ik daar niet bij ben geweest en het is heel fijn om te merken dat het me nu weinig doet. Als ze werkelijk zo ontevreden zijn, moeten ze hun zoon/dochter bij ons weghalen. Of de zorg zelf komen geven. Maar er gaan wat dingen lopen om zaken te verbeteren en daar willen ze niet aan mee werken. "Wij moeten ons gedrag aanpassen terwijl het team niet functioneert. Zo werkt het niet."

Naar de omstandigheden doen we het aardig goed, we staan godverdomme nog. Kom dan zelf een keer mee denken of diensten oplossen of mee werken. Wel willen dat er zaken veranderen, maar zelf weigeren ook maar iets mee te bewegen. Prima. Dan haal je kind hier ook maar weg, WILMA.
Oud 15-02-2020, 19:39
Verwijderd
Geen enkele ouder heet Wilma maar het is zo'n lekkere naam om te gebruiken.
Oud 15-02-2020, 19:42
Verwijderd
Ik ken toch diverse moeders die Wilma heten
Oud 15-02-2020, 19:54
Verwijderd
Gen enkele ouder waar ik werkgerelateerd mee te maken heb.
Oud 17-02-2020, 06:35
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ga vanavond de nachtdienst in en ik moet zeggen dat ik daar echt 0,0 zin in heb
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 17-02-2020, 14:42
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Vanwege de nacht of vanwege andere zaken?

Hier nog een week bikkelen met alle adviesgesprekken en dan.... weekje krokusvakantie!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 17-02-2020, 15:46
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Mja ik vind nachten wel leuk op zich, alleen hebben we er zeven op een rij waarvan de laatste twee 13 uur :') gelukkig dan wel de hele volgende week vrij ter compensatie.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 17-02-2020, 20:01
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
mema ik was afgelopen weekend in maastricht en het viel me op dat er zo weinig auto's rijden tov andere steden
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 18-02-2020, 08:07
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
mema ik was afgelopen weekend in maastricht en het viel me op dat er zo weinig auto's rijden tov andere steden
Waarom wist ik dit niet!
En ja fijn he over de ring enzo natuurlijk wel otos maar in binnenstad nagenoeg niet.

1/7 zit erop
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 18-02-2020, 18:31
Verwijderd
Vamwege een achterlijke flexer die misschien wel of misschien niet komt, kregen we de vraag of we een reserverooster wilden maken en kijken wie welke diensten van betreffende flexer op kon lossen. De zoveelste keer dat ik op het laatste moment moet schuiven en moet bijsturen en moet draaien in mijn eigen agenda. Ik heb de teamleider opgebeld en wel enigszins emotioneel aangegeven dat ik het niet meer trek. Het continue moeten bijspringen, niet van mijn rooster op aan kunnen, veel moeten schakelen. Ik trek het echt niet meer. Ik heb aangegeven dat ik niet kom werken omdat ik dat zelf echtniet meer trek. Ze accepteerde dit meteen en was lief en prima en goed. Nu mezelf nog overtuigen dat dat een goede keuze is en geen aanstel en dat ik mijn collega's hier niet mee in de steek laat en dat ik goed voor mezelf zorg.
Oud 18-02-2020, 18:31
Verwijderd
Gewoon dom werk doen lijkt me soms heerlijk.
Oud 18-02-2020, 19:10
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Knuffel! Je hebt het heel erg goed gedaan! Het is moeilijk, maar zo kan het gewoon niet. Goed dat je voor jezelf op komt op deze manier.

Citaat:
Gewoon dom werk doen lijkt me soms heerlijk.
Ja. Ik doe mee. Hoewel ik denk dat ik dat met een paar weken ook wel zat ben.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 18-02-2020, 20:12
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ow Caro, wel goed dat je voor jezelf bent opgekomen. Sterkte!

Ik geef al meer dan 10 jaar les en had net voor het eerst een ouder die woedend wegstormde tijdens een gesprek. Bizarre situatie.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 20-02-2020, 13:25
Verwijderd
Citaat:

Ja. Ik doe mee. Hoewel ik denk dat ik dat met een paar weken ook wel zat ben.
Ja joh, ik ook. Jos stelt het wel eens voor "en als je nou in de zorg gaat werken zonder extra taken en verantwoordelijkheden?" Dan ren ik na een week ook gillend weg.

Ot:een overleg met mensen die niemand laten uitpratenis echt gruwelijk vervelend
Oud 20-02-2020, 15:48
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja ik heb daar ook echt een hekel aan. Vannacht had ik een staflid die ook zichzelf altijd graag hoort praten en overal onrust en hysterie veroorzaakt. Zo'n hekel aan haar, en dit hele weekend heeft ze ook dienst

3/7 done.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 20-02-2020, 17:23
Verwijderd
Ja, een van deze collega's bleef ook enorm hangen in symptomen van de situatie maar was niet in staat om verder te kijken dan dat of kritisch naar de oorzaak te kijken. Zoeken naar oplossingen zat er met haar niet in, maar wel continu aan het woord. Zo vervelend
Oud 21-02-2020, 13:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik moet soms nog leren kordaat een huisbezoek af te ronden. Ik vind het alleen niet zo fijn om kort te zijn als ouderen over hun eenzaamheid of andere problemen beginnen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-02-2020, 13:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Yes vakantie! Alle kinderen aangemeld bij een middelbare school, dus ik kan optimaal met de beentjes omhoog, even geen stress!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 21-02-2020, 20:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Weeeeeh, ik krijg geen reiskostenvergoeding, omdat ik 'vrijwillig' verder weg ben gaan wonen. En nu moet ik volgende maand ook nog es meer komen voor halve diensten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-02-2020, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Weeeeeh, ik krijg geen reiskostenvergoeding, omdat ik 'vrijwillig' verder weg ben gaan wonen. En nu moet ik volgende maand ook nog es meer komen voor halve diensten.
Lol, volgens mij spelden ze je iets op de mouw. Welke CAO val je onder?
Oud 21-02-2020, 22:12
Verwijderd
Ze kunnen alleen dingen eisen als "je moet binnen een uur op je werk kunnen zijn" maar daar valt in de praktijk best nog wel wat aan af te dingen en het is voor zover ik heb kunnen vinden nog nooit als primaire reden voor ontslagaanvraag geweest, waarbij de zaak voor de kantonrechter is gekomen en er een googlebare uitspraak is geweest, want ik heb hier vanuit persoonlijke redenen meerdere keren heel hard naar gezocht omdat het diverse keren spannend is geweest of ik wel in m'n huis zou kunnen blijven wonen met m'n huidige standplaats.
Oud 21-02-2020, 22:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor HO haar werk lijkt 'binnen een uur op je werk kunnen zijn' niet hard te maken. Een maximale kilometervergoeding kan wel maar geen vergoeding omdat je vrijwillig verhuisd lijkt me ook niet te kloppen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-02-2020, 22:25
Verwijderd
Inderdaad, er kunnen een heleboel redenen voor zijn waar de werkgever allemaal geen fuck mee te maken heeft. Daarom zijn voorwaarden verbinden aan een reiskostenvergoeding zoals dit discriminatoir.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.