Oud 22-05-2008, 22:23
Dago
Dago is offline
Morgen scheikunde1,2 en het ziet er naar uit dat dat geen succes wordt. Dat is niet zo'n probleem, want het is waarschijnlijk de enige onvoldoende die ik zal halen en dus kan ik een herexamen doen. Ik doe echter staatsexamens en dan is het herexamen niet in het tweede tijdvak, maar pas in het derde. Het derde tijdvak vindt plaats in augustus en dus maak ik mij zorgen over mijn inschrijving voor mijn vervolgstudie. Wordt dat examen wel op tijd nagekeken zodat ik mij alsnog voor 1 september kan inschrijven? Iemand ervaring hiermee?
Advertentie
Oud 23-05-2008, 06:41
Moozze
Moozze is offline
Je kan je toch sowieso al inschrijven? Ik heb ook al een opleding en moet mijn diploma ook nog hebben...
Oud 23-05-2008, 07:08
Dago
Dago is offline
Ik wist niet dat dat kon? In dat geval is er niets aan de hand natuurlijk.
Oud 23-05-2008, 12:17
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
http://www.ib-groep.nl/Images/Rooste..._tcm7-9473.pdf

Rooster van het 2de tijdvak voor het vwo. Lijkt me dat je gewoon in het 2de tijdvak je examens mag overdoen.
__________________
Haters gonn' hate
Oud 23-05-2008, 16:35
Dago
Dago is offline
Dat is denk het rooster voor de reguliere examens. De herexamens voor staatsexamens vinden namelijk wel degelijk pas in augustus plaats.

"Herexamen vmbo, havo en vwo is alleen toegestaan voor kandidaten die in één jaar volledig examen afleggen en voor kandidaten die in het betreffende examenjaar hun examen afronden (dus een diploma zouden kunnen krijgen).
Als u in aanmerking komt voor een herexamen mag u voor één vak het centraal examen én het commissie examen (in hetzelfde examenjaar) opnieuw doen, mits u daardoor alsnog kunt slagen voor het staatsexamen. Dit kan hetzelfde vak zijn, maar het kunnen ook verschillende vakken zijn. Het herexamen wordt afgenomen in de maanden augustus en september en het kost niets extra"

http://www.ib-groep.nl/particulier/I..._herexamen.asp
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Herkansing tijdvak 3
julianv
0 09-08-2015 20:53
Algemene schoolzaken Heeft iemand al Derde Tijdvak uitslag..?
groovy
2 14-09-2004 18:57
Algemene schoolzaken Derde tijdvak examen..
groovy
1 16-07-2004 19:17
Eindexamens 2004 examen gemist
friesin
2 27-05-2004 11:39
Eindexamens 2004 Examen 3e tijdvak
DMC
3 05-04-2004 11:10
Eindexamens 2003 eerste tweede tijdvak
Tha#1ChiLL
23 29-04-2003 11:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.